Jeg finder det højst utroværdigt at MO skulle smide en spiller helt af holdet, fordi han fik en skade.Poker-One-Kenobi skrev:Brodernumsi skrev:Det er vel det eneste vi kan basere diskutionen på. Eller har du noget insider?NIN den fromme skrev:Min vurdering er at M.O ikke fortæller hele sandheden. Det er spændende med de her vurderinger.
Mtiliga er vel ligeså troværdig? Eller har du noget insider?
Landsholdet
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Re: Landsholdet
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Jeg er ikke specielt uenig med dig i, at han er blevet bedre med årene, men er det ikke snarere almen viden, at Olsen i Ajax blev udsat for De Boer-brødrenes tøsetrick med løgn om hans trænerevner, fordi de ville ud af deres kontrakt? Det har den ene af dem da i hvert fald indrømmet siden. Mht. Brøndbytiden er vi tilbage i 1992, og 20 år gammelt Brøndbyklynk fra Olsens første trænerjob skal vel ikke komme ham til skade i dag? Jeg synes også, at hans resultater med Brøndby viste, at han fik meget ud af sin (dengang) kontante og krævende facon. En stil, der til gengæld ret tydeligt er blødt op med tiden.MR er den rigtige vinder skrev:Morten Olsen er blevet bedre med årene - men jeg troede det var alment kendt, at han var særdeles upopulær blandt spillerne i brøndby og i Ajax, hvor det var et spilleroprør, der satte den ekstremt succesfulde træner stolen for døren.
Men ellers enig. Det er også mit indtryk, at hans mandskabspleje er blevet bedre. Og det er i hvert fald påfaldende, at ingen forhenværende landsholdsspillere har sagt noget, der indikerer, at den er dårlig. Han har været på posten i ufattelig lang tid og har haft med enormt mange spillere at gøre. Men det ville godt nok være løgn at påstå, at historierne om dårlig mandskabspleje står i kø for at komme ud. Heller ikke fra tidligere spillere.
Enig i det med resultater. De har indiskutabelt været gode for Morten Olsen. Han har vundet 4 kval-puljer siden sin ansættelse. Kun England og Italien har i samme periode vundet flere, og Olsen har med Danmark overgået nationer som Frankrig, Holland, Tyskland og Portugal i antal sejre i kval-puljer - og det endda, selv om Danmark hele tiden har haft seedning i mod sig.MR er den rigtige vinder skrev:Som sagt tror jeg han er blevet mere lydhør (bogstaveligt talt) og mandskabsplejen er bedre. Det ændrer ikke ved, at han er en særling af rang og dumstædig som bare fanden. Det er en træners ret - og Morten Olsen har jo bakket sit arbejde op med resultater. Men personligheden er bestemt ikke hans stærke side efter min mening.
De fire kvalpuljesejre er på seks forsøg lige så mange som de tre foregående trænere (Piontek, Ricardo og Johansson) nåede til sammen på i alt ti forsøg. Det er fakta, der er til at forstå. Og det er kvalsejre, der vel at mærke er kommet til verden med betydeligt ringere materiale end forgængernes:
Piontek havde et overflødigshedshorn af spillere i verdensklasse og kunne plukke fra nogle af de største klubber i Europa, hvor mange af dem endda var profiler på deres hold.
Ricardo og Johansson havde ikke samme mængde profiler, men de havde verdens bedste målmand og to gange Laudrup - helt afgørende verdensklassespillere, som Olsen aldrig har været i nærheden af at kunne gøre brug af.
Olsen har i bedste fald haft spillere med international klasse suppleret med dem på niveauet under.
Derudover hører det også med, at Olsen er landstræneri en tid, hvor de store nationer bare er så meget bedre end før i tiden. Tidligere var det ikke unormalt, at selv store nationer fik drastiske nedture:
Italien var intet værd i fire år efter deres VM-titel i 1982.
England smed to VM-kvalifikationer i træk i 70erne.
Holland var helt væk i perioden 1980-1986.
Frankrig gik ned med flaget i fire år med tabet af Platini-generationen og smed siden også VM 1994-kvalen.
Portugal var nærmest væk i årtier af gangen, før de vendte tilbage til toppen omkring årtusindeskiftet.
Sådan noget sker bare ikke i dag, hvor talentarbejdet i de store lande er sat i system og bliver bakket op af millioner af kroner. Derfor har de store nationer en større fordel i dag end for 20-30 år siden, og derfor er de store nationer permanent med i toppen, hvorimod de tidligere dykkede ud på skift og gav plads til nogle af de mindre.
