Kamptråd: AC Horsens - AaB, skærtorsdag d. 28. marts 2013
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, skærtorsdag d. 28. marts 201
Vi skal bare videre og forberede os mod næste kamp 2. påskedag.
Ser gerne at Augo og Würtz kommer tilbage som det centrale midtbanepar i næste kamp og bruger deres fysik, så vi ikke bliver tromlet over af fiskerne på mandag.
Vi har vist så gode takter at sejrene nok skal komme.
OB pressede os så meget i bund og det samme gjorde salamidrengene igår at vi gik døde til sidst. Håber og tror på det bliver bedre når vejret bliver lidt bedre og banerne ligeså.
Ser gerne at Augo og Würtz kommer tilbage som det centrale midtbanepar i næste kamp og bruger deres fysik, så vi ikke bliver tromlet over af fiskerne på mandag.
Vi har vist så gode takter at sejrene nok skal komme.
OB pressede os så meget i bund og det samme gjorde salamidrengene igår at vi gik døde til sidst. Håber og tror på det bliver bedre når vejret bliver lidt bedre og banerne ligeså.
Har Würtz ikke karantæne?Elscorpio skrev:
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
FCN virkede tamme i starten af foråret. I dag, mod AGF, virker de skræmmende!
Trælst med denne FCN kamp presset ind i et i forvejen stramt program.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Trælst. Fantastisk, så bliver det ikke mere surtOldager skrev:FCN virkede tamme i starten af foråret. I dag, mod AGF, virker de skræmmende!
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Vi er vel alle enige om vi er lykkelige for den 4. plads hvis vi kan holde på den?
hold da op hvor gad jeg godt hvis vi landte her.. at vi nåede til europa league gruppespillet
det ville 'forhåbentlig' bare give et 5-10 millions pusterum i forhold til budgettet.. og måske ville det så ligefrem passe
når klubben melder ud de forventer vi går i '0' på driften i år.
hold da op hvor gad jeg godt hvis vi landte her.. at vi nåede til europa league gruppespillet
det ville 'forhåbentlig' bare give et 5-10 millions pusterum i forhold til budgettet.. og måske ville det så ligefrem passe
nej for AaB har allerede budgetteret med at vi går i europa.AllanPedersen skrev:Vi er vel alle enige om vi er lykkelige for den 4. plads hvis vi kan holde på den?
som jeg ser det, er vi sgu afhængige af at de andre resultater flasker sig for os, for vi er selv alt for dårlige. det har de heldigvis gjort i den her runde. odense, randers uafgjort, FCK, midtjylland uafgjort. nordsjælland vinder. så det har været en god runde for os.
[/quote]12mand skrev: nej for AaB har allerede budgetteret med at vi går i europa.
Hvor har du det fra?
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
De har meget fornuftigt IKKE budgetteret med indtægter fra europæisk fodbold.limey skrev:12mand skrev: nej for AaB har allerede budgetteret med at vi går i europa.
Jeg tror desværre også at mange har en tendens til, at overvurdere indtægterne fra Europa League, der står mere og mere i skyggen af Champions League. Hvis vi skulle ende på den adgangsgivende 4. plads så skal vi formentlig igennem 3 kvalrunder inden gruppespillet. Det kan blive meget svært. Økonomisk er pengene først i gruppespillet, men selvfølgelig meget afhængig af modstanderne.
Skrækscenariet er at ryge ud i play off runden lige inden gruppespillet. Så skal vores smalle trup spille 6 ekstra kampe, mens det økonomisk måske i bedste fald går op efter kampe mod hold som Linfield, Glentoran og Ruzomberok.
Sportsligt kan Europa League være fantastisk for klub, fans og spillere, men økonomisk er det måske langtfra en guldgrube.
Enig. Europæisk bold i Aalborg er en lækker ting og, langt hen ad vejen, gaven for at man har gjort det godt i ligaen. For mig er det vigtigste i denne sæson dog, at de unge spillere bliver mere erfarne og får nogle superligakampe i bæltet. De fleste havde regnet med en overlevelseskamp i denne sæson og da vi heldigvis er blevet forskånet for dette, kan drengene spille uden for meget pres, hvilket, i mine øjne, er truppens største problem i øjeblikket (altså at håndtere forventninger). Der bliver betalt dyre lærepenge i dette forår med de dumme pointtab i kampenes sidste fase, men det er en uvægerlig ting som en ung og uerfaren trup skal igennem - og så er det godt, at det ikke er fatalt ifht. nedrykning. Vi kender næsten denne trups topniveau og rammer de det hver gang snakker vi ædelmetal, men det kræver at truppen vænner sig til at kunne håndtere hårdt fysisk spillende og defensivt indstillede hold som kæmper i 94 minutter for et enkelt point.frederikshavneren skrev:De har meget fornuftigt IKKE budgetteret med indtægter fra europæisk fodbold.limey skrev:12mand skrev: nej for AaB har allerede budgetteret med at vi går i europa.
Jeg tror desværre også at mange har en tendens til, at overvurdere indtægterne fra Europa League, der står mere og mere i skyggen af Champions League. Hvis vi skulle ende på den adgangsgivende 4. plads så skal vi formentlig igennem 3 kvalrunder inden gruppespillet. Det kan blive meget svært. Økonomisk er pengene først i gruppespillet, men selvfølgelig meget afhængig af modstanderne.
Skrækscenariet er at ryge ud i play off runden lige inden gruppespillet. Så skal vores smalle trup spille 6 ekstra kampe, mens det økonomisk måske i bedste fald går op efter kampe mod hold som Linfield, Glentoran og Ruzomberok.
Sportsligt kan Europa League være fantastisk for klub, fans og spillere, men økonomisk er det måske langtfra en guldgrube.
Hvor har du det fra?[/quote]limey skrev:12mand skrev: nej for AaB har allerede budgetteret med at vi går i europa.
tænkte nok jeg skulle ha skrevet med lyserødt.
selvom det på ingen måder ville undre mig, hvis vi havde budgetteret med det.