Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af astonvilla » 28. feb 2013, 08:43

...at det rigtige liv starter igen i morgen!

Vi ses i Silkeborg. Allez!

Brugeravatar
Vase
Superliga
Superliga
Kontakt:

Indlæg af Vase » 1. mar 2013, 10:45

Billede

Det får smilet frem, at Brøndby nu også kan prale af den grimmeste trøje i ligaen.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. mar 2013, 12:42

Vase skrev:Billede

Det får smilet frem, at Brøndby nu også kan prale af den grimmeste trøje i ligaen.
Har de ikke altid haft det da?

Synes nu ikke den der er grimmere end de trøjer de ellers har spillet i.

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Indlæg af Hinrup85 » 1. mar 2013, 13:06

Køllen I Møllen skrev:
Vase skrev:Billede

Har de ikke altid haft det da?

Synes nu ikke den der er grimmere end de trøjer de ellers har spillet i.
Den begynder at ligne en håndboldtrøje, des flere reklamer der kommer derpå.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 5. mar 2013, 09:36

At Brøndby måtte udskyde regnskabet, så de lige kunne nå at få deres vision 2015 plan med i årsregnskabet... Jeg kan godt forstå, det må have taget sin tid:
Godt fodboldspil og flere mål end modstanderne vil skabe succes både sportsligt og økonomisk
Mega skarp vision!!!

Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Indlæg af YesAaBcan » 6. mar 2013, 15:53

Nogle siger det bliver svært for Ni-glas Bendtner at finde en ny klub. Det afviser han dog selv og nævner samtidig at der allerede har været følere ude fra klubber i Wien, Rom og Bayern :cheers:

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 6. mar 2013, 16:02

YesAaBcan skrev:Nogle siger det bliver svært for Ni-glas Bendtner at finde en ny klub. Det afviser han dog selv og nævner samtidig at der allerede har været følere ude fra klubber i Wien, Rom og Bayern :cheers:
Tror sgu ikke det bliver svært. Han er stadigt en virkeligt dygtig angriber, og hans slags hænger ikke på træerne. Bayern er nok ikke noget for ham, men en midterklub i Tyskland kunne helt sikkert være en mulighed for ham, og han ville sandsynligvis være fast mand i de fleste Bundesliga klubber lige under toppen.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 7. mar 2013, 00:07

jonas386 skrev:
YesAaBcan skrev:Nogle siger det bliver svært for Ni-glas Bendtner at finde en ny klub. Det afviser han dog selv og nævner samtidig at der allerede har været følere ude fra klubber i Wien, Rom og Bayern :cheers:
Tror sgu ikke det bliver svært. Han er stadigt en virkeligt dygtig angriber, og hans slags hænger ikke på træerne. Bayern er nok ikke noget for ham, men en midterklub i Tyskland kunne helt sikkert være en mulighed for ham, og han ville sandsynligvis være fast mand i de fleste Bundesliga klubber lige under toppen.
Den fangede du sgu ikke, hva?

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 7. mar 2013, 00:17

Kunji skrev:
jonas386 skrev:
Nej, jeg er ikke så skarp :oops:

Hehe, den røg lige over hovedet på mig :D

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 7. mar 2013, 00:21

jonas386 skrev:
Kunji skrev:
jonas386 skrev:

Fair nok. Den var heller ikke specielt god. ;)

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 7. mar 2013, 00:57

Kunji skrev:
jonas386 skrev:
Kunji skrev:
jonas386 skrev:

Det var nu mere at jeg har læst så meget pis med at folk mener han er færdig og ikke god længere, og det er jo løgn. Han er stadig skandinaviens næst-bedste angriber. Uden tvivl.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 7. mar 2013, 07:11

jonas386 skrev:
Kunji skrev:
jonas386 skrev:
Kunji skrev:
jonas386 skrev:

Det var nu mere at jeg har læst så meget pis med at folk mener han er færdig og ikke god længere, og det er jo løgn. Han er stadig skandinaviens næst-bedste angriber. Uden tvivl.

