AaB - Silkeborg if, mandag d. 8. april 2013
Re: AaB - Silkeborg if, mandag d. 8. april 2013
Jeg er ked af det. Men kom i et svagt øjeblik til at oddse på en AaB sejr. Den er tabt, sorry drenge.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Tror det kommer meget an på hvordan Silkeborg stiller op. AaB har det bare notorisk svært imod et hold der spiller med 11 mand bag bolden. Når så vi ikke har aktuelle skarpe angribere hjælper det heller ikke på det (vi skal bruge mindst 20 chancer for at score 1 kasse).
Rolig nu for satan drenge..Fordi Silkeborg har ny målmand, og vi vandt 3-1 sidst, er det ikke sikkert vi vinder. Jeg synes at man skal møde op på stadion i dag med den holdning, at den skal have MAX gas, for holdet har sq brug for opbakning, hvis den første sejr skal i hus. Det var sq lidt tamt sidste kamp. Opbakningen fra OB kampen skal følges op.
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
sidst tabte vi 3-2 på ude bane..Kristian skrev:Rolig nu for satan drenge..Fordi Silkeborg har ny målmand, og vi vandt 3-1 sidst, er det ikke sikkert vi vinder. Jeg synes at man skal møde op på stadion i dag med den holdning, at den skal have MAX gas, for holdet har sq brug for opbakning, hvis den første sejr skal i hus. Det var sq lidt tamt sidste kamp. Opbakningen fra OB kampen skal følges op.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Helenius var elendig i torsdags mod FCN, men jeg tror og håber at Helenius tar' revanche i aften. Helenius får formentlig rigtig gode arbejdsbetingelser mod et svagt Silkeborg forsvar. Må håbe at "sneglen" Jesper Mikkelsen igen starter inde i Silkeborgs midterforsvar, det vil være guf for vores offensiv.
Har spillet Helenius som målscorer til et fornuftigt odds.
Forårets første sejr kommer i aften!

Har spillet Helenius som målscorer til et fornuftigt odds.
Forårets første sejr kommer i aften!
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Startopstilling:
N. Larsen
Dalsgaard - Lasse - KEP- Ahlmann
Kusk - Wurtz - Augu- N. Thomsen
Curth - Helenius
Spændende at Curth får chancen fra start, han har virkelig noget at bevise. Ærgeligt at SF starter ude.
N. Larsen
Curth - Helenius
Spændende at Curth får chancen fra start, han har virkelig noget at bevise. Ærgeligt at SF starter ude.
Det var pokkers...frederikshavneren skrev:Startopstilling:
N. Larsen
Curth - Helenius
Søren Frederiksen har ellers leveret nogle OK præstationer. For mig havde det været mere naturligt at ofre Nicolaj Thomsen i stedet, og så bringe Frederiksen ned på en kant, hvis Curth skal bringes i spil.
Nå, men kampen? Rimelig lave forhåbninger her. Men taber vi, så kan man gudskelov trøste sig med, at Silkeborg holder sig på omgangshøjde med Brøndby. De skal bare ned i år.
-
seamann
Skandale. Kampen er tabt. Er der ikke en på stadion, der kan lave lidt baneløberi, så vi kan blive taberdømt 0 - 3, i stedet for den enorme ydmygelse vi får med et endnu større nederlag?
For det må da gå sådan, når Curth er i startopstillingen.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Curth scorer et vaskeægte hattrick..seamann skrev:Skandale. Kampen er tabt. Er der ikke en på stadion, der kan lave lidt baneløberi, så vi kan blive taberdømt 0 - 3, i stedet for den enorme ydmygelse vi får med et endnu større nederlag?
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
9-0, Curth laver hatrick i hatrick.
-
banjobouner
- 1. div

Stream kører på samme link som altid! 
Åh nej, ikke Kehlet!
Vi starter ud som vi plejer, med at brænde stor chance...
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
I de to minutter jeg har set har Curth da gjort det fint.
Hvilken stor chance er blevet brændt og af hvem?
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

Dalsgaard.Oldager skrev:I de to minutter jeg har set har Curth da gjort det fint.
Hvor ligner det dog bare et deja vu fra mange af forårets kampe... Vi spiller rigtig godt, skaber pænt med chancer, men det sidste mange hele tiden.
er lige kommet på nu først.
Vi spiller godt syne jeg. Frygter dog lidt en gentagelse af FCN kampen hvor vi spiller virkelig fint, men ikke kan få scoret. Tror dog stadig på sejren. Venstresiden er stærk, og tror Virkelig Thomsen bliver en gevinst på sigt,.
Vi spiller godt syne jeg. Frygter dog lidt en gentagelse af FCN kampen hvor vi spiller virkelig fint, men ikke kan få scoret. Tror dog stadig på sejren. Venstresiden er stærk, og tror Virkelig Thomsen bliver en gevinst på sigt,.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Nåja, sådan er det jo med ham.Lucas Kuskenius skrev:Dalsgaard.Oldager skrev:I de to minutter jeg har set har Curth da gjort det fint.
Kan du beskrive chancen?
Ja og da også Nicklas da han fratager Kusk en rigtig god skudchance på et ellers rigtig godt angreb.Lucas Kuskenius skrev:Dalsgaard.Oldager skrev:I de to minutter jeg har set har Curth da gjort det fint.
Vi har haft 3-4 gode muligheder vil jeg sige, og kommer hele tiden i farlige situationer, men det sidste mangler konstant. Monster frustrerende.
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

Langt sideskift der sender han helt fri til højre for målet. Han tager den ned med brystet i løb, men bliver generet i skudøjeblikket og Gunnar Nielsen redder nede i det lange hjørne.Oldager skrev:Nåja, sådan er det jo med ham.Lucas Kuskenius skrev:Dalsgaard.Oldager skrev:I de to minutter jeg har set har Curth da gjort det fint.
Kan du beskrive chancen?