Hvorfor skal denne mand gøres til et orakel i fodbolden? Hvilken kompetence er det du mener han har mht de unge spillere? Jeg er da fuldkommen ligeglad om han er bi-avler eller hvor mange medlemmer der er i Uni Europe, hvad har det med noget som helst at gøre?AllanPedersen skrev:sportsligt set. .fantastisk
ledelsmæssigt hul i hovedet som altid.. og ja jeg er altid efter lynge
men var til en reception fornylig ude på finansforbundet. og snakkede med Michael Budolfsen, hvis ikke i ved hvem han er.
Så er han næsteformanden for Uni Europe, en sammenslutning af fagforeninger med 7 millioner medlemmer.. og formand og i bestyrelsen hos finansforbundet
så man kan roligt sige han er en stor fisk.
Han er glødende Aalborg fan.. og havde specielt en eller anden forkærlighed for augo som jeg ikke delte.
Men på punktet om hvordan Lynge håndtere pressen og økonomien det sidste år var det rart endelig at møde en jeg var totalt enig med.
Lynge har fuldstændig afvist at ville kigge på den ferie penge sag fordi han var så overbevist om intet kunne gå galt
Og det mente Budolfsen er fuldstændig utilgiveligt når man har så stort et økonomisk ansvar.. så skal alt tages alvorligt.
Samtidig var han helt enig i at mange af de yngre spillere skulle have haft en længere kontrakt før de overhovedet kom på første holdet.
Kusk skulle have haft en i foråret.
Hvis Paven mente at Helenius skulle stå på mål, skulle vi så gøre det? Han har immervæk også en del medlemmer bag sig...