AaB - Silkeborg if, mandag d. 8. april 2013
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
AaB - Silkeborg if, mandag d. 8. april 2013
Endelig tilbage på vindersporet eller i total krise...
Det er for mig at se overskriften til dette opgør. Vi er forårets dårligste hold (3 point i 6 kampe) og møder det kommende 1. divisions hold fra Silkeborg. Alt andet end en sejr vil være en kæmpe fiasko. Vi trænger virkelig til revanche efter 2 meget pinlige nederlag i Silkeborg. Heldigvis har vi statistisk set det rigtig godt mod Silkeborg på hjemmebane.
Silkeborg har et meget middelmådig hold. Reelt er det vel kun tyske Marvin Pourie der udgør en trussel.
Håber på følgende startopstilling:
Larsen
Dalsgaard - Lasse - KEP - Ahlmann
Kusk - Wurtz - Augu - N. Thomsen
SF - Helenius
KEP spiller sin officielle kamp nr. 100. Jeg synes at N. Thomsen fortjener genvalg efter en udmærket indsats mod FCN. Det må betyde en bænkplads til Patrick
, hvilket vil være ok efter et par magre præstationer fra Paddy. I front vælger Kent forhåbentligt at starte med SF.
Det vil efterlade en udmærket bænk med spillere som Curth, Due, Wichmann mv.
Vi vinder på mandag!
Det er for mig at se overskriften til dette opgør. Vi er forårets dårligste hold (3 point i 6 kampe) og møder det kommende 1. divisions hold fra Silkeborg. Alt andet end en sejr vil være en kæmpe fiasko. Vi trænger virkelig til revanche efter 2 meget pinlige nederlag i Silkeborg. Heldigvis har vi statistisk set det rigtig godt mod Silkeborg på hjemmebane.
Silkeborg har et meget middelmådig hold. Reelt er det vel kun tyske Marvin Pourie der udgør en trussel.
Håber på følgende startopstilling:
Larsen
Dalsgaard - Lasse - KEP - Ahlmann
Kusk - Wurtz - Augu - N. Thomsen
SF - Helenius
KEP spiller sin officielle kamp nr. 100. Jeg synes at N. Thomsen fortjener genvalg efter en udmærket indsats mod FCN. Det må betyde en bænkplads til Patrick
, hvilket vil være ok efter et par magre præstationer fra Paddy. I front vælger Kent forhåbentligt at starte med SF.
Det vil efterlade en udmærket bænk med spillere som Curth, Due, Wichmann mv.
Vi vinder på mandag!
-
A_Strandfelt
- Allstar

Re: AaB - Silkeborg if, mandag d. 8. april 2013
Sejr til Esbjerg over AGF. Det giver os muligheden for at lukke lidt af bagtil med 5 point, hvis vi vinder.
- Larstyndskid
- 1. div

Det er der jo mange der glemmer. Vi har en meget stor chance for europæisk fodbold.A_Strandfelt skrev:Sejr til Esbjerg over AGF. Det giver os muligheden for at lukke lidt af bagtil med 5 point, hvis vi vinder.
5. pladsen gir jo europæisk hvis Randers vinder pokalen (som de er favorit til) og samtidig slutter 2.,3. eller 4. som de med stor sandsynlighed gør.
Skulle vi så slutte 5. og komme i Europa vil sæsonen være godkendt.
-
frederikshavneren
- Allstar

Rissi (Risgaard) har karantæne, men umiddelbart svækker det ik Silkeborg markant da Risgaard bestemt ikke har været iøjnefaldende hos midtjyderne.
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Er denne regel ikke ændret???Larstyndskid skrev:Det er der jo mange der glemmer. Vi har en meget stor chance for europæisk fodbold.A_Strandfelt skrev:Sejr til Esbjerg over AGF. Det giver os muligheden for at lukke lidt af bagtil med 5 point, hvis vi vinder.
5. pladsen gir jo europæisk hvis Randers vinder pokalen (som de er favorit til) og samtidig slutter 2.,3. eller 4. som de med stor sandsynlighed gør.
Vil ikke 2. pladsen... Den vægter jo højere end Pokalen. Er vel kun 3 eller 4. Pladsen.Larstyndskid skrev:Det er der jo mange der glemmer. Vi har en meget stor chance for europæisk fodbold.A_Strandfelt skrev:Sejr til Esbjerg over AGF. Det giver os muligheden for at lukke lidt af bagtil med 5 point, hvis vi vinder.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Kontakt:
Tror det bliver en negativ bundrekord mhs til tilskuertallet. Vejret, spillet og tidspunket spiller en megastor faktor i det. Håber dog på vi bliver mere kyniske og viser mere vilje og fight i spillet end de bovlamme søpindsvin fra Søhøjlandet.
Med dagens resultater er 3 point i morgen vigtigere end nogensinde. De næste kampe hedder OB ude og FCK hjemme, to meget sværre kampe. Et nederlag til Silkehår vil uden tvivl betyde at vi i løbet af et par kampe, kan nærmer os bundregionen med hastige skridt. 3 point i morgen vil derimod betyde at vi kan kigge op i tabellen. Jeg håber drengene gror et par nosser i løbet af natten og fighter så blodet sprøjter, Silkehår skal kriges helt i bund.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

