Kamptråd AaB – FCK søndag d. 21. april 2013
-
banjobouner
- 1. div

Re: Kamptråd AaB – FCK søndag d. 21. april 2013
PM hvis i vil have kampen 
Jo takbanjobouner skrev:PM hvis i vil have kampen
Kan se du skrev tidligere at du også havde OB-kampen. Hvis du stadig har den, ville det være rigtig lækkert med den også
Er det ikke bare sådan, at vi lidt selv afgør om det skal blive en god sæson, eller endnu en middelmådig til samlingen? Vi har kampe mod FCM og Randers i toppen, som vel skal vindes, hvis spillerne mener noget med bronze. Så har vi BIF hjemme, hvor vi kan sætte et vigtigt søm i deres kiste og derover 2 kampe mod SE og GF ude, som også skal give nogle point, hvis det menes seriøst. Siger ikke vi får 15 point, men vi skal vel have en del, hvis det skal flaske sig, så det er helt op til os selv
Lidt skræmmende, for det plejer ikke gå så godt, når vi kan lugte medaljer.... Krydser fingre, med de udmeldinger der kommer fra truppen, de skal sku give sig 100% så er der muligheder.
Aalborg BK 1885!
Meget enig Søgaard. Al den snak om medaljer ville jeg egentlig helst, at spillerne pakkede væk, og kom med den kedelige, men kloge udmelding om en kamp af gangen. Det er ved at være nogle år siden, men vi har tidligere haft problemer med, at så snart det begynder at lugte at noget spændende, bliver presset åbenbart for stort, og muligheden forspildes. Jeg kan huske mange sæsoner, hvor vi er gået glip af medaljer i de sidste runder... ligesom at vi jo da har spillet en del pokalfinaler uden succes. Jeg kan godt frygte, at vores unge drenge falder igennem, når det virkelig spidser til. På den måde, ville det være "lettere" at komme fra baghjul, og jeg frygter i den grad FCM, som lader til at have ramt en stime på det helt rigtige tidspunkt.Søgaard skrev:Er det ikke bare sådan, at vi lidt selv afgør om det skal blive en god sæson, eller endnu en middelmådig til samlingen? Vi har kampe mod FCM og Randers i toppen, som vel skal vindes, hvis spillerne mener noget med bronze. Så har vi BIF hjemme, hvor vi kan sætte et vigtigt søm i deres kiste og derover 2 kampe mod SE og GF ude, som også skal give nogle point, hvis det menes seriøst. Siger ikke vi får 15 point, men vi skal vel have en del, hvis det skal flaske sig, så det er helt op til os selvLidt skræmmende, for det plejer ikke gå så godt, når vi kan lugte medaljer.... Krydser fingre, med de udmeldinger der kommer fra truppen, de skal sku give sig 100% så er der muligheder.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Men igen, som jeg nævner, så bestemmer vi jo helt selv. Slår vi FCM i weekenden, så er de jo næsten afgørende sat af. Det er sådan nogle kampe vi tit har problemer medHanga skrev:Meget enig Søgaard. Al den snak om medaljer ville jeg egentlig helst, at spillerne pakkede væk, og kom med den kedelige, men kloge udmelding om en kamp af gangen. Det er ved at være nogle år siden, men vi har tidligere haft problemer med, at så snart det begynder at lugte at noget spændende, bliver presset åbenbart for stort, og muligheden forspildes. Jeg kan huske mange sæsoner, hvor vi er gået glip af medaljer i de sidste runder... ligesom at vi jo da har spillet en del pokalfinaler uden succes. Jeg kan godt frygte, at vores unge drenge falder igennem, når det virkelig spidser til. På den måde, ville det være "lettere" at komme fra baghjul, og jeg frygter i den grad FCM, som lader til at have ramt en stime på det helt rigtige tidspunkt.Søgaard skrev:Er det ikke bare sådan, at vi lidt selv afgør om det skal blive en god sæson, eller endnu en middelmådig til samlingen? Vi har kampe mod FCM og Randers i toppen, som vel skal vindes, hvis spillerne mener noget med bronze. Så har vi BIF hjemme, hvor vi kan sætte et vigtigt søm i deres kiste og derover 2 kampe mod SE og GF ude, som også skal give nogle point, hvis det menes seriøst. Siger ikke vi får 15 point, men vi skal vel have en del, hvis det skal flaske sig, så det er helt op til os selvLidt skræmmende, for det plejer ikke gå så godt, når vi kan lugte medaljer.... Krydser fingre, med de udmeldinger der kommer fra truppen, de skal sku give sig 100% så er der muligheder.
