Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
af frederikshavneren » 17. maj 2013, 09:14
MrBangDK skrev:frederikshavneren skrev:Et muligt emne kan være Patrick Mortensen fra Lyngby. Han skal næppe ha' det vilde i løn, men jeg ved ikke om han er transferfri til sommer. Jeg tvivler stærkt på om han har niveauet, han bombede ikke ligefrem for Lyngby da de var i Superligaen. Givet de økonomiske rammer er det måske nede på det niveau, at Lynge/Gaarde leder efter "angrebsforstærkning".
Dit indlæg giver simpelthen ikke mening... Du foreslår et emne, som ikke bomber, som måske ikke er transferfri, og som du ikke ved om har niveauet.. Hvorfor så foreslå ham?
Beklager at jeg formulerede mig temmelig dårligt.
Det jeg mente var at pga. den dårlige økonomi så er der ikke råd til at hente profiler udefra. I den forbindelse kan en spiller som
Patrick Mortensen fra Lyngby måske være en mulighed. Jeg ved ikke om han er transferfri til sommer, men selv om han ikke er en specielt god angriber er det sikkert nede på det niveau at der kigges hvis der hentes spillere udefra.
De seneste signinger udefra såsom Thelander, Hallur og SF er jo heller ikke ligefrem spillere der er hentet fra øverste hylde.
-
Søgaard
- Allstar

frederikshavneren skrev:MrBangDK skrev:frederikshavneren skrev:Et muligt emne kan være Patrick Mortensen fra Lyngby. Han skal næppe ha' det vilde i løn, men jeg ved ikke om han er transferfri til sommer. Jeg tvivler stærkt på om han har niveauet, han bombede ikke ligefrem for Lyngby da de var i Superligaen. Givet de økonomiske rammer er det måske nede på det niveau, at Lynge/Gaarde leder efter "angrebsforstærkning".
Dit indlæg giver simpelthen ikke mening... Du foreslår et emne, som ikke bomber, som måske ikke er transferfri, og som du ikke ved om har niveauet.. Hvorfor så foreslå ham?
Beklager at jeg formulerede mig temmelig dårligt.
Det jeg mente var at pga. den dårlige økonomi så er der ikke råd til at hente profiler udefra. I den forbindelse kan en spiller som
Patrick Mortensen fra Lyngby måske være en mulighed. Jeg ved ikke om han er transferfri til sommer, men selv om han ikke er en specielt god angriber er det sikkert nede på det niveau at der kigges hvis der hentes spillere udefra.
De seneste signinger udefra såsom Thelander, Hallur og SF er jo heller ikke ligefrem spillere der er hentet fra øverste hylde.
Fra Gentofte lokalavis 30 marts 2012:
Lyngby Boldklub har forlænget kontrakten med den 22-årige angriber Patrick Mortensen, der har skrevet under på en aftale frem til sommeren 2015.
Så den er vist død

Aalborg BK 1885!
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Efter de sidste par særdeles sløje præstationer og generelt skuffende forår, så kan det AaB har brug for at nyd blod sagtens være udenlandsk. Hvis klubber som Horsens, SønderjyskE, Silkeborg osv. har råd til investeringer i transferfrie udlændinge, hvorfor skulle vi så ikke? Måske det kunne give holdet og klubben noget mere vildskab og dynamik. Uden at have belæg for det, kunne en ren dansk trupsamensætning godt fremelske en stereotyp kultur, der i visse perioder kan være ufordelagtig.
Derfor vil jeg ikke rynke på næsen, hvis Gaarde og co. finder nogle lottokuponer ala. Afolabi, Takyi, Andersson, Hart eller lign.
-
Winterburn
- Landshold

- Favoritspiller: Frank Strandli
- Geografisk sted: New York
Er Anders Randrup noget vaerd mere? Kunne se han ikke forlaenger med BIF. Der var een herinde der foreslog en nu back og rykke Dalsgaard tilbage i front...
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Winterburn skrev:Er Anders Randrup noget vaerd mere? Kunne se han ikke forlaenger med BIF. Der var een herinde der foreslog en nu back og rykke Dalsgaard tilbage i front...
1. Randrup stinker.
2. Dalsgaard er ligaens næstbedste højreback, og hans offensive kvaliteter og speed er essentielle for den måde vi spiller på.
3. Dalsgaard har gjort mange ting fantastisk godt i denne sæson, men træfsikkerheden foran mål har bestemt ikke været en af dem - noget som er ok for en back, men for en angriber?
-
AalborgTrendies
Reyad skrev:
Derfor vil jeg ikke rynke på næsen, hvis Gaarde og co. finder nogle lottokuponer ala. Afolabi, Takyi, Andersson, Hart eller lign.
Andersson en lottokupon? Come on.
Ham ville vi aldrig have haft råd til.
-
Yankee
- Allstar

Reyad skrev:Derfor vil jeg ikke rynke på næsen, hvis Gaarde og co. finder nogle lottokuponer ala. Afolabi, Takyi, Andersson, Hart eller lign.
Jeg er yderst uenig. Vi har en rigtig god holdånd og rigtig godt held med at hente unge, danske spillere ind. Flere á la Thelander, Søren F og Nicolai Larsen, tak!
-
Sambaman
- 2. div

