Tråd til hver enkelt spiller
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

Tråd til hver enkelt spiller
Var dette ikke en ide? Synes det fungerer på fora for andre klubber. I tråden kan man derved diskutere den enkelte spiller, form, position, attitude, hår(?).
Er jeg den eneste der finder det interessant med en tråd for hver af vores unge stjerner?
Er jeg den eneste der finder det interessant med en tråd for hver af vores unge stjerner?
Re: Tråd til hver enkelt spiller
Du kunne jo evt. bare starte de tråde, som du mener mangler nu og her 
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Syntes ikke dette forum er særligt velegnet til det. Der burde være under-under-fora, hvor f.eks. et punkt under 'AaB', hed 'spillere', hvor man så kunne diskutere hver enkelt. Ellers vil en ud af to ting ske. De mindre populære spillere vil hurtigt bliver overhalet af mere interessant nyheder, hvorefter folk holder op med at knytte spillerrelevante nyheder til disse tråde. Eller også skal hver enkelt spiller have en "sticky", så de forbliver i toppen af sektionen, hvilket vil gøre det hele meget uoverskueligt.le Cid skrev:Du kunne jo evt. bare starte de tråde, som du mener mangler nu og her
Når vi nu er i gang, kunne man også lave et underforum til kamptråde etc.
TL;DR
Ikke med nuværende forumsoftware
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

Kunne være fedt hvis begrænsningerne ikke er for store.MHJ skrev:Syntes ikke dette forum er særligt velegnet til det. Der burde være under-under-fora, hvor f.eks. et punkt under 'AaB', hed 'spillere', hvor man så kunne diskutere hver enkelt. Ellers vil en ud af to ting ske. De mindre populære spillere vil hurtigt bliver overhalet af mere interessant nyheder, hvorefter folk holder op med at knytte spillerrelevante nyheder til disse tråde. Eller også skal hver enkelt spiller have en "sticky", så de forbliver i toppen af sektionen, hvilket vil gøre det hele meget uoverskueligt.le Cid skrev:Du kunne jo evt. bare starte de tråde, som du mener mangler nu og her
Når vi nu er i gang, kunne man også lave et underforum til kamptråde etc.
TL;DR
Ikke med nuværende forumsoftware
Hvis ellers forum software holdes opdateret så er det ikke noget problem at have flere lag af Fora og det at oprette et Spiller forum under AaB forum med efterfølgende sticky tråde for hver aktiv spiller vil ikke være noget problem.. Ikke for selve softwaren i hvert fald. 
Foreslå det i feedback-forumet. Det burde da være til overkomme, hvis ellers Juntaen synes om idéen...
Er ikke helt vild med ideen. Vi er ikke så mange brugere herinde at det bliver uoverskueligt med de forskellige spillere.
Jeg er bange for de lidt udvander de andre tråde, når der bliver skrevet et eller andet om en spiller i en tråd, og han så bliver henvist til "spillertråden". Men man kan jo bare oprette en tråd om de folk man mener mangler en tråd. Kusk, Helenius, Lucas osv har da alle haft deres egen tråd. Så vidt jeg husker.
Jeg er bange for de lidt udvander de andre tråde, når der bliver skrevet et eller andet om en spiller i en tråd, og han så bliver henvist til "spillertråden". Men man kan jo bare oprette en tråd om de folk man mener mangler en tråd. Kusk, Helenius, Lucas osv har da alle haft deres egen tråd. Så vidt jeg husker.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Dette kan kun finde sted, hvis et nyt forum oprettes. Det er, efter min mening, en meget fin idé.
P.S.!
Hvis jeg føler, at jeg har et behov for at forklare AaB, at de burde gå igang med at lave korte highlights af u17 og u19 kampe, hvor kan jeg så skrive det??
P.S.!
Hvis jeg føler, at jeg har et behov for at forklare AaB, at de burde gå igang med at lave korte highlights af u17 og u19 kampe, hvor kan jeg så skrive det??
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Jeg er ikke tilhænger af idéen. Hvis Anders Due laver noget interessant skal det nok blive diskuteret, sandsynligvis med hændelsen som emne eks. "Anders Due nøgen i gaden" i stedet for at det er gemt væk under emnet "Anders Due" i et sub fora.
Du kan finde mailadresser på medarbejderne i AaB her http://www.aabsport.dk/om-AaB-as/medarbejdere.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;Oldager skrev:Dette kan kun finde sted, hvis et nyt forum oprettes. Det er, efter min mening, en meget fin idé.
P.S.!
Ville vel være mest naturligt at smide en mail stilet til både den ansvarlige for hjemmesiden og nogen der har noget med ungdomsarbejdet at gøre.
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Jeg vil sige at en tråd til hver enkel spiller er i overkanten. Lad os bare oprette tråde efterhånden der sker noget spændende med de enkelte spillere, i stedet for en spiller specifik tråd.