- tilbage til Olsen
Helenius på landsholdet
Re: Helenius på landsholdet
Helenius 1 - Makienok/Cornelius 0
- tilbage til Olsen
- tilbage til Olsen
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
Det ser garanteret helt anderledes ud på skærmen i privaten dernede i Belgien.YesAaBcan skrev:Helenius 1 - Makienok/Cornelius 0
- tilbage til Olsen
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2012 ... -2012.aspx
Stort tillykke til Helenius, det er sgu godt gået.
- Winning doesn't really matter as long as you win.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Han vinder jo ikke prisen alligevel, det er formentlig en af de 2 overrated spiller som Okore og Cornelius som iøvrigt begge er faldet igennem i de internationale kampe i denne sæson.Flower skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2012 ... -2012.aspx
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Stort tillykke til Helenius, jeg vil til gengæld vædde hvadsomhelst på at han ikke vinder prisen, ligegyldigt hvor mange mål og assists han laver.
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
Selvfølgelig vinder han ikke, men det er da et cadeau/skulderklap/bekræftelse i at han gør det godt. Det er altid flot at være nomineret til en sådan pris.
- Winning doesn't really matter as long as you win.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Det mest latterlige awardshow nogensinde! Glen Riddersholm er nomineret som årets træner, det siger vel mest om det lort? De eneste trænere der er ringere i superligaen er vel Auri og Bordinggaard?Flower skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2012 ... -2012.aspx
Desuden burde Helenius vel være nomineret som årets superligaspiller? Mål+assist: i 11/12 sæsonen nummer to med 21 mål+assist(et mindre end N'Doyle) og 12/13 indtil nu på en delt førsteplads med 13 mål+assist, altså et mål eller en assist pr. runde i snit. Han blev samtidig nummer to på topscorelisten sidste år. Jeg ser Helenius som værende en større profil både i sin klub og i superligaen og egentlig også en bedre fodboldspiller, end de andre udtagne som er Bjelland, Stokholm og Mikkelsen fra FCN og Lars Jacobsen fra FCK.
Men det er det typiske københavneri i den danske sportspresse. Hvis jeg havde været fodboldspiller, så ville jeg næsten hellere udtages til Olsens venneklub, end jeg vil nomineres til noget af de lortejournalister, der arbejder på TV2. De skal vel bruge en hel aften på at hylde FCK og FCN som danmarks svar på Real Madrid og FC Barcelona.
Hader København!
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Nomineret til årets træner - Glenn Riddersholm!!??
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

doukas skrev:Nomineret til årets træner - Glenn Riddersholm!!??
Hahahahahahhahahahahahhahahahahahhahaha det er det mest latterlige nogensinde!!!
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Kontakt:
Skulle det her ikke over i FCM traaden? Og ud fra hvilken baggrund har de valgt at nominere ham?doukas skrev:Nomineret til årets træner - Glenn Riddersholm!!??
Medlidenhed? I så fald synes jeg det er et fair valg.Elscorpio skrev:Skulle det her ikke over i FCM traaden? Og ud fra hvilken baggrund har de valgt at nominere ham?doukas skrev:Nomineret til årets træner - Glenn Riddersholm!!??
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Pusherne på djævleøen har kunnet holde tidlig weekend, efter at have solgt AL deres galar til det panel som har udtaget Riddersholm. Det er den eneste forklaring.doukas skrev:Nomineret til årets træner - Glenn Riddersholm!!??
Jeg ville i øvrigt mene at Kent havde været en oplagt kandidat. Delt førsteplads til et ungdomshold som mange havde spået med i nedrykningskampen. Men nej nej.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
Den studsede jeg også over. Forstår ikke rigtigt noget af det. Selvom jeg tager mine fine rød-hvide briller af, så mener jeg stadig at Kent Nielsen burde være en af de nominerede. Han har da om nogen formået at opnå resultater med det mere eller mindre begrænsede materiale han fik stillet til rådighed.Poker-One-Kenobi skrev:doukas skrev:Nomineret til årets træner - Glenn Riddersholm!!??
Hahahahahahhahahahahahhahahahahahhahaha det er det mest latterlige nogensinde!!!
- Kaare Sagan Larsen
- Superliga

Samme med Peter Sørensen fra AGF. Deres aktuelle placering og formkurve er imponerende.haghdk skrev:Den studsede jeg også over. Forstår ikke rigtigt noget af det. Selvom jeg tager mine fine rød-hvide briller af, så mener jeg stadig at Kent Nielsen burde være en af de nominerede. Han har da om nogen formået at opnå resultater med det mere eller mindre begrænsede materiale han fik stillet til rådighed.
- Køllen I Møllen
- Allstar

AGF har vel været meget op og ned i 2012. AaB var heller ikke kun optur i foråret. Bedømt ud fra efteråret er der kun 1 kandidat til årets træner, Kent Nielsen. Glenn Riddersholm er et ynkeligt bud....Kaare Sagan Larsen skrev:Samme med Peter Sørensen fra AGF. Deres aktuelle placering og formkurve er imponerende.haghdk skrev:Den studsede jeg også over. Forstår ikke rigtigt noget af det. Selvom jeg tager mine fine rød-hvide briller af, så mener jeg stadig at Kent Nielsen burde være en af de nominerede. Han har da om nogen formået at opnå resultater med det mere eller mindre begrænsede materiale han fik stillet til rådighed.
Men disse nomineringer er for mig ligeså intetsigende som Ugens hold og lignende ligegyldigheder. Heldigvis
Janteloven eksisterer IKKE!
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Helenius udtaget til A-Landsholdet ifølge Sporten.dk
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Sammen med Cornelius og Bendtner. Bendtner er den bedste af de tre og derfor starter han med 99 procent sikkerhed inde, og så må de andre spille om de sidste minutter i kampen, hvis der bliver nogen.Mr. Larsen skrev:Helenius udtaget til A-Landsholdet ifølge Sporten.dk
Og lad nu være at spænde sølvpapirshatten på, omkring Olsen, København, Cornelius osv. Hold tonen lidt over det.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Helenius står vel næst i køen, når nu Jørgensen er skadet, så på den led er det en logisk udtagelse. Når det er sagt, virker det altid en smule underligt når en spiller bliver udtaget midt i en halvskidt periode, mens han tidligere har spillet langt bedre og er blevet forbigået. Men det er vel spillets regler...
Hvis jeg var landstræneren ville jeg iøvrigt helt klart give Helenius chancen på pladsen lige bag Bendtner, og så rykke Eriksen tilbage på ved siden af Kvist, men det kommer næppe til at ske.
Hvis jeg var landstræneren ville jeg iøvrigt helt klart give Helenius chancen på pladsen lige bag Bendtner, og så rykke Eriksen tilbage på ved siden af Kvist, men det kommer næppe til at ske.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
I min glaskugle der kan jeg forudse at Helenius bliver den bedste danske angriber nogensinde. Hjernedødt at han blev vraget efter kampen i Odense.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Fra Herfølge til A-landsholdet på en måneds tid. Imponerende udvikling Helenius har været igennem.