Selv hvis det skulle glippe, så ville BIF i 1. division altså være en god trøst.Lindmark skrev:Lad det holde til og med på mandag - så vil du se mig smile fra øre til øre (forudsat at vi spiller os til en plads i Europa, naturligvis!)MrBangDK skrev:BIF under stregen med to runder igen
Det får smilet frem tråden
Re: Det får smilet frem tråden
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Dagens ATS:
ATS skrev:TV-GUIDE
Ånderne vender tilbage (TV3)
I aftenens afsnit aflægger Ibi Støving besøg på Brøndby Stadion, hvor der sker mærkelige og uhyggelige ting: Store pengebeløb forsvinder sporløst, boldene suser ind i hjemmeholdets mål fra alle retninger, og tilskuerne har svært ved at holde humøret oppe.
Ibi tilkalder multimediet Marion Dampbarn-Jeans, som efter en seance i spillertunnelen konkluderer, at det er det såkaldte nedrykningsspøgelse, der er på spil. Den synske kvinde fornemmer også, at den afgåede bestyrelsesformands ånd stadig svæver over Brøndby Stadion, fordi den ikke kan finde hvile, og spørgsmålet er nu, om Marion kan nå at uddrive de dårlige ånder inden sæsonens sidste hjemmekamp.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Tak for en god grinerle Cid skrev:Dagens ATS:ATS skrev:TV-GUIDE
Ånderne vender tilbage (TV3)
I aftenens afsnit aflægger Ibi Støving besøg på Brøndby Stadion, hvor der sker mærkelige og uhyggelige ting: Store pengebeløb forsvinder sporløst, boldene suser ind i hjemmeholdets mål fra alle retninger, og tilskuerne har svært ved at holde humøret oppe.
Ibi tilkalder multimediet Marion Dampbarn-Jeans, som efter en seance i spillertunnelen konkluderer, at det er det såkaldte nedrykningsspøgelse, der er på spil. Den synske kvinde fornemmer også, at den afgåede bestyrelsesformands ånd stadig svæver over Brøndby Stadion, fordi den ikke kan finde hvile, og spørgsmålet er nu, om Marion kan nå at uddrive de dårlige ånder inden sæsonens sidste hjemmekamp.
Håber satme ikke det spøgelse bliver uddrevet.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
At Onsides latterlige forsøg på at blande Spelmanns "Brøndbyfølelser" ind i kampen om nedrykning falder fuldstændig til jorden.
http://onside.dk/superligaen/spelmann-v ... d-broendby" onclick="window.open(this.href);return false;
http://onside.dk/superligaen/spelmann-v ... d-broendby" onclick="window.open(this.href);return false;
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Normalt ville jeg s**** Håndbold et stykke, men når de banker bastardklubben over alle bastardklubber Kolding IF København så bringer det også mit smil frem.Lindmark skrev:29-21
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Det var også min første håndboldkamp i tre år, men det var en god oplevelsethomasjn skrev:Normalt ville jeg s**** Håndbold et stykke, men når de banker bastardklubben over alle bastardklubber Kolding IF København så bringer det også mit smil frem.Lindmark skrev:29-21
Lindmark / Vendelbokartellet
- Lindmark
- Allstar

I mangel af et håndboldforum smiler jeg lige videre i denne tråd:
"Aalborg Håndbold er ny dansk mester i herrehåndbold. Klubben vandt sin anden DM-titel kun tre år efter den første. Den anden DM-finalekamp vandt Aalborg søndag aften med 29-26 over KIF Kolding København i Brøndby."
Stort smil over endnu en titel til Nordens Paris, og overbærende smil over den sygelige bastardkonstuktion der kom ud af i forvejen svært plastiske AG Københanvs dødskramper. Hvad sker der for et klubnavn med et akronym der ikke længere giver nogen mening samt navnene på to byer i hver sin ende af landet, der så oven i købet spiller sin vel nok største kamp til dato i en degenereret forstad til en af disse byer? Jeg var seriøst ikke i stand til at forklare min 6-årige datter hvem det var 'vi'/Aalborg spillede mod da jeg havde hende med ind til hjemmekampen i sidste weekend...
"Aalborg Håndbold er ny dansk mester i herrehåndbold. Klubben vandt sin anden DM-titel kun tre år efter den første. Den anden DM-finalekamp vandt Aalborg søndag aften med 29-26 over KIF Kolding København i Brøndby."
Stort smil over endnu en titel til Nordens Paris, og overbærende smil over den sygelige bastardkonstuktion der kom ud af i forvejen svært plastiske AG Københanvs dødskramper. Hvad sker der for et klubnavn med et akronym der ikke længere giver nogen mening samt navnene på to byer i hver sin ende af landet, der så oven i købet spiller sin vel nok største kamp til dato i en degenereret forstad til en af disse byer? Jeg var seriøst ikke i stand til at forklare min 6-årige datter hvem det var 'vi'/Aalborg spillede mod da jeg havde hende med ind til hjemmekampen i sidste weekend...
I den forbindelse passer Aalborg målmanden Ole Ereviks udtalelser efter finalen da meget godt: http://ekstrabladet.dk/sport/haandbold/ ... 989194.ece" onclick="window.open(this.href);return false;Lindmark skrev:I mangel af et håndboldforum smiler jeg lige videre i denne tråd:
Forstår sgu heller ikke ideen. En ting er en fusion, men en fusion mellem Kolding og København??!?!?!?! Wtf?
Det giver jo ingen mening.
Det er lidt for tæt på FC Danmark, hele Danmarks hold.
Det giver jo ingen mening.
Det er lidt for tæt på FC Danmark, hele Danmarks hold.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Den her har vist ikke været vist her:
https://twitter.com/clausjen/status/337 ... 64/photo/1" onclick="window.open(this.href);return false;
Var den sidste ikke noget at tage op på stadion, når dommeren fløjter af?
https://twitter.com/clausjen/status/337 ... 64/photo/1" onclick="window.open(this.href);return false;
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Lindmark
- Allstar

Det er høj klasse - alle 10 punkter!Pastorius skrev:Den her har vist ikke været vist her:
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Sjælland 0
Armenien 4
Forhåbentlig er vi kommet nærmere Olsens exit og en mulighed for, at landsholdet igen bliver hele Danmarks landshold fremfor en lukket fest primært forebeholdt dem fra FCK, FCN og BIF.
Armenien 4
Forhåbentlig er vi kommet nærmere Olsens exit og en mulighed for, at landsholdet igen bliver hele Danmarks landshold fremfor en lukket fest primært forebeholdt dem fra FCK, FCN og BIF.
- Lindmark
- Allstar

Det der resultat får ikke ligefrem smilet frem. Til gengæld lagde jeg mærke til hvor underligt ligegyldigt det føltes hver gang den gamle Randershest trillede en bold ind ved StePans ene stolpe - især sammenlignet med det sug i maven det gav da jeg så den 'officielle' udmelding om forhandlingerne mellem AaB og Villa om vores vigtigste spiller.thomasjn skrev:Sjælland 0
Armenien 4
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Præcis det du skriver beskriver helt præcis min holdning til landsholdet. Jeg holder ikke med holdet som helhed pga. Morten Olsen. Men hvis der er en AaB Spiller med, så ser jeg det gerne for at følge ham.Lindmark skrev:Det der resultat får ikke ligefrem smilet frem. Til gengæld lagde jeg mærke til hvor underligt ligegyldigt det føltes hver gang den gamle Randershest trillede en bold ind ved StePans ene stolpe - især sammenlignet med det sug i maven det gav da jeg så den 'officielle' udmelding om forhandlingerne mellem AaB og Villa om vores vigtigste spiller.thomasjn skrev:Sjælland 0
Armenien 4
På samme måde fik jeg nærmest en euforisk følelse, da jeg læste Helenius var på vej væk til en fornuftig klub.
At konen nu langt om længe har fået lavet sit speciale færdigt, så jeg kan komme igang med at spille golf for alvor, fremfor de sølle 16 runder det endnu er blevet til i år.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Worminator
- Landshold

- Geografisk sted: Ho Chi Minh City
Jeg kan faktisk ikke rigtig finde ud af hvor jeg skal smide dette link, for der er så mange tråde hvor det ville passe perfekt ind. Det kunne ligeså godt ligge i "Det pisser mig af"-tråden, "Hvorfor hade København"-tråden eller "Myten om at dansk fodbold har brug for Brøndby"-tråden, men i sidste ende får det et (overbærende) smil frem, så jeg lægger det her:
Brøndby i millionkrig: Kræver rivalernes tv-penge
Brøndby i millionkrig: Kræver rivalernes tv-penge
Worminator
Mattæus 27.46.
Mattæus 27.46.