AaB - OB
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

Re: AaB - OB
Er det helt seriøst kun i Nordjylland man siger PeDersen? Synes altid kommentatorer siger PeTersen. Mon ikke de burde se på holdkortet og se at vores midterforsvarer ikke har samme efternavn.
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Det var simpelthen for nemt... Ahlman helt væk i offensivt raid, Kasper Pedersen ved ikke om han skal gå i Emil Larsen eller dække midt på...jonas386 skrev:Hvor er det ufortjent...
RØV
Nå KEP - sæsonen er gået igang nu - også for dig.
Jeg tænker også, skulle KEP ikke cleare den der? Så langsom er han vel ikke blevet?
VI EEEEELSKER VOLD OG KOKAIN!!!
Søren Frederiksen kunne jeg godt gå hen og blive rigtig glad for. For silvan han laver nogle fine ting.
Søren Frederiksen kunne jeg godt gå hen og blive rigtig glad for. For silvan han laver nogle fine ting.
Tænk hvis målet var 15 m højere, så havde vi været klart foran.
YES!
YES!
Men fuck det er godt spillet af Frederiksen. Han pynter generelt på holdet.
Kasper Pedersen går fuld ind i en tackling, og spiller den op til Søren Frederiksen. Han spiller den dybt bag om OB's centerforsvar, og Helenius når lige at få den prikket forbi en fremstormende Jesper C.
Fandme godt kommet igen, knejter!
Fandme godt kommet igen, knejter!
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Verdensklasse fremlægning!
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Helenius og Frederiksen. Smuk aflevering af Frederiksen. Første assist. Smukt.
Udover de gode takter for angrebet, så er 1. halvlegs bedste spiller nok Kasper Kusk. Som kommentatorerne lige sagde: "Han har gjort hvad der passer ham i dag".
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Super flot spillet af Søren F. han er startet rigtigt godt indtil videre. God dribler, god bevægelse og godt blik for samspillet med Helenius.
Derudover er det rigtigt godt sat ind igen af Helenius, som når at reagere på både forsvaren og målmandens bevægelser og sætter indersiden på bolden i stedet for at tage trækket.
Derudover er det rigtigt godt sat ind igen af Helenius, som når at reagere på både forsvaren og målmandens bevægelser og sætter indersiden på bolden i stedet for at tage trækket.
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Så er Helenius øverst på Superligaens mål+assistliste:
Nicklas Helenius 10+6 = 16
Aron Johansson 14+1 = 15
Andreas Cornelius 15+1 = 15
Aron Johansson 14+1 = 15
Indtil videre har det bare været pisse skarpt set af Lynge/trænerteamet med Søren F., i hvert fald bedømt ud fra de seneste kampe. Han tilføjer noget nyt fremadrettet, så alt ikke nødvendigvis skal gå gennem Niklas og Kusk. Selvom meget selvfølgelig er kommet fra de to allerede;) men dejlig kamp, de spiller sgu fint.
15+1 = 16;)sulakvelidze skrev:Så er Helenius øverst på Superligaens mål+assistliste:
Aron Johansson 14+1 = 15
Er Kusk ikke også på 15?
Fuldstændig enig. Feks situtionen lige før hvor han spiller Thomsen i dybden. Virkelig hurtigt tænkt. Det ærger mig dog at Thomsen ikke skyder selv, men går ud fra der bare skal lidt mere hår på brystet, for han virker virkelig lovende. Lidt mere tro på tingene, så kunne han altså godt blive et virkelig skræmmende våben i fremtiden.-Larsen skrev:Indtil videre har det bare været pisse skarpt set af Lynge/trænerteamet med Søren F., i hvert fald bedømt ud fra de seneste kampe. Han tilføjer noget nyt fremadrettet, så alt ikke nødvendigvis skal gå gennem Niklas og Kusk. Selvom meget selvfølgelig er kommet fra de to allerede;) men dejlig kamp, de spiller sgu fint.
Jeg kan også virkelig godt lide Thomsen. Han kan blive rigtig god, men ja han skulle have gået selv der og sparket.jonas386 skrev:Fuldstændig enig. Feks situtionen lige før hvor han spiller Thomsen i dybden. Virkelig hurtigt tænkt. Det ærger mig dog at Thomsen ikke skyder selv, men går ud fra der bare skal lidt mere hår på brystet, for han virker virkelig lovende. Lidt mere tro på tingene, så kunne han altså godt blive et virkelig skræmmende våben i fremtiden.-Larsen skrev:Indtil videre har det bare været pisse skarpt set af Lynge/trænerteamet med Søren F., i hvert fald bedømt ud fra de seneste kampe. Han tilføjer noget nyt fremadrettet, så alt ikke nødvendigvis skal gå gennem Niklas og Kusk. Selvom meget selvfølgelig er kommet fra de to allerede;) men dejlig kamp, de spiller sgu fint.
Stærk 1. halvleg af knejterne ! OB har set tunge ud og vi har voldt dem store problemer med vores kontraangreb. Vi har lidt et problem på midten, hvor vi mangler fysik, men OB har ikke formået at spille sig ret meget igennem. De får et mål hvor vi laver flere fejl i forsvaret, men heldigvis får vi svaret godt igen.
Jeg forventer et langt mere aggressivt OB hold i 2. halvleg, mon ikke de får skælud af Troels Bech lige nu, for de har ikke været imponerende. Meget ærgerligt at vi ikke har været super effektive i vores kontraer, for så havde vi jo ført med 1-2 mål mere! Nå men vi skal fortsætte stilen og så få lukket kampen på en af de mange kontramuligheder. Lige nu skal der igen kun en enkelt fejl til at lukke OB ind igen, så jeg er langt fra tryg.
Jeg forventer et langt mere aggressivt OB hold i 2. halvleg, mon ikke de får skælud af Troels Bech lige nu, for de har ikke været imponerende. Meget ærgerligt at vi ikke har været super effektive i vores kontraer, for så havde vi jo ført med 1-2 mål mere! Nå men vi skal fortsætte stilen og så få lukket kampen på en af de mange kontramuligheder. Lige nu skal der igen kun en enkelt fejl til at lukke OB ind igen, så jeg er langt fra tryg.
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Arh, for helvede, det går for stærkt for mig! Det er selvfølgelig sådan her:-Larsen skrev:15+1 = 16;)sulakvelidze skrev:Så er Helenius øverst på Superligaens mål+assistliste:
Aron Johansson 14+1 = 15
Er Kusk ikke også på 15?
Aron Johansson 14+1 = 15
Andreas Cornelius 14+1 = 15
Kasper Kusk 8+6 = 14
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus