Randers FC vs AaB, fredag d. 23. november kl. 18.30

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Winnie/BR
2. div
2. div
Favoritspiller: KEP
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Randers FC vs AaB, fredag d. 23. november kl. 18.30

Indlæg af Winnie/BR » 24. nov 2012, 21:29

Poker-One-Kenobi skrev:
Kasper Møller skrev:Film fra indløb samt lidt tekst om i går er at finde på http://www.tifokaos.dk" onclick="window.open(this.href);return false; .

Hvis vi nulstiller al debat om lovgivning, fifa, fairplay og forskelsbehandling, synes i så ikke selv at det, isoleret ned til dette ene klip, faktisk ser fedest ud indtil de blus bliver tændt og alt forsvinder i røg? For det ser da fantastisk ud med en hel tribune med hænderne i vejret, vækker mindelser om udebanekampe i europa...
Vi er helt enige om at det ser godt ud. Og vi kan også godt blive enige om at effekten drukner i røgen. Men denne gimmick er jo noget som er visuelt i alle 90 minutter. Lysene brænder ud og røgen driver væk, hvorefter dette farvefulde indslag igen bliver synligt. Min pointe er, at der er/bør være plads til begge dele. Jeg mener det er for enkelt at skære ned og vurdere udelukkende ud fra dette klip, da man bør se det over hele kampen. I den sidste ende er det jo sikkert endnu en pro/kontra debat, som vi jo ved, at vi ingen steder kommer med.

Skal vi dog skære det helt ind som du beder om, så er jeg - på et eller andet plan - nok tilbøjelig til at give dig ret. :o

Men igen, var det "alt" man så over 90 minutter, så ville det blive en smule ensidigt og statisk. I hvert fald i min bog.
Vangens Fineste...

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 24. nov 2012, 22:10

Kristian skrev:
astonvilla skrev:Først: Tak for en fantastisk aften i Rander i går!

Dernæst: Sjovt hvordan vi nogle gange kan se en kamp på helt forskællig måde.
Der er jo tale om 2 kampe her - 1. og 2. halvleg.
1. halvleg er Due klart min MOM. Strør om sig med lækre afleveringer og styrer vores spil.
2. halvleg falder han lidt ud - ja - men det er også en helt anden kamp på det tidspunkt.
Ahlmann roses til skyerne - men jeg mener hans offensive spil er helt skandaløst i går - især i 1. halvleg strander alt ude hos ham.

Anyway - fantasktisk kamp. Helenius is back - hvilket er skønt og KEP er uhyggelig stærk (min MOM over hele kampen!).

Kun to ting gav mig en dårlig fornemmelse i går:

1. Kayke. Vi spiller efter min bedste overbesning med 10 mand med ham på banen. Ufattelig ringe og uengageret. Væk med ham.

2. Randers' kontrollør korps. Hvad foregår der lige! Jeg er selv et gammelt røvhul der absolut ikke er ude på ballade - men jeg stod max 5 meter væk da jeg lige efter kampen (da vi lavede Fernebahce) så en kontrollør helt umotiveret hamre løs på en ca. 18 årig knajt nede ved banden. Blot fordi denne var ekstatisk glad for sejren og Ferne tingen og prøvede at give high five med Helenius og KEP.
Att denne unge mand: Hvis du læser herinde bør du få udleveret de bånd der er optage fra Stadion og anmelde dette til politiet. Det var virkelig en skandale. Skriv PM hvis du vil have en way forward på dette. Dernæst hele "episoden" med Kuhn. Hvad fanden sker der?? Træls at køre hjem med sådan en smag i munden.

MEN OVERALL - HVOR SMUKT KNAJTER!! Både på og udenfor banen i øvrigt. Super stemning.

Nu ser det pludseligt ud til vi slutter foråret som mindst nr. 4.

