Det får smilet frem tråden
Re: Det får smilet frem tråden
Sammendrag fra kampen kan ses her.
http://tv2sport.dk/sent-waehler-maal-gi ... et-tilbage" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tv2sport.dk/sent-waehler-maal-gi ... et-tilbage" onclick="window.open(this.href);return false;
Som Bang siger, så fik banden lidt af et vrid!

Det der med at gøre billederne mindre, det er sgu ikke lige mig

- vandmelonen
- 1. div

- Favoritspiller: Mæhle
Hold kæft, hvor ser Lyngbys stadion dog usselt og træls ud. Jeg håber sgu ikke, gode pølser eller ej, at Lyngby rykker op igen næste år...
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Ham der med bar overkrop ser godt nok vissen ud - specielt på det første. Kæmper en brav kamp for at holde kroppen oprejst!!!Dot Bot skrev:Som Bang siger, så fik banden lidt af et vrid!
Ska' vi hak'?
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Tak for billederne! Klasse tur, klasse comeback og alle de følelser i overtiden er det der gør fodbold så forbandet smukt!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Jeg har prøvet at tjekke YouTube, men kan ikke finde det klip, hvor der er nogen der filmer fra en af langsiderne i Parken - lige der hvor vi får besked på udligningen i Randers. Nogen der har linket?
/Bang
/Bang
Ska' vi hak'?
Den hedder også et eller andet vildt underligt, så vidt jeg husker.MrBangDK skrev:Jeg har prøvet at tjekke YouTube, men kan ikke finde det klip, hvor der er nogen der filmer fra en af langsiderne i Parken - lige der hvor vi får besked på udligningen i Randers. Nogen der har linket?
/Bang
Men her er der fra Lyngby. Mystisk egentlig, at spillerne ikke måtte komme hen til os.
Jeg forstår ikke når folk snakker om den dag som værende fed, på nogen måde. Det var rædselsfuldt at være med til.
Du har ret i at det var rædselsfuldt at være med til, men forløsningen lige før slutfløjtet i Parken, var alt for vild! Vi jublede mere end FCK gjorde over guldet!Meelsen skrev:Jeg forstår ikke når folk snakker om den dag som værende fed, på nogen måde. Det var rædselsfuldt at være med til.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Bold på Communale i morgen - efter en månedlang ørkenvandring, med tåbelige landskampe ledet af senile stoddere.
VI SES PÅ STADION! Glæder mig ad H til...
VI SES PÅ STADION! Glæder mig ad H til...
Bienvenu Bassogog!
Den forløsning mærkede jeg ikke rigtig. Det er den underligste fornemmelse jeg nogensinde har haft. Det var lige dele lettelse og skuffelse, så det egentlig føltes som om jeg var helt tom indeni.Zee skrev:Du har ret i at det var rædselsfuldt at være med til, men forløsningen lige før slutfløjtet i Parken, var alt for vild! Vi jublede mere end FCK gjorde over guldet!Meelsen skrev:Jeg forstår ikke når folk snakker om den dag som værende fed, på nogen måde. Det var rædselsfuldt at være med til.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Havde det nøjagtig på samme måde! Måske det skyldtes, at vores redning ikke kom på baggrund af vores egen indsats, men en scoring et helt andet sted. Jeg havde mest af alt bare mega-hovedpine, mens halvnøgne, tykke mænd gav mig krammere. Hvilket dog var overraskende rart.Pastorius skrev: Den forløsning mærkede jeg ikke rigtig. Det er den underligste fornemmelse jeg nogensinde har haft. Det var lige dele lettelse og skuffelse, så det egentlig føltes som om jeg var helt tom indeni.
Men så tænker du sikkert også at det ikk var os selv der reddede os? At det ikk var målet i overtiden i Lyngby fx. som gjorde forskellen? 33 runder siger jeg bare.Pastorius skrev:Den forløsning mærkede jeg ikke rigtig. Det er den underligste fornemmelse jeg nogensinde har haft. Det var lige dele lettelse og skuffelse, så det egentlig føltes som om jeg var helt tom indeni.Zee skrev:Du har ret i at det var rædselsfuldt at være med til, men forløsningen lige før slutfløjtet i Parken, var alt for vild! Vi jublede mere end FCK gjorde over guldet!Meelsen skrev:Jeg forstår ikke når folk snakker om den dag som værende fed, på nogen måde. Det var rædselsfuldt at være med til.
Jeg følte i hvert fald enorm glæde og ingen dårlige følelser da det var en realitet at vi blev oppe.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
