FC København vs AaB, søndag d. 11. oktober 2012 kl. 19.00
-
Viva i cazzi rossi
- 1. div

- Favoritspiller: Lasse Nielsen
Re: FC København vs AaB, søndag d. 11. oktober 2012 kl. 19.0
Med alle skaderne giver opstillingen vist sig selv. Kun hvem der skal være på toppen, sammen med Helenius, kan der rafles lidt om. Håber på genvalg til Toft. Har intet andet at bakke dette op med end 15 gode minutter i en generel lorte kamp mod FCM. Har af gode grunde ingen idé om hvordan han spillede mod efb. Men for at følge tråden med unge spillere og give ham en reel chance for at vise sig frem, inden hans kontraktudløb til sommer, syntes jeg godt at man kan give ham et par chancer mere fra start, inden topscoreren anno 2008 kommer ind på pladsen igen.
Jamen det må jeg jo så affinde med med er uafvendeligt.Gamling skrev:Hvis dagens kamp - som nok kan forventes pga formkurven og en svækket opstilling - ender med et nederlag så har vi altså tabt 6 af de sidste 8 kampe (incl pokalen) og kun slået et elendigt BIF hold og så sdrjyske. Nummer 2 til 6/7 ligger rimeligt tæt nu og foran os venter Horsens (hjemme), rfc (ude), AGF (hjemme) og OB (hjemme) - alle hold vi slås med om de nævnte placeringer og med bredere trupper og bedre formkurve end os pt. Derfor skal vi nok ikke regne med mere end 5-6 p mere inden vinter pausen og derfor glider vi ned på 6-7 pladsen. Ikke så meget grædekone over det, men bare realisme baseret på tingenes tilstand.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Vi skal nok være glade for at FCKs venstreside ikke er så dødbringende som tidligere på sæsonen. For den højreside med Kusk og Dalle var yderst sårbar mod FCM, og spørgsmålet er om Kent vælger at rykke kanterne rundt for at være lidt mere solide derude.
Nøglen mod FCK bliver - igen - at vi skal undgå at have bolden mere end 40-45% af tiden. Vi kan uden problemer matche FCK i luftrummet, så hvis vi kan stå relativt dybt, lade dem have bolden og så køre nogle koncentrerede og skarpe kontraangreb har vi helt afgjort en chance. Andreas Cornelius er gået helt i stå, og Cesar Santin er bestemt heller ikke målfarlig, så nøglen bliver at holde Bolaños og deres centrale midtbane stangen og så være opmærksomme når de sætter en frisk angriber på banen (sandsynligvis Abdellaoue). Hvis vi kan lulle dem ind i samme dybt ufarlige rille som Stuttgart-kampene og samtidig være lige så skarpe på omstillinger som tyskerne har vi en god chance.
Vi skal se 11 nordjyske løver i Parken idag. Der skal spilles klogt, dygtigt og aggressivt. Vi skal undgå de samme fejl som mod FCM og samtidig spillere mere kompromisløst direkte så vi kan tvinge dem til nogle mand-mand situationer og løse bolde. Jeg tror på vi kan hive en spinkel sejr idag - KOM SÅ DRENGE!
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Yankee du har fat i det helt rigtige.
Man kan jo starte med at se de her to videoer, selvom det er et stykke tid siden efterhånden:
Man kan jo starte med at se de her to videoer, selvom det er et stykke tid siden efterhånden:
Lige præcis. Det er en kamp, der ligger lige til AaBs kvaliteter. Forudsætningen er, at vi kan holde dem fra scoring.
Yankee skrev:''
Vi skal nok være glade for at FCKs venstreside ikke er så dødbringende som tidligere på sæsonen. For den højreside med Kusk og Dalle var yderst sårbar mod FCM, og spørgsmålet er om Kent vælger at rykke kanterne rundt for at være lidt mere solide derude.
