Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
-
RufusTheDog
Pastorius skrev:Elscorpio skrev:At man laver Par 3 på golfbanen, selvom det kun er 3. gang man er ude og prøve det

Ha, er du også hoppet på den - vink farvel til din fritid og din opsparing :-)
Det kan være vi snart skal have en AaB-supporterturnering stablet på benene.
Kunne være spast. Jeg er selv en fremragende golfspiller. Mindst på niveau med forhenværende Kim Jong Il. Bring it on!
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
[quote="Kilde"][quote="white splash"][quote="Kasper"]Jeg har aldrig prøvet golf, men hvorfor ikke minigolf? Der må afstanden til nærmeste køleskab alt andet lige være kortere.

[/quote]
Nu ved jeg at der på Rold Skov Golfklub er et såkaldt "ølhul" hvor der er nedgravet øl man kan købe, så ingen panik...

[/quote]
Haha, jeg har hørt historien anderledes. Det skulle vist være en ølglad fyrs private kasse, som er gravet ned.[/quote]
Hehe nå troede det var for alle. Har bare en aftale med ham at jeg smider lidt penge hvis jeg napper en øl.

1 2 3 Jimmy er en mur!
-
Pastorius
- Allstar

- Geografisk sted: Sorø
-
Kontakt:
RufusTheDog skrev:Pastorius skrev:Elscorpio skrev:At man laver Par 3 på golfbanen, selvom det kun er 3. gang man er ude og prøve det

Ha, er du også hoppet på den - vink farvel til din fritid og din opsparing :-)
Det kan være vi snart skal have en AaB-supporterturnering stablet på benene.
Kunne være spast. Jeg er selv en fremragende golfspiller. Mindst på niveau med forhenværende Kim Jong Il. Bring it on!
Hvis jeg skal arrangere bliver det i Sorø - måske deltagerantallet blev lidt højere hvis det kunne gøres i nordjylland.
Måske i kombination med en hjemmekamp, så man kunne slå to fluer med et smæk?
Med venlig Hilsen
--
Robert
-
Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
-
Kontakt:
white splash skrev:Kasper skrev:Jeg har aldrig prøvet golf, men hvorfor ikke minigolf? Der må afstanden til nærmeste køleskab alt andet lige være kortere.

Nu ved jeg at der på Rold Skov Golfklub er et såkaldt "ølhul" hvor der er nedgravet øl man kan købe, så ingen panik...

2 kolde fra graven (ikke kassen)
Desvaerre er der ikke saadan et oelhul herovre i Aberdeen.
-
le Cid
- Allstar

- Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx
Elscorpio skrev:white splash skrev:Kasper skrev:Jeg har aldrig prøvet golf, men hvorfor ikke minigolf? Der må afstanden til nærmeste køleskab alt andet lige være kortere.

2 kolde fra graven (ikke kassen)
Desvaerre er der ikke saadan et oelhul herovre i Aberdeen.
...endnu!
Husk en spade på din næste runde!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Winning doesn't really matter as long as you win.
-
Jonas K
- 1. div

- Geografisk sted: Færøkroen
Martin Retov, der er da håb for mange serie 5 spillere, når en mand med, så betragtelig en dunk kan være anfører på et superligahold

Martin P - ægte Aalborg
-
Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Dot Bot skrev:Shakhtar og Adriano.
Really?
Lindmark / Vendelbokartellet
-
le Cid
- Allstar

- Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx
Lindmark skrev:Dot Bot skrev:Shakhtar og Adriano.
Really?
Tænker jeg også.
Det er da ligegyldigt, hvem det går ud over - det der skete, var slet ikke i orden. Prøv lige at forestille jer et ramaskrig her på siden, hvis det var sket mod AaB! Det ville end ikke være ok at gøre mod FCM!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
le Cid skrev:Det ville end ikke være ok at gøre mod FCM!
næh, men sandsynligheden for at de selv kunne finde på det, er da også væsentlig større end det ville kunne gå ud over dem...
-
Dot Bot
- Allstar

le Cid skrev:Lindmark skrev:Dot Bot skrev:Shakhtar og Adriano.
Really?
Tænker jeg også.
Det er da ligegyldigt, hvem det går ud over - det der skete, var slet ikke i orden. Prøv lige at forestille jer et ramaskrig her på siden, hvis det var sket mod AaB! Det ville end ikke være ok at gøre mod FCM!
Personligt ser jeg FCN som en total ligegyldig klub og om det så var usportsligt eller ej (det var det, uden tvivl!), så er det fint med mig når det går ud over dem. Jeg ville også have klappet i mine hænder hvis episoden havde været imod FCM eller FCK.
Nu skete det ikke mod AaB, så det gider jeg ikke tage stilling til. Men der ville helt sikkert være ramaskrig herinde.
-
jonas386
- Allstar