HahaBoT skrev: Havde det nøjagtig på samme måde! Måske det skyldtes, at vores redning ikke kom på baggrund af vores egen indsats, men en scoring et helt andet sted. Jeg havde mest af alt bare mega-hovedpine, mens halvnøgne, tykke mænd gav mig krammere. Hvilket dog var overraskende rart.
Omkring min pind der smed folk jakker, halstørklæder og lign. udfra tribunen. 100 % hjernedødt, men for satan en fest der pludselig startede!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Man må sige at den fest fortsatte da vi kom hjem til Aalborg - især for spillerne!Kasper skrev:HahaBoT skrev: Havde det nøjagtig på samme måde! Måske det skyldtes, at vores redning ikke kom på baggrund af vores egen indsats, men en scoring et helt andet sted. Jeg havde mest af alt bare mega-hovedpine, mens halvnøgne, tykke mænd gav mig krammere. Hvilket dog var overraskende rart.![]()
Omkring min pind der smed folk jakker, halstørklæder og lign. udfra tribunen. 100 % hjernedødt, men for satan en fest der pludselig startede!
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Tja, folk reagerer jo forskelligt, og der var nok mange måder at forholde sig til den dag. For mig er dagen "det fjerde mesterskab". Det er selvfølgelig noget vrøvl, men min glæde var tæt på at være den samme som i 1995, 1999 og 2008. Det var oplevelsen af at hænge ude over afgrunden og have erkendt nedrykningen efter i måneder at have frygtet det værste - og så fuldstændig uventet blive hevet mirakuløst tilbage og med et snuptag være ude af en regulær depression. Jeg har aldrig i mit liv oplevet mit humør svinge så dramatisk fra den ene yderlighed til den anden på så kort tid.Pastorius skrev:Den forløsning mærkede jeg ikke rigtig. Det er den underligste fornemmelse jeg nogensinde har haft. Det var lige dele lettelse og skuffelse, så det egentlig føltes som om jeg var helt tom indeni.Zee skrev:Du har ret i at det var rædselsfuldt at være med til, men forløsningen lige før slutfløjtet i Parken, var alt for vild! Vi jublede mere end FCK gjorde over guldet!Meelsen skrev:Jeg forstår ikke når folk snakker om den dag som værende fed, på nogen måde. Det var rædselsfuldt at være med til.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
Samme her. Jeg har muligvis fortalt det før, men da slutfløjtet lød i Randers, fandt min kone mig på gulvet i vores dagligstue. Der lå jeg i fosterstilling og rystede over hele kroppen imens jeg prøvede på at begribe hvad der var sket.sulakvelidze skrev:[
Tja, folk reagerer jo forskelligt, og der var nok mange måder at forholde sig til den dag. For mig er dagen "det fjerde mesterskab". Det er selvfølgelig noget vrøvl, men min glæde var tæt på at være den samme som i 1995, 1999 og 2008. Det var oplevelsen af at hænge ude over afgrunden og have erkendt nedrykningen efter i måneder at have frygtet det værste - og så fuldstændig uventet blive hevet mirakuløst tilbage og med et snuptag være ude af en regulær depression. Jeg har aldrig i mit liv oplevet mit humør svinge så dramatisk fra den ene yderlighed til den anden på så kort tid.
Sjovt Limey - jeg lå på præcis samme måde! :-)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
...og som jeg også fortalte dig dengang, var der overhovedet ingen grund til det pjat. Jeg havde jo allerede 6 runder tidligere gjort rede for at det var en statistisk umulighed at vi skulle rykke nedlimey skrev: Samme her. Jeg har muligvis fortalt det før, men da slutfløjtet lød i Randers, fandt min kone mig på gulvet i vores dagligstue. Der lå jeg i fosterstilling og rystede over hele kroppen imens jeg prøvede på at begribe hvad der var sket.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Hahah, det burde det også have været, men fodbold er af en eller anden årsag totalt uforudsigeligt...Pastorius skrev:...og som jeg også fortalte dig dengang, var der overhovedet ingen grund til det pjat. Jeg havde jo allerede 6 runder tidligere gjort rede for at det var en statistisk umulighed at vi skulle rykke nedlimey skrev: Samme her. Jeg har muligvis fortalt det før, men da slutfløjtet lød i Randers, fandt min kone mig på gulvet i vores dagligstue. Der lå jeg i fosterstilling og rystede over hele kroppen imens jeg prøvede på at begribe hvad der var sket.