AaB´ere i andre klubber / udlandet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af jernskjorten » 2. dec 2012, 17:19

Prica stopper i Rosenborg til nytår.
Han ønsker ikke at vende hjem til Helsingborg endnu. Frygter virkelig, at han havner i OB eller FCK (kan ikke forestille mig andre danske klubber, der kan imødekomme hans lønkrav.)

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Indlæg af Brodernumsi » 2. dec 2012, 18:46

jernskjorten skrev:Prica stopper i Rosenborg til nytår.
Han ønsker ikke at vende hjem til Helsingborg endnu. Frygter virkelig, at han havner i OB eller FCK (kan ikke forestille mig andre danske klubber, der kan imødekomme hans lønkrav.)
Mon ikke fantasterne i FCM, sætter Dunken på bænken og køber Prica.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 6. dec 2012, 18:23

Bræmer og Lars Søndergaard kloger i Ankerdal på News.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
ASC Vestjylland
1. div
1. div
Favoritspiller: MIG SELV !!!!!!
Geografisk sted: HolstebronX Måbjerg

Indlæg af ASC Vestjylland » 6. dec 2012, 21:41

Brent skrev:
12mand skrev:martin P på jagt efter ny klub.
http://nordjyske.dk/nyheder/martin-p--f ... ae/24/1547" onclick="window.open(this.href);return false;
Kom hjem til AaB Martin, hvis han kan genfinde niveauet vil han være en fin backup på backen
Ja hvorfor ikk ?? Få ham op i 08 formen og så kommer der den ene præcise indlæg efter den anden. Ja jeg savner sgu den lille terrie og en figter af guds nåde.
Min GUD hedder LYNGE og min tros retning er AaB !!!! Min kirke er Aalborg Stadion!!!!!

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Indlæg af Kasper » 6. dec 2012, 21:48

Håber han får lov at træne med på Hornevej, hvis han ikke har (hvilket han nok ikke har) fundet en klub når de starter op igen.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 6. dec 2012, 22:05

Hvis jeg var Martin P., havde jeg prøvet lykken i USA. Han burde kunne finde en klub derovre med det CV, og måske Jimmy kunne tale godt for ham. Jeg kunne sagtens forstille mig, at hans attitude ville være populær derovre.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 6. dec 2012, 22:15

A_Strandfelt skrev:Hvis jeg var Martin P., havde jeg prøvet lykken i USA. Han burde kunne finde en klub derovre med det CV, og måske Jimmy kunne tale godt for ham. Jeg kunne sagtens forstille mig, at hans attitude ville være populær derovre.

Hvad er det præcis i hans CV som du synes kvalificerer ham til at spille overfor Thierry Henry?

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 6. dec 2012, 22:20

Poker-One-Kenobi skrev:
A_Strandfelt skrev:Hvis jeg var Martin P., havde jeg prøvet lykken i USA. Han burde kunne finde en klub derovre med det CV, og måske Jimmy kunne tale godt for ham. Jeg kunne sagtens forstille mig, at hans attitude ville være populær derovre.

Hvad er det præcis i hans CV som du synes kvalificerer ham til at spille overfor Thierry Henry?
Nu er alle angriberne i MLS vel ikke på niveau med Henry.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 6. dec 2012, 22:43

Dot Bot skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:

Nej, men du forstår nok pointen. Løb de sidste 4-5 år af hans karriere igennem, han er ikke i nærheden af at have niveau.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar

Indlæg af Søgaard » 6. dec 2012, 22:58

Poker-One-Kenobi skrev:
Dot Bot skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:

Nej, men du forstår nok pointen. Løb de sidste 4-5 år af hans karriere igennem, han er ikke i nærheden af at have niveau.
Jimmy kom til USA fra en tur i 1. division og splinter i røven fra Leicester - nu er han årets målmand derovre. De har begge haft en 3-4 år med begrænset succes, men på CV'et har MP dog CL-bold og mesterskab - samt tonsvis af U21-kampe. Siger ikke at han er god pt., men at vifte hans CV væk som ingenting, er ikke retfærdigt.

/Søgaard
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 6. dec 2012, 23:14

Søgaard skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Dot Bot skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:

Jimmy kom til USA fra en tur i 1. division og splinter i røven fra Leicester - nu er han årets målmand derovre. De har begge haft en 3-4 år med begrænset succes, men på CV'et har MP dog CL-bold og mesterskab - samt tonsvis af U21-kampe. Siger ikke at han er god pt., men at vifte hans CV væk som ingenting, er ikke retfærdigt.

