Det går vist godt nok rent økonomisk for vores hvide puma i hans nye storhedstid
vandmelonen skrev:Jimmy kan lige nu ses live på Canal 8 sport i kampen mellem Sporting og Chivas.
vandmelonen skrev:Jimmy kan lige nu ses live på Canal 8 sport i kampen mellem Sporting og Chivas.
Enig! Han var ikke særlig god (for os), men ikke et flop.thomasjn skrev:Synes du er useriøs i din Saganowski-kritik. Han kom først et godt stykke inde i sæsonen - så vidt jeg husker sad mange debatside-brugere og hamrede løs på F5-testen inde på AaBs hjemmeside d. 31/08/08, hvor han blev præsenteret i sidste øjeblik inden vinduet lukkede. En spiller der først blev hentet ind til sidst i vinduet og som ikke var i god form skulle selvfølgelig bruge lidt tid til at komme i form og blive spillet ind på holdet, hvorfor han først var prangende til sidst i det efterår. Men taget i betragtning under, hvilke omstændigheder han blev hentet under og hvad han nåede at vise synes jeg det er yderst useriøst at kalde ham et flop. Nilsson synes jeg var lidt mere på vippen, men vi så han var god, men han var desværre ret skadesplaget.frederikshavneren skrev:Det blev han kaldt af mange da Saganowski ikke helt levede op til forventningerne. Saganowski blev lejet i Southampton og startede meget sløvt i AaB, men gradvist blev han bedre. Helt godt blev det dog aldrig, men af de 3 berømte lejesvende efter Prica salget (Lasse Nilsson, Marek Saganowski og Luton Shelton) var Saganowski måske den bedste.MortenN skrev:frederikshavneren skrev:Sagaflopski scorede begge mål i Legias sejr på 2-0 ude over Slask (cool navn).
Sagaflopski????????? hvorfor dog det navn????
Shelton vil jeg medgive var et flop - han var i værste fald vores ringeste udlænding siden Wellington og i bedste fald totalt fejlcastet til AaBs system. Derudover var der, hvis noget med han havde personlige problemer, men han var i hvert fald ikke god.

Jeg har et super billede af Jimmy fra kampen I gaar - hvordan faar jeg smidt det ind i forum'et?Sambaman skrev:Enig! Han var ikke særlig god (for os), men ikke et flop.thomasjn skrev:Synes du er useriøs i din Saganowski-kritik. Han kom først et godt stykke inde i sæsonen - så vidt jeg husker sad mange debatside-brugere og hamrede løs på F5-testen inde på AaBs hjemmeside d. 31/08/08, hvor han blev præsenteret i sidste øjeblik inden vinduet lukkede. En spiller der først blev hentet ind til sidst i vinduet og som ikke var i god form skulle selvfølgelig bruge lidt tid til at komme i form og blive spillet ind på holdet, hvorfor han først var prangende til sidst i det efterår. Men taget i betragtning under, hvilke omstændigheder han blev hentet under og hvad han nåede at vise synes jeg det er yderst useriøst at kalde ham et flop. Nilsson synes jeg var lidt mere på vippen, men vi så han var god, men han var desværre ret skadesplaget.frederikshavneren skrev:Det blev han kaldt af mange da Saganowski ikke helt levede op til forventningerne. Saganowski blev lejet i Southampton og startede meget sløvt i AaB, men gradvist blev han bedre. Helt godt blev det dog aldrig, men af de 3 berømte lejesvende efter Prica salget (Lasse Nilsson, Marek Saganowski og Luton Shelton) var Saganowski måske den bedste.MortenN skrev:frederikshavneren skrev:Sagaflopski scorede begge mål i Legias sejr på 2-0 ude over Slask (cool navn).
Shelton vil jeg medgive var et flop - han var i værste fald vores ringeste udlænding siden Wellington og i bedste fald totalt fejlcastet til AaBs system. Derudover var der, hvis noget med han havde personlige problemer, men han var i hvert fald ikke god.
Det er utroligt man kan udnytte sin hurtighed så dårligt som Shelton gjorde det! Vær eneste gang manden fik bolden, var han jo Offside.
Smid det på dropbox eller lign. og link til det.0542 skrev:Jeg har et super billede af Jimmy fra kampen I gaar - hvordan faar jeg smidt det ind i forum'et?Sambaman skrev:Enig! Han var ikke særlig god (for os), men ikke et flop.thomasjn skrev:Synes du er useriøs i din Saganowski-kritik. Han kom først et godt stykke inde i sæsonen - så vidt jeg husker sad mange debatside-brugere og hamrede løs på F5-testen inde på AaBs hjemmeside d. 31/08/08, hvor han blev præsenteret i sidste øjeblik inden vinduet lukkede. En spiller der først blev hentet ind til sidst i vinduet og som ikke var i god form skulle selvfølgelig bruge lidt tid til at komme i form og blive spillet ind på holdet, hvorfor han først var prangende til sidst i det efterår. Men taget i betragtning under, hvilke omstændigheder han blev hentet under og hvad han nåede at vise synes jeg det er yderst useriøst at kalde ham et flop. Nilsson synes jeg var lidt mere på vippen, men vi så han var god, men han var desværre ret skadesplaget.frederikshavneren skrev:Det blev han kaldt af mange da Saganowski ikke helt levede op til forventningerne. Saganowski blev lejet i Southampton og startede meget sløvt i AaB, men gradvist blev han bedre. Helt godt blev det dog aldrig, men af de 3 berømte lejesvende efter Prica salget (Lasse Nilsson, Marek Saganowski og Luton Shelton) var Saganowski måske den bedste.MortenN skrev:frederikshavneren skrev:Sagaflopski scorede begge mål i Legias sejr på 2-0 ude over Slask (cool navn).
Det er utroligt man kan udnytte sin hurtighed så dårligt som Shelton gjorde det! Vær eneste gang manden fik bolden, var han jo Offside.
Lidt hjælp:0542 skrev: Jeg har et super billede af Jimmy fra kampen I gaar - hvordan faar jeg smidt det ind i forum'et?

Tak for hjaelpen, PastoriusPastorius skrev:Lidt hjælp:0542 skrev: Jeg har et super billede af Jimmy fra kampen I gaar - hvordan faar jeg smidt det ind i forum'et?
Det er et meget ærgerligt rygte. Yderst skuffende hvis han skifter til AGF.Njak skrev:Hvad siger i til det her rygte? Ene på vej til AGF
http://www.morethanaclub.dk//news.php?readmore=16829
Hvis der nu ikke har været interesse fra AaB, kan man vel ikke fortænke ham lyst til spilletid? Jeg forstår ikke at det skal være så stort et problem, medmindre han direkte har fravalgt AaB som Grønkjær gjorde.AalborgTrendies skrev:Der er vel ikke meget mere at sige til den, at hvis det passer og Ene skifter til en så markant rival, så fortjener han ikke andet end at blive mødt med buh-råb.
Men lad den nu lige blive bekræftet først.
Kunne ikke lade være at grine lidt, da du nævnte at AGF har kapacitet til at arbejde mere langsigtet og proaktivt. Tror sådan set, at du har ret, men så er det godt at de har en af ligaens ringeste sportsdirektører som gør ting lidt i øst og vest. De har brugt flere penge end os i mange år, men at de er endt over os er en sjældenhed.Yankee skrev:Det er et meget ærgerligt rygte. Yderst skuffende hvis han skifter til AGF.Njak skrev:Hvad siger i til det her rygte? Ene på vej til AGF
http://www.morethanaclub.dk//news.php?readmore=16829
Desværre har AGF tydeligvis et langt større spillerbudget og kapacitet til at arbejde langt mere proaktivt og langsigtet på transfermarkedet end os - især når vi står midt i en ledelsesmæssig brydningstid. Dog vil jeg nu stadig se den før jeg tror på det.

Og så kunne de unge drenge passende køre ham så meget rundt, at det ender med at han brækker sig.AalborgTrendies skrev:Der er vel ikke meget mere at sige til den, at hvis det passer og Ene skifter til en så markant rival, så fortjener han ikke andet end at blive mødt med buh-råb.
Men lad den nu lige blive bekræftet først.

Jeg tror heller ikke på at vi har råd til Ene. Den eneste mikroskopiske mulighed er vel hvis det er muligt at indgå en lejeaftale med Mechelen, hvor belgierne stadigvæk betaler det meste af Enes løn. Det er langt ude og kommer ikke til at ske, men damn hvor vil det være belastende at se Ene i f.eks. AGFMr. Larsen skrev:Vi har et af superligaens mindste budgetter.... vi har ikke råd til ham, forstå det nu.
Det kommer da an på hvad han kræver. Due og Kayke er på vej ud af døren, LN måske ligeså hvis han vil til udlandet og mon ikke vi også får solgt Helenius og/eller Kusk i dette vindue. Hvis man prioriterer det, kan jeg ikke se man ikke skulle kunne finde et par hundrede tusser om md. der, hvilket jeg endda tvivler på at han ville kræve. Vi kan så diskutere hvad Mechelen vil have for ham. Men ser det bestemt som muligt at hente ham rent økonomisk, givet realistiske lønkrav.Mr. Larsen skrev:Vi har et af superligaens mindste budgetter.... vi har ikke råd til ham, forstå det nu.