Er han? Har han nogensinde været god? Helt ærligt, jeg kan virkelig ikke se eet. Og det har jeg aldrig kunnet. Hvad er det han er god til? Kejserens nye klæder...

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 7. mar 2013, 11:30

Nu ved jeg ikke hvad du forventer, men hvis du er i nærheden af Arsenals start-11'er igennem en del år, så er du nok ikke helt dårlig til det der med at sparke til en bold.
Ja, han er god. At han forventer urrealistiske ting til sig selv er hvad det er, derfor er han stadig en virkelig dygtig angriber.

Læste på et tidspunkt at han var en af de angribere med færrest spillede minutter pr. mål i PL. For et par sæsoner siden. At han ikke spillede så meget hjælper selvfølgelig på den statestik, men alligevel.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 7. mar 2013, 12:20

jonas386 skrev:Nu ved jeg ikke hvad du forventer, men hvis du er i nærheden af Arsenals start-11'er igennem en del år, så er du nok ikke helt dårlig til det der med at sparke til en bold.
Ja, han er god. At han forventer urrealistiske ting til sig selv er hvad det er, derfor er han stadig en virkelig dygtig angriber.

Læste på et tidspunkt at han var en af de angribere med færrest spillede minutter pr. mål i PL. For et par sæsoner siden. At han ikke spillede så meget hjælper selvfølgelig på den statestik, men alligevel.
Arsenal har, som alle andre klubber i denne verden, spillere som de satser på udvikler sig. Og derfor får de spilletid. Bendtner har, mig bekendt, aldrig været i nærheden af en stampplads i Arsenal. Og han er aldrig slået igennem. Jovist, det er da muligt at han kan nogle ting. Han har bare aldrig vist det på højeste niveau. Han er en yderst middelmådig spiller som tror han er stjerne. Og i Danmark er vi rigtig gode til at lade somom at vores spillere er verdensstjerner selvom de ikke er i nærheden af at være det.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 7. mar 2013, 12:37

Jeg er meget enig med Køllen her. Med mindre hele holdets spil er skræddersyet til Bendtner, som det er på landsholdet, er han en middelmådig angriber der ikke har niveauet til topklubberne. Det synes jeg ærlig talt også at han har bevist rimelig konsekvent i sin klubkarriere. Jeg tror uden tvivl, at Bendtner kunne være noget længere, hvis han havde haft en mere ydmyg tilgang til livet som professionel fodboldspiller. Han har virkelig ødelagt mange ting for sig selv, sådan som jeg ser det.

Jeg tror Bendtner ville have rigtig godt af at komme til en mindre klub, hvor han kan få en nøglerolle. Altså et sted, hvor holdet vil bygge sit spil op omkring hans forcer, og på et niveau, hvor han kan være med. Vi ser på landsholdet, at han kan være en rigtig dygtig angriber, når det er tilfældet. Men mest af alt trænger han til at få smidt sine stjernenykker, og koncentrere sig om at præstere på banerne fremfor at spille smart rundt og foretage sig tåbelige ting rundt omkring i nattelivet. Og netop det tror jeg aldrig Bendtner vil kunne smide af sig, uanset hvor mange gange han havner i suppedasen.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 7. mar 2013, 16:45

Hanga skrev:Jeg er meget enig med Køllen her. Med mindre hele holdets spil er skræddersyet til Bendtner, som det er på landsholdet, er han en middelmådig angriber der ikke har niveauet til topklubberne. Det synes jeg ærlig talt også at han har bevist rimelig konsekvent i sin klubkarriere. Jeg tror uden tvivl, at Bendtner kunne være noget længere, hvis han havde haft en mere ydmyg tilgang til livet som professionel fodboldspiller. Han har virkelig ødelagt mange ting for sig selv, sådan som jeg ser det.

