Silkeborg - AaB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Lucas Kuskenius
1. div
1. div

Re: Silkeborg - AaB

Indlæg af Lucas Kuskenius » 1. mar 2013, 20:30

Hele holdet dumper. Jeg synes dog ikke at Kasper Pederson og Jakob Blåbjerg kan tilskrives så meget af skylden. De spiller faktisk begge en fin kamp. Vores midtbane kan SLET ikke holde i bolden. Vi snakker alle om at Wichmann, Thomsen og Kusk er stærke med bolden, men de kan slet ikke holde i bolden.

Desuden kommer to af deres mål efter direkte boldtab, hvorfor skylden kun kan tilskrives os selv.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 1. mar 2013, 20:32

Pislort.

Vi stillede i dag med den 3. yngste startopstilling i Superligaens historie, og så ved jeg ikke engang, om de har nået at bytte Lasse Nielsen med Blåbjerg inden udregningen: http://www.superstats.dk/spillere/alder-start-alltime

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 1. mar 2013, 20:33

Mr. Larsen skrev:
Maglau skrev:
Mr. Larsen skrev:Hold nu kæft med alle de Dommedags profetier, det er kraftedme det samme tuderi hver gang vi taber en gang, ta jer nu for helvede sammen !

Vi stiller med 2 Ungdomsspiller i midterforsvaret, det vil på et ETHVERT Superligahold gi noget usikkerhed, men de 2 skal selvfølgelig ikke danne vores forsvar i foråret (forhåbentlig), så ta nu lige og slå koldt vand i blodet vi hverken vinder eller taber medaljen efter den 1 første kamp i superligaen.
Men det er ikke deres skyld. De har gjort det ok. Men der er mange andre der i den grad meldte sig ud.
Vrøvl, de er sgu indblandet i alle 3 mål, hvis nu du havde set kampen i stedet for at tude herinde, så havde du set det.
Det er lidt en simplificering af tingene. Stort set alle mål vil forsvarspiller være indblandet i, da de er sidste skanse. Men vælger midtbanen at stille sig ud på sidelinjen og smide bolden væk, hurtigere end de modtager den og har vi en wannabe landsholdsangriber der ikke gider løbe to skridt, så er det svært at være debutant i et forsvar og se godt ud. Overordnet set gjorde de det hverken værre eller bedre end man kunne forvente. Betingelserne og omstændighederne in mente.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Chris Rolfe

Indlæg af AllanPedersen » 1. mar 2013, 20:33

da Lasse Nielsen ikke kom med røg vores ned på 21.5 så¨vidt jeg ved

men kan vi ikke bruge til en skid når vi taber og alle sutter bæ..
Jakob Ahlmann jeg siger igen.. den dreng bliver ikke bedre.. han bliver dårligere

Brugeravatar
Dr.Jones
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Andersen og Thomsen

Indlæg af Dr.Jones » 1. mar 2013, 20:34

AllanPedersen skrev:Vi er bare blevet regnet totalt ud

de sidste 5-6 år har det været sådan vi går på røven når modstanderen presser højt mod os
og det kan vi stadig ikke finde ud af.. så snart de løber op og begynder at gå på vores backs mens vi har bolden
så ryger den ud til hjørnespark eller de får scorings muligheder.

De stod sygeligt lavt sidst, og jeg er enig i at vi ikke er gode med højt pres - jeg syntes dog ikke det var tilfældet i dag. Der er massere af plads at spille på. De to nye var ok, men ingen af dem turde føre bolden frem. Og det koster. Specielt når halvdelen af midtbanen spiller meget svagt.

PK var ok, og Würtz kæmpede, og Kusk i momenter (ca.2 eller 3) - Ærgeligt at SF og NH ikke kunne hjælpe mere ud (på en dag med dårlige betingelser)

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 1. mar 2013, 20:35

Stillingen i bunden lige nu:

Horsens 23
FCM 22
Sønderjyske 21
Silkeborg 21
Esbjerg 19
Brøndby 17

Stillingen i bunden lige nu, hvis AaB havde valgt at slå Silkeborg + Esbjerg og tabe til Brøndby:

Brøndby 23
Horsens 23
FCM 22
SønderjyskE 21
Esbjerg 16
Silkeborg 15

Det giver da trods alt det hele en form for højere mening.

jensemand57
Allstar
Allstar

Indlæg af jensemand57 » 1. mar 2013, 20:36

A_Strandfelt skrev:Pislort.

Vi stillede i dag med den 3. yngste startopstilling i Superligaens historie, og så ved jeg ikke engang, om de har nået at bytte Lasse Nielsen med Blåbjerg inden udregningen: http://www.superstats.dk/spillere/alder-start-alltime
Og det er så typisk, at næsten hver gang vi spiller nede den lille lorteby skal vi ha skader og karantæner. Silkeborg kan kun spille med muskler, men ingen hjerne.

AllanPedersen
Allstar
Allstar

Indlæg af AllanPedersen » 1. mar 2013, 20:38

Jeg kan virkelig ikke bruge det brøndby argument til noget som helst
fatter ikke engang i gider smide rundt med det herinde..
som om det så gør det til en lille sejr?

fvck da brøndby.. det er os der har smidt 3 point væk i dag...

sulakvelidze
Allstar
Allstar

Indlæg af sulakvelidze » 1. mar 2013, 20:40

AllanPedersen skrev:Jeg kan virkelig ikke bruge det brøndby argument til noget som helst

Det gør det ikke til en sejr, men der er kampe, der er værre at tabe end andre. Længere er den egentlig ikke.

jensemand57
Allstar
Allstar

Indlæg af jensemand57 » 1. mar 2013, 20:42

Fatter heler ikke hvorfor Augo ikke kommer ind. Han er skadesfri, på bænken ergo er han klar til at spille. Vi manglede jo noget rutine.

AllanPedersen
Allstar
Allstar

Indlæg af AllanPedersen » 1. mar 2013, 20:42

sulakvelidze skrev:
AllanPedersen skrev:Jeg kan virkelig ikke bruge det brøndby argument til noget som helst

Det gør det ikke til en sejr, men der er kampe, der er værre at tabe end andre. Længere er den egentlig ikke.
Nej det er der ikke.. det er 3 point i hver kamp man spiller om.. og de er alle lige træls at tabe.
så kan du sidde og fryde dig over at brøndbys nærmeste modstander i nedrykningskampen har fået 3 point
jeg vælger at være skuffet over AaB i stedet.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 1. mar 2013, 20:44

Hvad du kan bruge til noget, ud over brok og random tilsvining af Lynge er en mission selv Tom Cruise og co. melder pas over for. Skider du et stykke kul, kommer der en diamat ud.

AllanPedersen
Allstar
Allstar

Indlæg af AllanPedersen » 1. mar 2013, 20:45

NIN den fromme skrev:

Hvad du kan bruge til noget, ud over brok og random tilsvning af Lynge og co er en mission selv Tom Cruise og co. melder pas over for. Skider du et stykke kul, kommer der en diamat ud.
vi har tabt forårets første kamp for 20 minutter siden
til en nedryknings kandidat.. og jeg må ikke brokke mig over holdet?
i stedet skal jeg glæde mig over at brøndby er lidt tættere på nedrykning!?
tror måske bare jeg er mere AaB fan end dig tydeligvis.

og hiv du bare Lynge brokket frem.. heldigivis er han ikke et aktuelt samtale emne om et par måneder..

Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Indlæg af YesAaBcan » 1. mar 2013, 20:47

Jeg kan kun prøve at forklarer det for mig selv, med at Kent vurderer 3 point mod Ob er mere værd end 3 eller endda 1 point mod silke.

sulakvelidze
Allstar
Allstar

Indlæg af sulakvelidze » 1. mar 2013, 20:49

AllanPedersen skrev:
sulakvelidze skrev:

Nej det er der ikke.. det er 3 point i hver kamp man spiller om.. og de er alle lige træls at tabe.
så kan du sidde og fryde dig over at brøndbys nærmeste modstander i nedrykningskampen har fået 3 point
At alle kampe er lige trælse at tabe, er pr definition noget vrøvl. Eller du er måske lige så sur over et nederlag til FCK som til Silkeborg? Jeg vil også meget hellere tabe til Silkeborg end til OB og FCN, som er vores direkte konkurrenter i toppen. Og jeg vil meget hellere tabe til Esbjerg end til Brøndby.

Den slags valg har man selvfølgelig ikke, og derfor kan man kun ærgre sig over et nederlag som det i dag. Men det ændrer ikke på, at det er en trøst, at nederlaget gør Brøndbys problemer større.

Nå, ligemeget...din mening er fin nok, jeg er bare ikke enig. Jeg kan godt ærgre mig over et nederlag og alligevel finde en trøst i, at det rammer Brøndby. Det kan du åbenbart ikke.

jensemand57
Allstar
Allstar

Indlæg af jensemand57 » 1. mar 2013, 20:50

YesAaBcan skrev:Jeg kan kun prøve at forklarer det for mig selv, med at Kent vurderer 3 point mod Ob er mere værd end 3 eller endda 1 point mod silke.
Det håber jeg fandme ikke, at Kent har tænkt sådan. Alle point er sgu vigtige.

Lucas Kuskenius
1. div
1. div

Indlæg af Lucas Kuskenius » 1. mar 2013, 20:51

Man ved man er AaB-fan når et nederlag virkelig kan ødelægge en hel weekend samt at det gør ondt helt inde i hjertet.

Det gør ondt helt ind til benet.

jensemand57
Allstar
Allstar

Indlæg af jensemand57 » 1. mar 2013, 20:52

Lucas Kuskenius skrev:Man ved man er AaB-fan når et nederlag virkelig kan ødelægge en hel weekend samt at det gør ondt helt inde i hjertet.

Jep. Især når AaB taber til sådan et lille intet sigende lortehold.

AllanPedersen
Allstar
Allstar

Indlæg af AllanPedersen » 1. mar 2013, 20:55

sulakvelidze skrev:
AllanPedersen skrev:
sulakvelidze skrev:

At alle kampe er lige trælse at tabe, er pr definition noget vrøvl. Eller du er måske lige så sur over et nederlag til FCK som til Silkeborg? Jeg vil også meget hellere tabe til Silkeborg end til OB og FCN, som er vores direkte konkurrenter i toppen. Og jeg vil meget hellere tabe til Esbjerg end til Brøndby.

Den slags valg har man selvfølgelig ikke, og derfor kan man kun ærgre sig over et nederlag som det i dag. Men det ændrer ikke på, at det er en trøst, at nederlaget gør Brøndbys problemer større.

Nå, ligemeget...din mening er fin nok, jeg er bare ikke enig. Jeg kan godt ærgre mig over et nederlag og alligevel finde en trøst i, at det rammer Brøndby. Det kan du åbenbart ikke.
Dit eget argument gør sku da den her kamp den værste at tabe.. Silkeborg er et a de hold vi skal have 3 point mod.. Det får vi ikke mod FCK i parken.. Så det Brøndby argument siger mig intet.. Det her er et hold vi skal have point mod

Lucas Kuskenius
1. div
1. div

Indlæg af Lucas Kuskenius » 1. mar 2013, 20:56

jensemand57 skrev:
Lucas Kuskenius skrev:Man ved man er AaB-fan når et nederlag virkelig kan ødelægge en hel weekend samt at det gør ondt helt inde i hjertet.

Jep. Især når AaB taber til sådan et lille intet sigende lortehold.
Samt efter at have været foran i to omgange.

Besvar