Selv hvis vi ser på slutrunder har Olsen leveret. Han er gået videre fra gruppespil 2 ud af 4 gange. Sepp gjorde det 2 ud af 3 med det bedste materiale nogensinde. Ricardo gjorde det 1 ud af 2 - og det samme med Johansson. Og igen: Olsen har altså ikke haft et materiale, der giver nogen ret til at forvente:
- At Danmark sendte de franske verdensmestre ud af VM 2002.
- At Danmark sendte Italien ud af EM 2004.
- At Danmark spillede en rolle i en EM 2012-gruppe med Tyskland, Holland og Portugal.
Alligevel skete det de tre nævnte gange. Til gengæld kiksede det med VM 2010, som er eneste skuffende slutrunde for Morten Olsen.
Så resultatmæssigt kan man ikke sætte en finger på mandens præstationer set over de 12 år, han har haft ansvaret. Faktisk skal man være taknemmelig for, at han i dansk fodbolds største talenttørke i moderne tid har formået at holde et ekstremt højt bundniveau. Det har forhindret, at Danmark har taget samme tur som lande som Norge (ingen slutrunde i 12 år), Skotland (ingen slutrunde i 14 år), Belgien (ingen slutrunde i ti år) og andre nationer, der tidligere tilhørte den europæiske subtop. Her har Morten Olsen bevaret Danmark på trods af materialets ringe tilstand. Og det er eddermame en bedrift, manden fortjener skulderklap for. Vi kunne med ringere trænere sagtens være blevet ramt af ti år uden slutrunder.
Morten Olsen mangler dog én ting for at måle sig med sine forgængere: En slutrunde, der for alvor kommer op at ringe. Pionteks to første slutrunder var langt hen ad vejen succesfulde - i hvert fald spillemæssigt. Ricardo blev europamester takket være 16 magiske sommerdage i Sverige 1992. Og Bo Johansson nåede VM-kvartfinalen i 1998 efter en ellers svag indledende runde, hvor vi blev reddet af Sydafrikas svaghed mod Saudi-Arabien, men siden topspillede mod Nigeria og i nederlaget mod Brasilien.
Olsen har ikke dén slutrunde, der for alvor har samlet nationen og givet anledning til heltemodtagelse. Vi slog ganske vist Frankrig ud i VM 2002, men røg efterfølgende ud mod England. Og vi slog ganske vist Italien ud i EM 2004, men røg så ud mod det meget stærke Tjekkiet. Begge gange blev der med succes i indledende runde opbygget store forventninger om noget helt vildt - og så blev det 0-3 og hjem med et brag.
Olsen har derfor aldrig præsteret at bringe Danmark videre fra en anden runde af en slutrunde. På den anden side: Det har Piontek heller aldrig.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Brodernumsi skrev:Jeg finder det højst utroværdigt at MO skulle smide en spiller helt af holdet, fordi han fik en skade.Poker-One-Kenobi skrev:Brodernumsi skrev:Det er vel det eneste vi kan basere diskutionen på. Eller har du noget insider?NIN den fromme skrev:Min vurdering er at M.O ikke fortæller hele sandheden. Det er spændende med de her vurderinger.
Hvilket intet har med den her sag at gøre, men godt at få slået fast.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Hvis du ikke vil diskutere, men bare kværulere, hvorfor siger du det så ikke bare, istedet for at komme med en gang munddiarre.Poker-One-Kenobi skrev:Brodernumsi skrev:Jeg finder det højst utroværdigt at MO skulle smide en spiller helt af holdet, fordi han fik en skade.Poker-One-Kenobi skrev:Brodernumsi skrev:Det er vel det eneste vi kan basere diskutionen på. Eller har du noget insider?NIN den fromme skrev:Min vurdering er at M.O ikke fortæller hele sandheden. Det er spændende med de her vurderinger.
Hvilket intet har med den her sag at gøre, men godt at få slået fast.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
- Worminator
- Landshold

- Geografisk sted: Ho Chi Minh City
Jeg kan virkelig ikke se hvad problemet er i at MO melder rent ud som han gør. En anden har allerede skrevet, så ville det være kommet ud før eller siden og det er jeg fuldstændig enig i, bortset fra at det sandsynligvis kun ville komme ud som et ubekræftet rygte mellem et utal af andre rygter om hvad der skete. Nu er der rene linier og der er ingen grund for landets journalister til at bruge alt for meget krudt på det når det går løs igen til marts (ikke at det vil afholde dem fra at forsøge alligevel).
