FM

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Re: FM

Indlæg af Dot Bot » 27. okt 2012, 23:22

Elscorpio skrev:Er der nogen der ved om det også er 2. november 2013 versionen kommer på Steam?
Du kan kun spille FM over Steam, så selvfølgelig. Demoen er lige kommet ud i dag, så hvis du ikke har spillet betaen, kan du nu kigge lidt på det nye spil.

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 2. nov 2012, 10:57

Venter spændt på at få mit i posten. Hvordan er stemningen omkring 13'eren?

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Indlæg af Hinrup85 » 2. nov 2012, 11:03

Kilde skrev:Venter spændt på at få mit i posten. Hvordan er stemningen omkring 13'eren?
Tja, nu har jeg kun prøvet demoen, men indtilvidere virker det, som meget mere flydende. Ikke så meget ventetid - men det er selvfølgelig stadig demoen, så det kan være der kommer mere ventetid når der kommer mere data i de savegames man spiller i.

Men det er forholdsvist nemt at få succes med AaB - selvom økonomien er helt rådden.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 2. nov 2012, 17:49

Hinrup85 skrev:Men det er forholdsvist nemt at få succes med AaB - selvom økonomien er helt rådden.
Hvor stor en pose penge får man at bruge af i FM13 med AaB?

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 2. nov 2012, 18:00

Elscorpio skrev:
Hinrup85 skrev:Men det er forholdsvist nemt at få succes med AaB - selvom økonomien er helt rådden.
Hvor stor en pose penge får man at bruge af i FM13 med AaB?
Når du tiltræder, har du et transferbudget på 0 kroner.

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar

Indlæg af Hinrup85 » 19. nov 2012, 15:36

Til alle os der ikke har spillet endnu, er der nogen der kan give svaret på dette?
Tv2Sport skrev:Alt du skal gøre er at stemme på det talent, du tror, har det største potentiale ifølge Football Manager 2013: Kasper Larsen fra OB eller Morten Knudsen fra FC Midtjylland.
Det er til en konkurrence på Tv2Sport, linket herunder for at andre da også skal have chancen for at vinde:

http://tv2sport.dk/vind-football-manage ... tv-2-sport" onclick="window.open(this.href);return false;

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 19. nov 2012, 15:52

Morten Knudsen er da i Inter?
Men han er hvertfald svaret. Larsen bliver ikke det store, Knudsen bliver, statsmæssigt, betydeligt bedre.

EDIT: Der er også en med Frederik Holst og Seejou King. Kom til at blande dem sammen...
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 22. nov 2012, 13:06

Er der nogen af jer der oplever at FM2013 crasher efter man har spillet 1 eller 2 traeningskampe inden superligakampene starter?

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad

Indlæg af Flower » 23. nov 2012, 08:17

Elscorpio skrev:Er der nogen af jer der oplever at FM2013 crasher efter man har spillet 1 eller 2 traeningskampe inden superligakampene starter?
Nu har du vel købt det? ;) Kan se at Skidrow's rip crasher for mange mennesker.
- Winning doesn't really matter as long as you win.

birk
Allstar
Allstar

Indlæg af birk » 23. nov 2012, 18:15

Aldrig crashet her , heller ikke efter sidste opdatering, og er et lovligt spil :)

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar

Indlæg af Hinrup85 » 2. jan 2013, 13:18

Nu fik jeg endelig fat i FM13 henover juleferien, første spil er selvfølgelig AaB. Faktisk syntes jeg det er overraskende nemt, da jeg i første sæson har erobret ligaen og kom i pokalsemi.

Er der andre der har oplevet, at det er noget nemmere i dette spil at få succes?

Hvem kan i anbefale af talenter, som ville kunne hentes til AaB for en billig penge?

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 2. jan 2013, 13:45

Hinrup85 skrev:Nu fik jeg endelig fat i FM13 henover juleferien, første spil er selvfølgelig AaB. Faktisk syntes jeg det er overraskende nemt, da jeg i første sæson har erobret ligaen og kom i pokalsemi.

Er der andre der har oplevet, at det er noget nemmere i dette spil at få succes?

Hvem kan i anbefale af talenter, som ville kunne hentes til AaB for en billig penge?
Ja, har spillet 5 sæsoner med AaB. Det har givet 5 mesterskaber. Og jeg prøver endda såvidt muligt at køre med mine egne talenter. Hvorfor min trup altså er ret ung.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 2. jan 2013, 16:58

Jeg har ikke selv fået spillet særligt meget endnu, men jeg har også hørt fra venner, at det skulle være ret let i år.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 2. jan 2013, 19:08

Det er der ret meget uenighed om, som der vel nærmest er hvert år.

Personligt havde jeg langt lettere til succes og sammenhængende spil i FM12, hvor jeg bedre forstod Match Engine, som efter min mening desværre indeholder mange fejl i FM13. Jeg synes ikke de taktiske instrukser bliver efterlevet ret godt, jeg kan f.eks. ikke få mine spillere til at slå mange dybe stikninger i stedet for at skyde udefra. Kan se på SI's forum, at flere døjer med dette.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar

Indlæg af Hinrup85 » 2. jan 2013, 22:08

Hanga skrev:Det er der ret meget uenighed om, som der vel nærmest er hvert år.

