Kontraktudløb
-
Viva i cazzi rossi
- 1. div

- Favoritspiller: Lasse Nielsen
Re: Kontraktudløb
Med hensyn til Patrick, så er jeg i tvivl om at der skal forlænges. Ikke fordi at jeg ikke syntes han er god nok, for manden gør godt for 2-3 personer i truppen og har et ok bundniveau. Jeg tror dog aldrig at han slår igennem på en bestemt plads i AaB og derved tror jeg at hans udvikling er gået i stå. Han var et stort talent på et tidspunkt, men hvis han nogensinde skal slå igennem, så er han nødt til at spille fast på en bestemt plads. Hvis vi siger at han forlænger med et par år indtil nogle talenter forhåbentligt slår igennem, hvor står han så efter det? Tror ikke en fodboldspiller med hans kvaliteter vil se sig tilfreds med en permanent bænkplads. Og det vil han være nødt til, hvis talenterne slår igennem.
Så jeg vil være glad for en forlængelse, men vil også ønske ham alt godt, hvis han skulle rykke videre til en anden klub.
Så jeg vil være glad for en forlængelse, men vil også ønske ham alt godt, hvis han skulle rykke videre til en anden klub.
Spillere i sidste halvdel af 20erne vil oftest have mest fohus på mange kampe med 90 minutter. Jeg tror Patrik kan gøre det samme som Jakob Taz, finde meget spille tid med eventyr i Norsk fodbold eller i Dansk 1 division. Jeg tro ikke at han fremadrettet kan vinde spilletid før Ahlman, Dalsgaard, Augu, Wurtz eller Wich.Viva i cazzi rossi skrev:Med hensyn til Patrick, så er jeg i tvivl om at der skal forlænges. Ikke fordi at jeg ikke syntes han er god nok, for manden gør godt for 2-3 personer i truppen og har et ok bundniveau. Jeg tror dog aldrig at han slår igennem på en bestemt plads i AaB og derved tror jeg at hans udvikling er gået i stå. Han var et stort talent på et tidspunkt, men hvis han nogensinde skal slå igennem, så er han nødt til at spille fast på en bestemt plads. Hvis vi siger at han forlænger med et par år indtil nogle talenter forhåbentligt slår igennem, hvor står han så efter det? Tror ikke en fodboldspiller med hans kvaliteter vil se sig tilfreds med en permanent bænkplads. Og det vil han være nødt til, hvis talenterne slår igennem.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
-
jensemand57
- Allstar

Lad mig slå fast, at jeg håber, at du får ret. Men sålænge der er stille omkring disse forlængelser, er der vel altid en mulighed/risiko for, at det går i vasken. Så lad os håbe på en snarlig positiv udmelding.Jesper Schmidt skrev:Jeg har ikke fantasi til at forestille mig Kent ikke forlænger. Hvad skulle næsten være mere attraktivt for ham, end at fortsætte det projekt som er sat i søen heroppe, med masser af talentfulde unge spillere, og et hold som fortsat rummer masser af udvikling? Jeg tror absolut at det kun er en formssag at forlænge med både Kent og Kuhn.jensemand57 skrev:Det er selvfølgelig rigtig vigtigt med alle de kontrakforlængelser, vi allerede nu har fået i hus. Men den næste forlængelse må meget gerne blive med trænerteamet Nielsen og Kuhn. Herved kan Kent være med fremadrettet i den udvikling, som AaB er inde i pt. Jeg ser Nielsen/Kuhn og AaB som et rigtig godt mix. Hvis Kent Nielsen ikke ønsker en forlængelse, vil alternativet være en forfremmelse af Kuhn til cheftræner. Han havde godt nok ikke succes i FCM, men jeg tror det stiller sig anderledes i AaB. Her er han på hjemmebane. Og han nyder en stor respekt i spillertruppen.
Det værste vil være, hvis AaB igen kommer ud en ligende farce, som i 2008. Hvor det endte med Bruce Rioch.