Hvis man lige tager et kig på eb.dk kan man i øvrigt finde et interview hvor Mtiliga bekræfter forløbet:
Efter at have fået historien om at han "ikke følte sig klar":
Journalist: "Var det skuffelse?"
PM: "Ja"
Jeg er bestemt ikke MO fan og jeg er som mange andre herinde ganske forbløffet over mange af hans dispositioner, men lige i denne situation er jeg 100% på landstrænerens side.
Hvis man lige tager et kig på eb.dk kan man i øvrigt finde et interview hvor Mtiliga bekræfter forløbet:
Jeg er bestemt ikke MO fan og jeg er som mange andre herinde ganske forbløffet over mange af hans dispositioner, men lige i denne situation er jeg 100% på landstrænerens side.
Worminator
Mattæus 27.46.
Mattæus 27.46.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Selvfølgelig skulle han fyres, det er der vel ikke nogen der er i tvivl om. Men derfor kan man godt sætte spørgsmålstegn ved hvorfor det ender i sådan en situation! Det er selvfølglelig nemmere bare at råbe "Store idiot!" ligesom resten af Nationen, så har man også fået sig en syndebuk for endnu en elendig præstation af landsholdet. Men der er med sikkerhed en bedre forklaring på hvorfor det endte som det gjorde end ren idioti, ligesom Helenius sikkert har siddet på bænken med præcis samme følelse som Mtiliga, heldigvis har han kun udtrykt det gennem sidebenene i et enkelt interview, og ikke sagt det direkte til Morten Olsen.Worminator skrev:Jeg kan virkelig ikke se hvad problemet er i at MO melder rent ud som han gør. En anden har allerede skrevet, så ville det være kommet ud før eller siden og det er jeg fuldstændig enig i, bortset fra at det sandsynligvis kun ville komme ud som et ubekræftet rygte mellem et utal af andre rygter om hvad der skete. Nu er der rene linier og der er ingen grund for landets journalister til at bruge alt for meget krudt på det når det går løs igen til marts (ikke at det vil afholde dem fra at forsøge alligevel).
Ifølge eb.dk: "Ingen fra trænerteamet talte ifølge Mtiliga med ham, efter han blev udsat for racistiske tilråb under kampen i Bulgarien. Ligesom ingen fra trænerteamet forklarede Mtiliga, hvorfor Simon Poulsen var blevet efterudtaget. Ligesom ingen forklarede ham, hvorfor det pludselig var den efterudtagede spiller, der optrådte i startopstillingen."
Lyder ærligt talt som den Morten Olsen vi alle kender, kan så godt være at de fleste håndterer det bedre end Mtiliga, men jeg vil til stadighed mene at Olsen bærer sin del af ansvaret for at det endte som det gjorde.
-
sulakvelidze
- Allstar

Selvfølgelig har Morten Olsen som overordnet leder af landsholdet også et ansvar. Men skal der procenter på, vil jeg sige, at den hedder noget i retning af 2 til Olsen/Bonde/Storm og 98 til Mtiliga. For hvis man reagerer så pinligt på at blive forbigået, har man godt nok valgt en forkert branche, og Mtiliga oplever jo ikke noget, som millioner af fodboldspillere verden over ikke har oplevet før ham. En ting er at være sur over trænerens valg, men at erklære sig indisponibel lige før en afgørende kamp er så langt ude, at man ikke bagefter kan redde den i land på, at træneren er en dårlig pædagog.Poker-One-Kenobi skrev:Selvfølgelig skulle han fyres, det er der vel ikke nogen der er i tvivl om. Men derfor kan man godt sætte spørgsmålstegn ved hvorfor det ender i sådan en situation! Det er selvfølglelig nemmere bare at råbe "Store idiot!" ligesom resten af Nationen, så har man også fået sig en syndebuk for endnu en elendig præstation af landsholdet. Men der er med sikkerhed en bedre forklaring på hvorfor det endte som det gjorde end ren idioti, ligesom Helenius sikkert har siddet på bænken med præcis samme følelse som Mtiliga, heldigvis har han kun udtrykt det gennem sidebenene i et enkelt interview, og ikke sagt det direkte til Morten Olsen.Worminator skrev:Jeg kan virkelig ikke se hvad problemet er i at MO melder rent ud som han gør. En anden har allerede skrevet, så ville det være kommet ud før eller siden og det er jeg fuldstændig enig i, bortset fra at det sandsynligvis kun ville komme ud som et ubekræftet rygte mellem et utal af andre rygter om hvad der skete. Nu er der rene linier og der er ingen grund for landets journalister til at bruge alt for meget krudt på det når det går løs igen til marts (ikke at det vil afholde dem fra at forsøge alligevel).
