Der skal ikke mere end en enkelt sejr ud af 7-8 kampe til?Since skrev:Så der lige 11 sider rygsvømning for negative forum brugereLol.... Forlæng nu bare med Morten Olsen.
![]()
![]()
Landsholdet
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Re: Landsholdet
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Hvis det ikke kræver mere, så skulle den kære Magnus vel have haft en kontrakt på livstid i AaB.Poker-One-Kenobi skrev:Der skal ikke mere end en enkelt sejr ud af 7-8 kampe til?Since skrev:Så der lige 11 sider rygsvømning for negative forum brugereLol.... Forlæng nu bare med Morten Olsen.
![]()
![]()
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Ikke så længe han konsekvent vælger spillere bare fordi de spiller i en klub øst for storebælt. Simon Makienok kom ind til sidst i kampen igår, det kunne ligeså godt have været Helenius.Since skrev:Så der lige 11 sider rygsvømning for negative forum brugereLol.... Forlæng nu bare med Morten Olsen.
![]()
![]()
Det er håbløst at klumpen aka Cornelius skal spille frem for Helle. Helle er klasser over klumpen når det gælder spillet med bolden og førstegangsberøringer, magter ikke at se det lorte hold før MO er langt væk. Hvad fanden udtager han Kusk for hvis han ikke skal spille?Elscorpio skrev:Ikke så længe han konsekvent vælger spillere bare fordi de spiller i en klub øst for storebælt. Simon Makienok kom ind til sidst i kampen igår, det kunne ligeså godt have været Helenius.Since skrev:Så der lige 11 sider rygsvømning for negative forum brugereLol.... Forlæng nu bare med Morten Olsen.
![]()
![]()
Nu har jeg selv kritiseret Olsen, men at Kusk sidder på bænken er ikke mere eller mindre mærkeligt end at Lasse Schøne eller Kasper Schmeichel sidder derude. Mht. Cornelius synes jeg faktisk han igår viste, at han er en dygtigere spilstation end Helenius, hvilket egentlig klædte holdet i momenter.Brent skrev:Det er håbløst at klumpen aka Cornelius skal spille frem for Helle. Helle er klasser over klumpen når det gælder spillet med bolden og førstegangsberøringer, magter ikke at se det lorte hold før MO er langt væk. Hvad fanden udtager han Kusk for hvis han ikke skal spille?Elscorpio skrev:Ikke så længe han konsekvent vælger spillere bare fordi de spiller i en klub øst for storebælt. Simon Makienok kom ind til sidst i kampen igår, det kunne ligeså godt have været Helenius.Since skrev:Så der lige 11 sider rygsvømning for negative forum brugereLol.... Forlæng nu bare med Morten Olsen.
![]()
![]()
Når det er sagt mener jeg stadig der er masser af ting at kritisere Olsen for. Stephan Andersen som flere gange tabte bolden dog uden det blev farligt denne gang, men det er jo mest af alt som et lotteri, eller at han spilder en indskiftning på Rommedahl. At Makienok er med forstår jeg ligeledes hat at. De der høje Herfølge-angribere som kun gør det godt på bundhold har ikke landsholdsklasse. Makienok er i samme talentløse skuffe som Henrik Toft og Poul Hübertz.
-
abbifar
- Superliga

- Favoritspiller: Alle der hedder Prica
- Geografisk sted: 6933 Kibæk
Re: Sv: Landsholdet
Jamen du har helt ret med Kusk. MO skal da kun udtage de spillere der skal spille. Dit princip skal vi da videreføre ind i AaB. Hvorfor har vi kontrakt med spillere, der næsten ikke kommer på banen? Det er da spild af kroner. Jeg kræver med basis i Brents argumentation, at Lynge fyrer alle de spillere der ikke hører til top 14 i truppen, for de spiller jo ikke...Brent skrev:Det er håbløst at klumpen aka Cornelius skal spille frem for Helle. Helle er klasser over klumpen når det gælder spillet med bolden og førstegangsberøringer, magter ikke at se det lorte hold før MO er langt væk. Hvad fanden udtager han Kusk for hvis han ikke skal spille?Elscorpio skrev:Ikke så længe han konsekvent vælger spillere bare fordi de spiller i en klub øst for storebælt. Simon Makienok kom ind til sidst i kampen igår, det kunne ligeså godt have været Helenius.Since skrev:Så der lige 11 sider rygsvømning for negative forum brugereLol.... Forlæng nu bare med Morten Olsen.