OUTSTANDING!
Jeg sad ned på langsiden i går, og må sige, hvilken fornøjelse, at opleve et publikum, som ikke synes de skulle råbe ad en fordi man har en anden trøje på blandt randers fans. De var meget diplomatiske og synes det var en fortjent sejr til AaB bl.a.
Per Rishøj fik vist en fadøl i nakken, da han sad på langsiden i en AaB-trøje.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 24. nov 2012, 22:57

Winnie/BR skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Kasper Møller skrev:Film fra indløb samt lidt tekst om i går er at finde på http://www.tifokaos.dk" onclick="window.open(this.href);return false; .

Hvis vi nulstiller al debat om lovgivning, fifa, fairplay og forskelsbehandling, synes i så ikke selv at det, isoleret ned til dette ene klip, faktisk ser fedest ud indtil de blus bliver tændt og alt forsvinder i røg? For det ser da fantastisk ud med en hel tribune med hænderne i vejret, vækker mindelser om udebanekampe i europa...
Vi er helt enige om at det ser godt ud. Og vi kan også godt blive enige om at effekten drukner i røgen. Men denne gimmick er jo noget som er visuelt i alle 90 minutter. Lysene brænder ud og røgen driver væk, hvorefter dette farvefulde indslag igen bliver synligt. Min pointe er, at der er/bør være plads til begge dele. Jeg mener det er for enkelt at skære ned og vurdere udelukkende ud fra dette klip, da man bør se det over hele kampen. I den sidste ende er det jo sikkert endnu en pro/kontra debat, som vi jo ved, at vi ingen steder kommer med.

Skal vi dog skære det helt ind som du beder om, så er jeg - på et eller andet plan - nok tilbøjelig til at give dig ret. :o

Men igen, var det "alt" man så over 90 minutter, så ville det blive en smule ensidigt og statisk. I hvert fald i min bog.

Så har man sgu prøvet det med, een ting mindre på min bucket list :)

I øvrigt, respekt for at i får banket sådan en stemning op en fredag aften i Randers.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 25. nov 2012, 00:04

Kilde skrev:
Kristian skrev:
astonvilla skrev:Først: Tak for en fantastisk aften i Rander i går!

Dernæst: Sjovt hvordan vi nogle gange kan se en kamp på helt forskællig måde.
Der er jo tale om 2 kampe her - 1. og 2. halvleg.
1. halvleg er Due klart min MOM. Strør om sig med lækre afleveringer og styrer vores spil.
2. halvleg falder han lidt ud - ja - men det er også en helt anden kamp på det tidspunkt.
Ahlmann roses til skyerne - men jeg mener hans offensive spil er helt skandaløst i går - især i 1. halvleg strander alt ude hos ham.

Anyway - fantasktisk kamp. Helenius is back - hvilket er skønt og KEP er uhyggelig stærk (min MOM over hele kampen!).

Kun to ting gav mig en dårlig fornemmelse i går:

1. Kayke. Vi spiller efter min bedste overbesning med 10 mand med ham på banen. Ufattelig ringe og uengageret. Væk med ham.

2. Randers' kontrollør korps. Hvad foregår der lige! Jeg er selv et gammelt røvhul der absolut ikke er ude på ballade - men jeg stod max 5 meter væk da jeg lige efter kampen (da vi lavede Fernebahce) så en kontrollør helt umotiveret hamre løs på en ca. 18 årig knajt nede ved banden. Blot fordi denne var ekstatisk glad for sejren og Ferne tingen og prøvede at give high five med Helenius og KEP.
Att denne unge mand: Hvis du læser herinde bør du få udleveret de bånd der er optage fra Stadion og anmelde dette til politiet. Det var virkelig en skandale. Skriv PM hvis du vil have en way forward på dette. Dernæst hele "episoden" med Kuhn. Hvad fanden sker der?? Træls at køre hjem med sådan en smag i munden.

MEN OVERALL - HVOR SMUKT KNAJTER!! Både på og udenfor banen i øvrigt. Super stemning.

Nu ser det pludseligt ud til vi slutter foråret som mindst nr. 4.

