...med?Simon skrev:Bare underligt at manden ikke skifter ham ud!!dyhrmaN skrev:Hvis man så kampen på TV, kunne man gentagne gange høre Kent råbe "Kuuuuuusk", "Kusk kom nu med!!" og "Kusk kom nu igang!" - så jeg tror, Kent Nielsen var vel klar over, at Kusk ikke spillede sin bedste kamp.
AaB - AGF 03/12-12
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: AaB - AGF 03/12-12
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Hallur? Han burde være vandt til at spille i en snestorm.MHJ skrev:...med?Simon skrev:Bare underligt at manden ikke skifter ham ud!!dyhrmaN skrev:Hvis man så kampen på TV, kunne man gentagne gange høre Kent råbe "Kuuuuuusk", "Kusk kom nu med!!" og "Kusk kom nu igang!" - så jeg tror, Kent Nielsen var vel klar over, at Kusk ikke spillede sin bedste kamp.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg har nu svært ved at se vores færøske lejesvend som oplagt udskiftning for en af vores største profiler, for han er vel præcis samme type som Kusk. Desuden må man formode han er vant til kunstgræs fra Færøerne, og ikke snedriver.Eksil skrev:Hallur? Han burde være vandt til at spille i en snestorm.MHJ skrev:...med?Simon skrev:Bare underligt at manden ikke skifter ham ud!!dyhrmaN skrev:Hvis man så kampen på TV, kunne man gentagne gange høre Kent råbe "Kuuuuuusk", "Kusk kom nu med!!" og "Kusk kom nu igang!" - så jeg tror, Kent Nielsen var vel klar over, at Kusk ikke spillede sin bedste kamp.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus