Projekt Lynge´s afsked
-
The Point Maker
- Junior

- Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe
Projekt Lynge´s afsked
Uden at blive for overdrevet grebet af følelserne i dag, synes jeg man kunne et event ud af sidste hjemmekamp mod Randers FC, fredag/lørdag den 19/20. maj 2013, hvor Lynge Jakobsen samtidigt takker af.
Projektet skal først og fremmest være idébank for alle forslag til hvordan dagen kan blive en stor fest. Jeg vil gerne komme med de første.
En kampagne for FULDT hus på stadion, som en respekt for et ikon, som vi får sidste chance for at hylde.
KÆMPE tifo (evt. ekstraordinær indsamling så den kan blive rigtig stor) med hentydninger til Lynge´s tid i AaB.
Forslaget fra debatforum om en statue er rigtig fed, men det er nok mere et projekt for A/S, men en form for pres fra fans kunen være en ide.
So let´s be creative - hvad har folket af ideér?
19/20/05-2013 skriv det i kalenderen nu....
Projektet skal først og fremmest være idébank for alle forslag til hvordan dagen kan blive en stor fest. Jeg vil gerne komme med de første.
En kampagne for FULDT hus på stadion, som en respekt for et ikon, som vi får sidste chance for at hylde.
KÆMPE tifo (evt. ekstraordinær indsamling så den kan blive rigtig stor) med hentydninger til Lynge´s tid i AaB.
Forslaget fra debatforum om en statue er rigtig fed, men det er nok mere et projekt for A/S, men en form for pres fra fans kunen være en ide.
So let´s be creative - hvad har folket af ideér?
19/20/05-2013 skriv det i kalenderen nu....
Re: Projekt Lynge´s afsked
Flueknep: Den 20. maj er en mandag (2. pinsedag)
Mon ikke vi kan være rimelig sikker på, at alle kampe spilles den 20/5 som planlagt, da det jo er sidste runde.
Mon ikke vi kan være rimelig sikker på, at alle kampe spilles den 20/5 som planlagt, da det jo er sidste runde.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Tifo lyder som en god ide, og sikkert også noget der er mange der vil hjælpe til med. Jeg vil hvertfald gerne hjælpe med.
Jeg ved de ikke er gratis, men hvis man kunne lave en tidslinje fra 1996 - 2013 med alle højdepunkterne fra Lynges tid. Danske mesterskaber, europæiske eventyr, store spillere osv.
Kunne man samtidig få nogle af de største profiler (fra Lynges tid) såsom Prica, Jimmy Nielsen, Hamrén osv til at komme inden kampen og sige et par ord kunne det være helt kanon.
Jeg ved de ikke er gratis, men hvis man kunne lave en tidslinje fra 1996 - 2013 med alle højdepunkterne fra Lynges tid. Danske mesterskaber, europæiske eventyr, store spillere osv.
Kunne man samtidig få nogle af de største profiler (fra Lynges tid) såsom Prica, Jimmy Nielsen, Hamrén osv til at komme inden kampen og sige et par ord kunne det være helt kanon.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
jeg stemmer for at det denne ene dag,skal være lovligt at ta blus med på stadion.
og ellers synes jeg det kunne være sjovt at lave lynge masker, man kunne dele ud til alle på vest.
og ellers synes jeg det kunne være sjovt at lave lynge masker, man kunne dele ud til alle på vest.
lynge er gud!
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Et gigantisk tifo-banner hvor Lynge ridder på Tyren fra Vesterbro (som stadig har sine rød-hvide striber).
17 år på tronen...Kongen rider mod solnedgangen...
Så også gerne modellen IRL - men det ville nok skabe lidt panik...
Bienvenu Bassogog!
-
RufusTheDog
astonvilla skrev:Et gigantisk tifo-banner hvor Lynge ridder på Tyren fra Vesterbro (som stadig har sine rød-hvide striber).
Jeg havde præcis dén samme tanke. Lynge på Tyren!
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
På musikkonservatoriet må der være et talentfuld menneske, som med den rette øvelse kan blive dygtig nok til at levere en smuk panfløjte-udgave af AaB-sangen på stadion sidste spilledag. Måske kunne han/hun endda hjælpe med at producere en cd med AaB-slagere som "Guldet skal hjem til 9000" og "Stadion kalder nu igen" på panfløjte.
Alternativt kunne man hive ham her til Aalborg for at give et nummer: http://www.youtube.com/watch?v=frSkz-aXatU" onclick="window.open(this.href);return false;
Alternativt kunne man hive ham her til Aalborg for at give et nummer: http://www.youtube.com/watch?v=frSkz-aXatU" onclick="window.open(this.href);return false;
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Banneret med Lynge på tyren må obv. være et must. Muligvis i midten af et kæmpe banner, med Lynges historie gennem tiderne, bl.a. som i beskrevet i et overstående indlæg.
Panfløjte?!?!?sulakvelidze skrev:På musikkonservatoriet må der være et talentfuld menneske, som med den rette øvelse kan blive dygtig nok til at levere en smuk panfløjte-udgave af AaB-sangen på stadion sidste spilledag. Måske kunne han/hun endda hjælpe med at producere en cd med AaB-slagere som "Guldet skal hjem til 9000" og "Stadion kalder nu igen" på panfløjte.
Et Hjerte - En Klub
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Den laver tilsyneladende en lyd, der bekommer den gode Lynge vel.Ham der Emil skrev:Banneret med Lynge på tyren må obv. være et must. Muligvis i midten af et kæmpe banner, med Lynges historie gennem tiderne, bl.a. som i beskrevet i et overstående indlæg.
Panfløjte?!?!?sulakvelidze skrev:På musikkonservatoriet må der være et talentfuld menneske, som med den rette øvelse kan blive dygtig nok til at levere en smuk panfløjte-udgave af AaB-sangen på stadion sidste spilledag. Måske kunne han/hun endda hjælpe med at producere en cd med AaB-slagere som "Guldet skal hjem til 9000" og "Stadion kalder nu igen" på panfløjte.
http://www.onside.dk/superligaen/lynge- ... -panflojte" onclick="window.open(this.href);return false;
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Måske kan Spillerforeningens Mads Øland også komme og give Lynge et gigantisk girokort der skal indbetales ASAP?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Provst i Brovst skrev:Måske kan Spillerforeningens Mads Øland også komme og give Lynge et gigantisk girokort der skal indbetales ASAP?

- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Jesper Schmidt skrev:Provst i Brovst skrev:Måske kan Spillerforeningens Mads Øland også komme og give Lynge et gigantisk girokort der skal indbetales ASAP?

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.