Kontraktudløb
Re: Kontraktudløb
Tvivler på Barcelona ringer, så mon ikke Wichmann kontrakten er på plads inden længe.
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/wi ... nt-nielsen" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/wi ... nt-nielsen" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Huckleberry
- Ynglinge

Sv: Kontraktudløb
Wichmann forlænget til 2015
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2012 ... i-AaB.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2012 ... i-AaB.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Dejligt at få Wichmann på plads. Han har været i en glimrende udvikling i år, så man kan kun håbe den fortsætter, og at han også opnår et lidt højere bundniveau....... Nu begynder det at ligne noget, men de sværeste mangler endnu - Wurtz og Kusk...
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Kent og Kuhn.Klaus skrev:Dejligt at få Wichmann på plads. Han har været i en glimrende udvikling i år, så man kan kun håbe den fortsætter, og at han også opnår et lidt højere bundniveau....... Nu begynder det at ligne noget, men de sværeste mangler endnu - Wurtz og Kusk...
Hader København!
- BBS
- Allstar

- Favoritspiller: Dennis Marshall
- Geografisk sted: Midtbyen
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2012 ... i-AaB.aspx Så blev der forlænget med Carsten Christensen
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Opdatering på udløb:
31/12-12:
Hallur Hansson
Kasper Bøgelund
30/6-13:
Nicholas Gotfredsen
Patrick Kristensen
Anders Due
Rasmus Würtz
Kasper Kusk
Rolf Toft
Kayke
Kent Nielsen
31/12-12:
Hallur Hansson
Kasper Bøgelund
30/6-13:
Nicholas Gotfredsen
Patrick Kristensen
Anders Due
Rasmus Würtz
Kasper Kusk
Rolf Toft
Kayke
Kent Nielsen
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
- Peter A.
- Allstar

- Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
- Geografisk sted: Nordenfjords
Har en idé om at Lynge og Kent har aftalt at tager en snak når efterssæsonen er slut...den tror jeg nok skal falde på plads.
Hey AaB!
- 0542
- Landshold

- Favoritspiller: RADE!!!
- Geografisk sted: Houston, Tx
Jeg tror heller ikke det bliver det store problem med Kent - det kommer nok til at blive svaerere med RW. Kusk skal nok falde til patten - han er nok bare forblaendet af John Sivebaeks historier om store loenninger i udlandet (med risikoen for at gaa i staa rent udviklingsmaessigt...)Peter A. skrev:Har en idé om at Lynge og Kent har aftalt at tager en snak når efterssæsonen er slut...den tror jeg nok skal falde på plads.
Mvh
0542
0542
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Meget overskuelig oversigt. Af ovennævnte spillere vil jeg mene at der kun skal forlænges med Kusk, Toft og Patrick.Kasper skrev:Opdatering på udløb:
31/12-12:
Hallur Hansson
Kasper Bøgelund
30/6-13:
Nicholas Gotfredsen
Patrick Kristensen
Anders Due
Rasmus Würtz
Kasper Kusk
Rolf Toft
Kayke
Kent Nielsen
Farvel til Due og Wurtz. Tror at vi kan få bedre spillere til den samme løn, som Due og Wurtz vil kræve
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Fair nok, men må jeg spørge om du har et konkret bud på en spiller der er bedre og billigere/til samme løn som Würtz?frederikshavneren skrev:Meget overskuelig oversigt. Af ovennævnte spillere vil jeg mene at der kun skal forlænges med Kusk, Toft og Patrick.Kasper skrev:Opdatering på udløb:
31/12-12:
Hallur Hansson
Kasper Bøgelund
30/6-13:
Nicholas Gotfredsen
Patrick Kristensen
Anders Due
Rasmus Würtz
Kasper Kusk
Rolf Toft
Kayke
Kent Nielsen
Farvel til Due og Wurtz. Tror at vi kan få bedre spillere til den samme løn, som Due og Wurtz vil kræve
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
I transfertråden har jeg foreslået Tidiane Sane fra Randers, der er transferfri til nytår. Sane er en god bolderobrer og indpisker, men vigtigst af alt så har Sane også offensive kvaliteter. Det mangler Wurtz totalt, hvilket er en enorm hæmsko for offensiven.
