Hahaha!A_Strandfelt skrev:Men hvis et mesterskab havde sat gang i tingene, havde de jo været medløbere, ikke?awnaw skrev:Det har du naturligvis en pointe i, men de skal da skamme sig i Farum alligevel. Man skulle tro at et mesteskab kunne sætte gang i sagerne, men fremmødet på de danske stadions er lige så ynkeligt som det alle dage har været.Elvis lever skrev:Nå ja, holdet der spiller på Nordjyske Arena, spiller jo aldrig på Nordjylland.awnaw skrev:Jamen... FC Nordsjælland.Elvis lever skrev:Tjaa, Furesø (Farum) kommune havde 38243 indbyggere i 2012. Aalborg kommune havde i 2012 201142 indbyggere. Altså sådan rundt regnet 5 gange flere indbyggere i Aalborg. Bum bummelum. Hvor må de bare skamme sig i Farum.
http://www.kommunefakta.dk/map/vis_danm ... al_id=1952" onclick="window.open(this.href);return false;
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2013 ... rvraa.aspx
AaB - FCN, torsdag 4. april kl. 18:00
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Re: AaB - FCN, torsdag 4. april kl. 18:00
Selvfølgelig ville de være det, men det ville da være en naturlig reaktion på spille- og resultatmæssig succes. At det ikke er sket for Nordsjælland kan man reflektere over.A_Strandfelt skrev:Men hvis et mesterskab havde sat gang i tingene, havde de jo været medløbere, ikke?
Jeg forstår forøvrigt ikke hensigten med dit indlæg udover at være vittig. Hvis Farum havde fyldt udebaneafsnittene i denne sæson, så ville du ikke betegne dem som medløbere?
-
A_Strandfelt
- Allstar

Jeg prøver bare at forstå, hvorfor de skal skamme sig i Farum, når de ikke kan nå til Aalborg en mandag aften. Det er jo umuligt at nå med et job eller studie inden for normale arbejdstider.awnaw skrev:Selvfølgelig ville de være det, men det ville da være en naturlig reaktion på spille- og resultatmæssig succes. At det ikke er sket for Nordsjælland kan man reflektere over.A_Strandfelt skrev:Men hvis et mesterskab havde sat gang i tingene, havde de jo været medløbere, ikke?
Jeg forstår forøvrigt ikke hensigten med dit indlæg udover at være vittig. Hvis Farum havde fyldt udebaneafsnittene i denne sæson, så ville du ikke betegne dem som medløbere?
- Køllen I Møllen
- Allstar

Hvorfor en klub skal skamme sig over sin størrelse eller antallet af tilskuere er helt udenfor min fatteevne. Det er, i bedste fald, barnligt at være af den overbevisning.
@Strandfelt: Det er lige så meget ud fra en generel betragtning at FCN aldrig har været talstærkt til stede, for selvfølgelig er det et fåtal der kan tage så lang en tur på en mandag. Det kender vi fra Aalborg selv. Bevares.
@Køllen: Det skal du være velkommen til at mene, men jeg siger ikke at deres tilhængere skal ligge sig i fosterstilling og faste i fem dage fordi de kun kan sende seks mennesker til Aalborg. Det er da bare pinligt. På samme måde som jeg syntes det er pinligt, at vi kun kan stille med 30 mand i Esbjerg, så syntes jeg det er pudsigt at Nordsjælland ikke flytter sig synderligt på den front selvom de oplever en stor sportslig succes.
@Køllen: Det skal du være velkommen til at mene, men jeg siger ikke at deres tilhængere skal ligge sig i fosterstilling og faste i fem dage fordi de kun kan sende seks mennesker til Aalborg. Det er da bare pinligt. På samme måde som jeg syntes det er pinligt, at vi kun kan stille med 30 mand i Esbjerg, så syntes jeg det er pudsigt at Nordsjælland ikke flytter sig synderligt på den front selvom de oplever en stor sportslig succes.