![]()
![]()
Du er da skarp, Brent
Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
Bliver bare så arrig på fckin M.O det er hver gang det er AaB spillere det drejer sig om, så pisser han på os. Tag nu venstre back hvor landsholdet har store problemer, vi har en af superligaens mest talentfulde venstre backs i Ahlman, et oplagt valg til den plads, alligevel ser han bort fra os... hva fck sker der lige?!?!?abbifar skrev:Jamen du har helt ret med Kusk. MO skal da kun udtage de spillere der skal spille. Dit princip skal vi da videreføre ind i AaB. Hvorfor har vi kontrakt med spillere, der næsten ikke kommer på banen? Det er da spild af kroner. Jeg kræver med basis i Brents argumentation, at Lynge fyrer alle de spillere der ikke hører til top 14 i truppen, for de spiller jo ikke...Brent skrev:Det er håbløst at klumpen aka Cornelius skal spille frem for Helle. Helle er klasser over klumpen når det gælder spillet med bolden og førstegangsberøringer, magter ikke at se det lorte hold før MO er langt væk. Hvad fanden udtager han Kusk for hvis han ikke skal spille?Elscorpio skrev:Ikke så længe han konsekvent vælger spillere bare fordi de spiller i en klub øst for storebælt. Simon Makienok kom ind til sidst i kampen igår, det kunne ligeså godt have været Helenius.Since skrev:Så der lige 11 sider rygsvømning for negative forum brugereLol.... Forlæng nu bare med Morten Olsen.
![]()
![]()
Du er da skarp, Brent
Det er nu ligodt en melding der vil noget Brent, at du mener helle skal spille i stedet for Corner, nu de vinder 3-0 i Tjekkiet og han scorer og spiller en fantastisk kamp. Desuden er han suveræn topscorer i superligaen, og en evig trussel i luftrummet.Brent skrev:Det er håbløst at klumpen aka Cornelius skal spille frem for Helle. Helle er klasser over klumpen når det gælder spillet med bolden og førstegangsberøringer, magter ikke at se det lorte hold før MO er langt væk. Hvad fanden udtager han Kusk for hvis han ikke skal spille?Elscorpio skrev:Ikke så længe han konsekvent vælger spillere bare fordi de spiller i en klub øst for storebælt. Simon Makienok kom ind til sidst i kampen igår, det kunne ligeså godt have været Helenius.Since skrev:Så der lige 11 sider rygsvømning for negative forum brugereLol.... Forlæng nu bare med Morten Olsen.
![]()
![]()
Kusk var med for første gang, så det lå vel ikke lige i kortene at han skulle starte inde.
- jernskjorten
- Allstar

Buuuuuh! 3-0 over Tjekkiet på udebane... Hvor latterligt ringe! Der manglede tydeligvis 11 AaB'ere i den start-opstilling. Føj!
jernskjorten skrev:Buuuuuh! 3-0 over Tjekkiet på udebane... Hvor latterligt ringe! Der manglede tydeligvis 11 AaB'ere i den start-opstilling. Føj!
Arh Brendt næste gang du tar' en tår af natpotten så drik knap så meget. Vi har meget skrammel på venstre back som ikke er rigtigt godt, men der er trods alt rigtigt mange foran Ahlmann. Jeg nævner i flæng Boilesen, Poulsen, Jessen, Conboy, Juelsgaard, Hamalainen og Kirkeskov samt Silberbauer og Wass som nødløsninger. Ser ikke nogen grund til Olsen skal introducere endnu en middelmådig spiller uden perspektivet til at blive fremtidig fast mand på pladsen. Synes i øvrigt også Ahlmann er dårligere end de ovennævnte undtagen Simon Poulsen som ikke bør spille back.Brent skrev:Bliver bare så arrig på fckin M.O det er hver gang det er AaB spillere det drejer sig om, så pisser han på os. Tag nu venstre back hvor landsholdet har store problemer, vi har en af superligaens mest talentfulde venstre backs i Ahlman, et oplagt valg til den plads, alligevel ser han bort fra os... hva fck sker der lige?!?!?abbifar skrev:Jamen du har helt ret med Kusk. MO skal da kun udtage de spillere der skal spille. Dit princip skal vi da videreføre ind i AaB. Hvorfor har vi kontrakt med spillere, der næsten ikke kommer på banen? Det er da spild af kroner. Jeg kræver med basis i Brents argumentation, at Lynge fyrer alle de spillere der ikke hører til top 14 i truppen, for de spiller jo ikke...Brent skrev:Det er håbløst at klumpen aka Cornelius skal spille frem for Helle. Helle er klasser over klumpen når det gælder spillet med bolden og førstegangsberøringer, magter ikke at se det lorte hold før MO er langt væk. Hvad fanden udtager han Kusk for hvis han ikke skal spille?Elscorpio skrev:Ikke så længe han konsekvent vælger spillere bare fordi de spiller i en klub øst for storebælt. Simon Makienok kom ind til sidst i kampen igår, det kunne ligeså godt have været Helenius.Since skrev:Så der lige 11 sider rygsvømning for negative forum brugereLol.... Forlæng nu bare med Morten Olsen.
