Nu er der altid et par tusinde billetter tilbage på vest, så der skal nok blive fyldt.AllanPedersen skrev:Nordjyske er nede på ca 20 tilbage... så den kan man vel godt kalde for fyldt.
De 2 eneste tilbage nu, er familie(3f) og Spar Nord
Den fedeste tribune at få fyldt er vel Spar Nord.. det sker selvfølgelig ikke.. Men i skrivende stund er der 2869 sæder tilbage på den.
og 807 tilbage på 3f.
hvad kan der normalt stå på Spar Nord? 3500 ? 4000 ?
kunne være fedt om den krøb under de 2000.. så synes jeg at huske den giver et udtryk af den er godt optaget.
Kamptråd AaB – FCK søndag d. 21. april 2013
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Re: Kamptråd AaB – FCK søndag d. 21. april 2013
Jeg mener der er plads til 4000 på Spar Nord, men så står man også i to rækker. Så vidt jeg husker er der 2000 pladser på Faxe Kondi efter man har sat sæder op, men det er jeg ikke helt sikker på......Oldager skrev:Nu er der altid et par tusinde billetter tilbage på vest, så der skal nok blive fyldt.AllanPedersen skrev:Nordjyske er nede på ca 20 tilbage... så den kan man vel godt kalde for fyldt.
De 2 eneste tilbage nu, er familie(3f) og Spar Nord
Den fedeste tribune at få fyldt er vel Spar Nord.. det sker selvfølgelig ikke.. Men i skrivende stund er der 2869 sæder tilbage på den.
og 807 tilbage på 3f.
hvad kan der normalt stå på Spar Nord? 3500 ? 4000 ?
kunne være fedt om den krøb under de 2000.. så synes jeg at huske den giver et udtryk af den er godt optaget.
Det er mit klare indtryk, at der altid kommer endda betydeligt færre tilskuere, end der på forhånd meldes ud via billetsalg. Jeg husker fra foråret 2011, at der flere dage før blev meldt helt udsolgt til kampene mod Lyngby og SønderjyskE, hvilket altså vil sige ca. 13.800 tilskuere. I praksis dukkede der 11.300 op til Lyngby og omtrent det samme mod SønderjysE - altså hele 2500 tilskuere fra udsolgt, hvilket vil sige at omkring 18 % af pladserne reelt var ledige. Det er i mine øjne et helt absurd spild, og jeg forstår ikke de udmeldinger via billetsalg. Da der blev meldt udsolgt i den sidste kamp mod Brøndby i mesterskabssæsonen 2008 - ja, der var der jo også udsolgt.
Jeg er naturligvis indforstået med, at nogle enkelte kan blive forhindret af force majeure - årsager, ligesom sponsorbilletter kan være uudnyttede. Men for pokker - der er altså et grotesk misforhold mellem udmeldinger og faktiske tilskuertal.
Jeg er naturligvis indforstået med, at nogle enkelte kan blive forhindret af force majeure - årsager, ligesom sponsorbilletter kan være uudnyttede. Men for pokker - der er altså et grotesk misforhold mellem udmeldinger og faktiske tilskuertal.
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Det er jo fordi hver anden mand i Aalborg på en eller anden måde for sponsor billetter..
som direkte resultat af vores dårlige økonomi kan du jo blive sponsor hvis du tilbyder at klatmale bænkene udenfor stadion..
så aldrig til at vide hvor mange der faktisk kommer..
som direkte resultat af vores dårlige økonomi kan du jo blive sponsor hvis du tilbyder at klatmale bænkene udenfor stadion..
Du har helt ret. Hvis man tager det antal billetter der er ude og fratrækker omkring 15%, har man et realistisk tilskuertal. Det er især slemt, når man skaber så meget "hype" omkring billetsalget, at folk rent faktisk tror der er udsolgt og derfor ikke tager afsted. Der bliver helt sikkert ikke udsolgt på søndag, men det er ikke helt umuligt, at der kun vil være billetter til salg på Spar Nord. Hvis det bliver tilfældet er det godt nok træls hvis sponsortribunen kun bliver halvt fyldt.Hovedet skrev:Det er mit klare indtryk, at der altid kommer endda betydeligt færre tilskuere, end der på forhånd meldes ud via billetsalg. Jeg husker fra foråret 2011, at der flere dage før blev meldt helt udsolgt til kampene mod Lyngby og SønderjyskE, hvilket altså vil sige ca. 13.800 tilskuere. I praksis dukkede der 11.300 op til Lyngby og omtrent det samme mod SønderjysE - altså hele 2500 tilskuere fra udsolgt, hvilket vil sige at omkring 18 % af pladserne reelt var ledige. Det er i mine øjne et helt absurd spild, og jeg forstår ikke de udmeldinger via billetsalg. Da der blev meldt udsolgt i den sidste kamp mod Brøndby i mesterskabssæsonen 2008 - ja, der var der jo også udsolgt.
-
AllanPedersen
- Allstar

