AaB - Silkeborg if, mandag d. 8. april 2013
Re: AaB - Silkeborg if, mandag d. 8. april 2013
Er der nogen der har noget beroligende?
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Broendum skrev:Det var en anti-jinx den der, ikk'?NIN den fromme skrev:Med det pres Silkeborg har lagt i 2. halvleg, er det vel ikke helt uretfærdigt med en 1-1.
Godt job!
Sådan! 3 Point!
HVOR ER DET VIIIIGTIGT!!!
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Forløsende! Skuden vender nu.
Puha, det var godt nok en fin oplevelse endeligt at holde en føring hjem!
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
enig.. Ahlmann på en klar 3. plads.. efter Dalsgaard og ThomsenLucas Kuskenius skrev:Sådan! Fint resultat og dejligt med 3 point.
MoM: Ahlmann.
Puuuuuha jeg trænger næsten til en smøg (og jeg er ikke ryger)...
Vigtigt drenge ! Endnu engang sublimt spil mellem felterne, men hold da op hvor er vi dårlige til at gøre det færdigt.
Vigtigt drenge ! Endnu engang sublimt spil mellem felterne, men hold da op hvor er vi dårlige til at gøre det færdigt.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
JA FYR LYNGE!!!AllanPedersen skrev:enig.. Ahlmann på en klar 3. plads.. efter Dalsgaard og ThomsenLucas Kuskenius skrev:Sådan! Fint resultat og dejligt med 3 point.
MoM: Ahlmann.
Nå, men nu vinder vi mod OB, og Randers er gået i stå uden Keller og med pokalbold, så vi vader hele vejen i europa, og køber Prica til sommer. LÅLÅLÅLÅLÅLÅ
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Utrolig vigtige tre point. Har virkelig frygtet for holdets mentale tilstand havde vi ikke hevet den her i land.
Når det er sagt, så ligner Silkeborg en alvorlig nedrykningskandidat sammen med SønderjyskE og Horsens. Og vi skal stadig bruge utrolig mange chance (og spil) for at score. Omvendt skal der ikke meget til før der er panik i modsatte ende. Jeg håber sejren har givet drengene et løft og vi kan fortsætte de gode takter mod OB.
Når det er sagt, så ligner Silkeborg en alvorlig nedrykningskandidat sammen med SønderjyskE og Horsens. Og vi skal stadig bruge utrolig mange chance (og spil) for at score. Omvendt skal der ikke meget til før der er panik i modsatte ende. Jeg håber sejren har givet drengene et løft og vi kan fortsætte de gode takter mod OB.
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
virkelig? vil du til det.. kan vel godt skrue mig op til det..MHJ skrev:JA FYR LYNGE!!!AllanPedersen skrev:enig.. Ahlmann på en klar 3. plads.. efter Dalsgaard og ThomsenLucas Kuskenius skrev:Sådan! Fint resultat og dejligt med 3 point.
MoM: Ahlmann.![]()
Nå, men nu vinder vi mod OB, og Randers er gået i stå uden Keller og med pokalbold, så vi vader hele vejen i europa, og køber Prica til sommer. LÅLÅLÅLÅLÅLÅ
- Erasmus Montanus
- Allstar

Ahlmann, Thomsen, Dalsgaard, Kusk.. Uh, uuuuh, uuuuuuh.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Arh, det er pis Allan. Du behøver ikke spille med musklerne.AllanPedersen skrev:virkelig? vil du til det.. kan vel godt skrue mig op til det..MHJ skrev:JA FYR LYNGE!!!AllanPedersen skrev:enig.. Ahlmann på en klar 3. plads.. efter Dalsgaard og ThomsenLucas Kuskenius skrev:Sådan! Fint resultat og dejligt med 3 point.
MoM: Ahlmann.![]()
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
De røde/hvide pixler virkede til at være noget bedre end de sorte felter på min stream.
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

Jeg streamede den også. Kommentatoren fik fyret disse navne af;Provst i Brovst skrev:De røde/hvide pixler virkede til at være noget bedre end de sorte felter på min stream.
Rasmus Kusk
Kasper Würtz
Gunnar Larsen
Og så troede han alle på banen var Helenius. Han er dog heller ikke dansker så vi må vel bære over med ham, men sjovt er det nu alligevel.
Sjovest var det nu da "Dew" og "The Lander" kom på banenLucas Kuskenius skrev:Jeg streamede den også. Kommentatoren fik fyret disse navne af;Provst i Brovst skrev:De røde/hvide pixler virkede til at være noget bedre end de sorte felter på min stream.
Rasmus Kusk
Kasper Würtz
Gunnar Larsen
Og så troede han alle på banen var Helenius. Han er dog heller ikke dansker så vi må vel bære over med ham, men sjovt er det nu alligevel.
Dejligt resultat idag - generelt godt spil, men lidt for passivt til sidst og den burde have været lukket. MoM er Thomsen som virkelig begynder at imponere skarpt forfulgt af især Kusk og Dalsgaard. Curth var faktisk god i hans rolle som targetspiller, men håber nu stadig man finder en bedre permanent starter.
Dejlig kamp - dog mere spændende end det var nødvendigt. Silkeborg må bestemt være en sikker nedrykker!
MoM må være Dalsgaard, men også store plusser til Ahlmann, Thomsen og Kusk. Og så var det dejligt at se Curth spille en rigtig fornuftig kamp også - selvom han må være ekstremt rusten! :-)
Køb Pourie!!!
MoM må være Dalsgaard, men også store plusser til Ahlmann, Thomsen og Kusk. Og så var det dejligt at se Curth spille en rigtig fornuftig kamp også - selvom han må være ekstremt rusten! :-)
Køb Pourie!!!
- Erasmus Montanus
- Allstar

Thomsen kåret som MoM. Dejlig fyr i interviewet. Ny komet. Ydmyg type, med begge ben plantet på jorden, som så mange Nordjyder jo har. Så vidt jeg ved har skagen leveret både Thomsen og flere spillere til u17, så tak til Skagen.
Ser frem til mere Thomsen mod OB! Ser altid frem til Kusk! Håber altid på Helenius! Elsker vores backs!
Ser frem til mere Thomsen mod OB! Ser altid frem til Kusk! Håber altid på Helenius! Elsker vores backs!
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Meget præcis beskrivelse. Fy forhelvede hvor var det vigtigt endelig at få betaling, man sad bare og ventede på bolden ville ramme en fugl i 93' og blive afrettet ind til et 1-1 resultat med de manglende marginaler vi har haft. Og spillerne var da også nervøse i slutfasen kunne man se.limey skrev:En halv time i helvede!
Thomsen begik endnu en stærk kamp, den dejlige dreng.
Det kan vist næsten kun tolkes positivt at der er flere gode bud på en MoM. Flot at Thomsen fik Viasats titel og at Helenius fik den på stadion, men min MoM er nu alligevel Augu. Jeg synes han var fremragende på midtbanen i dag.