AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Re: AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013
Okay, jeg er så glad for, at jeg ikke havde mulighed for at se kampen.
Lysten til at tage på stadion mandag er så småt forsvundet, men det gør jeg jo nok alligevel. Ja, det gør jeg da.. Hmm..
Er der nogend er ved om u17 vandt? Sig nu at u17 vandt.. Please..
Lysten til at tage på stadion mandag er så småt forsvundet, men det gør jeg jo nok alligevel. Ja, det gør jeg da.. Hmm..
Er der nogend er ved om u17 vandt? Sig nu at u17 vandt.. Please..
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
-
jensemand57
- Allstar

Det var ikke ok. Det her. Ingen attitude, ingen vilje ingenting. Det må og skal gøres bedre på mandag. Alman må og skal spille på mandag om det så skal være på en indsprøjtning, så skal han fandme ind på den backplads.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
De stiller med et reservehold. Både Wolverhampton og Blackpool har fået bøder for det samme.MHJ skrev:Hvad har FCK lavet andet end at spille elendigt? Og hvad mener du FA havde gjort?alithebeast skrev:Jeg gentager mig selv, det FCK har lavet havde ikke gået i England. Men DBU består af en flok københavnere, der har hovedet placeret i den del af kroppen, der får mindst sol.McQwai skrev:Vi kan takke os selv for det meste. Men FCK har godt nok heller ikke været deres placering/opgave voksen de seneste uger...
Hader København!
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Knap så motiveret Randers mandskab? Hvad var AGF på flugt fra nedrykning eller på på jagt efter Europa?Gentleman Finn skrev:Ja, vi har set vores hold spille masser af gode kampe i foråret. Du må forvente der kommer udsving, når vi har et så ungt mandskab. Og mod et knap så motiveret randers hold, bør vi have rigtig gode chancerrummanden skrev:Tror du helt seriøst selv på en sejr, efter de sidste mange kampe??Gentleman Finn skrev:Ja ja ro på rummand. Vi kan stadig sikre os europæisk kvalifikation med en sejr. Det er sgu stadig stort for vores unge knejter. Og hvis efb ikke vinder i farum, kan vi slutte som nummer 4. med en sejr også.rummanden skrev:hvis det ikke var fordi det var lynge sidste kamp på mandag, så gad jeg squ ikke kører derop og se på det lort, påtrods af at billeten allerede er købt
Det var jo bare bronzemedaljer, så er de altså heller ikke mere værd. Den europæiske kvalifikation, den er tilgengæld noget værd.
Vi må satme ikke tabe Europa billetten til FCM i sidste runde.... Men hvor var vi da dårlige idag!!!!
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Agf havde trodsalt deres hjemmebanefans at spille for, dem har de ikke forkælet i denne sæson. Derimod ikke sagt at i aften ikke var en katastrofe, men har du set ned over vores startopstilling? Der er mange unge knejter, det vil give udsving i en sæson. Det er fint at være skuffet nu, men vores hold er jo ikke til bronzemedaljerne, det er kun fordi ligaen er så lige i år. Men bronzemedaljer er jo heller ikke noget at græde snot over ikke at få.NIN den fromme skrev:Knap så motiveret Randers mandskab? Hvad var AGF på flugt fra nedrykning eller på på jagt efter Europa?Gentleman Finn skrev:Ja, vi har set vores hold spille masser af gode kampe i foråret. Du må forvente der kommer udsving, når vi har et så ungt mandskab. Og mod et knap så motiveret randers hold, bør vi have rigtig gode chancerrummanden skrev:Tror du helt seriøst selv på en sejr, efter de sidste mange kampe??Gentleman Finn skrev:Ja ja ro på rummand. Vi kan stadig sikre os europæisk kvalifikation med en sejr. Det er sgu stadig stort for vores unge knejter. Og hvis efb ikke vinder i farum, kan vi slutte som nummer 4. med en sejr også.rummanden skrev:hvis det ikke var fordi det var lynge sidste kamp på mandag, så gad jeg squ ikke kører derop og se på det lort, påtrods af at billeten allerede er købt
Det var jo bare bronzemedaljer, så er de altså heller ikke mere værd. Den europæiske kvalifikation, den er tilgengæld noget værd.
Randers har tilgengæld haft en meget lang sæson, med pokalkampe og finale, og nu har de sikret sig europæisk kval og medaljer, og kan ikke hentes bagfra af nogen. De spiller tilmed på udebane. Kom ikke og sig det ikke vil give sig udslag på motivationen.
I aften ramte spillerne ikke deres topniveau, forhåbentlig rammer de det på mandag, for når vi er gode rammer vi et højt niveau tilgengæld er vi det rene lort når vi har en offday. Udsvingene er store.
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Pisse lorte kamp. Når det er sagt, og jeg har tæsket konen,kn......hunden og hængt mig selv, så var vi af mange spået nedrykning, så ok sæson alligevel, men ærgelig afslutning.
Aftenens resultater betyder vel at GF skal spille SuperCup mod Chelsea citat Erik Rasmussen
Aftenens resultater betyder vel at GF skal spille SuperCup mod Chelsea citat Erik Rasmussen
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
- NIN
- Allstar

- Kontakt:
Jeg har aldrig på noget tidspunkt givet udtryk for, at drengene ikke har præsteret en godkendt sæson. Det ændre dog ikke et sekund på det faktum, at vi ikke har udvist noget som helst på banen de seneste kampe som har sendt blot et minimum af signal om, at vi uden de store problemer har kunne sikre os bronzemedaljerne. Vi har løbet rundt som zombier siden OB kampen. At et mere end middelmådigt AGF hold, som i hård kamp med OB, har kæmpet en indædt kamp om at være forårets dårligste udstiller os med 3-0 fordi de lige pludselig har deres tilskuere at spille for? Come on. Jeg håber inderligt vi klasker Randers, men kan ikke se det mindste tegn i hverken sol, måne eller stjerner på vi gør det.Gentleman Finn skrev:Agf havde trodsalt deres hjemmebanefans at spille for, dem har de ikke forkælet i denne sæson. Derimod ikke sagt at i aften ikke var en katastrofe, men har du set ned over vores startopstilling? Der er mange unge knejter, det vil give udsving i en sæson. Det er fint at være skuffet nu, men vores hold er jo ikke til bronzemedaljerne, det er kun fordi ligaen er så lige i år.NIN den fromme skrev:Knap så motiveret Randers mandskab? Hvad var AGF på flugt fra nedrykning eller på på jagt efter Europa?Gentleman Finn skrev:Ja, vi har set vores hold spille masser af gode kampe i foråret. Du må forvente der kommer udsving, når vi har et så ungt mandskab. Og mod et knap så motiveret randers hold, bør vi have rigtig gode chancerrummanden skrev:Tror du helt seriøst selv på en sejr, efter de sidste mange kampe??Gentleman Finn skrev:Ja ja ro på rummand. Vi kan stadig sikre os europæisk kvalifikation med en sejr. Det er sgu stadig stort for vores unge knejter. Og hvis efb ikke vinder i farum, kan vi slutte som nummer 4. med en sejr også.rummanden skrev:hvis det ikke var fordi det var lynge sidste kamp på mandag, så gad jeg squ ikke kører derop og se på det lort, påtrods af at billeten allerede er købt
Randers har tilgengæld haft en meget lang sæson, med pokalkampe og finale, og nu har de sikret sig europæisk kval og medaljer, og kan ikke hentes bagfra af nogen. De spiller tilmed på udebane. Kom ikke og sig det ikke vil give sig udslag på motivationen.
- Gentleman Finn
- Allstar

Aftenens resultat sikrer i hvert fald Agf noget at spille for på mandag imod fcm. De kan med en sejr tiltvinge sig en ekstra hjemmebanekamp i næste sæson, ved at overtage 6. pladsen. Det giver lidt ekstra i kassen.9520AaB skrev:Pisse lorte kamp. Når det er sagt, og jeg har tæsket konen,kn......hunden og hængt mig selv, så var vi af mange spået nedrykning, så ok sæson alligevel, men ærgelig afslutning.
- ASC Vestjylland
- 1. div

- Favoritspiller: MIG SELV !!!!!!
- Geografisk sted: HolstebronX Måbjerg
Alle spiller skulle fanme sættes af i støvring for at løbe hjem til hornevej.
Hvis jeg kommer på arbejde med den indstilling i morgen tja så skulle jeg sgu nok ud og se mig om efter et nyt job mandag. Det er bare ikke iorden drenge.
Elsker klubben med der er ingen der siger at jeg skal ha den samme mening om spillernerne FUCK MAND de pissede på klubben idag. (only my opinion)
Hvis jeg kommer på arbejde med den indstilling i morgen tja så skulle jeg sgu nok ud og se mig om efter et nyt job mandag. Det er bare ikke iorden drenge.
Elsker klubben med der er ingen der siger at jeg skal ha den samme mening om spillernerne FUCK MAND de pissede på klubben idag. (only my opinion)
Min GUD hedder LYNGE og min tros retning er AaB !!!! Min kirke er Aalborg Stadion!!!!!
Hvis AaB-Randers ender 1-1 og Ikast vinder 2-0 over AGF, vil AaB og Ikast have samme pointantal, samme måldifference og fuldstændig identisk målscore.
Lidt vildt.
I så fald skal AaB og Ikast mødes på neutral bane efter sæsonen for at afgøre, hvem der får den sidste billet til Europa.
Lidt vildt.
I så fald skal AaB og Ikast mødes på neutral bane efter sæsonen for at afgøre, hvem der får den sidste billet til Europa.
Vil indbyrdes opgør så ikke afgøre det? Og er vi ikke bedst dér?AaB1978 skrev:Hvis AaB-Randers ender 1-1 og Ikast vinder 2-0 over AGF, vil AaB og Ikast have samme pointantal, samme måldifference og fuldstændig identisk målscore.
Lidt vildt
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Nej - ny kamp på neutral grund efter sæsonenFunky skrev:Vil indbyrdes opgør så ikke afgøre det? Og er vi ikke bedst dér?AaB1978 skrev:Hvis AaB-Randers ender 1-1 og Ikast vinder 2-0 over AGF, vil AaB og Ikast have samme pointantal, samme måldifference og fuldstændig identisk målscore.
Lidt vildt
- Gentleman Finn
- Allstar

@ NIN
Superligaen er så lige, at alle stort set kan slå alle. Vi har muligvis lidt flere strenge at spille på offensivt og har haft det igennem det meste af sæsonen, men alle hold fra 2-12 kan slå hinanden i den her liga, hvis de ikke rammer en god dag. Dem har vi så haft 2 ½ af i træk, mener stadig bif kampen, i hvert fald 2. halvleg var godkendt og ku' nemt have givet 3 opoint, nede i sønderjyske ramte vi ikke dagen, og det samme skete i dag. Men med det her hold ser jeg ingen grund til, at vi ikke kan ramme en god kamp på mandag, fordi vi har spillet et par dårlige kampe er ikke ensbetydende med at vi ikke kan finde noget godt spil frem igen.
Superligaen er så lige, at alle stort set kan slå alle. Vi har muligvis lidt flere strenge at spille på offensivt og har haft det igennem det meste af sæsonen, men alle hold fra 2-12 kan slå hinanden i den her liga, hvis de ikke rammer en god dag. Dem har vi så haft 2 ½ af i træk, mener stadig bif kampen, i hvert fald 2. halvleg var godkendt og ku' nemt have givet 3 opoint, nede i sønderjyske ramte vi ikke dagen, og det samme skete i dag. Men med det her hold ser jeg ingen grund til, at vi ikke kan ramme en god kamp på mandag, fordi vi har spillet et par dårlige kampe er ikke ensbetydende med at vi ikke kan finde noget godt spil frem igen.
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Og sådan en kamp vil spillerne nok have svært ved at sætte sig op til, så der ville de nok få stryg...AaB1978 skrev:Hvis AaB-Randers ender 1-1 og Ikast vinder 2-0 over AGF, vil AaB og Ikast have samme pointantal, samme måldifference og fuldstændig identisk målscore.
Lidt vildt.
1 2 3 Jimmy er en mur!
-
jensemand57
- Allstar

Enig. Efter at kampen nu er på afstand, føler jeg ikke den store skuffelse. Det er stadig et hold i udvikling. På den ene side, vil det være fint med Europa i næste sæson, på den anden side har vi ikke holdet som kan gøre sig gældende i Europa samtidig kan de europæiskekampe give bagslag i ligaen, som alt andet lige er vigtigere end EL.Gentleman Finn skrev:@ NIN
- NIN
- Allstar

- Kontakt:
Man kan sagtens argumentere for et par point mere mod f.eks. Brøndby. Omvendt kan man så samtidig påstå, at tre point mod OB og især FCM var mere end heldig. Selvfølgelig kan man som hold misse dagen og der kan være stolpe ud. Problemet er blot (i følge min mening) at viljen (eller energien) har været helt væk i de seneste kampe. Og det er desværre ikke første gang det sker for et AaB hold sidst på sæsonen. Med lad os håbe der ligger tre point og venter mod bronzevinderne.Gentleman Finn skrev:@ NIN
Edit: Det kan KUN være en kæmpe skuffelse at tabe til GF, andet er simpelthen ikke menneskeligt muligt.
- Gentleman Finn
- Allstar

Agf vil lige netop kunne kravle op på en 6. plads med en sejr over fcm, så de har nu noget at kæmpe for på mandag. 6. pladsen giver en ekstra hjemmebanekamp.
Den her skuffelse kan simpelthen ikke beskrives. Alle mand er jo elendige i dag - især i anden halveg hvor absolut ingen tror på det. Kent gamblede og tabte ved at bruge Wichmann i stedet for Augo og vi savnede SF til at skabe rum for Helenius, som i øvrigt da var total anonym.
Er jeg den eneste som synes det så ud til at vi blev snydt for et straffe tidligt i første halveg? Sådan det i hvert fald ud fra tribunen.
Er jeg den eneste som synes det så ud til at vi blev snydt for et straffe tidligt i første halveg? Sådan det i hvert fald ud fra tribunen.
- Gentleman Finn
- Allstar

Jeg er også skuffet over at der ikke blev fightet mere i dag, særligt for de mange supportere vi havde sendt afsted.NIN den fromme skrev:Man kan sagtens argumentere for et par point mere mod f.eks. Brøndby. Omvendt kan man så samtidig påstå, at tre point mod OB og især FCM var mere end heldig. Selvfølgelig kan man som hold misse dagen og der kan være stolpe ud. Problemet er blot (i følge min mening) at viljen (eller energien) har været helt væk i de seneste kampe. Og det er desværre ikke første gang det sker for et AaB hold sidst på sæsonen. Med lad os håbe der ligger tre point og venter mod bronzevinderne.Gentleman Finn skrev:@ NIN
Edit: Det kan KUN være en kæmpe skuffelse at tabe til GF, andet er simpelthen ikke menneskeligt muligt.
Mht. at vi har været heldige mod OB og FCM, så skal du ikke længere tilbage end de 5 første kampe i foråret for at finde det modsatte. Der var det i den grad stolpe ud, vi var vanvittigt uheldige med ikke at få flere point, for vi spillede rigtig fint i starten i foråret.