Klaus skrev:Du har helt ret. Hvis man tager det antal billetter der er ude og fratrækker omkring 15%, har man et realistisk tilskuertal. Det er især slemt, når man skaber så meget "hype" omkring billetsalget, at folk rent faktisk tror der er udsolgt og derfor ikke tager afsted. Der bliver helt sikkert ikke udsolgt på søndag, men det er ikke helt umuligt, at der kun vil være billetter til salg på Spar Nord. Hvis det bliver tilfældet er det godt nok træls hvis sponsortribunen kun bliver halvt fyldt.Hovedet skrev:Det er mit klare indtryk, at der altid kommer endda betydeligt færre tilskuere, end der på forhånd meldes ud via billetsalg. Jeg husker fra foråret 2011, at der flere dage før blev meldt helt udsolgt til kampene mod Lyngby og SønderjyskE, hvilket altså vil sige ca. 13.800 tilskuere. I praksis dukkede der 11.300 op til Lyngby og omtrent det samme mod SønderjysE - altså hele 2500 tilskuere fra udsolgt, hvilket vil sige at omkring 18 % af pladserne reelt var ledige. Det er i mine øjne et helt absurd spild, og jeg forstår ikke de udmeldinger via billetsalg. Da der blev meldt udsolgt i den sidste kamp mod Brøndby i mesterskabssæsonen 2008 - ja, der var der jo også udsolgt.
Hypen startede allerede for 2 uger siden, og kom på baggrund af der ikke var solgt ret meget.. AaB forsøger at sælge billetter ved konstant at give indtrykket af der næsten ikke er nogle tilbage.
Jeg tror nu, der er blevet strammet en del op på sponsor-/fribilletter. Man bliver også nødt til at acceptere, at enkelte kan blive forhindret. Jeg har selv sæsonkort, men har af familiemæssige grunde måtte blive væk 2 gange i denne sæson. Søndag er konfirmationsweekend, og det vil alt andet lige koste noget.AllanPedersen skrev:Det er jo fordi hver anden mand i Aalborg på en eller anden måde for sponsor billetter..
-
AllanPedersen
- Allstar

Det er sjovt tit på twitter skriver folk som KEP, Augo osv. de håber der kommer mange AaB'er til den næste kamp
Og når Kent Nielsen siger sådan her:
- Forhåbentlig kan vores trofaste og talstærke hjemmepublikum hjælpe spillerne med at få tingene tippet over til vores fordel, appellerer Kent Nielsen
Tror i så ledelsen har bedt spillere og trænere om at reklamere, når de kan?
Ikke at jeg har synderligt meget i mod det..
Overdrivelse fremmer forståelse i mine næste 2 linjer.
Men nogle gange virker det sådan helt ud af ingenting hvordan Kent Nielsen kan stå og tale taktik
og så pludselig næsten sige 'og husk i kan komme ind for kun 110kr og få en pølse og en sodavand til halv pris'
- Forhåbentlig kan vores trofaste og talstærke hjemmepublikum hjælpe spillerne med at få tingene tippet over til vores fordel, appellerer Kent Nielsen
Men nogle gange virker det sådan helt ud af ingenting hvordan Kent Nielsen kan stå og tale taktik
og så pludselig næsten sige 'og husk i kan komme ind for kun 110kr og få en pølse og en sodavand til halv pris'
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Ah, en god opbakning er naturligvis en lille fordel, hvordan du ellers vender og drejer det.
Kender vi status på Ahlmann? Han har haft fine tendenser i foråret, ville være en træls man at undvære imod fck.
Kender vi status på Ahlmann? Han har haft fine tendenser i foråret, ville være en træls man at undvære imod fck.
-
Viva i cazzi rossi
- 1. div

