Alle skal spille bedre, osv., etc….
Modstanderen er bla bla bla…
Måske Europæisk, hvis det flasker sig, imo, etc.,osv, bla bla bla…
.....
Opfordring til alle – KOM PÅ STADION!!
Fuck det ringe resultat i går. Vi støtter klubben i medgang og modgang. De unge drenge skal satme vide, at vi står bag dem, selvom de er nede i en bølgedal!!
Og så skal vi sige farvel til verdens bedste sportsdirektør…
Der er INGEN undskyldning for ikke at komme af sted på mandag..
Ses på lægterne – og gi’ den nu gas for helvede!!!
/Bang




