Silkeborg - AaB
Re: Silkeborg - AaB
VORES BOMBER
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
lol, total kaos i feltet
Det er helt ufatteligt han får fat i så lidt. Han arbejder overhovedet ikke idag.NIN den fromme skrev:Der er en motorvej til vores felt hvor Silkeborgs uskaphed heldigvis kommer til udtryk. Mon ikke snart Helenius overvejer at få fingeren ud af røven? Jeg håber det er en af de kampe, hvor han dukker op og socrer et mål efter en usynlig indsats.
Augo for fanden! Bare 20 min. KOM NU
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

Der var seriøst offside på Risgårds mål ..
Nu ses det tydeligt at vores forsvar er meget ungt, de træffer voldsomt mange dårlige beslutninger.
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

Løb nu forhelvede Curth. Du er lige kommet ind.
2-3. Forskellen på superliga og DS udstillet.
Hold hvor er vi ringe. Taber samtlige bolde der bliver op i fødderne, om det er helenius eller Curth.
-
thequest
- 2. div

- Favoritspiller: min søn
- Geografisk sted: Aarhus
For helvede, tag jer nu sammen
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Spillet er ad helvede til. Har opgivet af tælle hvor mange tekniske fejl/upræcise afleveringer vi er oppe på. Hold nu bolden på jorden og spil den rundt. Se på Silkeborg de kan godt. Det tekniske niveau er uhyggelig lavt.
Kritikken af Helenius er unuanceret. Selv Messi kan ik gøre det bedre. Prøv lige at se de bolde Helenius har at arbejde med. Han er på en umulig opgave da afleveringerne til ham er håbløse.
Kritikken af Helenius er unuanceret. Selv Messi kan ik gøre det bedre. Prøv lige at se de bolde Helenius har at arbejde med. Han er på en umulig opgave da afleveringerne til ham er håbløse.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Hvis vi fortsætter sådan, så rykker vi ned sammen med BIF!
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

Det paradoksale er at vi taber denne kamp på midtbanen og ikke i forsvaret hvor vi spiller med debutanter.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Augo må være et godt stykke væk, når de ikke vælger at smide ham ind i forsvaret i 2. halvleg, når vi er foran og praktisk talt står i eget felt og tager i mod.
-
thequest
- 2. div

kom så Rolf (Rolf er ren) 
Nu skal de ikke lastes for at de rutinerede eller etablerede spiller ikke løber eller kan ramme hinanden. Men i en mod en situationen op til målet der var tydeligt.Funky skrev:2-3. Forskellen på superliga og DS udstillet.
Jeg tror aldrig jeg har set helenius så ringe - har han været skadet i optakten eller hvad
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Den eneste, der sejler mere rundt end AaB, er vist Carsten Werge. Hvor mange gange har han byttet om på Silkeborg og AaB i den kamp? Jeg har hørt tre gange og har endda haft lyden på mute halvdelen af tiden.
Men ellers meget ærgerligt med den svage defensiv. Havde spillet været 50-50, ville AaB være kommet til mange chancer.
Men ellers meget ærgerligt med den svage defensiv. Havde spillet været 50-50, ville AaB være kommet til mange chancer.
-
thequest
- 2. div

Det bliver et uhyggeligt forår.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Havde været rart at starte med en sejr når man tænker på dem vi mangler, der er også et par profiler jeg gerne vil se noget mere fra i dag. Så må vi tage sejren imod ob.
Det er da de etablerede spillere der fejler i dag. De msiter boldene alt for nemt, det sker det 3 mål i venstre side . Selvfølgelig vil Kasper P blive presset af den angriber. Synes de unge midterforsvarere har gjort det ok .