Nøglen mod FCK bliver - igen - at vi skal undgå at have bolden mere end 40-45% af tiden. Vi kan uden problemer matche FCK i luftrummet, så hvis vi kan stå relativt dybt, lade dem have bolden og så køre nogle koncentrerede og skarpe kontraangreb har vi helt afgjort en chance. Andreas Cornelius er gået helt i stå, og Cesar Santin er bestemt heller ikke målfarlig, så nøglen bliver at holde Bolaños og deres centrale midtbane stangen og så være opmærksomme når de sætter en frisk angriber på banen (sandsynligvis Abdellaoue). Hvis vi kan lulle dem ind i samme dybt ufarlige rille som Stuttgart-kampene og samtidig være lige så skarpe på omstillinger som tyskerne har vi en god chance.
Vi skal se 11 nordjyske løver i Parken idag. Der skal spilles klogt, dygtigt og aggressivt. Vi skal undgå de samme fejl som mod FCM og samtidig spillere mere kompromisløst direkte så vi kan tvinge dem til nogle mand-mand situationer og løse bolde. Jeg tror på vi kan hive en spinkel sejr idag - KOM SÅ DRENGE!
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Jeg tror det er rent selvmord hvis vi stiller os dybt i dag, specielt uden Augo. Jeg tror bare det ville ende med at vi kan stå og være tvunget til at losse bolden planløst væk, indtil FCK får sat det første (og i Parken altid afgørende) mål ind. Desuden er jeg ikke rigtigt enig i at vi kan matche dem i luftrummet, jeg synes Lasse og KEP har haft en del problemer i kampene hvor vi har mødt de store drenge i ligaen, som Toft, Makienok og Cornelius.Yankee skrev:''
Jeg ville klart stille op med en 5 mands midtbane i en eller anden form, enten med Kusk lige bag Helenius, eller med Würtz som spoiler lige foran forsvaret og en to-mands central midtbane lige foran ham med f.eks. Wichmann og Hansson. Men vi må jo erkende at en i forvejen møgsvær kamp bestemt ikke bliver nemmere af at vi må undvære Augo, og tilmed sandsynligvis må smide den oplagte afløser ned som venstre back. Et alternativ kunne dog også være at satse lidt, og smide Bøgelund ind på Ahlmanns plads, og beholde PK på den centrale midtbane (indtil Bøge bliver skadet
Men det vigtigste bliver helt afgjort hvordan spillerne reelt ender med at agere i kampen. Der skal først og fremmest mod og aggressivitet til, fejlene skal minimeres, og så SKAL vores offensive nøglespillere altså have en god kamp, hvis der skal være en chance for sejr.
Jeg må tilstå at jeg ikke er specielt optimistisk, og tror der skal en rigtig god portion held til før vi kan hente point i dag, men jo længere vi kan nå frem i kampen uden de har scoret, desdo større er chancerne da helt afgjort.
PSAs nyeste reklametiltag http://www.youtube.com/watch?v=LdKnsW5m ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
superplat, glæder mig til at vi rykker dem rundt i eftermiddag, mit gæt er 0-3
AaB - the Nordic gateway to Europe
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Plat? Det er da fedt at der er nogen der gør noget for at få flere folk på stadion, ville ønske AaB også kunne tænke lidt ud af boksen.Brent skrev:PSAs nyeste reklametiltag http://www.youtube.com/watch?v=LdKnsW5m ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
At sende nogen dumme blondiner rundt i byen på Segways? Nej TakBrodernumsi skrev:Plat? Det er da fedt at der er nogen der gør noget for at få flere folk på stadion, ville ønske AaB også kunne tænke lidt ud af boksen.Brent skrev:PSAs nyeste reklametiltag http://www.youtube.com/watch?v=LdKnsW5m ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
De gange hvor AaB har forsøgt sig med den slags pop tiltag, såsom t-shirt kanon, et eller andet one hit wonder i pausen mm. har det også været tåkrummende.
AaB - the Nordic gateway to Europe
jeg synes os det er et fedt tiltag. men forstår da godt hvis der ikk kommer nogen mennesker i parken, da de annoncerer at det er søndag den 10 november.
lynge er gud!
Hurra for at man forsøger at skabe opmærksomhed, men skal de død og pine køre rundt på segways? Jeg ved ikke, hvad det ligner. Hvad skal det ikke ende med?