OUTSTANDING!
Jeg sad ned på langsiden i går, og må sige, hvilken fornøjelse, at opleve et publikum, som ikke synes de skulle råbe ad en fordi man har en anden trøje på blandt randers fans. De var meget diplomatiske og synes det var en fortjent sejr til AaB bl.a.
Per Rishøj fik vist en fadøl i nakken, da han sad på langsiden i en AaB-trøje.
Vil sige at min trøje var ikke uden på jakken i går. Jeg forholdte mig ikke ligeså vild som den kære Rishøj kan være. Men jeg råbte AaB når ende tribunen råbte Randers og langsiden FC hehe. Jeg var nok bare heldig med sidde valg :-)

12mand
Allstar
Allstar
Favoritspiller: ene

Indlæg af 12mand » 25. nov 2012, 11:12

må vagterne egentlig godt ta en i skridtet, når de udfører visitation inden man kommer ind på stadion??
lynge er gud!

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af jernskjorten » 25. nov 2012, 11:15

12mand skrev:må vagterne egentlig godt ta en i skridtet, når de udfører visitation inden man komme rind på stadion??
Ja, hvis de siger, at det er for at tjekke for brok.

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad

Indlæg af Flower » 25. nov 2012, 11:29

jernskjorten skrev:
12mand skrev:må vagterne egentlig godt ta en i skridtet, når de udfører visitation inden man komme rind på stadion??
Ja, hvis de siger, at det er for at tjekke for brok.
:thumbsup: :thumbsup:
- Winning doesn't really matter as long as you win.

12mand
Allstar
Allstar
Favoritspiller: ene

Indlæg af 12mand » 25. nov 2012, 11:48

fantastisk med alle de finn nørbygaard typer der findes på debatsiden.
lynge er gud!

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Indlæg af Lindmark » 25. nov 2012, 13:14

Nøj det ser lækkert ud (både med og uden ild!). Fantastisk at kunne præstere sådan en udebanestemning en råkold novemberfredag. Kæmpe respekt til Tifo Kaos og alle fremmødte. :thumbsup:
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 25. nov 2012, 15:13

12mand skrev:fantastisk med alle de finn nørbygaard typer der findes på debatsiden.
Finn Nørbygaard dubletterne er let fordøjelige i forhold til Michael Strunge konkurrenterne, som skiftevis vrider sig i krampe og lyrisk sprøjteorgasme om grædende knæ.

Kilde
Allstar
Allstar

Randers FC vs AaB, fredag d. 23. november kl. 18.30

Indlæg af Kilde » 25. nov 2012, 16:04

12mand skrev:må vagterne egentlig godt ta en i skridtet, når de udfører visitation inden man kommer ind på stadion??
Aldrig nogensinde er jeg blevet cuppet så grundigt som i Randers. Han kunne i det mindste ha' budt på en fadøl først.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 25. nov 2012, 16:14

Lindmark skrev:

Nøj det ser lækkert ud (både med og uden ild!). Fantastisk at kunne præstere sådan en udebanestemning en råkold novemberfredag. Kæmpe respekt til Tifo Kaos og alle fremmødte. :thumbsup:
Handskerne var en samlet "aktion" fra Tifo Kaos og Auxilia. Men ´tommel op til begge parter!

Mr Alex
2. div
2. div

Indlæg af Mr Alex » 25. nov 2012, 17:18

Kilde skrev:
12mand skrev:må vagterne egentlig godt ta en i skridtet, når de udfører visitation inden man kommer ind på stadion??
Aldrig nogensinde er jeg blevet cuppet så grundigt som i Randers. Han kunne i det mindste ha' budt på en fadøl først.
Jeg har sgu heller aldrig fået nulleret mine boller så grundigt af en mand før!!..

martinaalborg
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Søren Thorst

Indlæg af martinaalborg » 25. nov 2012, 17:26

Dernæst hele "episoden" med Kuhn. Hvad fanden sker der?? Træls at køre hjem med sådan en smag i munden..... ???

