FC København vs AaB, søndag d. 11. oktober 2012 kl. 19.00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: FC København vs AaB, søndag d. 11. oktober 2012 kl. 19.0

Indlæg af Elscorpio » 11. nov 2012, 21:16

Hanga skrev:
jensemand57 skrev: Meldningerne siger, at der en risiko for at Augo ikke kommer med mere i dette efterår. Hvis det bliver aktuelt, må opgaven for AaBvære at finde en Formel, som gør os i stand. Til at vinde kampe uden Augo. Det kan kun blive en styrkelse.
Jeg synes helt seriøst vi skal prøve Thelander deroppe, i de kampe hvor vi har brug for en stærk midtbane der kan tage mange dueller..
Thelander virker meget fysisk stærk og hovedstødsstærk, så helt enig med dig Hanga. Men da KEP går ud idag, er der godt nok begrænsede muligheder tilbage på bænken.

Der bliver bare ikke råd til noget som helst i vinterpausen andet end kontraktforlængelser. Lynge skal ikke styrke med endnu en breddespiller, men holde på pengene og få forlænget med dem der har en fremtid i AaB efter sommerpausen 2013. Ærgeligt der ikke kommer endnu en sum tv penge inden sidste kamp her i efteråret.

Mr Alex
2. div
2. div

Indlæg af Mr Alex » 11. nov 2012, 21:17

Brent skrev:
andreasaab89 skrev:Nu skal bøgelund nok have et par millioner i bonus for at nå 100 kampe :D
Hvorfor skal han have 2 mio. er det noget med feriepengesagen?
Lige et lille hint Brent: http://da.wikipedia.org/wiki/Ironi" onclick="window.open(this.href);return false;

jensemand57
Allstar
Allstar

Indlæg af jensemand57 » 11. nov 2012, 21:18

Da vi i 2008 blev mestre tabte vi også 4-0 i Parken, så den er god nok, vi bliver da mestre :cool:

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 11. nov 2012, 21:36

limey skrev:Hvordan var spillet i 2. halveg? Jeg måtte slukke i pausen, da jeg ikke ville sidde og flæbe foran skærmen.
FCK slappede af men dominerede stadig kampen, vi formåede ikke at have et eneste gennemspillet angreb.
AaB - the Nordic gateway to Europe

frey
Junior
Junior

Indlæg af frey » 11. nov 2012, 22:04

Det positive ved dagen i dag var at jeg endelig fik meldt sønnike ind i fanklubben. Også på tide - han er næsten 4 måneder.

Det er lige en dag som i dag der minder en om hvor vigtigt det er at støtte klubben hele tiden. Og så er der vidst ikke mere der er værd at huske fra i dag. Glæder mig sgu til at få skuden rettet op mod Horsens.

Mogens
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Indlæg af Mogens » 11. nov 2012, 22:44

Vi fik uafgjort i 2. halvleg - giver det noget:-/

Hold nu kæft, hvor var det en ynk at se på i dag. Det er jo helt vildt, at man allerede fra start har bukket sig forover og er klar til at blive straffet.
De 3 første mål er foræringer, for der er sgu intet overraskende i det OVERHOVEDET. Lange indkast, som man ved kommer og et hjørnespark, hvor den primære fokus bør være på de to unge. Hvor er det ringe forarbejde og/eller forsvarsspil.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Meelsen » 12. nov 2012, 12:12

Jeg tror aldrig jeg har set så lave karakterer ovenpå en AaB-kamp, som dem de kommer med i dagens Nordjyske. Flere spillere får 0 bolde. Topscorere er målmand Larsen med 3 (Man of the match iflg. Nordjyske) og Thelander med 2. Resten får 1 eller 0.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 12. nov 2012, 13:04

Meelsen skrev:Jeg tror aldrig jeg har set så lave karakterer ovenpå en AaB-kamp, som dem de kommer med i dagens Nordjyske. Flere spillere får 0 bolde. Topscorere er målmand Larsen med 3 (Man of the match iflg. Nordjyske) og Thelander med 2. Resten får 1 eller 0.
Hvilket vel er helt rimeligt. Det var top-fesent.
Har dog også svært ved at forstå Allan Kuhn-rosen til opbakningen fra ude-tribunen. Der var godt nok stille kampen igennem... - Og helt anderledes reaktion på en øretæve, end da vi i 1996 blev klasket ud af Århus stadion med 1-6. Da overdøvede AaB-tribunen resten af stadion kampen igennem...

