Randers FC vs AaB, fredag d. 23. november kl. 18.30

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Randers FC vs AaB, fredag d. 23. november kl. 18.30

Indlæg af astonvilla » 26. nov 2012, 13:35

rummanden skrev:På trods af en lækker 1-0 sejre over hestene så har vi 3 spiller på flopholdet og kun 1 på weekendens hold hos BT
http://indkast.dk/index.php?nyhed=99069" onclick="window.open(this.href);return false;
http://indkast.dk/index.php?nyhed=99068" onclick="window.open(this.href);return false;

Det syntes jeg alligvel er godt klaret, at man kan vinde, og så alligevel have så mange på flopholdet

Det skal lige siges at jeg ikke har set kampen :( så jeg kan ikke kommentere mere, end at jeg syntes det lyder lidt mærkeligt
hahaha - det er en god griner der! Clean sheet....og flux på ugens flophold. Kanon morsomt...især med tanke på hvordan Stenild fjumrede rundt i Haderslev osv.
Og hvordan kan Thomas Kristensen komme på ugens hold?? Nu så jeg tilfældigvis SE-FCK, og han var bare piv ringe (TK altså).

Nå, der er jo nok en grund til man for længe siden valgte at træffe en beslutning om at i) aldrig se på disse top/flop lister (for det er så utroligt tydeligt at "journalisterne" ikke har set alle kampene de vurderer) og ii) aldrig se Onside.

Mit blodtryk er faldet betragteligt efter disse 2 guidelines er implementerert.

Men tak for linket...det var trods alt så langt ude at det er sjovt.
Bienvenu Bassogog!

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 26. nov 2012, 13:42

Nu så jeg kampen fra en halvdårlig vinkel på udebaneafsnittet, men synes Nicolai spillede en fin kamp. Tog et par halvfarlige skud. Mht. Kayke og Kusk er jeg heller ikke helt enig, men kan måske se pointen i det.

Morten Crone indrømmer på Twitter, at det er en dum fejl mht. Nicolai Larsen.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 26. nov 2012, 13:50

Kilde skrev:Nu så jeg kampen fra en halvdårlig vinkel på udebaneafsnittet, men synes Nicolai spillede en fin kamp. Tog et par halvfarlige skud. Mht. Kayke og Kusk er jeg heller ikke helt enig, men kan måske se pointen i det.

Det gør nu ikke ham (Crone) og hans "avis" mindre latterlig....
Bienvenu Bassogog!

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 26. nov 2012, 13:54

astonvilla skrev:
Kilde skrev:Nu så jeg kampen fra en halvdårlig vinkel på udebaneafsnittet, men synes Nicolai spillede en fin kamp. Tog et par halvfarlige skud. Mht. Kayke og Kusk er jeg heller ikke helt enig, men kan måske se pointen i det.

At indrømme ens (eller sin redaktions) fejl er da noget. Det er dog gentagende fejl efterhånden - som Lasse Nielsen plads på flopholdet med 5 minutters spilletid.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 26. nov 2012, 14:24

rummanden skrev:På trods af en lækker 1-0 sejre over hestene så har vi 3 spiller på flopholdet og kun 1 på weekendens hold hos BT
http://indkast.dk/index.php?nyhed=99069" onclick="window.open(this.href);return false;
http://indkast.dk/index.php?nyhed=99068" onclick="window.open(this.href);return false;

Det syntes jeg alligvel er godt klaret, at man kan vinde, og så alligevel have så mange på flopholdet

Det skal lige siges at jeg ikke har set kampen :( så jeg kan ikke kommentere mere, end at jeg syntes det lyder lidt mærkeligt
Nu skal man være meget varsom med at lægge alt for meget vægt på diverse kåringer af ugens hold/flophold. Når det er sagt så er det absurd at placere Nicolai på ugens flophold. Nicolai spillede en god kamp i Randers, han er virkelig trådt i karakter i efteråret.

Der hvor jeg alligevel kan følge BT er i forhold til vurderingen af enkelte spillere. Kayke spillede forfærdeligt, nu fik han endelig chancen fra start, men han udnyttede på ingen måde den gyldne mulighed. Kusk var også en skuffelse, han er virkelig nede i en bølgedal pt. Kusk er stadigvæk ung og urutineret så det er ikke en overraskelse at han svinger så meget i niveau, den store hype har sikkert også været svær at håndtere med de deraf øgede forventninger.

