Det kan godt vaere. Men jeg har undladt ham pga den maade han forlod os paa.Konsulenten skrev:At undlade Ståle på sådan en liste er, utroligt nok, noget at det dummeste, jeg har set herinde længe. Manden ejede jo Superligaen for os.Elscorpio skrev:Rade Prica
Siyabonga Nomvethe
Jozo Matovac
Bård Borgersen
Kjetil Wæhler
Toppen af poppen
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Re: Toppen af poppen
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det er jo sort snak. Må folk så heller ikke komme på ugens hold hvis de er rødhårede?Elscorpio skrev:Det kan godt vaere. Men jeg har undladt ham pga den maade han forlod os paa.Konsulenten skrev:At undlade Ståle på sådan en liste er, utroligt nok, noget at det dummeste, jeg har set herinde længe. Manden ejede jo Superligaen for os.Elscorpio skrev:Rade Prica
Siyabonga Nomvethe
Jozo Matovac
Bård Borgersen
Kjetil Wæhler
Janteloven eksisterer IKKE!
Skulle til at lave min egen liste men som jeg læste alt hvad du skrev gik det op for mig at jeg komplet enig!Remark skrev:Kun spillere/trænere med fast kontrakt, ikke lejeaftaler.
1. Ståle Solbakken
2. Erik Hamren
3. Andreas Johannson
4. Rade Prica
5. Jozo Matovac
Lige under
6. Martin Ericsson
7. Anders Andersson
8. Matthias Lindstrøm
9. Siyabonga Nomwethe
10. Kjetil Wæhler
11. Danny Califf
og så Caca, som jeg stadig er ambivalent over for.
Boblere og stensikkert med, hvis de ikke var ramt af skadesforbandelsen, der af og til hviler over AaB
1. Frank Strandli
2. Dan Sahlin
3. Kleber Saarenpäa
og andre med potentiale, som også fik opholdet ødelagt af skader
4. Daniel Fredheim Holm
5. Chris Rolfe
6. Bård Borgersen
Flops.
1. Magnus Pehrsson
2. Clemens Zwinjenberg
3. Louay Chanko
4. Andres Oper
5. Bruce Rioch
Dog vil jeg sige Rolfe ikke var i nærheden af denne liste om så han havde spillet fuld tid i samtlige kampe, dertil er niveauet simpelthen for højt. Og Danny Califf mener jeg heller ikke hører til som bobler, ellers er jeg enig i alt andet
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Køllen I Møllen skrev:
Det er jo sort snak. Må folk så heller ikke komme på ugens hold hvis de er rødhårede?
-
A_Strandfelt
- Allstar

Det er jo ikke det, vi vurderer dem på.Elscorpio skrev:Det kan godt vaere. Men jeg har undladt ham pga den maade han forlod os paa.Konsulenten skrev:At undlade Ståle på sådan en liste er, utroligt nok, noget at det dummeste, jeg har set herinde længe. Manden ejede jo Superligaen for os.Elscorpio skrev:Rade Prica
Siyabonga Nomvethe
Jozo Matovac
Bård Borgersen
Kjetil Wæhler
NIN den fromme skrev:Hvem er de fem bedste? Og her, skal der ses bort fra senere klubskifte, forrædderi, feriepenge osv. Men ene og alene deres indsats og betydning for klubben.
1: Johansson
2: Hamren
3: Ericsson
4: Wæhler
5: Jakobsen
Ståle er ikke med da jeg aldrig har set ham spille i trøjen. Eller kan hvertfald ikke huske ham.
2: Hamren
3: Ericsson
4: Wæhler
5: Jakobsen
Ståle er ikke med da jeg aldrig har set ham spille i trøjen. Eller kan hvertfald ikke huske ham.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jeg kan ikke forstå, Hans Bache ikke figurerer i nogens top-5. Nuvel, han havde et andet budget at gøre godt med, end flere af sine efterfølgere, men dengang i slut-90'erne havde mange andre klubber jo tilsvarende høje budgetter (eller levede i hvert fald, som om de havde..!). Og at vinde mesterskabet bør i min bog have en betydning - især i en klub som AaB. Desuden en forkert dommerkendelse fra at føre os i CL.
