Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1741
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Halil » 14. apr 2013, 22:12

Haha, man glæder sig til at læse denne tråd igennem, nu, hvor man ved, hvad resultatet blev.

Der må komme et par raserianfald af en anden verden.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4422
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Klaus » 14. apr 2013, 22:14

Halil skrev:Haha, man glæder sig til at læse denne tråd igennem, nu, hvor man ved, hvad resultatet blev.

Der må komme et par raserianfald af en anden verden.
Det var ikke så galt :innocent:

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 4225
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Gentleman Finn » 14. apr 2013, 22:16

STE skrev:
Oldager skrev:
12mand skrev:
Oldager skrev:
AllanPedersen skrev:Anders Due laver et skod indhop.. hold da op mange fejl..

men så dejligt at marginalerne endelig går vores vej.. jeg har helt svedige løg efter den kamp!
Det gjorde SF også mod Silkeborg

Due dobbelt målscorer imod FCK ;)
holdet det der, gir jeg en bajer på munken. :P
Det ser jeg så frem til ;)

Hvis han scorer mod hovedet, så giver du to.
Jeg synes nu ikke, Due ligefrem leverede et skod indhop. Svær kamp at komme ind i, han forsvarer fint, og det var ham, der sendte frisparket ind i stængerne på KEP til sidst.

Til gengæld synes jeg, Nikolaj Thomsen igen viser høj klasse. jeg tæller to rigtigt flotte assists, en masse gode træk fremad banen og så formår han (igen), at være den AaB'er, som løber flest kilometer ifølge statistikken.
Derudover spiller Helenius en fremragende kamp - hold så op han volder dem mange problemer i deres forsvar! Og apropos - så må man også, trods 3 mål imod, rose vores midterforsvar. Super fight og vilje, og helt uvant for AaB trak de sig ikke direkte tilbage efter føringerne, og selv i undertal, presser de op. Badabim!

Er der forresten nogle, der ved, om würtz går i nul efter det røde korts karantæne, eller vil han stadig være i gul fare (ikke dem fra Horsens), når han vender tilbage??
Würtz skal bare have 3 strafpoint, altså et lille gult kort, for at ryge i karantæne igen. Direkte rødt er desværre en der i den grad koster. Og det er en af grundene til man må ryste på hovedet over at dommeren takserer et standard gult kort til direkte rødt. Det har konsekvenser for vores bredde, og nu skal vi håbe på Augo ikke løber ind i gult kort imod FCK, fordi så kommer vi til at skulle ud i noget helt alternativt på midten imod fcm, og vores defensiv bliver formentligt blottet.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Provst i Brovst » 14. apr 2013, 22:17

doukas skrev:Tror fandme aldrig et hold har haft så meget modgang, og så snuppet 3 point alligevel, i Superligaens historie

Er glad for jeg har optaget den
upload plz!

STE
2. div
2. div
Indlæg: 128
Tilmeldt: 27. nov 2012, 17:04

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af STE » 14. apr 2013, 22:18

AllanPedersen skrev:
STE skrev:
Jeg synes nu ikke, Due ligefrem leverede et skod indhop. Svær kamp at komme ind i, han forsvarer fint, og det var ham, der sendte frisparket ind i stængerne på KEP til sidst.

Til gengæld synes jeg, Nikolaj Thomsen igen viser høj klasse. jeg tæller to rigtigt flotte assists, en masse gode træk fremad banen og så formår han (igen), at være den AaB'er, som løber flest kilometer ifølge statistikken.
Derudover spiller Helenius en fremragende kamp - hold så op han volder dem mange problemer i deres forsvar! Og apropos - så må man også, trods 3 mål imod, rose vores midterforsvar. Super fight og vilje, og helt uvant for AaB trak de sig ikke direkte tilbage efter føringerne, og selv i undertal, presser de op. Badabim!

Er der forresten nogle, der ved, om würtz går i nul efter det røde korts karantæne, eller vil han stadig være i gul fare (ikke dem fra Horsens), når han vender tilbage??
Synes ikke der var noget positivt fra Due udover det frispark..
Han mistede bolden en 3-4 gange helt unødvendigt fordi han holdte alt for længe på den.. hans afleveringer kom der heller ikke noget ud af.
Det var meningen han skulle ind for at hjælpe med at forsvare er vi vel enige om?
Men han er meget langsommere end Søren Frederiksen og mindre..

Jeg ville nok have sat SF mere defensivt ind.. er jo ikke ligefrem fordi due er en defensiv forstærkning alligevel?
Men sket er sket.. synes dog absolut han var svageste led de sidste 10 minutter
Tjo, mener bare ikke, at han ligefrem var skod.
SF bliver pillet ud hver gang, han starter. Han bliver vel træt, så der foretrækker jeg klart en Due, som kan komme ind med noget erfaring og få ro på, når det begynder at koge lidt. Fair nok. Det kan altid blive bedre, og han stressede måske lige rigeligt, men i aften kan intet få mig ned fra skyen :aabfan:

Brugeravatar
Popnizzen
Landshold
Landshold
Indlæg: 970
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:14
Geografisk sted: Fredericia

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Popnizzen » 14. apr 2013, 22:19

Der skal lyde en kæmpe cadeau til de AaB fans der sang igennem hele kampen. I irriterede i den grad de ob fans vi sad i nærheden af og de måtte også flere gange kigge undrende over og konstaterer at det var et godt lydniveau af så få folk.

Brugeravatar
John
2. div
2. div
Indlæg: 144
Tilmeldt: 29. okt 2008, 10:42

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af John » 14. apr 2013, 22:21

Fuck... kunne ikke komme hjem før nu, så fik ikke set den!!!!

Hvis der er nogen der kan uploade den vil jeg være evig taknemmlig. Eller hvis nogen kender et sted den genudsendes etc. Også selvom det koster >_<

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 2079
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af 634 » 14. apr 2013, 22:28

doukas skrev:
Hinrup85 skrev:
0542 skrev:
doukas skrev:Tror fandme aldrig et hold har haft så meget modgang, og så snuppet 3 point alligevel, i Superligaens historie

Er glad for jeg har optaget den
Hvis der er nogen måde du kan få den på nettet vil jeg MEGET gerne se den! (måtte nøjes med Sport På 3'eren, bold.dk og debatsiden i dag....)
Jeg kan kun sige det samme.. En dvd eller på nettet vil være fantastisk
Kan desværre ikke lade sig gøre, det er på en harddisk, men åbenbart skrevet på et format som kun min tv formår at afspille.
Ved afspilning fra harddisk, kan du godt optage til DVD, når det er 3+ og Canal 9 som sender. TV3 Sport og Canal 8 sender i kopibeskyttet tilstand og kan derfor ikke overspilles til DVD. Jeg har det på DVD, men har hidtil ikke lykkes at få det overpå PC, og har egentlig heller ikke tid til det i de kommende dage.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 2079
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af 634 » 14. apr 2013, 22:31

http://www.livescore.com/default.dll/ga ... ame=615232" onclick="window.open(this.href);return false;

Usædvanlig meget livenews på en kamp

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1125
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af mich1596 » 14. apr 2013, 22:34

mich1596 skrev:Simpelthen fantastisk...sidder med en fornemmelse af at det faktisk er helt og aldeles FORTJENT....og ikke kun fordi jeg er rød...de spillede bedst...havde de største chancer og fightede.......
SÅDAN endelig fik de dygtige heldet :thumbsup:
Citerer lige Helenius i min egen tråd :cool:
- Selvfølgelig brænder det en smule på, mens vi er i undertal, men jeg synes, at sejren er fortjent. Den giver os et kæmpe boost.

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1125
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af mich1596 » 14. apr 2013, 22:38

12mand skrev:jeg tror jeg vil drikke mig stiv, og ta en spiller. fantastisk afslutning på weekenden!
Hahaha griner :cheers:

Viva i cazzi rossi
1. div
1. div
Indlæg: 287
Tilmeldt: 16. okt 2012, 09:58
Favoritspiller: Lasse Nielsen

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Viva i cazzi rossi » 14. apr 2013, 22:39

En af de mest fantastiske kampe jeg har set i mit liv. Er oppe og tangere min tidligere yndlingskamp Danmark-Sverige-Fodboldtossen. Utroligt stærk vilje af alle spillerne. Specielt Helenius viser klasse langt over superligaen, det eneste man vel kan sætte på ham var vel at han stod i vejen for et mål, og den var der intet at gøre ved.

Dog en utrolig underlig præstation af dommeren. Underlig fordi jeg ikke mener han ret faktisk laver nogle graverende fejl, men hans kendelser var meget imod os. Snæver offside ved 2-1 målet (nem at se med streg og pause på kameraet, men nok lidt svære at se live.). Et klart kort til til Wurtz, men syntes dog at rødt er hårdt nok. Var der gult til Helenius for at fejre mål? (Det sagde de så lige i Onside at han gjorde) Der mangler dommeren situationsfornemmelse, hvis det er rigtigt. Et tyndt straffe, der dog kan dømmes. Farligt spil, spark i maven, af en Ober (Ruud?), som ikke gav noget. Syntes ikke helt den harmonerer med tråden ved Wurtz-udvisningen. Dog faldt der også lidt vores vej da KEP havde hånd på ved sin scoring, selvom jeg har svært ved at se hvordan den skulle dømmes.

