Forudsigelsen holdt da helt fint. Sandheden (i hvert fald den statistiske) er binær.Zee skrev:Hahah, det burde det også have været, men fodbold er af en eller anden årsag totalt uforudsigeligt...Pastorius skrev:...og som jeg også fortalte dig dengang, var der overhovedet ingen grund til det pjat. Jeg havde jo allerede 6 runder tidligere gjort rede for at det var en statistisk umulighed at vi skulle rykke nedlimey skrev: Samme her. Jeg har muligvis fortalt det før, men da slutfløjtet lød i Randers, fandt min kone mig på gulvet i vores dagligstue. Der lå jeg i fosterstilling og rystede over hele kroppen imens jeg prøvede på at begribe hvad der var sket.
Det får smilet frem tråden
Re: Det får smilet frem tråden
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
..At disco-Glenn er nomineret til årets træner! Det er sku da sødt...
Bienvenu Bassogog!
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
At man laver Par 3 på golfbanen, selvom det kun er 3. gang man er ude og prøve det 
Ha, er du også hoppet på den - vink farvel til din fritid og din opsparing :-)Elscorpio skrev:At man laver Par 3 på golfbanen, selvom det kun er 3. gang man er ude og prøve det
Det kan være vi snart skal have en AaB-supporterturnering stablet på benene.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Hvordan går det egentligt med dit hcp? Mener at huske du strøg ret hurtigt nedad i starten.Pastorius skrev:Ha, er du også hoppet på den - vink farvel til din fritid og din opsparing :-)Elscorpio skrev:At man laver Par 3 på golfbanen, selvom det kun er 3. gang man er ude og prøve det
Dortmund!
Jeg har stået i stampe længe - og endda gået fra 20,8 -> 21,4. Min kone er ved at skrive speciale på sin magistergrad - mens hun arbejder på fuld tid oveni, så der er ikke meget golf til mig for tiden. I efterårsferien fik jeg dog spillet og trænet nogle gange, og det gav bonus. Jeg lavede 45 point i søndags og gik til 17,9. Målet var at komme under 20 i år (som er min første fulde sæson), så det er jeg helt tilfreds med.Kilde skrev:Hvordan går det egentligt med dit hcp? Mener at huske du strøg ret hurtigt nedad i starten.Pastorius skrev:Ha, er du også hoppet på den - vink farvel til din fritid og din opsparing :-)Elscorpio skrev:At man laver Par 3 på golfbanen, selvom det kun er 3. gang man er ude og prøve det
http://golfshot.com/Rounds/Detail/295-13870250-13870557" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg startede meget langsomt, men så fik jeg ellers gang i den. 39 slag på bagni, er vist godkendt i mit handicap.
EDIT: Nåe ja, se lige min makkers score også - han har spillet lidt for nogle år siden, og er startet igen i år. 95 stablefordpoint i en to-bold er vist ikke hverdagskost.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Haha, det gør hårdt for sig, ser det ud til. Godt gået.Pastorius skrev:Jeg har stået i stampe længe - og endda gået fra 20,8 -> 21,4. Min kone er ved at skrive speciale på sin magistergrad - mens hun arbejder på fuld tid oveni, så der er ikke meget golf til mig for tiden. I efterårsferien fik jeg dog spillet og trænet nogle gange, og det gav bonus. Jeg lavede 45 point i søndags og gik til 17,9. Målet var at komme under 20 i år (som er min første fulde sæson), så det er jeg helt tilfreds med.Kilde skrev:Hvordan går det egentligt med dit hcp? Mener at huske du strøg ret hurtigt nedad i starten.Pastorius skrev:Ha, er du også hoppet på den - vink farvel til din fritid og din opsparing :-)Elscorpio skrev:At man laver Par 3 på golfbanen, selvom det kun er 3. gang man er ude og prøve det
http://golfshot.com/Rounds/Detail/295-13870250-13870557" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg startede meget langsomt, men så fik jeg ellers gang i den. 39 slag på bagni, er vist godkendt i mit handicap.
EDIT: Nåe ja, se lige min makkers score også - han har spillet lidt for nogle år siden, og er startet igen i år. 95 stablefordpoint i en to-bold er vist ikke hverdagskost.
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Jeg ved faktisk ikke om jeg hellere vil skrive dette i det pisser mig af tråden. Men lidt får det da smilet frem, at jeg overlever den 6. fyringsrunde på mit arbejde, og "bare" bliver forflyttet til vores IT afdeling fordi de vil beholde min kompetencer...
Den slags kan da give lyst til at finde ud af hvad ens markedsværdi er på jobmarkedet, og se om din nuværende arbejdsgiver kan matche den.Hinrup85 skrev:Jeg ved faktisk ikke om jeg hellere vil skrive dette i det pisser mig af tråden. Men lidt får det da smilet frem, at jeg overlever den 6. fyringsrunde på mit arbejde, og "bare" bliver forflyttet til vores IT afdeling fordi de vil beholde min kompetencer...
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Hinrup85
- Allstar