Aalborg BK 1885!
de spiller på mandag. og det er min fødselsdag, så en bedre gave end 3 point mod afrika, findes ikke. det være den perfekte gave. så drengene har satme bare af at knokle røven ud af bukserne!Søgaard skrev:Men igen, som jeg nævner, så bestemmer vi jo helt selv. Slår vi FCM i weekenden, så er de jo næsten afgørende sat af. Det er sådan nogle kampe vi tit har problemer medHanga skrev:Meget enig Søgaard. Al den snak om medaljer ville jeg egentlig helst, at spillerne pakkede væk, og kom med den kedelige, men kloge udmelding om en kamp af gangen. Det er ved at være nogle år siden, men vi har tidligere haft problemer med, at så snart det begynder at lugte at noget spændende, bliver presset åbenbart for stort, og muligheden forspildes. Jeg kan huske mange sæsoner, hvor vi er gået glip af medaljer i de sidste runder... ligesom at vi jo da har spillet en del pokalfinaler uden succes. Jeg kan godt frygte, at vores unge drenge falder igennem, når det virkelig spidser til. På den måde, ville det være "lettere" at komme fra baghjul, og jeg frygter i den grad FCM, som lader til at have ramt en stime på det helt rigtige tidspunkt.Søgaard skrev:Er det ikke bare sådan, at vi lidt selv afgør om det skal blive en god sæson, eller endnu en middelmådig til samlingen? Vi har kampe mod FCM og Randers i toppen, som vel skal vindes, hvis spillerne mener noget med bronze. Så har vi BIF hjemme, hvor vi kan sætte et vigtigt søm i deres kiste og derover 2 kampe mod SE og GF ude, som også skal give nogle point, hvis det menes seriøst. Siger ikke vi får 15 point, men vi skal vel have en del, hvis det skal flaske sig, så det er helt op til os selvLidt skræmmende, for det plejer ikke gå så godt, når vi kan lugte medaljer.... Krydser fingre, med de udmeldinger der kommer fra truppen, de skal sku give sig 100% så er der muligheder.
men krydser fingre for at spillerne er tændte - FCM har også 7 mulige karantæner lurende ved næste gule kort, så mon ikke de også kommer til at tabe et point eller to i de sidste runder..
lynge er gud!
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Så er vi 212mand skrev:de spiller på mandag. og det er min fødselsdag, så en bedre gave end 3 point mod afrika, findes ikke. det være den perfekte gave. så drengene har satme bare af at knokle røven ud af bukserne!Søgaard skrev:Men igen, som jeg nævner, så bestemmer vi jo helt selv. Slår vi FCM i weekenden, så er de jo næsten afgørende sat af. Det er sådan nogle kampe vi tit har problemer medHanga skrev:Meget enig Søgaard. Al den snak om medaljer ville jeg egentlig helst, at spillerne pakkede væk, og kom med den kedelige, men kloge udmelding om en kamp af gangen. Det er ved at være nogle år siden, men vi har tidligere haft problemer med, at så snart det begynder at lugte at noget spændende, bliver presset åbenbart for stort, og muligheden forspildes. Jeg kan huske mange sæsoner, hvor vi er gået glip af medaljer i de sidste runder... ligesom at vi jo da har spillet en del pokalfinaler uden succes. Jeg kan godt frygte, at vores unge drenge falder igennem, når det virkelig spidser til. På den måde, ville det være "lettere" at komme fra baghjul, og jeg frygter i den grad FCM, som lader til at have ramt en stime på det helt rigtige tidspunkt.Søgaard skrev:Er det ikke bare sådan, at vi lidt selv afgør om det skal blive en god sæson, eller endnu en middelmådig til samlingen? Vi har kampe mod FCM og Randers i toppen, som vel skal vindes, hvis spillerne mener noget med bronze. Så har vi BIF hjemme, hvor vi kan sætte et vigtigt søm i deres kiste og derover 2 kampe mod SE og GF ude, som også skal give nogle point, hvis det menes seriøst. Siger ikke vi får 15 point, men vi skal vel have en del, hvis det skal flaske sig, så det er helt op til os selvLidt skræmmende, for det plejer ikke gå så godt, når vi kan lugte medaljer.... Krydser fingre, med de udmeldinger der kommer fra truppen, de skal sku give sig 100% så er der muligheder.
men krydser fingre for at spillerne er tændte - FCM har også 7 mulige karantæner lurende ved næste gule kort, så mon ikke de også kommer til at tabe et point eller to i de sidste runder..
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
En detalje fra kampen som også er værd at glæde sig voldsomt over:
Lasse Nielsen
Jakob Ahlmann
Kusk
Augo
PK
Thomsen
Helenius
- 7 mand i startopstillingen fra egne ungdomsrækker, på et hold der spillede lige op med landets bedste hold. Det er ekstremt imponerende og lovende for fremtiden.
Lasse Nielsen
Jakob Ahlmann
Kusk
Augo
PK
Thomsen
Helenius
- 7 mand i startopstillingen fra egne ungdomsrækker, på et hold der spillede lige op med landets bedste hold. Det er ekstremt imponerende og lovende for fremtiden.
Oveni er Dalsgaard og Würtz (omend det er længe siden) hentet fra betydeligt mindre klubber/rækker.Jesper Schmidt skrev:En detalje fra kampen som også er værd at glæde sig voldsomt over:
Lasse Nielsen
Jakob Ahlmann
Kusk
Augo
PK
Thomsen
Helenius
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.