Alt i alt. Fucking fed kamp.

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1125
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af mich1596 » 14. apr 2013, 22:42

doukas skrev:
Hinrup85 skrev:
0542 skrev:
doukas skrev:Tror fandme aldrig et hold har haft så meget modgang, og så snuppet 3 point alligevel, i Superligaens historie

Er glad for jeg har optaget den
Hvis der er nogen måde du kan få den på nettet vil jeg MEGET gerne se den! (måtte nøjes med Sport På 3'eren, bold.dk og debatsiden i dag....)
Jeg kan kun sige det samme.. En dvd eller på nettet vil være fantastisk
Kan desværre ikke lade sig gøre, det er på en harddisk, men åbenbart skrevet på et format som kun min tv formår at afspille.
Kan det lade sig gøre i 2013????så er du fg dygtig eller har en harddisk fra NORDKOREA :cheers:

STE
2. div
2. div
Indlæg: 128
Tilmeldt: 27. nov 2012, 17:04

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af STE » 14. apr 2013, 22:43

Gentleman Finn skrev:
STE skrev:
Oldager skrev:
12mand skrev:
Oldager skrev:
AllanPedersen skrev:Anders Due laver et skod indhop.. hold da op mange fejl..

men så dejligt at marginalerne endelig går vores vej.. jeg har helt svedige løg efter den kamp!
Det gjorde SF også mod Silkeborg

Due dobbelt målscorer imod FCK ;)
holdet det der, gir jeg en bajer på munken. :P
Det ser jeg så frem til ;)

Hvis han scorer mod hovedet, så giver du to.
Jeg synes nu ikke, Due ligefrem leverede et skod indhop. Svær kamp at komme ind i, han forsvarer fint, og det var ham, der sendte frisparket ind i stængerne på KEP til sidst.

Til gengæld synes jeg, Nikolaj Thomsen igen viser høj klasse. jeg tæller to rigtigt flotte assists, en masse gode træk fremad banen og så formår han (igen), at være den AaB'er, som løber flest kilometer ifølge statistikken.
Derudover spiller Helenius en fremragende kamp - hold så op han volder dem mange problemer i deres forsvar! Og apropos - så må man også, trods 3 mål imod, rose vores midterforsvar. Super fight og vilje, og helt uvant for AaB trak de sig ikke direkte tilbage efter føringerne, og selv i undertal, presser de op. Badabim!

Er der forresten nogle, der ved, om würtz går i nul efter det røde korts karantæne, eller vil han stadig være i gul fare (ikke dem fra Horsens), når han vender tilbage??
Würtz skal bare have 3 strafpoint, altså et lille gult kort, for at ryge i karantæne igen. Direkte rødt er desværre en der i den grad koster. Og det er en af grundene til man må ryste på hovedet over at dommeren takserer et standard gult kort til direkte rødt. Det har konsekvenser for vores bredde, og nu skal vi håbe på Augo ikke løber ind i gult kort imod FCK, fordi så kommer vi til at skulle ud i noget helt alternativt på midten imod fcm, og vores defensiv bliver formentligt blottet.
Så meget desto mere glad er jeg for, at Patrick har været god i de kampe, han har fået på den centrale, og for at N. Thomsen ser så skarp ud for tiden.
Desuden har FCM godt nok mange vigtige folk i karantænefare til deres udekamp mod et fysisk stærkt EFB-hold. Mads Albæk, Sly, Izunna, Duncan, Hassan og Marco Larsen ryger alle i karantæne ved næste kort ifølge superstats.dk, så forhåbentligt har de et stykker ude mod os

STE
2. div
2. div
Indlæg: 128
Tilmeldt: 27. nov 2012, 17:04

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af STE » 14. apr 2013, 22:45

Viva i cazzi rossi skrev:En af de mest fantastiske kampe jeg har set i mit liv. Er oppe og tangere min tidligere yndlingskamp Danmark-Sverige-Fodboldtossen. Utroligt stærk vilje af alle spillerne. Specielt Helenius viser klasse langt over superligaen, det eneste man vel kan sætte på ham var vel at han stod i vejen for et mål, og den var der intet at gøre ved.