Endelig så er jeg delvis enig i mediernes vurderinger af selve kampen. Spillet var flot i de første 30 minutter, men derefter var spillet det meste af tiden enormt dårligt. Tror at mange medier forventer mere af et tophold, hvor især det dårlige tekniske niveau var iøjnefaldende. Det virkede som om at der i 2. halvleg var ild i bolden!
Det er vel også en af de primære årsager til at så mange medier konstant undervurderer AaB. Det må forventes at et tophold er bedre til at holde på bolden og modstå modstandernes pres og selv være chanceskabende, som vi stort set ikke var i 2. halvleg. Må kort konstatere at 2. halvleg ikke var et tophold værdigt, nu gik det heldigvis mod Randers men et bedre hold havde uddelt tæv til os (som det er sket i Parken hvor vi i 2 kampe har tabt med imponerende 7-0).

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 26. nov 2012, 14:45

Kilde skrev:
astonvilla skrev:

At indrømme ens (eller sin redaktions) fejl er da noget. Det er dog gentagende fejl efterhånden - som Lasse Nielsen plads på flopholdet med 5 minutters spilletid.
Det ville jo kræve en særlig sektion i BT hvis de begyndte at indføre det som fast praksis...

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Indlæg af Hinrup85 » 26. nov 2012, 15:23

Poker-One-Kenobi skrev:
Kilde skrev:
astonvilla skrev:

Det ville jo kræve en særlig sektion i BT hvis de begyndte at indføre det som fast praksis...
Jeg er gået ham lidt på klingen med hensyn til 3 AaB'ere og 1 Randers spiller på flopholdet - og der kommer vist en korrektion i avisen tirsdag:
Morten Crone på twitter skrev:Nej. Fejl med fejl på. Det bliver ændret til tirsdagavisen, kan jeg love

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 26. nov 2012, 16:07

Kayke synes jeg nu er en klar kandidat til et flophold, og set fra tribunen var Kusk godt nok heller ikke imponerende, men han havde trods alt et par farlige rush... Men hvordan vores målmand kan komme i spil, forstår jeg ikke noget af. Han spillede da en fin kamp.

Munken
Junior
Junior
Favoritspiller: Henning Munk Jensen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Munken » 26. nov 2012, 16:26

Det er helt sort med Nicolai på flopholdet. Jeg er tidligere blevet kanøflet på grund af min massive tiltro og opbakning til unge Larsen. Heldigvis har han jo selv lukket kæften på skeptikkerne - og endda ganske eftertrykkeligt. Den gode Zaza er også ude med rosende ord: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... b-afloeser" onclick="window.open(this.href);return false;

Nicolai kan gå hen og blive en af Lynges bedste køb i mange år.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 26. nov 2012, 17:10

Munken skrev:Jeg er tidligere blevet kanøflet på grund af min massive tiltro og opbakning til unge Larsen
Det er da hamrende synd for dig. Hvem er de onde mennesker dog der går og behandler dig så skidt?
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Munken
Junior
Junior
Favoritspiller: Henning Munk Jensen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Munken » 26. nov 2012, 17:41

MHJ skrev:
Munken skrev:Jeg er tidligere blevet kanøflet på grund af min massive tiltro og opbakning til unge Larsen
Det er da hamrende synd for dig. Hvem er de onde mennesker dog der går og behandler dig så skidt?
Ro på Det er nu ikke noget jeg lider under, som regel er det folk der ikke forstår sig på spillet
alligevel: fx. Mht. målmandsposten, meh, kan jeg ikke lige vurdere, men Nikolaj virkede da en smule usikker. :P

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar

Indlæg af Hinrup85 » 27. nov 2012, 11:14

Er der nogen der har været i nærheden af en BT-papirudgave? Er lidt nysgerrig på hvad det nye flop hold består af...

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar

Indlæg af Hinrup85 » 27. nov 2012, 13:25

Så er flopholdet blevet opdateret

Tidligere:

Avisen idag:

birk
Allstar
Allstar

Indlæg af birk » 27. nov 2012, 14:06

Det er jo næsten et helt hold de skifter, det er under al kritik. Jamen hvordan kan man tage fejl på 7 pladser også vil fremstå som troværdig ?

frey
Junior
Junior

Indlæg af frey » 28. nov 2012, 10:06

birk skrev:Det er jo næsten et helt hold de skifter, det er under al kritik. Jamen hvordan kan man tage fejl på 7 pladser også vil fremstå som troværdig ?
Tror ikke de går særligt meget op i at fremstå troværdige - det er jo ikke det sladderbladene skal overleve på at være :money:

Besvar