Istedet for Alt Gr kan man bruge Ctrl+AltJonas K skrev:Jeg har fået et bluetooth keyboard fra Logitech til min ipad, men kan ikke lave et @. Alt gr knappen er ikke på dette tastatur, og synes jeg har prøvet alle andre kombinationer?
"Jeg søger en....." - tråden
Re: "Jeg søger en....." - tråden
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
.. der træner i Fitness World i Aalborg - nærmere betegnet spinning.
Er der nogen centre, hvor der er spinning instruktører, som kører til andet end house/techno? Har hørt nogle rygter om nogen der kører hård rock tema, og det er sgu mere mig!!
/Bang
Er der nogen centre, hvor der er spinning instruktører, som kører til andet end house/techno? Har hørt nogle rygter om nogen der kører hård rock tema, og det er sgu mere mig!!
/Bang
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Jeg søger en der lige kan forklare mig hvorfor Nani fik rødt kort?? Det var et hårdt frispark ja, men ikke i nærheden af rødt...
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Re:
Fordi dommeren ville i fokus, det må være mit bedste bud.Hinrup85 skrev:Jeg søger en der lige kan forklare mig hvorfor Nani fik rødt kort?? Det var et hårdt frispark ja, men ikke i nærheden af rødt...
Re:
Jeg synes - åbenbart som den eneste i verden - at det godt kan forsvares. Godtnok ser Nani ikke (var det Kaka?) inden han rammer ham, men han har tydeligt set ham inden han strækker benet i gennem.Hinrup85 skrev:Jeg søger en der lige kan forklare mig hvorfor Nani fik rødt kort?? Det var et hårdt frispark ja, men ikke i nærheden af rødt...
EDIT: til gengæld slap Ramos billigt fra at lave straffe.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Re: Re:
Det er altså svært at gøre noget for ikke at ramme modstanderen, når han beslutter sig for at løbe i ryggen af en.Pastorius skrev:Jeg synes - åbenbart som den eneste i verden - at det godt kan forsvares. Godtnok ser Nani ikke (var det Kaka?) inden han rammer ham, men han har tydeligt set ham inden han strækker benet i gennem.Hinrup85 skrev:Jeg søger en der lige kan forklare mig hvorfor Nani fik rødt kort?? Det var et hårdt frispark ja, men ikke i nærheden af rødt...
Det er i mine øjne åbenlyst, at Nani fører benet igennem, efter han har ramt modstanderen. Især i den første vinkel af den langsomme gengivelse er det til at se.Pastorius skrev:Jeg synes - åbenbart som den eneste i verden - at det godt kan forsvares. Godtnok ser Nani ikke (var det Kaka?) inden han rammer ham, men han har tydeligt set ham inden han strækker benet i gennem.Hinrup85 skrev:Jeg søger en der lige kan forklare mig hvorfor Nani fik rødt kort?? Det var et hårdt frispark ja, men ikke i nærheden af rødt...
Jeg tror ikke han fik det for at ramme ham, men for at strække benet igennem efterfølgende og prøve at ramme ham der.alithebeast skrev:Det er altså svært at gøre noget for ikke at ramme modstanderen, når han beslutter sig for at løbe i ryggen af en.Pastorius skrev:Jeg synes - åbenbart som den eneste i verden - at det godt kan forsvares. Godtnok ser Nani ikke (var det Kaka?) inden han rammer ham, men han har tydeligt set ham inden han strækker benet i gennem.Hinrup85 skrev:Jeg søger en der lige kan forklare mig hvorfor Nani fik rødt kort?? Det var et hårdt frispark ja, men ikke i nærheden af rødt...
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
En der ved hvor man kan opdrive Hi-8 videokameraer. Det drejer sig om nogle HI 8 videobånd med gamle fodboldoptagelser fra slutningen af 90erne som skal konverteres til enten mpeg eller avi.
- MrBangDK
- Allstar

Hver gang jeg går på Internet Explorer, hvor google.com er min startside, redirecter den pludselig til følgende side:
http://www.google.dk/login.cgi" onclick="window.open(this.href);return false;
Og jeg kan simpelthen ikke rette det. Har slettet browserdata, ændret sprog frem og tilbage, etc... og det er ikke en option at bruge en anden browser!
Nogen der har oplevet samme fejl eller kan gennemskue hvad der sker?
/Bang
Og jeg kan simpelthen ikke rette det. Har slettet browserdata, ændret sprog frem og tilbage, etc... og det er ikke en option at bruge en anden browser!
/Bang
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
MrBangDK skrev:Hver gang jeg går på Internet Explorer, hvor google.com er min startside, redirecter den pludselig til følgende side:
/Bang
Inde på ungmor.dk har vi diskuteret det samme - desværre uden held:
http://ungmor.dk/phpbbforum/viewtopic.p ... view=print" onclick="window.open(this.href);return false;
Men det er åbenbart noget forbigående - jvf #12 og #13 i denne tråd:
http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx ... tid=649113" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg grinte!sulakvelidze skrev:MrBangDK skrev:Hver gang jeg går på Internet Explorer, hvor google.com er min startside, redirecter den pludselig til følgende side:
/Bang
Inde på ungmor.dk har vi diskuteret det samme - desværre uden held:
http://ungmor.dk/phpbbforum/viewtopic.p ... view=print" onclick="window.open(this.href);return false;
Men det er åbenbart noget forbigående - jvf #12 og #13 i denne tråd:
http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx ... tid=649113" onclick="window.open(this.href);return false;
- MrBangDK
- Allstar

Der kan anbefale et godt sted at spise frokost i Aalborg? Fruen og de to små på 3 og 4 skal med...
/Bang
/Bang
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Bones er ganske godt og børnevenligt, kender kun den i Skalborg. De laver primært bøffer på trods af navnet.MrBangDK skrev:Der kan anbefale et godt sted at spise frokost i Aalborg? Fruen og de to små på 3 og 4 skal med...
/Bang
Kan varmt anbefale Bones. Det er dog kun den i Skalborg der har frokoståben.Provst i Brovst skrev:Bones er ganske godt og børnevenligt, kender kun den i Skalborg. De laver primært bøffer på trods af navnet.MrBangDK skrev:Der kan anbefale et godt sted at spise frokost i Aalborg? Fruen og de to små på 3 og 4 skal med...
/Bang
Der er sgu sket noget siden jeg var knægt, hvis der findes et anbefalelsesværdigt spisested i Skalborg. I min tid var der vist kun Smedien og Skalborg Kro (men det var vist mest selskaber), og så kom MacD til da jeg var flyttet ind til Aalborg.Dot Bot skrev:Kan varmt anbefale Bones. Det er dog kun den i Skalborg der har frokoståben.Provst i Brovst skrev:Bones er ganske godt og børnevenligt, kender kun den i Skalborg. De laver primært bøffer på trods af navnet.MrBangDK skrev:Der kan anbefale et godt sted at spise frokost i Aalborg? Fruen og de to små på 3 og 4 skal med...
/Bang
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg har nu endelig haft tid til at prøve at sætte flere klip sammen til et langt i MovieMaker. Det er jo ganske simpelt og ligetil. Men kan det passe at man ikke kan gemme det som en "almindelig" fil? Skal man "publicere" det? For det kan den ikke, den skriver et eller andet med at man skal checke den oprindelige fils placering. BÆ!Pastorius skrev:Køllen I Møllen skrev:Hej,
Hjemme hos os ser vi hjemmevideo via en ekstern harddisk som er forbundet til tv'et gennem en boxeebox. Boxeeboxen er fantastisk men mangler den simple funktion der gør at man bare kan "afspille alt", altså i rækkefølge. Man skal således se et klip ad gangen hvilket er meget upraktisk. Hvordan klipper man nemmest en masse filer (filmklip) sammen til et?
Det du gerne vil, er bare se se klippene i rækkefølge, eller vil du lave én lang film med alle klippene i?
Til det sidste dur iMovie/Moviemaker fint, men det er ikke bare lige og det tager tid. Video er tungt at arbejde med.
Boxee kender jeg ikke, men med et AppleTV kan du afspille dem fra en computer (fx med VLC) og så streame direkte fra computeren til appleTV via airplay (man kan få programmer der også virker med windows). En anden mulighed var hvis man kunne installere noget trejdeparts plugins eller lign på Boxee.
Jeg kan godt anbefale airplay helt generelt. AppleTV boksen, inden airplay - og flere andre DNLA-bokse jeg leget med - har alle været fine, men det er først med muligheden for airplay at jeg rigtig får det brugt i praksis. Det er altså meget nemmer bare at kunne smide tv'et op som en forlængelse af sin computer i god kvalitet - trådløst. Så slipper man for at tænke på alle mulige krumspring ift de ting man alligevel bare gør på sin computer. Det bliver selvfølgelig ekstra smart for mig, fordi jeg bruger computeren som et mediecenter, og dermed har alt muligt optaget tv liggende på den. Nu behøver jeg ikke længere konvertere noget som helst, jeg kan bare afspille det direkte.
