Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Buzz Killington » 22. sep 2012, 09:17

Pastorius skrev:
MHJ skrev:
Pastorius skrev:
MHJ skrev: Er vild med Thygesen som kommentator. Lever sig tydeligvis ind i kampene uanset hvem der spiller. Han er også noget af det mest neutrale der findes. Det skal dog nævnes at det er med Kommentatorer som det er med dommere. De er aldrig gode, men nogle er mindre ringe end andre.
(sic)
[sic]
Sic is generally placed inside square brackets, or in parentheses (round brackets)
(sic)

...men godt nok normalt i kurisiv.
[sic] (emphasis added) ;)
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Flower » 22. sep 2012, 11:14

Dot Bot skrev:
Flower skrev:Thygesen som kommentator.. Hver eneste scoring: "ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅIIIHUUUHUUUHHH" ... Hver.. eneste.. fucking.. gang!
Fedt, så er jeg ikke den eneste der bliver irriteret hver gang. Prøv at se (nok nærmere gense) vores guld-DVD. Han kommenterer utroligt mange af vores kampe og der ligger man virkelig mærke til det, når målene falder lige efter hinanden.
.. og ja, som du siger: Hver.. eneste.. fucking.. gang!
MHJ skrev:Er vild med Thygesen som kommentator. Lever sig tydeligvis ind i kampene uanset hvem der spiller. Han er også noget af det mest neutrale der findes. Det skal dog nævnes at det er med Kommentatorer som det er med dommere. De er aldrig gode, men nogle er mindre ringe end andre.
Det er helt fint med mig at han lever sig ind i kampen - og jeg har som sådan ikke noget i mod ham fordi han virker meget neutral i forhold til tv3/3+ kommentatorere.
Men prøv lige at se dette klip - bare bolden kommer ind over i feltet "ååååååh" .. og ved målet "ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH"
http://tv2sport.dk/tv-tommy-bechmann-to-rescue

Ellers 2 andre mål fra samme kamp med samme spastiske skrigeri.
http://tv2sport.dk/tv-lang-taa-og-stolp ... -agf-foran
http://tv2sport.dk/tv-lang-taa-part-to-nu-med-aron

- Ja jeg er jo nu en gang nordjyde, så der skal ikke så meget til før jeg brokker mig. Jeg kan i øvrigt se i tv2sports kommentarfelt at Dot Bot og jeg ikke er alene om det.
- Winning doesn't really matter as long as you win.

PeterS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jan Koller

Indlæg af PeterS » 12. okt 2012, 18:59

At der bliver skrevet utallige sider med hvor trist det er for dansk fodbold at Peter Graulund indstiller karrieren.

Hvordan fanden kan der være trist for andre end agf og peter graulund fans?

Er det hans skyld hvis vi taber landskampen eller hvad?

Jeg er sådan set pænt ligeglad med han stopper, og hvis man betegner klubber, spiller og fans som dansk fodbol tror jeg faktisk det er en ret lille procent del der har det anderledes end mig...

mmh, det var dejligt lige og få det sidste vrede ud, så man kan opbygge noget nyt til Morten Olsen hvis landsholdet spiller elendigt og cornelius kommer ind og laver 2 selvmål :)

seamann

Indlæg af seamann » 21. okt 2012, 13:14

Det pisser mig i den grad af, at jeg kan blive ved med at blive pisset af, af Onside. Lige nu har onside.dk en milliion brøndby historier på deres forside - og INTET om kampen i går, der medførte nyt førerhold i superligaen.

En dybtfølt opfordring til alle om IKKE at se fck-bif og om at undlade at trykke på et eneste link vedr kampen på onside, bold.dk etc.

Boykot, boykot, BOYKOT Viasat og hele københavnerpressen.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 21. okt 2012, 13:18

Massive tømmermænd. Jeg kan ikke tåle at drikke, evar........
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

12mand
Allstar
Allstar
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Indlæg af 12mand » 21. okt 2012, 20:53

grønkjær har lige kaldt en FCK chance for "fabelagtig" i det der bræk-fremkaldende "new firm"(en chance der ikk var noget specielt)
hva sker der lige for at grønkjær er blevet sådan en FCK-luder?!
lynge er gud!

Brugeravatar
rummanden
1. div
1. div
Geografisk sted: Langå

Indlæg af rummanden » 22. okt 2012, 11:52

Helt enig,, et skrift fra den ene side af banen til den anden, det var en "fantastisk" aflevering, når det altså var fck der gjorde det, og hvis det var bif, så var det en god aflevering.

Jeg troede at komentator skulle være neutral
Dem der ikk syntes at det er fuldt fortjent at AaB er Danske mestre 2008, vil jeg mene at de skal holde sig langt over på den anden side af storbæltsbroen de næste mange mange år.
Citat Carsten Werge

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 22. okt 2012, 13:26

rummanden skrev:Helt enig,, et skrift fra den ene side af banen til den anden, det var en "fantastisk" aflevering, når det altså var fck der gjorde det, og hvis det var bif, så var det en god aflevering.

