FC Midtjylland - AaB, mandag d. 29. april 2013
-
tommas jensen
- Landshold

- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
Re: FC Midtjylland - AaB, mandag d. 29. april 2013
de sejler fuldstændigt nede bag i, hvad sker der for dem
Tror ikke det er så slemt hvis vi spiller uden forsvar i næste kamp. I hvert fald ikke anderledes end i dag.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Så havde jeg nok ikke stillet det op som et spørgsmål, så nej den er i bedste fald mulig.Flower skrev:Er det virkelig et spørgsmål? Det er da en oplagt scoringschance.Pollack2 skrev:Ja som absolut sidste mand stopper han jo ulovligt bolden-men spørgmålet er om han fratager os en oplagt scoringschance?swfc skrev:Kun gult til Lössl? Det kunne vel godt være rødt?
Ork for helvede..
Og så fik Dalle også lige meldt sig ind i en elendig forsvarsindsats i bagkæden: clearer bolden direkte ind foran mål...
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
KEP og Lasse har jo ikke været i nærheden af at stemple ind og de skal være vores rutineret kræfter.Popnizzen skrev:Og så stempler forsvaret ud igen..... Magter det ikke
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Tror vi skal være glade for en uafgjort i dag.
Det er da vildt som Graulund lyder som Mads Steffensen..
Det er da vildt som Graulund lyder som Mads Steffensen..
1 2 3 Jimmy er en mur!
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

Ahlmann løber godtnok lige igennem deres højreside gang på gang. Lad os udnytte det.
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.
Jeg ville ikke kommentere på vores defensiv udover, at hvis Dunken og Sly har det så nemt mod vores centerforsvar, så tør jeg ikke tænke på hvad Makienok+Antipas kan lave af ravage...
Det der i den grad irriterer mig er hvor ringe er vi når vi er kommet forbi deres forsvar på baglinjen. Vi kan simpelthen ikke slå en aflevering skråt tilbage i feltet så bolden kan sparkes i kassen. HVER gang spiller vi den skråt bagud til en FCM-spiller.
Det der i den grad irriterer mig er hvor ringe er vi når vi er kommet forbi deres forsvar på baglinjen. Vi kan simpelthen ikke slå en aflevering skråt tilbage i feltet så bolden kan sparkes i kassen. HVER gang spiller vi den skråt bagud til en FCM-spiller.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Nogen der har stream med dansk kommentator? Er ved at blive idiot af mit engelske stream...
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Gentleman Finn
- Allstar

Meh, træls tidspunkt pausen falder på. fcm var rimelig nemme at trykke ned.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Kontakt:
Er det ikke ved at være 7 år siden vi sidst vandt nede i Herning?
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Jo, hvis du med 7 år mener sidste gang vi var dernede...Elscorpio skrev:Er det ikke ved at være 7 år siden vi sidst vandt nede i Herning?
1 2 3 Jimmy er en mur!
-
jensemand57
- Allstar

Vi vandt sidste sæson 3-1 på heden.Elscorpio skrev:Er det ikke ved at være 7 år siden vi sidst vandt nede i Herning?
- Gentleman Finn
- Allstar

Vi slog dem 3-1 i en tågekamp sidste sæson. Og spillede vidst 2-2 i mødet lige før.Elscorpio skrev:Er det ikke ved at være 7 år siden vi sidst vandt nede i Herning?
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Nu skal vi satme ha styr på det forsvar! Kæft det sejler!!
Vi skal nok få chancerne i 2. halvleg - men der skal lukkes af.
Bienvenu Bassogog!
-
jensemand57
- Allstar

Nemligastonvilla skrev:Nu skal vi satme ha styr på det forsvar! Kæft det sejler!!
Det er kampe som denne her, jeg ikke har nerver til. Den kan lige så godt ende 4-4, 5-1, 3-4.
Nogle gange er det tydeligt, indenfor de første 10-20 minutter, at dette her bliver en kamp hvor det kræver 3-4 mål for bare at få et point, fordi vores midterforsvar er elendigt på dagen - og det bliver det her åbenlyst også...
Nogle gange er det tydeligt, indenfor de første 10-20 minutter, at dette her bliver en kamp hvor det kræver 3-4 mål for bare at få et point, fordi vores midterforsvar er elendigt på dagen - og det bliver det her åbenlyst også...
AaB - ingen lige - ingen over !
Svært at gi racisme det røde kort, når man gang på gang ser Sly kaste sig til jorden og trille rundt, indtil der bliver uddelt gult kort, hvor han derefter rejser sig op og går som om intet er sket.....
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Kontakt:
Hvor er Kristian Bak dog bare kaw at se og høre på
hvor er jeg dog træt af den dommer,
klart rødt kort til deres målmand, og hvor er det træls at dommeren ikke gør noget ved spillerne når de sparker til bolden, efter at han har føjtet, hvis jeg ikke husker helt galt, så var det noget dommerne vil have fokus på i denne sæson, og hvis det skete, så koster det et gult kort
klart rødt kort til deres målmand, og hvor er det træls at dommeren ikke gør noget ved spillerne når de sparker til bolden, efter at han har føjtet, hvis jeg ikke husker helt galt, så var det noget dommerne vil have fokus på i denne sæson, og hvis det skete, så koster det et gult kort
Dem der ikk syntes at det er fuldt fortjent at AaB er Danske mestre 2008, vil jeg mene at de skal holde sig langt over på den anden side af storbæltsbroen de næste mange mange år.
Citat Carsten Werge
Citat Carsten Werge
Fordi han er neger?EINHILL skrev:Svært at gi racisme det røde kort, når man gang på gang ser Sly kaste sig til jorden og trille rundt, indtil der bliver uddelt gult kort, hvor han derefter rejser sig op og går som om intet er sket.....