Jo det ville da, ville nyde at se det ske mod FCM bare for at se Kristian Bak tude og flæbe noget om den sorte bog og hvordan det ville være helt legitimt at save den givne spiller over.
Fair play er noget pis, det er fint hvis man vælger at følge det men man skal sgu ikke tude når andre ikke gør. Det er professionel sport, ikke småspil i skolegården.
Det værste var selvfølgelig Werges og andres reaktion. Pludselig var det legitimt at skade manden, men hvorfor?
-
Poker-One-Kenobi
- Allstar

af Poker-One-Kenobi » 21. nov 2012, 11:15
jonas386 skrev:Jo det ville da, ville nyde at se det ske mod FCM bare for at se Kristian Bak tude og flæbe noget om den sorte bog og hvordan det ville være helt legitimt at save den givne spiller over.
Fair play er noget pis, det er fint hvis man vælger at følge det men man skal sgu ikke tude når andre ikke gør. Det er professionel sport, ikke småspil i skolegården.
Det værste var selvfølgelig Werges og andres reaktion. Pludselig var det legitimt at skade manden, men hvorfor?
Har du overhovedet set situationen?
-
jonas386
- Allstar

Ja jeg har, og jeg er enig i det ikke ligefrem var sympatisk.
Det virker dog som om Adriano ikke helt har opfanget situationen og bare reagerer på bolden kommer. At Shaktar skulle lade FCN score bagefter forstår jeg ikke, det bliver hurtigt en anelse for indviklet.
-
Kunji
- Allstar

- Geografisk sted: Hjørring
Jeg synes, man burde tage et opgør med fair play generelt.
Nu er situationen i går bizar, fordi der tilsyneladende ikke er enighed på Shaktar-holdet omkring, om de bør benytte sig fair play, men jeg synes, det er misforstået, at man skal sparke bolden tilbage ved et dommerkast.
Men nu vælger Shaktar så at sparke bolden tilbage, og derfor er det uacceptabelt, at han sparker den ind.
Men igen, jeg hyggede mig vældigt over det.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
Gablin
- 1. div

Jeg synes også det var noget være pis. Selvom jeg ikke har den store sympati for FCN, og sådan set er ret ligeglad med hvordan det går dem i europa, tog jeg mig selv i at juble højlydt, da Lorentzen bankede den ind et par minutter efter.
Det med at skulle acceptere at andre ikke spiller fair og laver et sådant nummer, forstår jeg slet ikke. Det burde ikke finde sted i professionel fodbold og gør det heldigvis normalt heller aldrig.
Når det så er sagt, så kan der selvfølgelig også gå for meget fair play i den. Der er ikke noget værre end når bolden bliver sparket ud, fordi der er en der har slået sig lidt. Det kan selvfølgelig være ok, men generelt er jeg af den overbevisning, at det er dommerens opgave at vurdere om spillet skal stoppes. Men det ser jeg også som en helt anden situation.
-
Poker-One-Kenobi
- Allstar

af Poker-One-Kenobi » 21. nov 2012, 11:27
jonas386 skrev:Ja jeg har, og jeg er enig i det ikke ligefrem var sympatisk.
Det virker dog som om Adriano ikke helt har opfanget situationen og bare reagerer på bolden kommer. At Shaktar skulle lade FCN score bagefter forstår jeg ikke, det bliver hurtigt en anelse for indviklet.
Så var det samme sket mod AaB mener du ikke at der var nogen grund til at vi skulle have lov til at reducere? Yeah right..
-
jonas386
- Allstar

Poker-One-Kenobi skrev:jonas386 skrev:Ja jeg har, og jeg er enig i det ikke ligefrem var sympatisk.
Så var det samme sket mod AaB mener du ikke at der var nogen grund til at vi skulle have lov til at reducere? Yeah right..
Næh, jeg tænker mere mht efterspillet. Og helt generelt. Man kan hurtigt ende i noget matchmaking hvor der spilles på et givent resultat hvor der spilles på "fair play" reglerne.
-
Pastorius
- Allstar

- Geografisk sted: Sorø
-
Kontakt:
http://nordjyske.dk/sport/pirat-straffe ... 68/24/1547" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er da rart at høre noget andet end de latterlige fodboldspillere, der undlader at juble mod deres gamle hold.
Den holdning der gives udtryk for her, passer ret nøjagtigt med hvordan jeg selv har haft det, når jeg spillede mod gamle holdkammerater.
- Det gør mig bestemt ikke noget at være med til at vinde over mit gamle hold. Vi gik ud og gav den gas i 60 minutter, så der ikke var noget, der blev overladt til tilfældighederne, fastslår Sebastian Svendsen.
Med venlig Hilsen
--
Robert