Ifølge eb.dk: "Ingen fra trænerteamet talte ifølge Mtiliga med ham, efter han blev udsat for racistiske tilråb under kampen i Bulgarien. Ligesom ingen fra trænerteamet forklarede Mtiliga, hvorfor Simon Poulsen var blevet efterudtaget. Ligesom ingen forklarede ham, hvorfor det pludselig var den efterudtagede spiller, der optrådte i startopstillingen."
Lyder ærligt talt som den Morten Olsen vi alle kender, kan så godt være at de fleste håndterer det bedre end Mtiliga, men jeg vil til stadighed mene at Olsen bærer sin del af ansvaret for at det endte som det gjorde.
Og så synes jeg egentlig, det er uklædeligt, at du sætter modparten i denne diskussion i familie med tosserne på Nationen. Jeg har lige surfet nogle Nationen-bidrag igennem, og jeg skal hilse og sige, at der bliver kastet bræk op, når Olsen bliver sammenlignet med Hitler eller indirekte beskyldt for mord på sin kæreste dengang i 70'erne. Så skal vi ikke bare anerkende og respektere, at der er forskellige meninger om Mtiliga-sagen og så undlade at sammenligne modparten med den slags spassere?
-
sulakvelidze
- Allstar

Jeg synes ikke, der er noget galt i med det samme at melde offentligt ud om årsagen. Det ville alligevel blive et tema, så hellere få den på bordet med det samme. Men den del har du/I vist diskuteret igennem.Funky skrev:Jeg mener det springende punkt her er, at Olsen og Bonde farer ud og laver en offentlig sag ud af noget som i langt højere grad skulle have været holdt inden for vesten. Okay, Mtiliga har opført sig uacceptabelt, jamen så send ham dog hjem og orienter holdet, og hold det ellers på et ordentligt - begrænset - niveau. Offentligheden har sgu ikke behov for at vide i nøjagtig hvilken rækkefølge den ene eller anden sagde noget, eller om Peter Bonde synes at "Mtiliga virkede fornærmet" (vor herre bevares, Peter Bonde...). Der var en personsag - vi har derfor valgt ikke at benytte spilleren - slut færdig.sulakvelidze skrev:I betragtning af, hvor stor lynchstemning der var over for Kenneth Stenild, da han viste sig umoden over for AaB og Lynge, er det lidt vildt at se det samme forum gå i lynchstemning over for landstræneren, fordi Mtiliga gør noget meget værre.
Hvis jeg rigtig husker tilbage til Stenild-sagen, så mener jeg at kunne huske at der faktisk også var kritik af Lynge for at være lidt for åbenmundet. Jeg synes så ikke det er helt den samme situation; det sker trods alt noget oftere at folk ikke får forlænget klub-kontrakter end at de bliver smidt hjem fra landsholds-samlinger, og dermed er den kritiske eksponering af spilleren noget mere voldsom. Jeg mener man som leder også skal tage den slags i betragtning, selv for folk som er på vej ud af døren.
En sag fra AaB som ligner mere er nok den hvor David Nielsen slog Gaarde ned, og efterfølgende blev fritstillet. Som jeg husker det var det netop en meget korrekt Lynge, som nøgternt konstaterede at "her må vi stoppe samarbejdet", i stedet for at begynde på sådan en offentlig proces med udsagn og hvem-sagde-hvad osv.