En kamp af gangen.
Ja, vi kan alligevel ikke gøre så meget ved hvordan det går i de andre kampe.Poker-One-Kenobi skrev:En kamp af gangen.
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Brent skrev:Med dagens resultater er 3 point i morgen vigtigere end nogensinde. De næste kampe hedder OB ude og FCK hjemme, to meget sværre kampe. Et nederlag til Silkehår vil uden tvivl betyde at vi i løbet af et par kampe, kan nærmer os bundregionen med hastige skridt. 3 point i morgen vil derimod betyde at vi kan kigge op i tabellen. Jeg håber drengene gror et par nosser i løbet af natten og fighter så blodet sprøjter, Silkehår skal kriges helt i bund.
ENIG
Og dog var han en af de vægtigste årsager til, at Silkeborg trynede os i sæson-åbneren.frederikshavneren skrev:Rissi (Risgaard) har karantæne, men umiddelbart svækker det ik Silkeborg markant da Risgaard bestemt ikke har været iøjnefaldende hos midtjyderne.
Vigtigere er dog, at Keeper-Heintze er ude, og at Silkeborg højest sandsynligt må give debut til en ny-signet færøsk målmand..
Nu har han været reserve i Man City ham færringen så han er ikke nødvendigivis så ringe. Synes i hvert fald jeg kan huske, at jeg har hørt gode ting om ham.BoT skrev:Og dog var han en af de vægtigste årsager til, at Silkeborg trynede os i sæson-åbneren.frederikshavneren skrev:Rissi (Risgaard) har karantæne, men umiddelbart svækker det ik Silkeborg markant da Risgaard bestemt ikke har været iøjnefaldende hos midtjyderne.
Vigtigere er dog, at Keeper-Heintze er ude, og at Silkeborg højest sandsynligt må give debut til en ny-signet færøsk målmand..
Jeg synes egentlig det er mere interessant, at AaBinside meddeler, at AaB pønser på at bruge Curth fra start. Har godt nok ikke meget fidus til "bomberen" længere, men noget skal der sgu ske. Synes dog ikke Frederiksen bør smides af holdet og derfor ville jeg nok smide ham ned på en kant. Tænker, at det enten er Søren Frederiksen eller en midtbanespiller, som er i spil og ikke Helenius. Sjældent trænere i AaB har haft viljen til at bænke en profil ved formdyk og synes egentlig heller ikke han bør bænkes da jeg til enhver tid hellere vil have en formsvag Helenius end Curth i en hvilken som helst form (undtaget foråret 2008).
AaB er blevet kørt fuldstændigt over af Silkeborg x2 i den her sæson - håber det vender i aften!!
-
frederikshavneren
- Allstar

Selvfølgelig vinder AaB aftenens kamp. AaB er på alle pladser bedre end et ganske middelmådigt/dårligt kommende 1. divisionshold fra Silkeborg. Ganske vist vandt Silkeborg meget overraskende over FCK i sidste spillerunde, men midtjyderne var utrolig heldige i den kamp.dyhrmaN skrev:AaB er blevet kørt fuldstændigt over af Silkeborg x2 i den her sæson - håber det vender i aften!!
Tør slet ikke tænke tanken hvis det mod forventning ikke skulle ende med en sejr. I så fald er krisen total!
- jernskjorten
- Allstar

Argh, det samme sagde du jo også før udekampen for en måned siden... (europæisk-fodbold-drømmende smiley)frederikshavneren skrev:Selvfølgelig vinder AaB aftenens kamp. AaB er på alle pladser bedre end et ganske middelmådigt/dårligt kommende 1. divisionshold fra Silkeborg. Ganske vist vandt Silkeborg meget overraskende over FCK i sidste spillerunde, men midtjyderne var utrolig heldige i den kamp.dyhrmaN skrev:AaB er blevet kørt fuldstændigt over af Silkeborg x2 i den her sæson - håber det vender i aften!!
Tør slet ikke tænke tanken hvis det mod forventning ikke skulle ende med en sejr. I så fald er krisen total!
Som jeg var inde på i en anden tråd har jeg en mærkelig fornemmelse, af at det ikke er i aften det vender - tror først det bliver i næste runde, hvor vi slår OB. AaB har det aldrig let mod Silkeborg og det er nærmest en naturlov, at AaB spiller sæsonens ringeste kampe mod Silkeborg mens Silkeborg spiller nogle af deres bedste kampe i disse opgør.frederikshavneren skrev:Selvfølgelig vinder AaB aftenens kamp. AaB er på alle pladser bedre end et ganske middelmådigt/dårligt kommende 1. divisionshold fra Silkeborg. Ganske vist vandt Silkeborg meget overraskende over FCK i sidste spillerunde, men midtjyderne var utrolig heldige i den kamp.dyhrmaN skrev:AaB er blevet kørt fuldstændigt over af Silkeborg x2 i den her sæson - håber det vender i aften!!
-
Huckleberry
- Ynglinge

Re: Sv: AaB - Silkeborg if, mandag d. 8. april 2013
Sidst SIF var på besøg endte den 3-1 og de er nu uden Heintze... det er etkæmpetab for dem og afløseren har været kontraktløs... det skal give sejr i aften
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Hvis bare vi spiller som mod Farum, så skal vi være svært uheldige, hvis ikke vi vinder.
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Her er ikke plads til PJAT!... vi snakker 3-0 til AaB..!
"Jeg" Vil i Europa!
"Jeg" Vil i Europa!