AaB - Brøndby if, søndag d. 12. maj 2013
Re: AaB - Brøndby if, søndag d. 12. maj 2013
Hehe, han røg så der.
Hvilket comeback.
Hvilket comeback.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
jonas386 skrev:Nice, nulbonnen Dumic kommer ind.
FORHELVEDE, SÅ FÅ DOG DET LORT IND!!!
Og der tjekkede han ud!
Enig. Det er da helt godnat at forære sejre til alle Brømbøøhs nedryknings-konkurrenter, og så selv slippe dem af krogen i sidste ende. Alle de nederlag til skod-hold, jeg har forsøgt at retfærdiggøre gennem sæsonen med, at det var go'e point at give væk for at se BIF i 1.div.Provst i Brovst skrev:Det er ikke nok, BIF skal ikke have point.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Kan det i øvrigt virkelig passe at der ikke findes folk i truppen der er bedre til frispark end Helenius?
Synes altid hans spark er dybt elendige.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
lårt, l0rt, lørt, pigkhoveder alle sammen.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
pis og røv, vi burde ha vundet.
nu har vi FCM og evt. Fiskerne i nakken..... det skal nok blive sjovt
nu har vi FCM og evt. Fiskerne i nakken..... det skal nok blive sjovt
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Hold dog op. De er pissegoe, hvis du bare kniber øjnene sammen og forestiller dig de sidder 1½ meter lavere.jonas386 skrev:Kan det i øvrigt virkelig passe at der ikke findes folk i truppen der er bedre til frispark end Helenius?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Det er med Helenius frispark som med Pølsen langskud, de har scoret engang, så nu tror de på miraklet.
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Skuffende! Hvis vi havde spillet bare lidt i nærheden af hvad vi kan, så var den vundet sikkert!!
FUCK PIS LORT!!
FUCK PIS LORT!!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
God kamp af Kusk, som sådan da. Mange gode ture, dog en smule impotent i den sidste aflevering og skud. Helenius spillede elendigt det meste, men sluttede godt af. Vildt at han er begyndt at score på hovedet. Desuden var Thelander og Lasse ok i forsvaret, dog mangler der en del fornuftig kommunikation mellem de tre bagerste. Ahlmann er min #1, selvom det ikke vanvittigt godt, så var det fornuftigt i det meste, selv med en halvsløj Due foran.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Med holdets succesrate af scoringer på direkte frispark in mente, så er det mig ubegribeligt, hvorfor både Due og Helenius sparker direkte på mål, når vi har 7-8 mand med fremme i feltet.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det er mere eller mindre en naturlov at man skal skyde direkte når man er så tæt på mål. Så tæt på har modstanderen en kæmpe fordel i hovedspillet, og der er en betydelig risiko for at få en kontra imod sig.Pippo skrev:Med holdets succesrate af scoringer på direkte frispark in mente, så er det mig ubegribeligt, hvorfor både Due og Helenius sparker direkte på mål, når vi har 7-8 mand med fremme i feltet.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Nu bliver det rigtigt spændende i de sidste kampe. Sejr mod AGF og Randers. Optimist.
Synes at vi havde fortjent sejren, men nu er der jo egentlig ikke noget der hedder fortjent i fodbold, så jeg lukker bare røven. Nu bliver det skide spændende i de næste to kampe. Det gik som frygtet med Due i store dele af kampen og WIchmann var kun synlig i momenter. Brøndby skal ikke ødelægge mit humør, så kampen er for mig glemt. Sejr mod AGF og en perfekt afsked med Lynge mod Randers, hvor bronzen stadig kommer i hus.
Med hensyn til Helenius, så har han haft flere fine frispark. Der er ikke nogen bedre i truppen. Jo, Due og Hallur kan da også bruges. Måske kan Kusk bruges. Hvis Bruhn skulle etablere sig på superligaholdet, så har vi endnu en gut, som der også kan et og andet på et frispark. Ellers kan vi vente på Moses Opondo eller hvem der ellers skyder frispark for u17
AL respekt til Dues indlæg, men jeg håber at den mere dynamiske Thomsen er at finde foran Ahlmann, når vi gæster Århus. Ahlmann gjorde det dog fint, selv med due foran. Glæder mig til V. Ahlmann i truppen. Mon J. Ahlmann kan blive udtaget til VM-kval.? Lasse og Thelander gjorde det fint, det kunne være bedre, men de skal jo lige lære hinanden at kende. Lasse er ikke så god til at gå forrest, som f.eks. måske er, og det kan være et mindre problem.
Hvorfor spilles kampen mod AGF en torsdag?
Synes at vi havde fortjent sejren, men nu er der jo egentlig ikke noget der hedder fortjent i fodbold, så jeg lukker bare røven. Nu bliver det skide spændende i de næste to kampe. Det gik som frygtet med Due i store dele af kampen og WIchmann var kun synlig i momenter. Brøndby skal ikke ødelægge mit humør, så kampen er for mig glemt. Sejr mod AGF og en perfekt afsked med Lynge mod Randers, hvor bronzen stadig kommer i hus.
Med hensyn til Helenius, så har han haft flere fine frispark. Der er ikke nogen bedre i truppen. Jo, Due og Hallur kan da også bruges. Måske kan Kusk bruges. Hvis Bruhn skulle etablere sig på superligaholdet, så har vi endnu en gut, som der også kan et og andet på et frispark. Ellers kan vi vente på Moses Opondo eller hvem der ellers skyder frispark for u17
AL respekt til Dues indlæg, men jeg håber at den mere dynamiske Thomsen er at finde foran Ahlmann, når vi gæster Århus. Ahlmann gjorde det dog fint, selv med due foran. Glæder mig til V. Ahlmann i truppen. Mon J. Ahlmann kan blive udtaget til VM-kval.? Lasse og Thelander gjorde det fint, det kunne være bedre, men de skal jo lige lære hinanden at kende. Lasse er ikke så god til at gå forrest, som f.eks. måske er, og det kan være et mindre problem.
Hvorfor spilles kampen mod AGF en torsdag?
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
havde AaB spillet første halvleg, ligesom den spillede anden, havde det været en hel anden kamp...
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Vigtigt point i forhold til Uefa pladsen, vi skal blot præstere lige op med FCM i de sidste to kampe, burde vi kunne.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Det lignede ellers at vi med lidt skarphed kunne nuppe de 3 point på vores anden halvleg, men det ene point kan også blive værdifuldt i og med vi nu pga. målscoren skal sejre i en af de to sidste for at komme i europa. Og med randers der tager imod fck næste runde kan vi endda også tåle at tabe i århus og bare vinde hjemme imod randers for at bronzen er i hus. Men der var flere spillere jeg gerne ville se lidt mere fra i dag og særligt i 1., forhåbentligt tager vi anden halvleg med til århus og straffer dem. Alle mand til århus!
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
GF har haft svært ved at score, men de virkede pågående og arbejdsomme mod Søndjyske. Jeg håber, at det faktum at de forbliver i superligaen, får dem til at skrue ned for det pres de viste mod Sønderjyske, for det vil ikke være lækkert mod os. De har haft usædvanlig svært ved at score, men nu hvor de har lært at spille med en angriber (kolossen Søren Larsen) begynder de at score. Gamle M. Jørgensen er også stemplet ind. Jeg håber på en sejr mod GF.
Men igen, hvorfor en torsdag?!
Men igen, hvorfor en torsdag?!
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
sæsonens fedeste away!!!! og så på en torsdag
Er der opvarmning et sted i Aarhus?
Er der opvarmning et sted i Aarhus?
Nu må FCK da lige tage sig sammen og slå de satans fiskere. Esbjerg spiller ikke specielt godt, men har i kraft af en suveræn målmand, en vis evne til at vinde deres kampe 1-0. Fuck de kommer alt for tæt på hvis de slår FCK idag. 
Hvis Esbjerg vinder idag, så er er jeg bange for at vi SKAL vinde de sidste to kampe for at holde dem bag os.
Hvis Esbjerg vinder idag, så er er jeg bange for at vi SKAL vinde de sidste to kampe for at holde dem bag os.
Kom nu igang AaB!!!
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Ja fck har spillet en miserabel første halvleg, normalt plejer mesterskabshold ikke at tjekke mentalt ud selvom de er sikre på guldet, så det ville overraske mig hvis de kommer lige så ringe ud til anden.
edit: Det ligner det, så må vi regne esbjerg med i kampen om pladserne omkring os, tilgengæld har de allerede sikret sig europæisk og vil i tilfælde af at vi ender lige under dem give os europa pladsen. De slutter dog i farum.
edit: Det ligner det, så må vi regne esbjerg med i kampen om pladserne omkring os, tilgengæld har de allerede sikret sig europæisk og vil i tilfælde af at vi ender lige under dem give os europa pladsen. De slutter dog i farum.