Ny hjemmebanetrøje?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
AndBis
Ynglinge
Ynglinge
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: København

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af AndBis » 23. jul 2012, 12:16

Synes den nye trøje er fed hele vejen igennem!!
På banen ser den pisse lækker ud

Gnu
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Indlæg af Gnu » 23. jul 2012, 16:50

Det ser ud som om, det er to forskellige trøjer, der er syet sammen. Tilbage til tegnebrættet.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 26. dec 2012, 20:49

Sidder lige og ser Stoke... Kan en eller anden ikke lige forklare, hvorfor pokker vi ikke må have striber på ryggen?????

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 26. dec 2012, 20:57

Klaus skrev:Sidder lige og ser Stoke... Kan en eller anden ikke lige forklare, hvorfor pokker vi ikke må have striber på ryggen?????
DBU har indført reglen da det er sådan det er i UEFA. Hvis Stoke skulle være så heldige at tackle sig til en europæisk kvalifikation, ville de således også skulle have et felt til navn og nummer på trøjen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 26. dec 2012, 21:20

Det er da også fuldstændig umuligt at tyde rygnumrene på de trøjer, når man ser på afstand. Liverpools derimod kan sagtens læses fra kameraafstand.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 13. mar 2013, 21:30

Hvordan kan det være at der nu er placeret en hvid box rundt om sponsorlogoet?

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 14. mar 2013, 09:53

Oldager skrev:Hvordan kan det være at der nu er placeret en hvid box rundt om sponsorlogoet?
Det må være et krav fra SparNord. På den "gamle" trøje kunne man jo heller ikke se deres logo, hvis man bare kom lidt på afstand. Det forsvandt lissom helt.
Fair nok. SparNord smider mange mønter på bordet for at have deres navn dér - så skal de også have "bang for the buck".

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 14. mar 2013, 12:20

Knægtens trøje er godt nok blevet slidt efter bare et halvt års brug. Navnetryk og nummer på ryg skaller og den hvide del af Spar Nord logoet på bryst bliver lyserødt. Ifølge fruen vasker vi altid med vrangen ud og i øvrigt 30 grader. Hans gamle trøjer holdt meget bedre, og det er sgu lidt træls at holdbarheden ikke er bedre. Vores trøje er pæn med tryk, hvis trykket så ikke er i en ordentlig kvalitet, ja så ved jeg sgu ikke. Jeg har selv en gammel Boye trøje fra dengang med de blå skjolde. Det tryk er sgu pænere end det knægten har på sin 6 måneders gamle... 150,- kr. for et tryk er sgu dyrt nok, og da især hvis det ikke holder i vask...

hje1980
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9230

Indlæg af hje1980 » 14. mar 2013, 12:54

Klaus skrev:Knægtens trøje er godt nok blevet slidt efter bare et halvt års brug. Navnetryk og nummer på ryg skaller og den hvide del af Spar Nord logoet på bryst bliver lyserødt. Ifølge fruen vasker vi altid med vrangen ud og i øvrigt 30 grader. Hans gamle trøjer holdt meget bedre, og det er sgu lidt træls at holdbarheden ikke er bedre. Vores trøje er pæn med tryk, hvis trykket så ikke er i en ordentlig kvalitet, ja så ved jeg sgu ikke. Jeg har selv en gammel Boye trøje fra dengang med de blå skjolde. Det tryk er sgu pænere end det knægten har på sin 6 måneders gamle... 150,- kr. for et tryk er sgu dyrt nok, og da især hvis det ikke holder i vask...
Jamen tag den da med ind hvor du købte den... kan jo være der er fejl i trykket!

Fabbe
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Indlæg af Fabbe » 1. apr 2013, 23:05

Fin bette trøje til salg på ebay:

http://www.ebay.com/itm/Shirt-Jersey-Tr ... 3f23807f81" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af jernskjorten » 1. apr 2013, 23:08

Fabbe skrev:Fin bette trøje til salg på ebay:

http://www.ebay.com/itm/Shirt-Jersey-Tr ... 3f23807f81" onclick="window.open(this.href);return false;
"Dutch clubs"...

hvide
Miniput
Miniput
Favoritspiller: Graulund

Indlæg af hvide » 2. apr 2013, 23:20

Hey drenge.

Jeg er lige flyttet og fandt denne gamle sag på loftet, I må vide hvornår den præcis er fra. Jeg er AGF-fan, så har ingen interesse i trøjen selv, men den må være et must i enhver AaB-fan's garderobe.

http://www.dba.dk/fodboldtroeje-klassis ... 000366299/" onclick="window.open(this.href);return false;

Kovacs
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Martin P!

Indlæg af Kovacs » 2. apr 2013, 23:53

hvide skrev:Hey drenge.

Jeg er lige flyttet og fandt denne gamle sag på loftet, I må vide hvornår den præcis er fra. Jeg er AGF-fan, så har ingen interesse i trøjen selv, men den må være et must i enhver AaB-fan's garderobe.

http://www.dba.dk/fodboldtroeje-klassis ... 000366299/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg havde en gang sådan en trøje! Endda med samme spillernummer bagpå... Jeg havde dog ikke på pågældende navn på min trøje, men en stor omgang sort gaffa tape ovenover 7 tallet.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 3. apr 2013, 02:49

Kovacs skrev:
Jeg havde en gang sådan en trøje! Endda med samme spillernummer bagpå... Jeg havde dog ikke på pågældende navn på min trøje, men en stor omgang sort gaffa tape ovenover 7 tallet.
Gætter på der ikke stod Ib under gaffaen... ;)

Besvar