-
jensemand57
- Allstar

http://www.onside.dk/superliga/agent-i- ... asper-kusk" onclick="window.open(this.href);return false;
virker fornuftigt.
virker fornuftigt.
Mon nu ikke, det ender med en forlængelse
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ka ... live-i-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ka ... live-i-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Dejligt at der forhandles om en kontraktforlængelse. Kan godt forstå at udlandet lokker, men Kusk vil have godt af at fortsætte udviklingen i AaB. Super hvis vi undgår skrækscenariet hvor Kusk transferfrit til sommer eller for et småbeløb til januar kan skifte til en anden klub.AaB1978 skrev:Mon nu ikke, det ender med en forlængelse
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
AllanPedersen skrev:jeg havde set det komme.. Kusk har ikke noget specielt tilhørsforhold til klubben, og hans agent tænker kun penge
det har da været debatteret allerede tidligere..
det er satme trist vi ikke kommer til at tjene en krone på ham..
at han går frit og kvit fra klubben.
Nu kan højest kontrakt bydende klub så bare melde sig på banen..
og der er der vel en 4-5 superliga klubber i danmark der kan give ham et bedre tilbud.
og en stribe tyske og hollandske.
jeg er god til at spille 'sur på Lynge' kortet...
men satme også skidt at når Lynge jo ved hans agent gerne vil have ham videre, at vi ikke forlænger med knægten i foråret allerede, som med Ahlman..
før han når at markere sig voldsomt på førsteholdet (og nej det kunne lynge ikke vide han ville gøre, men han burde have haft en kontrakt inden han kom ind)
P.S: en brøndby fan skrev det her på bold.dk
---------------------------
Det virker også mærkværdigt hvis han ikke vil betale lidt tilbage. Særligt efter det der var på onside, hvor man kunne se, at AaB havde taget særhensyn til ham og pacet ham hele vejen op med hjælp fra Poul Erik Andreasen.
---------------------------
er meget enig
Jeg hiver lige den her frem igen, og sætter det op mod dagens udmelding:
AllanPedersen - nu kan du ikke længere begrave dig i egne tolkninger af nogle ord, som du har valgt at tage helt ud af kontekst og få dit evige negative budskab frem!! !Det blev sagt flere gange, at der var tid fra sidste kamp til åbent transfervindue. Men nej, det var en absolut sandhed, at Kusk var ligeglad med AaB, Lynge presset og inkompetent, og at Kusk bare ville forsvinde uden at det ville indbringe en sølle mønt til AaB!!
Der er flere der var efter dig, da du kom med dine mange beskyldninger og sagde "ro på! - måske du skal åbne en LILLE smule op for, at du ikke altid har ret!
/Bang
Ska' vi hak'?
Selv på nordjysk, er man altså nødt til at formulere den sætning anderledes.MrBangDK skrev:at du ikke altid har ret!
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Sorry - at du absolut aldrig har ret!!!Pastorius skrev:Selv på nordjysk, er man altså nødt til at formulere den sætning anderledes.MrBangDK skrev:at du ikke altid har ret!
Ska' vi hak'?
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
@allanpedersen: Kasper Kusk har stået på flere udebanetribuner og set de røde, før han selv slog igennem. Mon ikke han trods alt har et "lille" tilhørsforhold til klubben?
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Lynge forventer de kommer til at forlænge med Hallur Hansson, og at det bliver en længerevarende kontrakt. Spændende, jeg synes han har lignet en interessant spiller med potentiale i de minutter man har set ham.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... b-kontrakt" onclick="window.open(this.href);return false;
- Så mangler vi vel bare Kusk og Due (plus Kent og Kuhn, som jeg anser for en formalitet), før dette år også på kontraktsiden nærmest har været perfekt.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... b-kontrakt" onclick="window.open(this.href);return false;
- Så mangler vi vel bare Kusk og Due (plus Kent og Kuhn, som jeg anser for en formalitet), før dette år også på kontraktsiden nærmest har været perfekt.
-
Milfix
- 2. div

- Favoritspiller: Puyol
- Geografisk sted: Aalborg
Positiv udmelding. Synes også Hallur har gjort det fornuftigt i de kampe jeg har set med ham så synes afgjort det lyder spændende med en forlængelse.
AaB 4-4-2: J. Nielsen - M. Jakobsen, J. Høgh, D. Califf, S. Thorst - S. Solbakken, T. Augustinussen, H. Rasmussen, J. Grønkjær - F. Strandli, R. Prica
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa
Så går jeg stærkt ud fra du ikke så FCK kampen? Her var han nok i top 5 af de dårligste spillere set i AaB. Jeg har foruden FCK kampen ikke set det store lys i hallur, men vil også vedkende at han har fået begrænset tid at vise sig frem i og at Kent og Kuhn må have set noget på træningsbanen der gør at AaB gerne vil forlænge
„The less you care, the happier you will be.“
Kontraktudløb
Hvis vi skal bedømme nogen spillere på den kamp, så har vi vist ikke nok spillere til en kamptrup.Popnizzen skrev:Så går jeg stærkt ud fra du ikke så FCK kampen? Her var han nok i top 5 af de dårligste spillere set i AaB. Jeg har foruden FCK kampen ikke set det store lys i hallur, men vil også vedkende at han har fået begrænset tid at vise sig frem i og at Kent og Kuhn må have set noget på træningsbanen der gør at AaB gerne vil forlænge
Popnizzen skrev:Så går jeg stærkt ud fra du ikke så FCK kampen? Her var han nok i top 5 af de dårligste spillere set i AaB. Jeg har foruden FCK kampen ikke set det store lys i hallur, men vil også vedkende at han har fået begrænset tid at vise sig frem i og at Kent og Kuhn må have set noget på træningsbanen der gør at AaB gerne vil forlænge
Jeg synes han har vist han mangler meget i at fungere godt sammen med de andre i kamphandlinger. Det har den sportslige ledelse vurderet , han bliver bedre til, så det må vi jo håbe på.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Nu har jeg tidligere argumenteret for et ønske om store forandringer i spillertruppen til næste sommer. Det kommer ikke til at ske med tanke på de kontraktforlængelser der er foretaget. Imidlertid har jeg stadigvæk et håb om at Lynge vælger at sige farvel til Due, Patrick og ikke mindst Kent.Jesper Schmidt skrev:Lynge forventer de kommer til at forlænge med Hallur Hansson, og at det bliver en længerevarende kontrakt. Spændende, jeg synes han har lignet en interessant spiller med potentiale i de minutter man har set ham.
Det kan godt være at Due er begyndt at fighte lidt mere, men overordnet set mener jeg at han bidrager med alt for lidt. Det er mig ubegribeligt at den sportslige sektor prioriterer en fløjspiller der ikke kan drible, udfordre og som tilmed er langsom. Prøv at forestil jer hvad det vil betyde for vores spil hvis vi spillede med en fløjspiller der kan drible, udfordre og som tilmed er hurtig! Det vil bidrage med en helt anden dimension til spillet.
Nu vil nogle måske hævde at Due er ganske god og at det ikke er et problem at han er så stationær, men her vil jeg mene modsat mene, at vores venstre side er holdets absolutte akilleshæl. Ahlmann bidrager også med meget lidt offensivt, han er ikke ligefrem typen der racer frem i en masse overlaps (som f.eks. AGFs Mikkel Kirkeskov gjorde på u21 landsholdet og på klubholdet når han spiller i venstre side).
Patrick har nået en alder hvor han formentlig ikke er tilfreds med en rolle som substitut. Patrick er en god all round spiller, men han er alt for anonym og bidrager med for lidt når han starter inde.