- Provst i Brovst
- Allstar

Har du flyttet et af filmklippene på din harddisk? Tjek det.Køllen I Møllen skrev:Jeg har nu endelig haft tid til at prøve at sætte flere klip sammen til et langt i MovieMaker. Det er jo ganske simpelt og ligetil. Men kan det passe at man ikke kan gemme det som en "almindelig" fil? Skal man "publicere" det? For det kan den ikke, den skriver et eller andet med at man skal checke den oprindelige fils placering. BÆ!Pastorius skrev:Køllen I Møllen skrev:Hej,
Hjemme hos os ser vi hjemmevideo via en ekstern harddisk som er forbundet til tv'et gennem en boxeebox. Boxeeboxen er fantastisk men mangler den simple funktion der gør at man bare kan "afspille alt", altså i rækkefølge. Man skal således se et klip ad gangen hvilket er meget upraktisk. Hvordan klipper man nemmest en masse filer (filmklip) sammen til et?
Det du gerne vil, er bare se se klippene i rækkefølge, eller vil du lave én lang film med alle klippene i?
Til det sidste dur iMovie/Moviemaker fint, men det er ikke bare lige og det tager tid. Video er tungt at arbejde med.
Boxee kender jeg ikke, men med et AppleTV kan du afspille dem fra en computer (fx med VLC) og så streame direkte fra computeren til appleTV via airplay (man kan få programmer der også virker med windows). En anden mulighed var hvis man kunne installere noget trejdeparts plugins eller lign på Boxee.
Jeg kan godt anbefale airplay helt generelt. AppleTV boksen, inden airplay - og flere andre DNLA-bokse jeg leget med - har alle været fine, men det er først med muligheden for airplay at jeg rigtig får det brugt i praksis. Det er altså meget nemmer bare at kunne smide tv'et op som en forlængelse af sin computer i god kvalitet - trådløst. Så slipper man for at tænke på alle mulige krumspring ift de ting man alligevel bare gør på sin computer. Det bliver selvfølgelig ekstra smart for mig, fordi jeg bruger computeren som et mediecenter, og dermed har alt muligt optaget tv liggende på den. Nu behøver jeg ikke længere konvertere noget som helst, jeg kan bare afspille det direkte.
Du skal ikke publicere det, bare gem filen enten som anbefalet af programmet eller i den opløsning som du ønsker.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg har ikke brugt klip fra harddisken men fra en kopi-mappe som jeg har lagt på skrivebordet til formålet. Kan godt gemme projektet men det fylder 400kb og der er 1 times hd-optagelser så den gemmer ikke filmen men bare "sammenkoblingen". Har iøvrigt forsøgt at skrive pb til dig men det har du slået fra? Og du er stadig ikke på facebookProvst i Brovst skrev:Har du flyttet et af filmklippene på din harddisk? Tjek det.Køllen I Møllen skrev:Jeg har nu endelig haft tid til at prøve at sætte flere klip sammen til et langt i MovieMaker. Det er jo ganske simpelt og ligetil. Men kan det passe at man ikke kan gemme det som en "almindelig" fil? Skal man "publicere" det? For det kan den ikke, den skriver et eller andet med at man skal checke den oprindelige fils placering. BÆ!Pastorius skrev:Køllen I Møllen skrev:Hej,
Du skal ikke publicere det, bare gem filen enten som anbefalet af programmet eller i den opløsning som du ønsker.
- Provst i Brovst
- Allstar

Fra hukommelsen så hedder det på min engelske version "save movie" mon ikke du har valgt "save project"?Køllen I Møllen skrev:Jeg har ikke brugt klip fra harddisken men fra en kopi-mappe som jeg har lagt på skrivebordet til formålet. Kan godt gemme projektet men det fylder 400kb og der er 1 times hd-optagelser så den gemmer ikke filmen men bare "sammenkoblingen". Har iøvrigt forsøgt at skrive pb til dig men det har du slået fra? Og du er stadig ikke på facebookProvst i Brovst skrev:Har du flyttet et af filmklippene på din harddisk? Tjek det.Køllen I Møllen skrev:Jeg har nu endelig haft tid til at prøve at sætte flere klip sammen til et langt i MovieMaker. Det er jo ganske simpelt og ligetil. Men kan det passe at man ikke kan gemme det som en "almindelig" fil? Skal man "publicere" det? For det kan den ikke, den skriver et eller andet med at man skal checke den oprindelige fils placering. BÆ!Pastorius skrev:Køllen I Møllen skrev:Hej,
Jeg har slået pb til igen
FB og G+ overvejes stadig.