Dog en utrolig underlig præstation af dommeren. Underlig fordi jeg ikke mener han ret faktisk laver nogle graverende fejl, men hans kendelser var meget imod os. Snæver offside ved 2-1 målet (nem at se med streg og pause på kameraet, men nok lidt svære at se live.). Et klart kort til til Wurtz, men syntes dog at rødt er hårdt nok. Var der gult til Helenius for at fejre mål? (Det sagde de så lige i Onside at han gjorde) Der mangler dommeren situationsfornemmelse, hvis det er rigtigt. Et tyndt straffe, der dog kan dømmes. Farligt spil, spark i maven, af en Ober (Ruud?), som ikke gav noget. Syntes ikke helt den harmonerer med tråden ved Wurtz-udvisningen. Dog faldt der også lidt vores vej da KEP havde hånd på ved sin scoring, selvom jeg har svært ved at se hvordan den skulle dømmes.

Alt i alt. Fucking fed kamp.
Du mener IKKE, han laver graverende fejl? Du opremser ellers en hel del, synes jeg..

Viva i cazzi rossi
1. div
1. div
Indlæg: 287
Tilmeldt: 16. okt 2012, 09:58
Favoritspiller: Lasse Nielsen

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Viva i cazzi rossi » 14. apr 2013, 22:56

STE skrev:
Viva i cazzi rossi skrev:En af de mest fantastiske kampe jeg har set i mit liv. Er oppe og tangere min tidligere yndlingskamp Danmark-Sverige-Fodboldtossen. Utroligt stærk vilje af alle spillerne. Specielt Helenius viser klasse langt over superligaen, det eneste man vel kan sætte på ham var vel at han stod i vejen for et mål, og den var der intet at gøre ved.

Dog en utrolig underlig præstation af dommeren. Underlig fordi jeg ikke mener han ret faktisk laver nogle graverende fejl, men hans kendelser var meget imod os. Snæver offside ved 2-1 målet (nem at se med streg og pause på kameraet, men nok lidt svære at se live.). Et klart kort til til Wurtz, men syntes dog at rødt er hårdt nok. Var der gult til Helenius for at fejre mål? (Det sagde de så lige i Onside at han gjorde) Der mangler dommeren situationsfornemmelse, hvis det er rigtigt. Et tyndt straffe, der dog kan dømmes. Farligt spil, spark i maven, af en Ober (Ruud?), som ikke gav noget. Syntes ikke helt den harmonerer med tråden ved Wurtz-udvisningen. Dog faldt der også lidt vores vej da KEP havde hånd på ved sin scoring, selvom jeg har svært ved at se hvordan den skulle dømmes.

Alt i alt. Fucking fed kamp.
Du mener IKKE, han laver graverende fejl? Du opremser ellers en hel del, synes jeg..
Jeg mener, at de kendelser han laver, er hvad man vel kan kalde fifty/fifty-kendelser. Hver for sig kan de forsvares, men som helhed går de os imod.

(Edit) Og det er derfor at den her kamp er fantastisk. Ikke pga. dommeren, men på trods af dommeren. Fordi holdet viser en vilje og et talent som kun kan få mig til at være lykkelig (begynde meget dårligt timet søndagsdruk). En sådan kamp her kan være en meget positiv oplevelse, som kan hjælpe os i den resterende del af sæsonen.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4982
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Mr. Larsen » 14. apr 2013, 22:58

Hvem har styr på evt. karantæner til næste kamp?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15962
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Hanga » 14. apr 2013, 22:59

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!

Mindeværdig aften i Odense, helt fantastisk... Det svin af en dommer gjorde alt for at ødelægge aftenen, men drengene ville det anderledes ! SÅ fortjent!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9845
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Buzz Killington » 14. apr 2013, 23:01

Mr. Larsen skrev:Hvem har styr på evt. karantæner til næste kamp?
Aner det ikke, men OB har Anders Møller Christensen, Espen Ruud og Marcus Pedersen i karantæne til kampen mod SE. Så god chance for de ikke henter meget på os i tilfælde af et evt. nederlag.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4982
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Mr. Larsen » 14. apr 2013, 23:09

MHJ skrev:
Mr. Larsen skrev:Hvem har styr på evt. karantæner til næste kamp?
Aner det ikke, men OB har Anders Møller Christensen, Espen Ruud og Marcus Pedersen i karantæne til kampen mod SE. Så god chance for de ikke henter meget på os i tilfælde af et evt. nederlag.
Nice, men det kunne da være fint hvis vi lige kunne bringe lidt spænding ind i Guldkampen ved at snuppe point fra FCK i næste uge, der er ikke nogen grund til at stoppe stimen allerede :)

Besvar