Jeg troede at komentator skulle være neutral
Hvad mon Viasat saa kalder det naeste aar naar Bundby er rykket ned?

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 22. okt 2012, 13:28

Hvad mon Viasat kalder det naeste aar naar Bundby er rykket ned i 1. division og de moedes i "Pokal clash of the year"

BoomZ0R
Allstar
Allstar

Indlæg af BoomZ0R » 23. okt 2012, 12:24

Elscorpio skrev:Hvad mon Viasat kalder det naeste aar naar Bundby er rykket ned i 1. division og de moedes i "Pokal clash of the year"
Don't jinx it please!
Du må aldrig nævne brøndby og nedrykning i samme sætning!! Jeg vil ikk gå glip af dette!!

Brugeravatar
rummanden
1. div
1. div
Geografisk sted: Langå

Indlæg af rummanden » 28. okt 2012, 16:48

At dommerne hader Suarez,
Idag blev Liverpool snydt for sejren, fordi dommeren valgte at dommeren vaglte at domme offside, på trods af at målet til 3-2 var KLART onside
Dem der ikk syntes at det er fuldt fortjent at AaB er Danske mestre 2008, vil jeg mene at de skal holde sig langt over på den anden side af storbæltsbroen de næste mange mange år.
Citat Carsten Werge

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 28. okt 2012, 17:30

rummanden skrev:At dommerne hader Suarez,
Idag blev Liverpool snydt for sejren, fordi dommeren valgte at dommeren vaglte at domme offside, på trods af at målet til 3-2 var KLART onside
Som Liverpool fan synes man jo, at dommerne i den grad vinker alle andre veje end vores ! Sådan har det været længe. Det minder lidt om vores (AaBs) oplevelse i efteråret 2010. Monster frustrerende !
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Kilde
Allstar
Allstar

Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kilde » 28. okt 2012, 17:45

Ja, han tænkte squ nok lige "Hov, var det Suarez? Offside it is."

Suarez er en ulækker og usympatisk idiot, men tror næppe det er tilfældet.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 28. okt 2012, 18:47

Dommeren i Chelsea - Man Utd. Hold kæft, hvor er det klamt. Gider ikke en gang forsøge at affeje mine teorier om dommerens favorisering af United længere. Det er jo så åbenlyst.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar

Indlæg af Hanga » 28. okt 2012, 19:14

Kilde skrev:

Jeg er sådan set ligeglad med hvorfor han gjorde det, men at han kan finde på et vinke i den situation, er jo elendigt dommerarbejde.

Så vidt jeg husker, er du United fan, så du er jo nok fint tilfreds med dommerniveauet i England... Ellers er du i hvert fald et mega skarn :P
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 28. okt 2012, 20:29

Hanga skrev:
Kilde skrev:

Jeg er sådan set ligeglad med hvorfor han gjorde det, men at han kan finde på et vinke i den situation, er jo elendigt dommerarbejde.

Så vidt jeg husker, er du United fan, så du er jo nok fint tilfreds med dommerniveauet i England... Ellers er du i hvert fald et mega skarn :P
Det har været en god dag på det punkt! Nu vi er ved emnet, så burde I tjekke Michael Sten på Twitter, han får Kuhns datter og KEP godt op at køre.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar

Indlæg af Hanga » 28. okt 2012, 22:06

Kilde skrev: Det har været en god dag på det punkt! Nu vi er ved emnet, så burde I tjekke Michael Sten på Twitter, han får Kuhns datter og KEP godt op at køre.
Michael Sten er lidt af et geni bag et tastatur og en fremragende provokatør, ingen tvivl om det.

Jeg har nu heller ikke glemt sidst i var på Anfield... puha det var også ulækkert.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 28. okt 2012, 22:16

Hanga skrev:
Som Liverpool fan synes man jo, at dommerne i den grad vinker alle andre veje end vores ! Sådan har det været længe. Det minder lidt om vores (AaBs) oplevelse i efteråret 2010. Monster frustrerende !
Forfølgelsesvanvid?
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar

Indlæg af Hanga » 28. okt 2012, 22:21

Køllen I Møllen skrev:
Hanga skrev:
Forfølgelsesvanvid?
Jeg er sikker på at du var godt med i koret i den sæson, og at du ved hvordan det føles :) Eller begynder du nu også på det der med "kendelser udligner sig over en sæson" fis?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 29. okt 2012, 07:10

Hanga skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Hanga skrev:
Forfølgelsesvanvid?
Jeg er sikker på at du var godt med i koret i den sæson, og at du ved hvordan det føles :) Eller begynder du nu også på det der med "kendelser udligner sig over en sæson" fis?
Nej, det udligner sig ikke over en sæson. Bliver man snydt så bliver man snydt. Så langt er vi bestemt enige. Jeg er ikke enig i at dommerne skulle være imod Liverpool eller Suarez.
Janteloven eksisterer IKKE!

Besvar