Det er også en af de manøvrer jeg skal igang med nu...Pastorius skrev:Den slags kan da give lyst til at finde ud af hvad ens markedsværdi er på jobmarkedet, og se om din nuværende arbejdsgiver kan matche den.Hinrup85 skrev:Jeg ved faktisk ikke om jeg hellere vil skrive dette i det pisser mig af tråden. Men lidt får det da smilet frem, at jeg overlever den 6. fyringsrunde på mit arbejde, og "bare" bliver forflyttet til vores IT afdeling fordi de vil beholde min kompetencer...
-
abbifar
- Superliga

- Favoritspiller: Alle der hedder Prica
- Geografisk sted: 6933 Kibæk
Sv: Re: Det får smilet frem tråden
Genial ide. Jeg er på og forventer at blive Vestjysk AaB-mester i golf. (der er ikk SÅ mange herude sååå).Pastorius skrev:Ha, er du også hoppet på den - vink farvel til din fritid og din opsparing :-)Elscorpio skrev:At man laver Par 3 på golfbanen, selvom det kun er 3. gang man er ude og prøve det
Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983
Proud fan of AaB since 1983
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Jeg har aldrig prøvet golf, men hvorfor ikke minigolf? Der må afstanden til nærmeste køleskab alt andet lige være kortere. 
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Nu ved jeg at der på Rold Skov Golfklub er et såkaldt "ølhul" hvor der er nedgravet øl man kan købe, så ingen panik...Kasper skrev:Jeg har aldrig prøvet golf, men hvorfor ikke minigolf? Der må afstanden til nærmeste køleskab alt andet lige være kortere.
1 2 3 Jimmy er en mur!
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Denne Weekend:
-AaB slår FCN
-Silkeborg slår Randers
-EB slår SønderjyskE
-BIF slår FCM
-ACH slår FCK
=
AaB nr. 1
_________
FCM nr. 11
BIF nr. 12
....SÅ ER DER FEST!
EDIT: antijinxantijinxantijinxantijinx (så er den fixet).
-AaB slår FCN
-Silkeborg slår Randers
-EB slår SønderjyskE
-BIF slår FCM
-ACH slår FCK
=
AaB nr. 1
_________
FCM nr. 11
BIF nr. 12
....SÅ ER DER FEST!
EDIT: antijinxantijinxantijinxantijinx (så er den fixet).
Bienvenu Bassogog!
- Hinrup85
- Allstar

Det er jo smukt....astonvilla skrev:Denne Weekend:
-AaB slår FCN
-Silkeborg slår Randers
-EB slår SønderjyskE
-BIF slår FCM
-ACH slår FCK
=
AaB nr. 1
_________
FCM nr. 11
BIF nr. 12
....SÅ ER DER FEST!
Don't jinx it!!!!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Haha, jeg har hørt historien anderledes. Det skulle vist være en ølglad fyrs private kasse, som er gravet ned.white splash skrev:Nu ved jeg at der på Rold Skov Golfklub er et såkaldt "ølhul" hvor der er nedgravet øl man kan købe, så ingen panik...Kasper skrev:Jeg har aldrig prøvet golf, men hvorfor ikke minigolf? Der må afstanden til nærmeste køleskab alt andet lige være kortere.