Klaus skrev:Så er jeg også nået hjem.
Det er sgu frustrerende først at tabe til Esbjerg på et drop, for i den følgende kamp at komme bagud efter 5 minutter på et selvmål af vores anfører. Om det var det, der gjorde stemningen lidt tam i aften ved jeg ikke. Folk på stadion var afgjort ikke tilfredse med, hvad de så.
Jeg synes egentlig vi gjorde det nogenlunde. I dag så vi (igen), at Helenius har et meget lavt bundniveau. Jeg forstår dog ikke, hvor Kent ikke gav Curth mindst 20 minutter. Nu fik han 3 og formåede på den tid at vinde den eneste hovedstødsduel, der i aften blev vundet mod Okore. Jeg er helt med på, at Helenius naturligvis er førstevalg. Men nu har han altså spillet 2 meget dårlige kampe, og jeg kan ikke se, hvad vi kunne tabe ved at give Curth en reel chance i aften.
Spillemæssigt var der stor fremgang i forhold til Esbjerg, så tiden er endnu ikke kommet til at råbe "KRISE"... Men spillerne (alle sammen) skylder snart en rigtig god kamp. Sådan en, hvor man ikke trækker sig tilbage, hvis man kommer foran, men i stedet søger endnu et mål. Lad den gerne komme på mandag.
Vi får en ugidelig indsats at se mod Silkeborg på mandag, hvor de taber 3-0 og alle er sure og modløse over krisen. Derefter tager de sikkert til Odense og vinder på overbevisende vis og napper en uafgjort hjemme mod FCK, hvorefter alt er tilgivet. Det ville være en typisk AaB resultater.
Tror resten af foråret går såden her.
AaB - SIF: 0 point
OB - AaB: 3 point
AaB - FCK: 1 point
FCM - AaB: 1 point (sikkert en dødsyg omgang mod to hold i ingenmandsland)
SønderjyskE - AaB: 3 point - vi ser ud til at have taget på SE i år
AaB - BIF: 3 point - ingen ugidelige attituder her tak. Når vi absolut skal dumme os mod alle Brøndbys konkurrenter har drengene i det mindste at vinde her så de skuffende resultater giver mening. Derudover er Brøndby så ringe, at hvis drengene bare gør, hvad de skal kan vi ikke undgå at vinde.
AGF - AaB: 1 point - bliver nok en dødsyg omgang. Vores hold er ikke effektivt og AGF ejer snart ikke flere kampklare angribere.
AaB - Randers: 3 point - tror vi slutter sæsonen godt af og, at Randers snubler hen mod slutningen. Derudover tror jeg, at hele klubben vil være opsatte på at give Lynge en god afsked på hjemmebane.