Tilbage til kampen. Jeg frygter, at vi render ind i en ordentlig snitter. Vi har det notorisk svært i Parken og holdets nuværende form indikerer ingenlunde, at det bliver iaften, at vi kommer til at tage røven på Football Club København. Jeg håber naturligvis, at vi kan skabe overraskelsen.
Tilbage til kampen. Jeg frygter, at vi render ind i en ordentlig snitter. Vi har det notorisk svært i Parken og holdets nuværende form indikerer ingenlunde, at det bliver iaften, at vi kommer til at tage røven på Football Club København. Jeg håber naturligvis, at vi kan skabe overraskelsen.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Opstillinger:
FC København:
Kim Christensen
Lars Jacobsen
Pierre Bengtsson
Kris Stadsgaard
Claudemir de Souza
César Santin
Michael Jakobsen
Nicolai Jørgensen
Thomas Delaney
Andreas Cornelius
Christian Bolaños
AaB:
Nicolai Larsen
Patrick Kristensen
Lasse Nielsen
Kenneth Emil Petersen
Anders Due
Rasmus Würtz
Nicklas Helenius
Mathias Wichmann
Kasper Kusk
Henrik Dalsgaard
Hallur Hansson
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -fck-AaB-2
FC København:
Kim Christensen
Lars Jacobsen
Pierre Bengtsson
Kris Stadsgaard
Claudemir de Souza
César Santin
Michael Jakobsen
Nicolai Jørgensen
Thomas Delaney
Andreas Cornelius
Christian Bolaños
AaB:
Nicolai Larsen
Patrick Kristensen
Lasse Nielsen
Kenneth Emil Petersen
Anders Due
Rasmus Würtz
Nicklas Helenius
Mathias Wichmann
Kasper Kusk
Henrik Dalsgaard
Hallur Hansson
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -fck-AaB-2
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
- Elvis lever
- Superliga

- Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten
Man må glæde sig over, at spillerne ikke ligger sig ned ligeså hurtigt som en stor del af brugerne herinde. I så fald havde AaB ikke spillet i divisionerne.Pastorius skrev:Jamen det må jeg jo så affinde med med er uafvendeligt.Gamling skrev:Hvis dagens kamp - som nok kan forventes pga formkurven og en svækket opstilling - ender med et nederlag så har vi altså tabt 6 af de sidste 8 kampe (incl pokalen) og kun slået et elendigt BIF hold og så sdrjyske. Nummer 2 til 6/7 ligger rimeligt tæt nu og foran os venter Horsens (hjemme), rfc (ude), AGF (hjemme) og OB (hjemme) - alle hold vi slås med om de nævnte placeringer og med bredere trupper og bedre formkurve end os pt. Derfor skal vi nok ikke regne med mere end 5-6 p mere inden vinter pausen og derfor glider vi ned på 6-7 pladsen. Ikke så meget grædekone over det, men bare realisme baseret på tingenes tilstand.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.
2 - 3 sejr til os.
Kompakt organiseret hold, som trækker tempo ud af kampen og er dødsens farlige på kontraer, hvilket betyder Kusk, Dalsgaard og Helenius scorer. Tror træningslejren har givet ny mental energi.
Kompakt organiseret hold, som trækker tempo ud af kampen og er dødsens farlige på kontraer, hvilket betyder Kusk, Dalsgaard og Helenius scorer. Tror træningslejren har givet ny mental energi.
-
jensemand57
- Allstar

Selvfølgelig bliver det en svær kamp, men alt kan jo som bekendt ske i fodbold. Der ligger en mulighed for at Augo er ude resten af efteråret. Det betyder at AaB i de sidste fem kampe har en stor mulighed for at få holdet sat sammen, så man også kan vinde en fodboldkamp uden Augo. En mand må ikke have så meget betydning for et hold. Det kan nemt koste ang. Placering, men på den lange bane, vil det give holdet endnu en dimension.
-
A_Strandfelt
- Allstar

Det er alt for let for MJ at skubbe PK væk der... For helvede!
Åh, vores defensiv har godt nok set suspekt ud på det sidste.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Hvor er det nemt!
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Heldigvis er vi stærke i hovedspillet.