Der er nogen brugere der før har nævnt Ken Ilsø, som afløser for Helenius. Chancer er vidst blevet lidt større for at få fat i ham, da han er rykket ned i 2. Bundesliga sammen med Fortuna Düsseldorf. Dog se jeg stadig chancer som meget små, måske en 5-10 %.
-
Huckleberry
- Ynglinge

KEP besøgte fætter Ilsøe i vinterpausen så der er en mulig kontakt, men det er nok ikke realistisk.
-
Køllen I Møllen
- Allstar

Huckleberry skrev:KEP besøgte fætter Ilsøe i vinterpausen så der er en mulig kontakt, men det er nok ikke realistisk.
Hvordan f... kan det at en mand besøger sin fætter i vinterpausen betyde at der er "en mulig kontrakt"?
Janteloven eksisterer IKKE!
-
Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Køllen I Møllen skrev:Huckleberry skrev:KEP besøgte fætter Ilsøe i vinterpausen så der er en mulig kontakt, men det er nok ikke realistisk.
Hvordan f... kan det at en mand besøger sin fætter i vinterpausen betyde at der er "en mulig kontrakt"?
Det er videnskabeligt, du kan ikke forstå det.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg har lige snakket med en kammerat, som er fætter til Thomas Enevoldsen. Hvor tæt er vi på en kontrakt her?
1 2 3 Jimmy er en mur!
-
Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Køllen I Møllen skrev:Huckleberry skrev:KEP besøgte fætter Ilsøe i vinterpausen så der er en mulig kontakt, men det er nok ikke realistisk.
Tror du skal have pudset brillerne kølle
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
-
Køllen I Møllen
- Allstar

MHJ skrev:Køllen I Møllen skrev:Huckleberry skrev:KEP besøgte fætter Ilsøe i vinterpausen så der er en mulig kontakt, men det er nok ikke realistisk.
Ja, det kan du have ret i

Men det ændrer egentlig ikke så meget på det absurde i indlægget.
Janteloven eksisterer IKKE!
-
jonas386
- Allstar

Køllen I Møllen skrev:MHJ skrev:Køllen I Møllen skrev:Huckleberry skrev:KEP besøgte fætter Ilsøe i vinterpausen så der er en mulig kontakt, men det er nok ikke realistisk.

Tror det skal forståes som at han har en kontakt i AaB, og derfor et forhold.
-
seamann
jonas386 skrev:Køllen I Møllen skrev:MHJ skrev:Køllen I Møllen skrev:Huckleberry skrev:KEP besøgte fætter Ilsøe i vinterpausen så der er en mulig kontakt, men det er nok ikke realistisk.

Intimt?
-
jonas386
- Allstar

seamann skrev:jonas386 skrev:Køllen I Møllen skrev:MHJ skrev:Køllen I Møllen skrev:Huckleberry skrev:KEP besøgte fætter Ilsøe i vinterpausen så der er en mulig kontakt, men det er nok ikke realistisk.

Intimt?
Forhold til AaB/spillere i AaB.
Hvad de så laver rent privat skal jeg ikke kunne sige

-
Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
af Erasmus Montanus » 19. maj 2013, 20:00
Altså, enten køber vi denne Lakaku, der helt sikkert gerne vil sikres en startplads i vores kommende europæiske kampe, eller så regner vi med at Spalvis tager over for Helenius. Derefter håber vi på det dersens Ugandaprojekt og venter spændt på de talentfulde u17, u15 og u13 årgange.
Helt seriøst så kan intet vides, og det er svært at gisne om hvem der skal hentes ind som erstatning for 0 danske kroner, hvilket desværre er det samme i euros (jeg har tjekket. Flere gange.). Jeg tror der bliver hentet en dansker eller i hvert fald en fra en lavere Dansk række. Det er dernede der skal kigges. Her skal Gaarde (og Lynge) virkelig vise hvad de er lavet af.
P.s. er der nogen der har hørt noget om Ugandaprojektet? Er ikke helt vild med det, da det kan associere os med FC Midtafrika. De kære knægte dernede kan sikkert løbe hurtigt, men det bliver svært at integrerer dem efter mange år i Uganda, selvom der gerne måtte komme noget afrikansk til truppen. Det kommer der også helt sikkert fra Ungdomsrækkerne. :-)
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
-
Holm-o1
- Allstar

Angående Uganda projektet, ventede AaB så ikke på at den første spiller de ville hente herop skulle blive 18 år? Og så skulle han lige have lov til at være her også ville de se hvordan det gik.
..
-
Samaman
- 2. div

Holm-o1 skrev:Angående Uganda projektet, ventede AaB så ikke på at den første spiller de ville hente herop skulle blive 18 år? Og så skulle han lige have lov til at være her også ville de se hvordan det gik.
Apropos Uganda(/Hirtshals) så vent I blot til Moses bliver to-tre år ældre. Han er en dødsmaskine og samtidig en god dreng.
Jeg glæder mig.
Derudover, så er drømmen om Ene ikke så dum, er dog noget i tvivl om, hvorvidt han er klar til at komme hjem endnu, men han er en af dem, jeg ville glæde mig over at se her igen.