/Søgaard

Du ved godt at målmænd har det med at holde sig en del bedre når de kommer op i årene end markspillere, ikke? Derudover er Valur-Hjørring-FC Fredericia altså en markant hårdere nedtur end et ophold hos Vejle.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 6. dec 2012, 23:18

Poker-One-Kenobi skrev:
Søgaard skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Dot Bot skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:

/Søgaard

Du ved godt at målmænd har det med at holde sig en del bedre når de kommer op i årene end markspillere, ikke?
Den markspiller de selv fremhæver er 6 år ældre end Martin P.
Hader København!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 6. dec 2012, 23:22

Okay, lad os vente og se, jeg modtager meget gerne væddemål på om der er et skifte til MLS rundt om hjørnet... Kærlighed gør stadig blind, det er fint nok.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 6. dec 2012, 23:29

Poker-One-Kenobi skrev:Okay, lad os vente og se, jeg modtager meget gerne væddemål på om der er et skifte til MLS rundt om hjørnet... Kærlighed gør stadig blind, det er fint nok.
Jeg tror nu heller ikke, at han skal spille i MLS, men det er jo ikke fordi profilerne er unge i MLS. Mon ikke han ender i en klub et sted midt i 1. division.

Jeg ville nu gerne se ham i en engelsk divisionsklub, jeg tror han vil egne sig godt til måden at spille bold på.
Hader København!

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 6. dec 2012, 23:38

Poker-One-Kenobi skrev:Okay, lad os vente og se, jeg modtager meget gerne væddemål på om der er et skifte til MLS rundt om hjørnet... Kærlighed gør stadig blind, det er fint nok.
Jeg sagde ikke, at det ville ske, men jeg havde nok søgt muligheden, hvis det var mig, der stod i Martin Pedersens situation.

At han har spillet Champions League er næppe en skidt ting på CV'et. Interessen for Jimmy Nielsen i USA kom af YouTube videoer og webartikler, husker jeg at have læst i en interview med Kansas træner/manager/scout/etellerandet. Så burde artiklerne om Fergusons ros for MP også kunne vække interesse for en eventuel prøvetræning i USA.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 6. dec 2012, 23:44

Jeg tror personligt han skifter til MLS. Nordkorea åbner sine grænser og TV2 beslutter sig for at droppe vejrudsigter og kvindehåndbold. vent og se.

Brugeravatar
0542
Landshold
Landshold
Favoritspiller: RADE!!!
Geografisk sted: Houston, Tx

Indlæg af 0542 » 7. dec 2012, 01:33

Dot Bot skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:

Du skal ikke undervurdere niveauet i MLS - jeg har set en del kampe her i Houston og det er mindst på Superliga niveau herovre (bare med bedre lønninger). At Henry er den højest betalte spiller er helt latterlig, for han er virkelig over the hill - f.eks løb han ikke mange meter da jeg så ham...at han så er på årets hold viser bare at folk har stemt efter navnet og ikke hvad han kan.

Anyway: Jeg tror ikke MP har en chance herovre....
Mvh
0542

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 7. dec 2012, 02:52

Jeg har ikke det fjerneste imod P, men mon ikke det snarere er enten norsk eller islandsk fodbold som kunne kalde på ham? Det tror jeg, og ellers er hans muligheder herhjemme vel i en af de lavere rangerende 1. div. klubber eller i 2. div.

Sammenligningen med Jimmy er ikke holdsbar. Jimmy var pivhamrende heldig med at få chancen for at vise sit værd i MLS, men i modsætning til Martin P, har Jimmy altså et topniveau som er i nærheden af landsholdsklasse... det fornærmer vi næppe P ved at sige han ikke har. Den eneste grund til Jimmy ikke forlængst er skibet hjem igen, er at han har været i stand til at vise den klasse derovre.

Der er ingen tvivl om at P har et stort hjerte, i særdeleshed når det gælder AaB, og at det har gjort han har fået det maksimale ud af sin karriere, men når man ikke kan slå til på superligabundhold, og flere forskellige klubber i 1. div. så må vi da være ærlige at sige MLS er skudt meget langt over mål.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 7. dec 2012, 18:26

Lucas er udtaget til Ajax Amsterdams trup mod Enes ex. klub FC Groningen

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 8. dec 2012, 17:53

To scoringer af scarface i Randers, det var sørme da godt vi fik sendt ham gratis afsted til Randers og i stedet forlængede med målmaskinen Jeppe Curth :aabfan: :aabfan: :aabfan:

P.S Ironi kan være anvendt
AaB - the Nordic gateway to Europe

Besvar