AaB - Brøndby if, søndag d. 12. maj 2013
Re: AaB - Brøndby if, søndag d. 12. maj 2013
Hvasså AaB, 0-1, er det på tide at begynde at spille lidt fodbold? Vildt så ringe de spiller lige for tiden.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
SF virker om muligt til at være endnu ringere end i Sønderjyske. Vi taber idag hvis ikke snart vi vågner. Kusken kan altså ikke gøre det alene 
Kom nu igang AaB!!!
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Er det bare mig, eller er Due fuldstændigt fraværende defensivt?
100 pct enig den må Kent tage på sin kappe ved at sætte Thomsen af og sætte talentløse dovne passive due på banen.Martino skrev:Jeg savner Thomsen!
Skam dig Kent.
Glæder mig mig til at sæsonen er færdig for det her ultra pinligt
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
For fanden, hvor skal de tage sig sammen. Sådan en flok ugidelige tøsedrenge - kan ikke holde ud at se på det pis.
Jamen vi er da helt væk pt. Mangler vi spillere på banen eller har vi bare Due og Wichmann i startopstillingen. Fuck jeg savner Augo og Thomsen.
Kom nu igang AaB!!!
Farvel Europa. Hvor er due dog pisse ringe
„The less you care, the happier you will be.“
Ja det er helt sort med de toBisgaard skrev:Jamen vi er da helt væk pt. Mangler vi spillere på banen eller har vi bare Due og Wichmann i startopstillingen. Fuck jeg savner Augo og Thomsen.
AaB - BIF 13/4 2014
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Thomsen og Curth ind i pausen, tak!
-
AllanPedersen
- Allstar

forstår stadig ikke PK ikke er inde..
Og Dalsgaard virker til at være blevet bange for at gå til baglinien. Alting skal ind igennem midten med de sædvanlige blodtab til følge.
Kom nu igang AaB!!!
Skift også evigt usynlige Wichmann med Paddy.Poker-One-Kenobi skrev:Thomsen og Curth ind i pausen, tak!
-
AllanPedersen
- Allstar

Dalle spiller helt sikkert som Kent har instrueret ham til at spille..Bisgaard skrev:Og Dalsgaard virker til at være blevet bange for at gå til baglinien. Alting skal ind igennem midten med de sædvanlige blodtab til følge.
Dalsgaard slår tit indlæg i andre kampe.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Selvsving og dommedagsprofetier... Så kender vi debatsiden igen!
Ska' vi hak'?
Ro på gutter - gode takter her til sidst.
Ja, vi har generelt haft lidt problemer, men det er altså ikke fordi, Brøndby har været gode. Bare mindre dårlige.
En fattet opsang i pausen og så lidt mere sikkerhed i afleveringerne, så kommer det.
Ja, vi har generelt haft lidt problemer, men det er altså ikke fordi, Brøndby har været gode. Bare mindre dårlige.
En fattet opsang i pausen og så lidt mere sikkerhed i afleveringerne, så kommer det.
Er der nogen der kender svaret på, hvorfor vores mest formstærke spiller er sat på bænken?
Hold kaje vi er ringe. Fuldt fortjent Brøndby-føring selvom de mildest talt ikke har spillet specielt godt.
Hold kaje vi er ringe. Fuldt fortjent Brøndby-føring selvom de mildest talt ikke har spillet specielt godt.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Nøj hvor mangler der bevægelse på midtbanen, og ingen tager lederskab på banen. Thelander spiller udemærket i forsvaret, men det er så tydeligt at KEP's stemme mangler. Hvorfor stod et helt hold passivt inde i det mindste felt ved scoringen?
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Ja, jeg forstår heller intet af den disposition, men indimellem får Kent en hjerneblødning. Dog er jeg overordnet tilfreds med det han har præsteret hos os, og hans valg af spillere i start 11.Maglau skrev:100 pct enig den må Kent tage på sin kappe ved at sætte Thomsen af og sætte talentløse dovne passive due på banen.Martino skrev:Jeg savner Thomsen!
Skam dig Kent.
Glæder mig mig til at sæsonen er færdig for det her ultra pinligt
Jeg savner Winsnes