![]()
![]()
Du er da skarp, Brent
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Jeg tror nu aldrig Boilesen får nogen stor karriere på landsholdet, han er vel skadet til ca. 9 ud af 10 landsholdssamlinger, og den sidste er han ikke i form til, fordi han har været skadet.
Vi er enige om, at hans fremtid ser tvivlsom ud. Men det ændrer jo ikke på, at han er Danmarks bedste venstre back, hvis han får styr på fysikken og kommer i gang igen så derfor er han stadig relevant. Uanset hvad mener jeg stadig de nævnte excl. Poulsen er foran Ahlmann og tvivler på Ahlmann bliver dygtigere end dem.alithebeast skrev:Jeg tror nu aldrig Boilesen får nogen stor karriere på landsholdet, han er vel skadet til ca. 9 ud af 10 landsholdssamlinger, og den sidste er han ikke i form til, fordi han har været skadet.
Sagen var at der skulle findes en afløser for Bendtner, og superligaens topscorer Cornelius viste sig at indfri de forventninger. Olsen mangler så at finde, hvem der skal afløse Cornelius, hvis han bliver skadet. Og under ligalandsholdets rejse i januar havde Olsen set at Helenius ikke har evnerne, og så valgte Olsen at bruge slutningen af Tjekkiet-kampen (hvor sejren var hjemme og der kunne eksperimenteres) til at se om Makienok kan præstere på landsholdet.thomasjn skrev:Nu har jeg selv kritiseret Olsen, men at Kusk sidder på bænken er ikke mere eller mindre mærkeligt end at Lasse Schøne eller Kasper Schmeichel sidder derude. Mht. Cornelius synes jeg faktisk han igår viste, at han er en dygtigere spilstation end Helenius, hvilket egentlig klædte holdet i momenter.Brent skrev:Det er håbløst at klumpen aka Cornelius skal spille frem for Helle. Helle er klasser over klumpen når det gælder spillet med bolden og førstegangsberøringer, magter ikke at se det lorte hold før MO er langt væk. Hvad fanden udtager han Kusk for hvis han ikke skal spille?Elscorpio skrev:Ikke så længe han konsekvent vælger spillere bare fordi de spiller i en klub øst for storebælt. Simon Makienok kom ind til sidst i kampen igår, det kunne ligeså godt have været Helenius.Since skrev:Så der lige 11 sider rygsvømning for negative forum brugereLol.... Forlæng nu bare med Morten Olsen.
![]()
![]()
Olsen lavede en satsning
Man kunne have håbet at "satsningen" med Nicolai Jørgensen havde været vist sig som en god satsning, men det var det ikke - og så kan vi sige at Kusk kunne have gjort det bedre, men Kusk har i flere af de mindre udfordrende U-21 landskampe været usynlig, og det kunne være endt på samme måde for Kusk i Tjekkiet.
I kampen mod Bulgarien vil Danmark sikkert møde et meget defensivt hold, og så er spørgsmålet om det er Romme, Kusk, Fischer, Schøne (eller Jørgensen) der skal hjælpe/afløse Eriksen og Krohn-Dehli på den offensive danske midtbane. Hvem er bedst til at lukke et beton-forsvar op, og hvem er bedst til at smide en aflevering ind til Cornelius ?
Og er Bulgarien lige så dårlige som Tjekkiet faktisk var - vi synes Danmark var gode, men sandheden var nok lige så meget at Tjekkiet var dårlige. Og det gør det endnu mere irriterende at DK ikke vandt over dem på hjemmebane.