Personligt havde jeg langt lettere til succes og sammenhængende spil i FM12, hvor jeg bedre forstod Match Engine, som efter min mening desværre indeholder mange fejl i FM13. Jeg synes ikke de taktiske instrukser bliver efterlevet ret godt, jeg kan f.eks. ikke få mine spillere til at slå mange dybe stikninger i stedet for at skyde udefra. Kan se på SI's forum, at flere døjer med dette.
Vi er helt enige om, at match engine i FM13 lader meget tilbage at håbe! Der er ufattelig mange uforståelige fejl og handlinger fra spillerne.

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar

Indlæg af Hinrup85 » 7. jan 2013, 10:05

Nu er jeg lige blevet færdig med anden sæson, hvor jeg igen vandt mesterskabet med 20 points forspring til FCK. Ligeledes vandt jeg pokalen, en turnering jeg altid satser hårdt på, indtil jeg har vundet den første gang - jeg kan ikke udstå at vi ikke har vundet den i så mange år.

Men de ting som overrasker mig meget indtilvidere:
- Økonomien blev reddet af, at City købte Lucas Andersen i Ajax for 140 mill, da pelegrinni overtog trænersædet i klubben.
- Wichmann er blevet absurd god. Han har i sæson 2 spillet 40 kampe med et gennemsnit på 7.86, scoret 9 mål og lavet 17 assists. Han er nok min vigtigste spiller efter Helenius og Lasse N.

Og det der har overrasket mig mindst:
- Morten Olsen er som træner ramt spot-on. Jeg har ikke haft en eneste dansk landsholdsspiller, på trods af mine resultater.

Mr Alex
2. div
2. div

Indlæg af Mr Alex » 7. jan 2013, 19:53

Hinrup85 skrev:Nu er jeg lige blevet færdig med anden sæson, hvor jeg igen vandt mesterskabet med 20 points forspring til FCK. Ligeledes vandt jeg pokalen, en turnering jeg altid satser hårdt på, indtil jeg har vundet den første gang - jeg kan ikke udstå at vi ikke har vundet den i så mange år.

- Økonomien blev reddet af, at City købte Lucas Andersen i Ajax for 140 mill, da pelegrinni overtog trænersædet i klubben.
- Wichmann er blevet absurd god. Han har i sæson 2 spillet 40 kampe med et gennemsnit på 7.86, scoret 9 mål og lavet 17 assists. Han er nok min vigtigste spiller efter Helenius og Lasse N.

- Morten Olsen er som træner ramt spot-on. Jeg har ikke haft en eneste dansk landsholdsspiller, på trods af mine resultater
.
:thumbsup:

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Indlæg af Ham der Emil » 8. jan 2013, 04:20

Spas Delev har fungeret rigtig godt på min offensive venstre midt.
Helenius solgte jeg efter at have spillet 20 kamp med ham, hvori det kun blev til 4 mål.... Dog var Curth ikke til at styre, og blev superliga topscorer med 19-20 kasser.
Miiko Albornoz har jeg købt i de sidste på udgaver af FM - i 13'eren er han også god. Jeg købte ham for ca. 4,5mill og solgte ham for 35 efter 11 sæson såvidt jeg husker. Jeg brugte ham på højrebacken.
Den tidligere United spiller Manucho gør det også rigtig godt. Det tog lidt tid at få ham igang, men nu bomber han sammen med en regen jeg har fået.

Scott Wootton fra United fik jeg på en fri, og han er i 2-3. sæson absurd god. MoM rigtig ofte for mig.
Selvom pengene er der, satser jeg mere på egne talenter :)

Og ja. Wichmann er rigtig god heri :)

[EDIT]
Har desuden hentet Brian Laudrup som U/19 assistent træner.
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar

Indlæg af Hinrup85 » 9. jan 2013, 14:52

Mr Alex skrev:
Hinrup85 skrev:Nu er jeg lige blevet færdig med anden sæson, hvor jeg igen vandt mesterskabet med 20 points forspring til FCK. Ligeledes vandt jeg pokalen, en turnering jeg altid satser hårdt på, indtil jeg har vundet den første gang - jeg kan ikke udstå at vi ikke har vundet den i så mange år.

- Morten Olsen er som træner ramt spot-on. Jeg har ikke haft en eneste dansk landsholdsspiller, på trods af mine resultater
.
:thumbsup:
Og efter Danmark har skiftet landstræner til Laudrup har jeg 4-5 mand på :aabfan:

Lucas Kuskenius
1. div
1. div

Indlæg af Lucas Kuskenius » 1. mar 2013, 13:08

Efter der er kommet en opdatering til FM13 skal jeg have gang i et spil med AaB. Jeg kan dog se at Jakob Blåbjerg er sat som venstreback. Er der en der kan fortælle mig hvorvidt han spiller venstreback eller centerforsvarer?

Besvar