Jeg er dog enig i, at Stenild-sagen ikke helt er så nem at sammenligne med denne. Hvis man skulle sammenligne, ville det svare til, at Kenneth Stenild lige før pokalfinalen afviste at stille op, fordi han var sur over ikke at være førstevalg til kampen. Hvis han så bagefter forsøgte sig med en snak om dårlig kommunikation fra træneren, kan jeg ikke forestille andet end at ramaskrig på dette forum. Særligt i betragtning af lynch-stemningen imod ham, da han gjorde noget, der ikke var i nærheden af at være halvt så slemt som Mtiligas fejl.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Jeg haaber mere og mere paa det her sker. Men Olsen vil ikke selv vaelge at gaa, selvom hans resultater har vaeret elendige i aar og under EM var vi heldige med ikke at gaa ud af gruppespillet med kun 0 point.Mr. Larsen skrev:Forbigået igen typisk typisk Morten Olsen, han er ikke træner for Danmarks Landshold, han er Sjællands Landsholdstræner, gider egentlig ikke at bruge så meget energi på hans elendige dispositioner, jeg vælger at se frem til dagen hvor idioten stopper, og forhåbentlig bliver erstattet af en Udenlandsk træner uden forkærlighed for nogen af de danske klubber, så kan det være vi ser nogen mere fair udtagelser igen.
Daarlig kommunikation, fejludtagelser og elendigt spil, lave tilskuertal i Parken - hvad mere skal der til foer han skrider?
Mon ikke soemmet bliver slaaet helt i Olsens kiste hvis vi taber den naeste VM kvalifikationskamp i foraaret?
Arh, nu må man også være fair.Elscorpio skrev: Jeg haaber mere og mere paa det her sker. Men Olsen vil ikke selv vaelge at gaa, selvom hans resultater har vaeret elendige i aar og under EM var vi heldige med ikke at gaa ud af gruppespillet med kun 0 point.
Daarlig kommunikation, fejludtagelser og elendigt spil, lave tilskuertal i Parken - hvad mere skal der til foer han skrider?
Mon ikke soemmet bliver slaaet helt i Olsens kiste hvis vi taber den naeste VM kvalifikationskamp i foraaret?
Hvad havde du forventet under EM? Det var en virkelig stærk gruppe, og vi var overraskende tæt på at skabe sensationen. At Portugal scorede det sidste mål fordi Simon Poulsen ikke kan finde ud af at skærme ordenligt af er jo ikke Olsens skyld.
Udtagelserne vil altid blive diskuteret, uanset hvem der udtages, og det lave tilskuertal i parken har lige så meget at gøre med priserne er så sindsygt høje. Igen, ikke Olsens skyld.
Jeg er ikke selv fan at MO, meeen man skal også være rimelig i sin kritik.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
sulakvelidze
- Allstar

Enig. Og jeg vil lige for at tage fat i den med tilskuertallet, som åbenbart nu også er Morten Olsens skyld. Jeg har set aviser fable om det samme, men kendsgerningen er, at landshold generelt ikke sælger så godt som før i tiden. Det er der sikkert mange grunde til: finanskrise, billetpriser og stigende europæisk fokus på klubhold og ikke mindst Champions League.jonas386 skrev:Arh, nu må man også være fair.Elscorpio skrev: Jeg haaber mere og mere paa det her sker. Men Olsen vil ikke selv vaelge at gaa, selvom hans resultater har vaeret elendige i aar og under EM var vi heldige med ikke at gaa ud af gruppespillet med kun 0 point.
Hvad havde du forventet under EM? Det var en virkelig stærk gruppe, og vi var overraskende tæt på at skabe sensationen. At Portugal scorede det sidste mål fordi Simon Poulsen ikke kan finde ud af at skærme ordenligt af er jo ikke Olsens skyld.
Udtagelserne vil altid blive diskuteret, uanset hvem der udtages, og det lave tilskuertal i parken har lige så meget at gøre med priserne er så sindsygt høje. Igen, ikke Olsens skyld.
Jeg er ikke selv fan at MO, meeen man skal også være rimelig i sin kritik.
Og så sælger åbningskampene i kval-turneringer altså bare aldrig særligt godt. Heller ikke i Danmark. Ikke engang lige efter VM i Mexico formåede Danmark at have udsolgt i premieren på næste kvalturnering, da det ellers mest populære danske landshold nogensinde ”kun” trak 40.500 i Idrætsparken mod Finland til en kamp med en kapacitet på 45.000+.
Den tendens er bare blevet større med årene. Også i udlandet og især i de seneste 5-10 år. Rent faktisk blev der den 7.-8. september spillet 24 kval-kampe i Europa, og kun i fire af dem var der flere tilskuere end til Danmark-Tjekkiet, som med 24.000 tilskuere blandt andet overgik Wales-Belgien (16.557), Rusland-Nordirland (14.300), Kroatien-Makedonien (13.883) og Bulgarien-Italien (12.993). Men jeg går ud fra, at Olsen-kritikerne også mener, at Fabio Capello er skyld i, at kun 14.300 russere gad se den første kval-kamp på vej mod VM i Brasilien?
