Og stod faktisk på mål sidst vi va i Aalborg, så hvis det er en joke, så er den ca 6 mdr for sent på den.jonas386 skrev:Joker du, eller?Larstyndskid skrev:Det må være en joke? Er det sådan en showkamp fra FCM's vedkommende? Jakob Haugaard er 61 år gammel. Skal han sidde på bænken eller spille de sidste minutter i et tv-show eller sådan noget? Forklar venligst.
Jacob Haugaard er deres anden målmand. Hentet i AB.
FC Midtjylland - AaB, mandag d. 29. april 2013
Re: FC Midtjylland - AaB, mandag d. 29. april 2013
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Det er svært at være utilfreds med at Izunna og Juelsgaard er ude af kampen. Særligt Izunnas fravær er jeg glad for. Det give vores offensiv lidt bedre betingelser for at folde sig ud. Juelsgaard plejer at slå fine dødbolde så det er heller ikke helt skidt han er ude, gad vide hvordan de stiller op defensivt. Offensivt skal vi holde ekstra øje med Peter Andersson, og Igboun er stadig irriterende hurtig. Som udgangspunkt skal vi have et point, vi er trods alt på udebane.
Har Jacob Haugaard spillet i AB??? det er sgu godt gået af en entertainer der har rundet 60, det er vil på deres old boys hold du mener?jonas386 skrev:Joker du, eller?Larstyndskid skrev:Det må være en joke? Er det sådan en showkamp fra FCM's vedkommende? Jakob Haugaard er 61 år gammel. Skal han sidde på bænken eller spille de sidste minutter i et tv-show eller sådan noget? Forklar venligst.
AaB - the Nordic gateway to Europe
Du er virkelig en sørgelig eksistens.Brent skrev:Har Jacob Haugaard spillet i AB??? det er sgu godt gået af en entertainer der har rundet 60, det er vil på deres old boys hold du mener?jonas386 skrev:Joker du, eller?Larstyndskid skrev:Det må være en joke? Er det sådan en showkamp fra FCM's vedkommende? Jakob Haugaard er 61 år gammel. Skal han sidde på bænken eller spille de sidste minutter i et tv-show eller sådan noget? Forklar venligst.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Gentleman Finn
- Allstar

OB gider åbenbart ikke tale med om 3./4. pladsen... selvom de vel egentlig burde have vundet i dag med de chancer de brændte.
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Ærgeligt.....vi smasker dem i Aalborg alligeveljonas386 skrev:Horsens er ved at hjælpe os en hel del lige nu.
En sejr mandag kan pludselig gøre det hele rigtigt sjovt. Randers virker til at være gået i stå, så ser bestemt bronze som værende en mulighed!
Hvis der samtidig bliver en uafgjort i OB - BIF vil weekenden være helt fin imo.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Vil meget stille gøre opmærksom på capo debatten 
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
OB virker elendige, derfor måtte de gerne have vundet over Brøndby. Ville elske et fuldt Aalborg stadion og duften af Brøndby i første division!!
I øvrigt bemærkelsesværdig at Troels Bech er gået fra at være nævnt som afløser til Morten O til nu at sejle rundt med OB...
I øvrigt bemærkelsesværdig at Troels Bech er gået fra at være nævnt som afløser til Morten O til nu at sejle rundt med OB...
Hvis Brøndby skulle vinde en af de her svære 4 kampe for dem, så er det fint, at det bliver OB. FCK taber de helt sikkert til, og så kan vi sende dem rigtig godt ned i suppedasen. Kunne være fedt hvis Horsens nu lige vandt de næste 2 og Brøndby taber, så tror jeg, at de får det ualmindeligt svært ved ikke at ende i 1. div.dyhrmaN skrev:OB virker elendige, derfor måtte de gerne have vundet over Brøndby. Ville elske et fuldt Aalborg stadion og duften af Brøndby i første division!!
- Gentleman Finn
- Allstar

Ligegyldigt hvad for en forfatning bif er i, så får de det svært på Aalborg stadion, sådan har det stort set altid været. Vi plejer at se rødt når de kommer til byen. Og med bifs skrøbelige forsvar kan det godt blive grimt hvis vi da rammer dagen. Solskin, fyldt stadion, øl og tæsk til bif, opskriften på en god maj aften.Kristian skrev:Hvis Brøndby skulle vinde en af de her svære 4 kampe for dem, så er det fint, at det bliver OB. FCK taber de helt sikkert til, og så kan vi sende dem rigtig godt ned i suppedasen. Kunne være fedt hvis Horsens nu lige vandt de næste 2 og Brøndby taber, så tror jeg, at de får det ualmindeligt svært ved ikke at ende i 1. div.dyhrmaN skrev:OB virker elendige, derfor måtte de gerne have vundet over Brøndby. Ville elske et fuldt Aalborg stadion og duften af Brøndby i første division!!
Vi går nu ind i den afgørende fase, holdet har brug for at alle der kan kravle og gå kommer ned og råber de røde frem til point(s), vi plejer at styre mch arena med fast hånd, så kom med ned og råb de bovlamme midtjyder ned under græsset.
Tror også vi får gode betingelser, tror faktisk den vigtigste af de fravær de har er Juelsgaard, Dalsgaard og Kusk kommer til at stå overfor en urutineret ung spiller, mon ikke det alene kan kaste lidt chancer af sig.Gentleman Finn skrev:Det er svært at være utilfreds med at Izunna og Juelsgaard er ude af kampen. Særligt Izunnas fravær er jeg glad for. Det give vores offensiv lidt bedre betingelser for at folde sig ud. Juelsgaard plejer at slå fine dødbolde så det er heller ikke helt skidt han er ude, gad vide hvordan de stiller op defensivt. Offensivt skal vi holde ekstra øje med Peter Andersson, og Igboun er stadig irriterende hurtig. Som udgangspunkt skal vi have et point, vi er trods alt på udebane.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
De andre resultater gør at efter kampen i morgen har vi enten 2, 5 eller 7 point til 5. pladsen i kampen om EL-billetter. Ligepludselig vil jeg godt sælge den i morgen for uafgjort og 5 points forspring, selvom en sejr og indtagelse af 3. pladsen ville være helt forrygende.
- FlæskeFrank
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Jeg håber virkelig at drengene går benhårdt efter sejren i aften. Hvis de kommer med en attitude om at uafgjort er fint, så går det sikkert galt på et eller andet tidspunkt. Hvis vi vinder så overtager vi 3. pladsen, hvilket vil være helt fantastisk. Hvem ville have troet det efter den rædderlige start på forårssæsonen... Sejr i aften vil med stor sikkerhed betyde, at vi allerede med 4 runder tilbage har kvalificeret os tilFlæskeFrank skrev:De andre resultater gør at efter kampen i morgen har vi enten 2, 5 eller 7 point til 5. pladsen i kampen om EL-billetter. Ligepludselig vil jeg godt sælge den i morgen for uafgjort og 5 points forspring, selvom en sejr og indtagelse af 3. pladsen ville være helt forrygende.
Euro League, da vi i så fald vil have 7 point ned til Esbjerg på 5. pladsen med 4 runder igen. Et så stort forspring tror jeg ikke at vi vil sætte over styr.
Anyway så er det en lidt teoretisk diskussion. Der skal virkelig strammes op i aften da FCM virkelig har momentum. De har stor power og løbevillighed, men omvendt så har de også svagheder. Dødbolde bliver endnu engang et vigtigt fokuspunkt, her kan midtjyderne virkelig gøre ondt på os. "Dunken", Kristian Bak (hvis han spiller), Kolja, Erik Svitjenko mv. er uhyre farlige i luftspillet. Her risikerer vi at blive totalt overmatchet.
Tror ikke at vi holder nullet, men modsat så er der også fin mulighed for at det offensive trekløver Helenius, Kusk og SF scorer et eller flere mål i aften!
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Vi burde have rigtig gode chancer i aften, for jeg synes faktisk vi har et bedre hold end FCM. Problemet er bare at vi plejer smide point i de her kampe, hvor der for alvor kan lægges afstand til holdene under os, det ville desværre være rigtig typisk at tabe den.