den fangede jeg ikke???? hjælp mig

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar

Indlæg af jernskjorten » 25. nov 2012, 17:31

martinaalborg skrev:Dernæst hele "episoden" med Kuhn. Hvad fanden sker der?? Træls at køre hjem med sådan en smag i munden..... ???

den fangede jeg ikke???? hjælp mig
Efter kampen var Kuhn ude og hilse på de medrejsende fans. Efter 5-10 sekunder fik en af vagterne dog nok, og bad Kuhn om at gå væk fra tilskuerne. Der var umiddelbart ikke noget problem under opsejling, så virkede lidt som en overreaktion af vagten.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 25. nov 2012, 18:03

Super runde indtil videre. Hårdt tilkæmpet sejr fredag aften, fc rødvin nederlag i Esbjerg og ved halvleg er fck bagud i Haderslev. Imponerende at vi er a' point med fc rødvin på 2. pladsen. Det er helt vildt!
Jeg tror nu ikke at vi kommer til at kæmpe i den absolutte top resten af sæsonen, da københavner klubbernes økonomi gør at de har en økonomisk handlefrihed som vi kun kan drømme om.

Efterårssæsonen afsluttes med 2 brag mod AGF og OB. Gode resultater i disse kampe vil betyde enormt spændende perspektiver for forårsæsonen.

Alle mand på stadion d. 3. og 9. december :aabfan:

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Meelsen » 25. nov 2012, 22:48

Meelsen|9000 skrev:Billede

Billede

Brugeravatar
rummanden
1. div
1. div
Geografisk sted: Langå

Indlæg af rummanden » 26. nov 2012, 13:19

På trods af en lækker 1-0 sejre over hestene så har vi 3 spiller på flopholdet og kun 1 på weekendens hold hos BT
http://indkast.dk/index.php?nyhed=99069" onclick="window.open(this.href);return false;
http://indkast.dk/index.php?nyhed=99068" onclick="window.open(this.href);return false;

Det syntes jeg alligvel er godt klaret, at man kan vinde, og så alligevel have så mange på flopholdet

Det skal lige siges at jeg ikke har set kampen :( så jeg kan ikke kommentere mere, end at jeg syntes det lyder lidt mærkeligt
Dem der ikk syntes at det er fuldt fortjent at AaB er Danske mestre 2008, vil jeg mene at de skal holde sig langt over på den anden side af storbæltsbroen de næste mange mange år.
Citat Carsten Werge

Brugeravatar
rAaBe
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Cape Town (Sydafrika)

Indlæg af rAaBe » 26. nov 2012, 13:23

rummanden skrev:På trods af en lækker 1-0 sejre over hestene så har vi 3 spiller på flopholdet og kun 1 på weekendens hold hos BT
http://indkast.dk/index.php?nyhed=99069" onclick="window.open(this.href);return false;
http://indkast.dk/index.php?nyhed=99068" onclick="window.open(this.href);return false;

Det syntes jeg alligvel er godt klaret, at man kan vinde, og så alligevel have så mange på flopholdet

Det skal lige siges at jeg ikke har set kampen :( så jeg kan ikke kommentere mere, end at jeg syntes det lyder lidt mærkeligt
Jeg kløede mig også i nakken og rystede på hovedet over det. Vil ikke kommentere på deres valg, da det er nok at se på BT's valg af vores fejlfri målmand som holder nullet til rundens flophold! Der er tydeligvis en portion tilfældigheder med når de sætter "hold"

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 26. nov 2012, 13:26

rummanden skrev:På trods af en lækker 1-0 sejre over hestene så har vi 3 spiller på flopholdet og kun 1 på weekendens hold hos BT

Kusk hører i hvertfald ikke til på noget flophold i denne uge. Og hvordan fanden Charlie Davis vurderes højere end Kayke - der godt nok ikke imponereden - vil jeg aldrig forstå. Mht. målmandsposten, meh, kan jeg ikke lige vurdere, men Nikolaj virkede da en smule usikker.

Men men men, BT's journalist har jo nok ikke se kampen, så han er (u)lovligt undskyldt.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Besvar