Vi kunne også have spillet den om en måned. Og hvorfor ikke det?Plum skrev:Enig i at det vist grænsede sig til rent tyveri i dag men jeg er som OB fan meget utilfreds med DBU´s planlægning af kampen til i dag.
Havde vi spillet kampen for en uge siden (og hvorfor ikke det?) havde I haft KEP i karantæne og vi havde haft Silberbauer med (bedste mand mod FCK) mens vi havde undgået at I havde 2 dages mere restitution end os ... klar skævfordeling.
Men AaB klart bedst i dag af det jeg så kampen..
AaB - OB
- Køllen I Møllen
- Allstar

Re: AaB - OB
Fodbold kan fandme være et brutalt spil. Holdet spiller en fantastisk kamp, men mangler måske nok lige at søge det afgørende mål i 2. halvleg, hvor jeg ellers synes, vi havde fint styr på dem. De sidste 5 minutter var til gengæld rent panik, hvor man i den grad savnede et køligt hoved med en smule overblik. Men hvis dagens niveau (minus de sidste 5 minutter) kan holdes i foråret, går vi en lys fremtid i møde...
Fordi at der så i mellemtiden ville være spillet 3-4 kampe med div. kort/karantæner m.m. til forskel (det ville så kunne begge veje men i denne situation har det været til stor fordel for AaB).Køllen I Møllen skrev:Vi kunne også have spillet den om en måned. Og hvorfor ikke det?Plum skrev:Enig i at det vist grænsede sig til rent tyveri i dag men jeg er som OB fan meget utilfreds med DBU´s planlægning af kampen til i dag.
Havde vi spillet kampen for en uge siden (og hvorfor ikke det?) havde I haft KEP i karantæne og vi havde haft Silberbauer med (bedste mand mod FCK) mens vi havde undgået at I havde 2 dages mere restitution end os ... klar skævfordeling.
Havde kampen været spillet for en uge siden havde udgangspunktet for begge hold været det samme som ved det oprindelige kamptidspunkt.
Og havde kampen været spillet i december havde vi stadigvæk haft Bøgelund.... Det kan aldrig være helt retfærdigt med sådanne udsatte kampe, og det er under alle omstændigheder tilfældigheder, der afgør, hvilke spillere der i karantæne ved de hold man møder...Plum skrev:Fordi at der så i mellemtiden ville være spillet 3-4 kampe med div. kort/karantæner m.m. til forskel (det ville så kunne begge veje men i denne situation har det været til stor fordel for AaB).Køllen I Møllen skrev:Vi kunne også have spillet den om en måned. Og hvorfor ikke det?Plum skrev:Enig i at det vist grænsede sig til rent tyveri i dag men jeg er som OB fan meget utilfreds med DBU´s planlægning af kampen til i dag.
Havde kampen været spillet for en uge siden havde udgangspunktet for begge hold været det samme som ved det oprindelige kamptidspunkt.
Og vi ville have haft AJ og HHA ... Nu er det ikke transfers og skader jeg tænker på men en skævvridning af karantænerne der kommer til at have indflydelse.Klaus skrev:Og havde kampen været spillet i december havde vi stadigvæk haft Bøgelund.... Det kan aldrig være helt retfærdigt med sådanne udsatte kampe, og det er under alle omstændigheder tilfældigheder, der afgør, hvilke spillere der i karantæne ved de hold man møder...Plum skrev:Fordi at der så i mellemtiden ville være spillet 3-4 kampe med div. kort/karantæner m.m. til forskel (det ville så kunne begge veje men i denne situation har det været til stor fordel for AaB).Køllen I Møllen skrev:Vi kunne også have spillet den om en måned. Og hvorfor ikke det?Plum skrev:Enig i at det vist grænsede sig til rent tyveri i dag men jeg er som OB fan meget utilfreds med DBU´s planlægning af kampen til i dag.
I har jo trods alt også fået Søren Frederiksen ligesom vi har fået Darko Bodul ..
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
lige med øjet på lørdagens kamp
Det var da en forfærdelig statestik vi har der..
vi har ikke vundet over Esbjerg siden 2008 ? eller i hvert fald ikke de sidste 10 kampe..
Det var da en forfærdelig statestik vi har der..
vi har ikke vundet over Esbjerg siden 2008 ? eller i hvert fald ikke de sidste 10 kampe..
Lige præcist glæden ved at sige "pænt" farvel til Feriepenge-Greven fra Sverige, havde jeg ellers set meget frem tilPlum skrev: Og vi ville have haft AJ og HHA ... Nu er det ikke transfers og skader jeg tænker på men en skævvridning af karantænerne der kommer til at have indflydelse.
I har jo trods alt også fået Søren Frederiksen ligesom vi har fået Darko Bodul ..
Og du har da sikkert ret i, at det havde været dejligt for jer, at kampen var spillet tidligere. På den anden side kunne vi have fået Helenius skadet i fredags, og hvem havde det så været synd for???? Når det handler om karantæner, skader og udsatte kampe findes der ingen højere grad af retfærdighed. Man må tage tingene som de kommer og ellers lade være med at "tude" for meget.
Det er godtnok en tynd undskyldning. Naturligvis ligger man ikke kampen før de andre forårskampe - alle 12 hold skal starte i samme weekend.Plum skrev: Og vi ville have haft AJ og HHA ... Nu er det ikke transfers og skader jeg tænker på men en skævvridning af karantænerne der kommer til at have indflydelse.
Hvis vi havde spillet for en uge siden, havde vi sandsynligvis haft Lasse Nielsen med, i øvrigt.
Fuck hvor har man sovet ringe i nat. Ikke så meget over spillet som jeg synes var rigtig godt. Men selvfølgelig over vi missede chancen for at ligge afstand til OB med 4 point. Og jeg er ligeglad med at OB pressede de sidste 10 minutter. Det var stadig tyveri på åben gade.
Jeg er kun glad for jeg var i byen og se kampen, ellers var fjernbetjeningen røget igennem fjernsynet.
Nu kan vi så se frem til kampen mod Esbjerg på lørdag. Der skal bare 3 point på kontoen. (nu har bundholdene, minus Brøndby, fået alt den hjælp de skal bruge af AaB, så det skal slutte) Og hvis vi kan lave det pres som mod OB, så vinder vi også. Esbjerg vil ikke kunne spille sig ud af det pres.
Jeg er kun glad for jeg var i byen og se kampen, ellers var fjernbetjeningen røget igennem fjernsynet.
Nu kan vi så se frem til kampen mod Esbjerg på lørdag. Der skal bare 3 point på kontoen. (nu har bundholdene, minus Brøndby, fået alt den hjælp de skal bruge af AaB, så det skal slutte) Og hvis vi kan lave det pres som mod OB, så vinder vi også. Esbjerg vil ikke kunne spille sig ud af det pres.