Realistisk set tror jeg desværre at vi vil få svært ved at indfri Sanes lønkrav. Formoder desværre også at Lynge vil gøre alt for at forlænge med Wurtz og Due
Realistisk set tror jeg desværre at vi vil få svært ved at indfri Sanes lønkrav. Formoder desværre også at Lynge vil gøre alt for at forlænge med Wurtz og Due
Og især hvor finder man til vores meget hold en spiller med over 300 liga kampe... Der skal bare forlænges hvis muligt. Det samme med Due.MHJ skrev:Fair nok, men må jeg spørge om du har et konkret bud på en spiller der er bedre og billigere/til samme løn som Würtz?frederikshavneren skrev:Meget overskuelig oversigt. Af ovennævnte spillere vil jeg mene at der kun skal forlænges med Kusk, Toft og Patrick.Kasper skrev:Opdatering på udløb:
31/12-12:
Hallur Hansson
Kasper Bøgelund
30/6-13:
Nicholas Gotfredsen
Patrick Kristensen
Anders Due
Rasmus Würtz
Kasper Kusk
Rolf Toft
Kayke
Kent Nielsen
Vi har brug for spillere med en vis rutine...
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
hvorfor går en del ud fra det bliver svært med wurtz?
Fordi han skal have en kraftig løn nedgang?
tror ikke den bliver så voldsom, var han ikke en af dem der tog et dyk i lønnen for et års tid siden?
vi har behov for at holde fast i de gamle drenge når de er så få.
Måske ikke duen..
men KEP, Wurtz og Augo.. selvom Augo er horrible i pasningsspillet(sorry)
men efteråret har da vist at uden dem til at holde de 20 årige i snoren.. så går det ikke så godt.
og hvis Lynges plan er at fase unge spillere ind sæson efter sæson. så skal der være nogle gamle drenge til at holde sammen på dem
og til ham der siger at Wurtz mangler offensive kvaliteter.. han er jo bagerst på midten.. af ham og augo..
pladsen er defensiv og det hjælper ikke ham du nævner kan være bedre offensiv hvis han ikke er lige så god defensiv.
Fordi han skal have en kraftig løn nedgang?
tror ikke den bliver så voldsom, var han ikke en af dem der tog et dyk i lønnen for et års tid siden?
vi har behov for at holde fast i de gamle drenge når de er så få.
Måske ikke duen..
men KEP, Wurtz og Augo.. selvom Augo er horrible i pasningsspillet(sorry)
men efteråret har da vist at uden dem til at holde de 20 årige i snoren.. så går det ikke så godt.
og hvis Lynges plan er at fase unge spillere ind sæson efter sæson. så skal der være nogle gamle drenge til at holde sammen på dem
og til ham der siger at Wurtz mangler offensive kvaliteter.. han er jo bagerst på midten.. af ham og augo..
pladsen er defensiv og det hjælper ikke ham du nævner kan være bedre offensiv hvis han ikke er lige så god defensiv.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Nu plejer jeg at tage fejl, men tror at der bliver forlænget med Due inden efterårets sidste kamp.
Han har på det seneste vist lidt spændende spil og vil gerne forlænge. Jeg tror ikke, at masser af klubber står i kø. Faktisk forventer jeg en etårig forlængelse.
Mere spændende og det er måske vigtigst, hvad kommer til at ske med Hallur ? Han har fået spilletid, men sender de endnu en færing hjem efter et halvt år og finder dernæst en ny på en halvårlig kontrakt ?
Han har på det seneste vist lidt spændende spil og vil gerne forlænge. Jeg tror ikke, at masser af klubber står i kø. Faktisk forventer jeg en etårig forlængelse.
Mere spændende og det er måske vigtigst, hvad kommer til at ske med Hallur ? Han har fået spilletid, men sender de endnu en færing hjem efter et halvt år og finder dernæst en ny på en halvårlig kontrakt ?
- FlæskeFrank
Rystende at nogen i fuldt alvor kan mene, at vi ikke skal forlænge med Rasmus Würtz. Uden at argumentere yderligere må jeg sige, at han har spillet under 7 forskellige cheftrænere: Poul Erik Andreasen, Søren Kusk, Erik Hamren, Bruce Rioch, Allan Kuhn, Magnus Pehrssson og Kent Nielsen. Samtlige 7 cheftrænere har haft Rasmus som fast starter. I 300 spillede kampe for AaBs bedste hold, har han været i startopstillingen i 292 kampe som midtbanespiller. Der er ingen tvivl om, at Lynge vil strække sig så langt han ovrhovedet kan, for at forlænge med Rasmus Würtz.
Vi har brug for spillere med en vis rutine...[/quote]
Og især hvor finder man til vores meget hold en spiller med over 300 liga kampe... Der skal bare forlænges hvis muligt. Det samme med Due.hje1980 skrev:
Fair nok, men må jeg spørge om du har et konkret bud på en spiller der er bedre og billigere/til samme løn som Würtz?
Vi har brug for spillere med en vis rutine...[/quote]
jeg var uenig I forlængelsen af KEP, men bakker self op om manden, når han nu har forlænget. Wurzt er til gengæld et anker og en rollemodel for de unge, så han skal forlænges. Due siger jeg gerne farvel til. Lad os prøve ungr ahlmann eller andreas bruuhn. I øvrigt også spændende om spalvis bliver forlænget og overgår til voksen kontrakt.
In verbis simus faciles
I min verden er kontrakten med Würtz klart den vigtigste af alle de, der har været nær udløb. KEP har spillet på ekstremt højt niveau på det seneste, og jeg må bøje mig og sige, at hvis det er niveauet, så har jeg taget grueligt fejl, da jeg ville af med ham. Det er nu lækkert at måtte undskylde på de vilkår. 
Til gengæld kan jeg slet ikke se Due berettigelse på holdet på bekostning af nogle af vores offensive talenter. Dues topniveau er ikke noget specielt, og jeg synes, han sjældent rammer det alligvel. Jeg ville hellere smide en lidt højere løn efter Kusk, og så ellers lade Due liste af sted.
Til gengæld kan jeg slet ikke se Due berettigelse på holdet på bekostning af nogle af vores offensive talenter. Dues topniveau er ikke noget specielt, og jeg synes, han sjældent rammer det alligvel. Jeg ville hellere smide en lidt højere løn efter Kusk, og så ellers lade Due liste af sted.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Wurtz, pip-hans, Patrick og Kent må være selvskrevne. Resten kan erstattes...Også Kusk.
Hvis vi ser på truppen og den øjeblikkelige 3/delte 2 plads, så må det være 1. prioriteten at sikre de rutinerede kræfter, som jeg mener er bærende i forhold til at vi ikke ligger og roder i bunden af tabellen.
Hvis vi ser på truppen og den øjeblikkelige 3/delte 2 plads, så må det være 1. prioriteten at sikre de rutinerede kræfter, som jeg mener er bærende i forhold til at vi ikke ligger og roder i bunden af tabellen.
DET HANDLER IKKE OM AT VÆRE MED, MEN OM AT VINDE.
Kontraktudløb
Med Piphans mener du så Due?nulle666 skrev:Wurtz, pip-hans, Patrick og Kent må være selvskrevne. Resten kan erstattes...Også Kusk.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Vi er over halvvejs henne i ligaen og ligger på en delt andenplads. Jeg har altså svært ved at forstå hvorfor der skulle større eller mindre udrensninger igang, og da især hvordan det skulle være let at erstatte bærende spillere.
Jeg tror bestemt man prøver at forlænge med hele banden, sikkert minus Kayke og muligvis også Hallur. Men jeg tror det bliver svært at få alle i hus, og tror altså der er et par stykker eller 3 som det ikke vil lykkes med.
PK tror jeg vil søge fast spilletid, og Kusk + Würtz tror jeg det bliver svært med, dog tror jeg bestemt ikke det er umuligt. Resten tror jeg nok skal komme i hus, inkl. Kent og Kuhn.
Jeg tror bestemt man prøver at forlænge med hele banden, sikkert minus Kayke og muligvis også Hallur. Men jeg tror det bliver svært at få alle i hus, og tror altså der er et par stykker eller 3 som det ikke vil lykkes med.
PK tror jeg vil søge fast spilletid, og Kusk + Würtz tror jeg det bliver svært med, dog tror jeg bestemt ikke det er umuligt. Resten tror jeg nok skal komme i hus, inkl. Kent og Kuhn.