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 12. nov 2012, 13:11

BoT skrev:
Meelsen skrev:Jeg tror aldrig jeg har set så lave karakterer ovenpå en AaB-kamp, som dem de kommer med i dagens Nordjyske. Flere spillere får 0 bolde. Topscorere er målmand Larsen med 3 (Man of the match iflg. Nordjyske) og Thelander med 2. Resten får 1 eller 0.
Har dog også svært ved at forstå Allan Kuhn-rosen til opbakningen fra ude-tribunen. Der var godt nok stille kampen igennem... - Og helt anderledes reaktion på en øretæve, end da vi i 1996 blev klasket ud af Århus stadion med 1-6. Da overdøvede AaB-tribunen resten af stadion kampen igennem...
Den kamp kan vel snarere sammenlignes med 0-6 i Odense forrige år. Der var stemningen stadig fremragende og støtten højlydt trods af massivt snevejr og en øretæve af dimensioner.

Når vi for gud ved hvilken gang møder op i Parken uden mod, mandshjerte og bare skyggen af tro på eller en plan for at få point med hjem, er det sgu ikke så mærkeligt at støtten er lavmælt. Personligt skred jeg i pausen og ærgede mig bare over at jeg ikke fulgte den gode gamle Parken-regel om at gå ved 3-0. Det var en præstation langt, langt under lavmålet, som spillerne ganske enkelt ikke kan være bekendt.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 12. nov 2012, 13:41

Yankee skrev:
BoT skrev:
Den kamp kan vel snarere sammenlignes med 0-6 i Odense forrige år. Der var stemningen stadig fremragende og støtten højlydt trods af massivt snevejr og en øretæve af dimensioner.
Correct. Jeg var bare ikke tilstede i Odense dengang, så den lå ikke lige på lystavlen.
Yankee skrev:Når vi for gud ved hvilken gang møder op i Parken uden mod, mandshjerte og bare skyggen af tro på eller en plan for at få point med hjem, er det sgu ikke så mærkeligt at støtten er lavmælt. Personligt skred jeg i pausen og ærgede mig bare over at jeg ikke fulgte den gode gamle Parken-regel om at gå ved 3-0. Det var en præstation langt, langt under lavmålet, som spillerne ganske enkelt ikke kan være bekendt.
Jeg lavede for nogle år siden - det var efter den berømte 2-2- kamp mod Silkeborg, hvor vi var bagud 0-2 efter 90 min. - en regel om aldrig at gå før tid udner en AaB-kamp. At høre begge AaBs scoringer på vej væk fra stadion nede under betonen var for bitter en oplevelse. Så selvom det kan gøre nas, bliver jeg hængende til den bitre ende. - Også for at se, hvordan spillerne optræder bagefter, når de skal stå til ansvar over for de medrejsende AaB-fans for indsatsen. I går var deres reaktion godkendt. Det er den ikke altid.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 12. nov 2012, 15:01

Yankee skrev:
BoT skrev:

Når vi for gud ved hvilken gang møder op i Parken uden mod, mandshjerte og bare skyggen af tro på eller en plan for at få point med hjem, er det sgu ikke så mærkeligt at støtten er lavmælt. Personligt skred jeg i pausen og ærgede mig bare over at jeg ikke fulgte den gode gamle Parken-regel om at gå ved 3-0. Det var en præstation langt, langt under lavmålet, som spillerne ganske enkelt ikke kan være bekendt.
Sorry, hvis det allerede er skrevet tidligere.
Høre lige i Radioen nu her, at vi i de sidste 10 superliga kampe i parken har tabt 9 og spillet en uafgjort.
Målscore: 27-1 !!!!!!
i samme periode har vi tabt en pokal finale til FCK 1-0.

Så 11 kampe 1 point og 28-1 i målscore.

Det er ikke bare pinligt! Det er satme ringe!!!
INGEN andre hold har så dårlig en statistik der over!

Brugeravatar
AndBis
Ynglinge
Ynglinge
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: København

Indlæg af AndBis » 12. nov 2012, 21:30

En positiv ting ved kampen i går og vores nuværende situation er, at da vi sidst spillede mod FCK og tabte 3-0, startede vores gode stime med 1-1 mod FCN, hvorefter det tog fart.
Så vi fortsætter med fuld fart på søndag mod ACH!!

Aabwibz
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Aabwibz » 12. nov 2012, 22:16

AndBis skrev:En positiv ting ved kampen i går og vores nuværende situation er, at da vi sidst spillede mod FCK og tabte 3-0, startede vores gode stime med 1-1 mod FCN, hvorefter det tog fart.
Så vi fortsætter med fuld fart på søndag mod ACH!!
Ikke når du skal gå ud og jinx det sådan der! Hvis vi taber på søndag, er det din skyld!
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Besvar