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Og nu kommer der 2 spillere fra 1. division med paa ligalandsholdets tur til USA i januar:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... 881135.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... 881135.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
- Køllen I Møllen
- Allstar

Velsagtens for allerede nu at forberede folk på at der næste år vil være 5-6 Brøndbyspillere på landsholdet. Fra 1.division.Elscorpio skrev:Og nu kommer der 2 spillere fra 1. division med paa ligalandsholdets tur til USA i januar:
Janteloven eksisterer IKKE!
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Først:Køllen I Møllen skrev:Velsagtens for allerede nu at forberede folk på at der næste år vil være 5-6 Brøndbyspillere på landsholdet. Fra 1.division.Elscorpio skrev:Og nu kommer der 2 spillere fra 1. division med paa ligalandsholdets tur til USA i januar:
OT: Det er for så vidt ok, afhængig af hvem man tager med. De fleste af de almindelige superliga spillere er jo allerede testet omkring landsholdet ved mangel af bedre.
At man så virkelig kigger bredt tager jeg ikke så tungt, det er jo bare ligelandsholdet.
Kusk, Helenius og Dalsgaard på landsholdet.... Bad luck for Lasse Nielsen, at der pt. er mange stærke midterforsvarer..
Tja, der forstår jeg så ikke, hvordan hhv. Kasper Larsen og Daniel Høgh fra OB kan stå foran Lasse. Jeg kan da sådan set finde en del som jeg ville have taget med i stedet for de 2.Tyskeren skrev:Kusk, Helenius og Dalsgaard på landsholdet.... Bad luck for Lasse Nielsen, at der pt. er mange stærke midterforsvarer..
Når det så er sagt, så er det flot at Dalle er med. Det havde jeg ikke ventet. Dog frygter jeg at hans opstart ikke bliver optimal, særligt med tanke på hans ankelskade.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Enig mht. Kasper Larsen.. Ham havde jeg lige overset! Hvordan kan en marginalspiller i OB være udtaget? Ja det fatter man jo ikke en skid af..Hanga skrev:Tja, der forstår jeg så ikke, hvordan hhv. Kasper Larsen og Daniel Høgh fra OB kan stå foran Lasse. Jeg kan da sådan set finde en del som jeg ville have taget med i stedet for de 2.Tyskeren skrev:Kusk, Helenius og Dalsgaard på landsholdet.... Bad luck for Lasse Nielsen, at der pt. er mange stærke midterforsvarer..
Når det så er sagt, så er det flot at Dalle er med. Det havde jeg ikke ventet. Dog frygter jeg at hans opstart ikke bliver optimal, særligt med tanke på hans ankelskade.
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Jeg troede han ville forbi gå de mest oplagte landsholdsspillere og derved forbigå LN - men det kan jeg se han ikke har gjort. Så ja ufatteligt at både Kasper Larsen og Daniel Høegh står foran Lasse og KEP.Tyskeren skrev:Enig mht. Kasper Larsen.. Ham havde jeg lige overset! Hvordan kan en marginalspiller i OB være udtaget? Ja det fatter man jo ikke en skid af..Hanga skrev:Tja, der forstår jeg så ikke, hvordan hhv. Kasper Larsen og Daniel Høgh fra OB kan stå foran Lasse. Jeg kan da sådan set finde en del som jeg ville have taget med i stedet for de 2.Tyskeren skrev:Kusk, Helenius og Dalsgaard på landsholdet.... Bad luck for Lasse Nielsen, at der pt. er mange stærke midterforsvarer..
Dog vil jeg sige det er mere overraskende at han har udtaget de 2 lyngby angribere når man bare i første division har 5 spillere der har scoret mere end den skarpeste af de 2... Og selv i Superligaen må der være angribere der føler sig forbigået af de 2 (Ronnie, Makienok eller Falk)
Man frydes jo over at FCM ingen spillere har med.. Spændende og se Gøg & Gokkes (Riddersholm/Steinlein) forklaring på det! Når ret skal være ret, kunne en Mads Albæk vel godt have været med.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Tror ikke man skal ligge noget i hvem der har hvor mange spillere med. Det virker helt tilfældigt. At kalde det et landshold er lidt søgt. Det er vel nærmere et "test-hold", og det er skam også fair nok. Men at tolke det som at det er de 20 bedste fra Superligaen er ihvertfald at fejltolke MO.
Janteloven eksisterer IKKE!