Efterårssæsonen er gået over al forventning, men jeg har alligevel et naivt håb om at Kent er fortid til sommer. Det er fristende at lade sig besnære af de nuværende flotte resultater, men jeg tror ikke at Kent er den rette til at bygge videre på fundamentet. Det er tydeligt at modstanderne har læst os, hvilket har resulteret i et meget krampagtigt spil i 2. halvdel af efterårssæsonen. Jeg tror ikke at Kent er den rette til at arbejde videre med det offensive fundament, hvilket bliver afgørende hvis vi fremover skal kæmpe om en plads i toppen af superligaen. Nu hvor Lucas er væk og modstanderne stækker Dalsgaards offensive raids er offensiven stækket. Kent er ikke den rette træner til at implementere nye offensive varianter.
Mange ønsker kontinuitet men det ser jeg anderledes på. Spillertruppen er præget af meget stor kontinuitet og har været præget af det i lang tid. Der hentes meget få spillere udefra (udviklingsspillere som f.eks. Nicolai og Thelander) samt rykkes ungdomsspillere op. Det skyldes primært økonomien, men når truppen er præget af så stor kontinuitet så er det vigtigt at der snart kommer nye impulser udefra i form af en ny cheftræner.
Jeg håber virkelig at Lynge henter en ny træner udefra der kan tiltræde næste sommer, men realistisk set kommer det desværre med stor sandsynlighed ikke til at ske
Ja da. Lad os omgående fyre den træner, der har bragt en af ligaens tyndeste, billigste og yngste spillertrupper op på 3. Pladsen i ligaen. Specielt er jeg vildt med, at modstanderne har læst Dalles offensive raids i 2. Halvdel af sæsonen, når man tænker på Dalles skader netop ligger her.
Få trænere kan få meget ud af små ting. Kent beviste i Horsens og nu igen ved os, at han er en af de få. Jeg har meget svært ved at se alternativet. Rent faktisk synes jeg det er respektløst bare at komme med sådan et forslag. Hvad skal Kent gøre for at vinde folk over? Vinde mesterskabet???
Kuhn og Kent er det bedste makkerpar man kan forestille sig. Stopper Kent til sommer, Gud forbyde det, er det eneste alternativ Kuhn som cheftræner. Men lad os håbe på, at de fortsætter begge to...
Få trænere kan få meget ud af små ting. Kent beviste i Horsens og nu igen ved os, at han er en af de få. Jeg har meget svært ved at se alternativet. Rent faktisk synes jeg det er respektløst bare at komme med sådan et forslag. Hvad skal Kent gøre for at vinde folk over? Vinde mesterskabet???
Kuhn og Kent er det bedste makkerpar man kan forestille sig. Stopper Kent til sommer, Gud forbyde det, er det eneste alternativ Kuhn som cheftræner. Men lad os håbe på, at de fortsætter begge to...
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Kent Nielsen er en ønsketræner i vores situation og er i det hele taget bare en rigtig dygtig træner.Klaus skrev:Ja da. Lad os omgående fyre den træner, der har bragt en af ligaens tyndeste, billigste og yngste spillertrupper op på 3. Pladsen i ligaen. Specielt er jeg vildt med, at modstanderne har læst Dalles offensive raids i 2. Halvdel af sæsonen, når man tænker på Dalles skader netop ligger her.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
http://www.bold.dk/nyt/Altmuligmand-ove ... aB-fremtid" onclick="window.open(this.href);return false;
Umiddelbart kan man godt forstå hvorfor PK overvejer hvad fremtiden skal bestå af. Jeg tror dog ikke han har specielt mange alternativer på hånden.
Og de alternativer han har ligger nok i bunden af ligaen, så alt andet lige ligner det for mig den bedste løsning for ham (og AaB) at forlænge.
Umiddelbart kan man godt forstå hvorfor PK overvejer hvad fremtiden skal bestå af. Jeg tror dog ikke han har specielt mange alternativer på hånden.
Og de alternativer han har ligger nok i bunden af ligaen, så alt andet lige ligner det for mig den bedste løsning for ham (og AaB) at forlænge.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.