Dalsgaard laver en flot retningsbestemt tæmning og sender hårdt presset et fornuftigt forsøg på kassen, men skudet er lidt for svagt og keeperen når den med en udmærket redning.Oldager skrev:Nåja, sådan er det jo med ham.Lucas Kuskenius skrev:Dalsgaard.Oldager skrev:I de to minutter jeg har set har Curth da gjort det fint.
Hvilken stor chance er blevet brændt og af hvem?
Kan du beskrive chancen?
AaB - Silkeborg if, mandag d. 8. april 2013
Re: AaB - Silkeborg if, mandag d. 8. april 2013
Dalsgaard laver generelt nogle rigtigt fine ting offensivt, og i takt med han bliver bedre defensivt, er han altså tæt på at være et af de bedre køb vi har lavet de sidste par år. Sådan virkede det ikek i starten, men det bliver det mere og mere.
KÆMPE chance til Nicklas på hjørnespark.... ååååååhhhh scor nu bare drenge !!!
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Det er da utroligt som Helenius ikke kan med hovedet. Hvis han kunne var han vel topscorer.
-
thequest
- 2. div

- Favoritspiller: min søn
- Geografisk sted: Aarhus
Kusk har ikke sin bedste kamp idag
Nu mangler vi kun 11 chancer mere, så er der mål
Silkeborg er godt nok dårlige
Kusk er da stortset med i alt. At vi ikke kan score er ikke hans skyld, han spiller, igen, en super god kamp. Mange erobringer, og mange fine afleveringer.
- Erasmus Montanus
- Allstar

Fin kamp. Selv Curth gør det godt. det gør mig bekymret.
#Dejavu #Foraaret #puha
#Dejavu #Foraaret #puha
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

Han gør det fint ja. Men han har nu også mistet bolden en del gange (mest i starten) fordi han skulle drible.jonas386 skrev:Kusk er da stortset med i alt. At vi ikke kan score er ikke hans skyld, han spiller, igen, en super god kamp. Mange erobringer, og mange fine afleveringer.
Ham der tyskeren i front er eddermand'me ikke dårlig.Califfen skrev:Silkeborg er godt nok dårlige
Straffe til Pourié dér ?
Mener egentlig godt den kan fløjtes
Mener egentlig godt den kan fløjtes
- Erasmus Montanus
- Allstar

Silkes Marvin virker forbandet farlig i dag.
Om der var straffe. Naaah, men KEP og Lasse kunne da sagtens have brækket en del knogler i den stakkels mand. Stærk fyr et og to.
Om der var straffe. Naaah, men KEP og Lasse kunne da sagtens have brækket en del knogler i den stakkels mand. Stærk fyr et og to.
Hehe nej. Det har du ret i. Det er squ også det absolut eneste de har at byde pålimey skrev:Ham der tyskeren i front er eddermand'me ikke dårlig.Califfen skrev:Silkeborg er godt nok dårlige
Ham ville jeg gerne have haft på vores hold i dagCaliffen skrev:Hehe nej. Det har du ret i. Det er squ også det absolut eneste de har at byde pålimey skrev:Ham der tyskeren i front er eddermand'me ikke dårlig.Califfen skrev:Silkeborg er godt nok dårlige
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

Forestil jer et skur ala Makienok i vores angreb i dag. Så ville vi få en del ud af Ahlmann's ganske habile indlæg.
12 forsøg nu. Så mangler vi kun 8 forsøg mere så tror jeg scoringen er der....
Det skal jeg så ikke kunne sige. Så ikk det første kvarter, men derefter synes jeg han har været vores bedste mand sammen med de 2 backer og Thomsen.Lucas Kuskenius skrev:Han gør det fint ja. Men han har nu også mistet bolden en del gange (mest i starten) fordi han skulle drible.jonas386 skrev:Kusk er da stortset med i alt. At vi ikke kan score er ikke hans skyld, han spiller, igen, en super god kamp. Mange erobringer, og mange fine afleveringer.
Würtz og Augo gør det også forrygende centralt. De støvsuger jo ALT der kommer af 2. bolde.
Jeg tvivler desværre stærkt på at vi får scoret idag. Ufatteligt at vi ikke kan komme foran med sådan et spilovertag. Helenius ligner godtnok ikke en der gider ret meget 
Vores midterforsvar er virkelig rystende ringe, når de møder en angriber, der bare er lidt over superliga-niveau. Marvin P vinder samtlige dueller, selv om han lugger fuldstændig alene. At han samtidig er langt hurtigere kan godt bekymre mig lidt.