Hvad sker der, forum koger helt over af ros til AaB hader nr. 1, morten fckin Olsen. Ja de fik en heldig sejr, men at påstå at klumben er bedre end Helle, som M.O selv har sagt er den bedste danske angriber, ja det holder bar ikk. Med de chancer klumpen har, skulle han mindst score 2-3 gange, er sikekre på at Helle havde puttet den ind mindst et pr gange. Det andet jeg vil sige er Stokholm, HALLO manden er sgu da over 40, det er der ikke fremtid i, hvorfor udtager man ikke Würth til den defensive midtbane, han har trods alt alderen med sig og har prsæteret i suppen. Stokholm er jo intet andet end end gammel forstokket bænkevarmer.... bare min mening
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Brent skrev:Hvad sker der, forum koger helt over af ros til AaB hader nr. 1, morten fckin Olsen. Ja de fik en heldig sejr, men at påstå at klumben er bedre end Helle, som M.O selv har sagt er den bedste danske angriber, ja det holder bar ikk. Med de chancer klumpen har, skulle han mindst score 2-3 gange, er sikekre på at Helle havde puttet den ind mindst et pr gange. Det andet jeg vil sige er Stokholm, HALLO manden er sgu da over 40, det er der ikke fremtid i, hvorfor udtager man ikke Würth til den defensive midtbane, han har trods alt alderen med sig og har prsæteret i suppen. Stokholm er jo intet andet end end gammel forstokket bænkevarmer.... bare min mening
Det var sjovere, da du trollede med somaliere. Kom nu.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Brent skrev:Hvad sker der, forum koger helt over af ros til AaB hader nr. 1, morten fckin Olsen. Ja de fik en heldig sejr, men at påstå at klumben er bedre end Helle, som M.O selv har sagt er den bedste danske angriber, ja det holder bar ikk. Med de chancer klumpen har, skulle han mindst score 2-3 gange, er sikekre på at Helle havde puttet den ind mindst et pr gange. Det andet jeg vil sige er Stokholm, HALLO manden er sgu da over 40, det er der ikke fremtid i, hvorfor udtager man ikke Würth til den defensive midtbane, han har trods alt alderen med sig og har prsæteret i suppen. Stokholm er jo intet andet end end gammel forstokket bænkevarmer.... bare min mening
Klumpen og Helle?!?!
- jernskjorten
- Allstar

Ja, sgu da! Og Kusse-Kusk og Dalle. Fødenavne er sooo 1900-tallet!Køllen I Møllen skrev:Brent skrev:Hvad sker der, forum koger helt over af ros til AaB hader nr. 1, morten fckin Olsen. Ja de fik en heldig sejr, men at påstå at klumben er bedre end Helle, som M.O selv har sagt er den bedste danske angriber, ja det holder bar ikk. Med de chancer klumpen har, skulle han mindst score 2-3 gange, er sikekre på at Helle havde puttet den ind mindst et pr gange. Det andet jeg vil sige er Stokholm, HALLO manden er sgu da over 40, det er der ikke fremtid i, hvorfor udtager man ikke Würth til den defensive midtbane, han har trods alt alderen med sig og har prsæteret i suppen. Stokholm er jo intet andet end end gammel forstokket bænkevarmer.... bare min mening
Klumpen og Helle?!?!
Wåård!
Hehe, Stokholm forstår jeg heller ikke. Han er ok, men altså hvorfor ikke en spiller som Mads Albæk, eller noget i den stil.Brent skrev:Hvad sker der, forum koger helt over af ros til AaB hader nr. 1, morten fckin Olsen. Ja de fik en heldig sejr, men at påstå at klumben er bedre end Helle, som M.O selv har sagt er den bedste danske angriber, ja det holder bar ikk. Med de chancer klumpen har, skulle han mindst score 2-3 gange, er sikekre på at Helle havde puttet den ind mindst et pr gange. Det andet jeg vil sige er Stokholm, HALLO manden er sgu da over 40, det er der ikke fremtid i, hvorfor udtager man ikke Würth til den defensive midtbane, han har trods alt alderen med sig og har prsæteret i suppen. Stokholm er jo intet andet end end gammel forstokket bænkevarmer.... bare min mening
I den perfekte verden droppede man selvfølgelig at spille med en 10'er og rykkede Eriksen ned centralt så han spillede en lidt mere tilbagetrukket rolle, lidt som i Ajax.
Altså så man spillede med 3 centrale folk, 2 fløje og en angriber.
Kvist, Zimling, Eriksen centralt kunne være stærkt. Eriksen kunne stadig være den offensive mand, men ikke den hele offensiven skulle bindes op på.
- jernskjorten
- Allstar

Jeg synes, at Stokholm gjorde det godt mod Tjekkiet. Havde et enkelt rigtig skidt boldtab, der kunne have kostet et mål, men ellers synes jeg, at han fungerede godt sammen med Zimling. Ingen grund til at ændre opstillingen, når det fungerede - i hvert fald til efter Bulgariens-kampen.jonas386 skrev:Hehe, Stokholm forstår jeg heller ikke. Han er ok, men altså hvorfor ikke en spiller som Mads Albæk, eller noget i den stil. (...)
Skal der endelig ændres, så må det være Nikolaj Jørgensen, der havde mest travlt med at lave dårlige boldberøringer for derefter at lave frispark. Jeg tvivler dog på, at han leverer på dét niveau to kampe i streg, så jeg tror, at han får chancen for at revanchere sig.
PS: Jeg hader landskamps-pause. Der er jo intet at se på i TV...