Så min top-5 vil være:
1. Ståle
2. Hamrén
3. Andreas Johansson
4. Rade Prica
5. Hans Bache
Så min top-5 vil være:
1. Ståle
2. Hamrén
3. Andreas Johansson
4. Rade Prica
5. Hans Bache
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Læs trådens præmis. Eventuelt et par gange.Elscorpio skrev:Det kan godt vaere. Men jeg har undladt ham pga den maade han forlod os paa.Konsulenten skrev:At undlade Ståle på sådan en liste er, utroligt nok, noget at det dummeste, jeg har set herinde længe. Manden ejede jo Superligaen for os.Elscorpio skrev:Rade Prica
Siyabonga Nomvethe
Jozo Matovac
Bård Borgersen
Kjetil Wæhler
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
Hamrén
Prica
Johansson
Ståle Solbakken
Nomwethe
Matthias Lindstrøm? Er det feriepengesagen folk tænker på dér? Jeg mindes kun én halvsæson hvor han spillede som en af ligaens bedste på sin plads og det var det forår han kom til AaB. Da håret røg, røg effektiviteten og jeg syntes ikke rigtig han kom i samme omdrejninger igen. Dog cadeau for det vigtige mål mod Anderlecht hjemme i 2007. God spiller, uden tvivl, men ikke historisk god, i mine øjne.
EDIT: Havde ikke set det var imports only. Min liste er rettet til.
Prica
Johansson
Ståle Solbakken
Nomwethe
Matthias Lindstrøm? Er det feriepengesagen folk tænker på dér? Jeg mindes kun én halvsæson hvor han spillede som en af ligaens bedste på sin plads og det var det forår han kom til AaB. Da håret røg, røg effektiviteten og jeg syntes ikke rigtig han kom i samme omdrejninger igen. Dog cadeau for det vigtige mål mod Anderlecht hjemme i 2007. God spiller, uden tvivl, men ikke historisk god, i mine øjne.
EDIT: Havde ikke set det var imports only. Min liste er rettet til.
- Søndergaard
- 1. div

Byt om på Greven og Prica, så er jeg enig med dig BoT. En gang kunne man lave afstemninger på Debatsiden.dk - det blev flittigt misbrugt - men i dag kunne det være sjovt, hvis den funktion var der igen. Kan Debatjunaten ikke oprette en afstemning?BoT skrev:Jeg kan ikke forstå, Hans Bache ikke figurerer i nogens top-5. Nuvel, han havde et andet budget at gøre godt med, end flere af sine efterfølgere, men dengang i slut-90'erne havde mange andre klubber jo tilsvarende høje budgetter (eller levede i hvert fald, som om de havde..!). Og at vinde mesterskabet bør i min bog have en betydning - især i en klub som AaB. Desuden en forkert dommerkendelse fra at føre os i CL.
Så min top-5 vil være:
1. Ståle
2. Hamrén
3. Andreas Johansson
4. Rade Prica
5. Hans Bache
1. Hamrén
2. Hamrén
3. Hamrén
4. Rade
5. Greven
6. The Nomf
De tog holdet længere end alle andre... ink.Ståle.
2. Hamrén
3. Hamrén
4. Rade
5. Greven
6. The Nomf
De tog holdet længere end alle andre... ink.Ståle.
Hamren
Ståle
Matovac
Bache
Greven
Rade
Ståle
Matovac
Bache
Greven
Rade
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
1. Erik Hamrén (mestertræner og kulturløfter)
2. Poul Erik Andreasen (mestertræner imod alle odds)
3. Torben Boye (flest kampe og 18 år i AaB-trøjen)
4. Kjeld Thorst (flest mål for AaB)
5. Siyabonga Nomvethe (største individuelle kapacitet)
Mange boblere, som med forskellige bevæggrunde sikkert alle kunne ryge på listen, hvis jeg skulle lave den samme i morgen eller om en uge: Henrik Rasmussen, Jimmy Nielsen, Søren Thorst, Ståle Solbakken, Børge Bach Andreasen, Henning Munk Jensen, Søren Larsen, Henrik Vandet, Lynge Jakobsen, Peter Rasmussen, Erik Bo Andersen, Hans Bache, Jesper Grønkjær, Søren Dissing, Søren Frederiksen, Rade Prica, Thomas Augustinussen, Ib Simonsen, Peter Rudbæk og Jozo Matovac.
Og så fortjener Malthe Guldager næsten en position for sig selv. Én kamp, ét minut - men med en fuldstændig enstående fed og fantastisk statistik i superligaen: http://www.superstats.dk/spillere/spill ... me?id=1259" onclick="window.open(this.href);return false;
2. Poul Erik Andreasen (mestertræner imod alle odds)
3. Torben Boye (flest kampe og 18 år i AaB-trøjen)
4. Kjeld Thorst (flest mål for AaB)
5. Siyabonga Nomvethe (største individuelle kapacitet)
Mange boblere, som med forskellige bevæggrunde sikkert alle kunne ryge på listen, hvis jeg skulle lave den samme i morgen eller om en uge: Henrik Rasmussen, Jimmy Nielsen, Søren Thorst, Ståle Solbakken, Børge Bach Andreasen, Henning Munk Jensen, Søren Larsen, Henrik Vandet, Lynge Jakobsen, Peter Rasmussen, Erik Bo Andersen, Hans Bache, Jesper Grønkjær, Søren Dissing, Søren Frederiksen, Rade Prica, Thomas Augustinussen, Ib Simonsen, Peter Rudbæk og Jozo Matovac.
Og så fortjener Malthe Guldager næsten en position for sig selv. Én kamp, ét minut - men med en fuldstændig enstående fed og fantastisk statistik i superligaen: http://www.superstats.dk/spillere/spill ... me?id=1259" onclick="window.open(this.href);return false;
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
1: Lynge
2: Smukke-Erik
3: Augo
4: Ståle
5: Prica
2: Smukke-Erik
3: Augo
4: Ståle
5: Prica
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Har kun fulgt AaB siden midten af halvfemserne, så undskyld mig på forhånd.
Spillere:
1. Strandli
2. Ståle
3. Jimmy
4. Prica
5. Nomvethe
Trænere:
1. Hamrén
2. Poul Erik
3. Hans Backe
4. Kent (ja, sgu)
5. (Nu bliver det svært) Sepp
Spillere:
1. Strandli
2. Ståle
3. Jimmy
4. Prica
5. Nomvethe
Trænere:
1. Hamrén
2. Poul Erik
3. Hans Backe
4. Kent (ja, sgu)
5. (Nu bliver det svært) Sepp
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Pylle og Torben Boye som imports?
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
1. Poul Erik
2. Lynge
3. Hamrén
4. Boye
5. Augo
Hvis jeg udelukkende skal holde mig til imports:
1. Hamrén
2. Kuhn
3. Ståle
4. Prica
5. Bache
Aner dog ikke det store om hvad der er sket før start 90'erne, så disse lister er egentlig lidt at tage pis på de folk der har båret vores klub frem før jeg/vi husker..
2. Lynge
3. Hamrén
4. Boye
5. Augo
Hvis jeg udelukkende skal holde mig til imports:
1. Hamrén
2. Kuhn
3. Ståle
4. Prica
5. Bache
Aner dog ikke det store om hvad der er sket før start 90'erne, så disse lister er egentlig lidt at tage pis på de folk der har båret vores klub frem før jeg/vi husker..
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Hm, jeg havde vist overset det med imports, der formentlig druknede i noget om Samantha Fox og en pizza fra Ukraine. Her er min reviderede top fem over importerede AaB-profiler:Yankee skrev:Pylle og Torben Boye som imports?
1. Erik Hamrén
2. Siyabonga Nomvethe
3. Ståle Solbakken
4. Rade Prica
5. Andreas Johansson
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
1 - Rade Prica
2 - Ståle Solbakken
3 - Erik Hamren
4 - Jimmy Nielsen
5 - Andreas Johansson
lige uden for
Nomvethe
Matovac
Andersson
2 - Ståle Solbakken
3 - Erik Hamren
4 - Jimmy Nielsen
5 - Andreas Johansson
lige uden for
Nomvethe
Matovac
Andersson
Ståle
Nomwethe
Strandli
Matovac
Johansson (selvom han er en ***** i forbindelse med feriepengesagen)
Boblere:
Gill
Califf
Nomwethe
Strandli
Matovac
Johansson (selvom han er en ***** i forbindelse med feriepengesagen)
Boblere:
Gill
Califf