Jeg krydser i voldsom grad fingre for en sejr, så vi næsten afgørende kan sætte os på den top 4 placering som holdet i den grad har fortjent, men vil også være udpræget tilfreds med uafgjort og 5 points forspring til de nærmeste forfølgere.
Jeg krydser i voldsom grad fingre for en sejr, så vi næsten afgørende kan sætte os på den top 4 placering som holdet i den grad har fortjent, men vil også være udpræget tilfreds med uafgjort og 5 points forspring til de nærmeste forfølgere.
Jeg er godtnok ikke tryk ved det forventningspres der pludselig ligger på holdet. For første gang i flere år, har vi noget reelt at miste, i form af EL billetter, og desværre synes jeg at tendensen de sidste mange sæson afslutninger (efterår og forår), har været at holdet mister fokus når ferien nærmer sig. Gang på gang, har de på uforklarlig vis smidt de sidste 2-4 kampe før ferien, netop som det så ud til at blive rigtigt sjovt
Jeg håber SÅ meget, at gutterne gør alt tvivl til skamme i aften, og giver kludehandlerne en gang læsterlige prygl
Jeg håber SÅ meget, at gutterne gør alt tvivl til skamme i aften, og giver kludehandlerne en gang læsterlige prygl
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
[quote="budo"]Jeg er godtnok ikke tryk ved det forventningspres der pludselig ligger på holdet. For første gang i flere år, har vi noget reelt at miste
Hehe, husker du 2011?
Hehe, husker du 2011?
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Jeg er også meget nervøs angående kampen i aften, men jeg tror at der er så meget kvalitet i holdet at vi som minimum opnår uafgjort. Derudover har vi påbegyndt en positiv stime, som bekendt plejer holdet at spille i stimer af 7-8 kampe hvor holdet enten ikke kan vinde eller tabe. Heldigvis er vi i en positiv stime!budo skrev:Jeg er godtnok ikke tryk ved det forventningspres der pludselig ligger på holdet. For første gang i flere år, har vi noget reelt at miste, i form af EL billetter, og desværre synes jeg at tendensen de sidste mange sæson afslutninger (efterår og forår), har været at holdet mister fokus når ferien nærmer sig. Gang på gang, har de på uforklarlig vis smidt de sidste 2-4 kampe før ferien, netop som det så ud til at blive rigtigt sjovt![]()
Vi må endnu engang undvære karantæneramte Würtz, hvilket gør mig lidt nervøs. Paddy fylder meget lidt defensivt og jeg kan godt blive nervøs for, at vi taber slaget om midtbanen. FCM har en stærk central midtbane i form af Mads Albæk og Peter Andersson, men det er også en mulighed at de flytter "krigeren" Kristian Bak op på midtbanen.
Der skal virkelig fightes i aften, så må det polerede spil komme senere. I øvrigt skulle græsset på MUH Arena
-
Viva i cazzi rossi
- 1. div

- Favoritspiller: Lasse Nielsen
http://www.bold.dk/nyt/Optakt-FC-Midtjylland--AaB" onclick="window.open(this.href);return false;
Som man kan læse er både Kusk og Helenius ret godt scorende mod FCM. Så hvis dette holder stik, afhænger meget af kampen af defensiven. Tror på at vores defensiv er blevet bedre rustet, specielt mentalt, da det er ved at være et par kampe siden vi har lavet hjerneblødninger i forsvaret. Eneste problem tilbage er så bare at AaB plejer at skuffe når de først har bygget forventningerne op.
Så jeg regner egentligt ikke med så meget og er egentligt også lidt ligeglad.
Som man kan læse er både Kusk og Helenius ret godt scorende mod FCM. Så hvis dette holder stik, afhænger meget af kampen af defensiven. Tror på at vores defensiv er blevet bedre rustet, specielt mentalt, da det er ved at være et par kampe siden vi har lavet hjerneblødninger i forsvaret. Eneste problem tilbage er så bare at AaB plejer at skuffe når de først har bygget forventningerne op.
Så jeg regner egentligt ikke med så meget og er egentligt også lidt ligeglad.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Kontakt:
Trælst man kan ikke komme med til Herning pga det er en mandagsaftenkamp. Håber de andre der kommer derned kan heppe drengene frem til en sejr over de kawe bønder fra Heden.