Jeg tror Bendtner ville have rigtig godt af at komme til en mindre klub, hvor han kan få en nøglerolle. Altså et sted, hvor holdet vil bygge sit spil op omkring hans forcer, og på et niveau, hvor han kan være med. Vi ser på landsholdet, at han kan være en rigtig dygtig angriber, når det er tilfældet. Men mest af alt trænger han til at få smidt sine stjernenykker, og koncentrere sig om at præstere på banerne fremfor at spille smart rundt og foretage sig tåbelige ting rundt omkring i nattelivet. Og netop det tror jeg aldrig Bendtner vil kunne smide af sig, uanset hvor mange gange han havner i suppedasen.
Lige det jeg ville til at skrive efter at have læst de foregående indlæg. Men derudover er jeg næsten i tvivl om, hvorvidt han overhovedet vil være 2. bedst i Skandinavien. Der er jo f.eks. også Mos fra FCKs bror i Hannover, som vidst gør det rimeligt godt og Johan Elmander. Bendtner har nok potentialet til det, men han er langt fra det. Hvis han skal slå igennem skal han til en mindre klub, hvor han spiller og hvor der er en manager, som kan få sat skik på knægten. Pt. egner hans personlighed sig vidst bedst til Paradise eller andet reality crap.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 7. mar 2013, 19:11

Selvfølgelig er han ikke en stjerne, eller i verdenstoppen. Men synes bare mange får det til at lyde som om han knap kunne spille i Superligaen. Og det er selvfølgelig noget pjat.
At man ikke kan li ham og hans personlighed er fair nok, er heller ikke selv fan, men det gør ham ikke til en dårlig spiller.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 7. mar 2013, 19:59

jonas386 skrev:Selvfølgelig er han ikke en stjerne, eller i verdenstoppen. Men synes bare mange får det til at lyde som om han knap kunne spille i Superligaen. Og det er selvfølgelig noget pjat.
At man ikke kan li ham og hans personlighed er fair nok, er heller ikke selv fan, men det gør ham ikke til en dårlig spiller.
Arh jeg mener faktisk, at hans personlighed er med til at gøre ham til en dårligere spiller. Problemet er, at Bendtner oppe i hans hoved tror han er Ronaldo/Messi og derfor prøver på alle mulige ting, som gør ham til en jævnt ringe fodboldspiller og får ham til at ligne en der knap kunne gøre sig i League 2. Er da altid noget han ikke må køre bil i DK, så kommer han nok næppe hjem til FCK for at få gang i karrieren.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 7. mar 2013, 20:38

Jeg synes ikke, at det er selve aktionerne på banen hvor Bendtner skyder over målet (pun intended). Det er mere han og sin agents insisteren på, at han skal spille i de absolutte topklubber. Lad ham nu spille i en tysk midt/bundklub eller lignende hvor han kan spille fast, få selvtillid og score nogle kasser. Så har han chancen for at nå sit topniveau, som jeg vurderer til at være i næstbedste kategori af europæiske angribere. Det er skam slet heller ikke så skidt endda.

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Indlæg af Hinrup85 » 8. mar 2013, 10:30

Hinrup85 skrev:
MHJ skrev:
Hinrup85 skrev:At Københavns politi lige har kontaktet mig og fortalt, at der bliver en erstatningssag ud af de falske billetter jeg købte til Metallica i Horsens.

Så skal der bare findes beviser frem og vente på jeg evt. bliver indkaldt til retten i KBH

BURN FUCKER :@
Det får sgu da ikke smilet frem. Hvordan opdagede de det? Fik du i det mindste set koncerten?
1. Politiet ville ikke gøre noget ud af sagen da jeg anmeldte selv, først hvis der kom 15 anmeldere på samme person. Så det er postitivt der sker noget i sagen.
2. Politiet ransagede hans lejlighed, jeg ved ikke i hvilken anledning, og fandt en liste med navne og telefonnumrer på de "kunder" han havde snydt med falske billetter. De kontaktede mig så for at høre om jeg ville gøre mit krav gældende
3. Ja vi fik set koncerten, da vi fandt folk udenfor som solgte billetter til original salgspris.

Havde egentligt afskrevet pengene, men at der så er en chance for at få dem alligevel er en postitiv overraskelse.
Det får smilet frem at jeg har fået erstatningspengene nu. 1850 kroner ind, LÆKKERT at få den sag lukket.

Besvar