- Favoritspiller: Lasse Nielsen
Du er nødt til at komme med andre eksempler end nogen du selv finder på, inden du kritiserer noget, som du egentligt ikke selv har noget imod. Hvad er det egentligt du kritiserer? At Kent vil have flere tilskuere på stadion, som kan give bedre stemning, opbakning til spillerne og flere på penge i AaBs slunkne kasse? Er det at opbakningen, som kan hjælpe os til sejr eller er det, at pengene i fremtiden kan hjælpe os til en stærkere trup som du er utilfreds med? Er det virkelig interessant at stille spørgsmålsteg ved om det er ledelsen, der har sat Kent op til at komme med disse udtalelser, når det i sidste ende ikke er tvivl om at han rent faktisk mener det?AllanPedersen skrev:Det er sjovt tit på twitter skriver folk som KEP, Augo osv. de håber der kommer mange AaB'er til den næste kamp
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
TÆNK hvis det kunne være en kamp hvor vi kunne spille dem direkte nedthomasjn skrev:Ja og derudover til kampen et par uger før mod de uringule kunne banke et stort søm i deres kiste med en komfortabel sejr foran et fyldt stadion.Kristian skrev:Og hvor kunne det dog være fedt, hvis vi kunne fylde stadion til Lynges afskedskamp, og tilmed sikre os den 3-4 plads den dag.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
- Gentleman Finn
- Allstar

Det bliver nok ikke kampen hvor de bliver sendt matematisk ned, men vi kan skubbe dem halvvejs ud over kanten. Det bliver sikkert en fin dag på stadion og spillerne plejer at ramme dagen i de her kampe.mich1596 skrev:TÆNK hvis det kunne være en kamp hvor vi kunne spille dem direkte nedthomasjn skrev:Ja og derudover til kampen et par uger før mod de uringule kunne banke et stort søm i deres kiste med en komfortabel sejr foran et fyldt stadion.Kristian skrev:Og hvor kunne det dog være fedt, hvis vi kunne fylde stadion til Lynges afskedskamp, og tilmed sikre os den 3-4 plads den dag.det ville nok tangere min vådeste drøm og være en af de vildeste kampe overhovedet på Aalborg stadion
HVEM havde troet det?
Men det ser det nu også ud til at blive i morgen, nord tribunen er udsolgt. Førhen var systemet sådan at der på mærkværdig vis dukkede pladser op om morgenen på kampdagen, så folk kan med fordel tjekke der hvis de vil have en siddeplads.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Nordjyske skriver at opstillingen mod FC København bliver med
"the usual suspects".
Eneste ændring er Paddy der erstatter karantæneramte Wurtz. Ahlmann bliver tilsyneladende klar til kampen.
"the usual suspects".
Eneste ændring er Paddy der erstatter karantæneramte Wurtz. Ahlmann bliver tilsyneladende klar til kampen.
- Larstyndskid
- 1. div

AaB vinder 2-1 heraf et mål af Helenius. Øvrige kampfakta skal jeg ikke kunne sige...
Er der nogle, der planlægger at tage nordpå fra Aarhus i morgen i en bil eller vil spytte lidt til benzinen i min bil? PM taaaak
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Kontakt:
Noget nyt om billetsituationen?
Jeg kan huske AaB - Køge , der var mange . Gode gamle Charlie Pedersen scorede til 1 - 0 til Køge . Fantastisk kamp
På spar nord og 3f (uden udebaneburet) er der i alt 2982 billetter til salg, så der bliver godt proppet derude! Håber virkelig at der kan blive bygget en fed stemning op derude!Elscorpio skrev:Noget nyt om billetsituationen?
- ASC Vestjylland
- 1. div

- Favoritspiller: MIG SELV !!!!!!
- Geografisk sted: HolstebronX Måbjerg
Ønsker alle en fed kamp husk at give denMr Alex skrev:På spar nord og 3f (uden udebaneburet) er der i alt 2982 billetter til salg, så der bliver godt proppet derude! Håber virkelig at der kan blive bygget en fed stemning op derude!Elscorpio skrev:Noget nyt om billetsituationen?
Hænderne er til at klappe med pluds at det giver varmen
AaB 3 FCK 1
Min GUD hedder LYNGE og min tros retning er AaB !!!! Min kirke er Aalborg Stadion!!!!!
-
AllanPedersen
- Allstar

Aal....borg.... B... Kkåååååååå
LÅ LÅ LÅ LÅ LÅ LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

LÅ LÅ LÅ LÅ LÅ LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt