Ja. Det er møgjylland vi skal være bekymrede for..PeterS skrev:Hvis det i værste fald skulle ske at Esbjerg kravlede forbi os og endte 4 efter randers, giver 5. pladsen så også Europa?
UEFA og AaB
Re: UEFA og AaB
Aalborg BK 1885!
- Silvermoon
- 1. div

- Geografisk sted: Terndrup
nu er det helt sikkert at det kun er fcm som kan gå forbi os, hvis vi skal miste europa cup pladsen, OB kan ikke nå os mere
-
Danni
- Landshold

- Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
- Geografisk sted: Vejgaard
Teoretisk set kan SønderjyskE jo godt nå det. Men også kun i teorien...Silvermoon skrev:nu er det helt sikkert at det kun er fcm som kan gå forbi os, hvis vi skal miste europa cup pladsen, OB kan ikke nå os mere
Længe leve arbejderklassen!
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Med dagens resultat bliver AaB nr. 3-6. Lad os håbe det bliver nr. 3 og ikke nr. 6.
- FlæskeFrank
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Jeg ved ikke om vi vinder bronze.. men er ikke bange for at slutte under 5. pladsen
Esbjerg har et skod program her til sidst..
udebane mod FCK og udebane mod FC Nordsjælland..
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
Tror at du har ret ifht Esbjerg. Ligeledes tror jeg også, at vi slutter over Randers. Jeg regner kraftigt med, at vi vinder den sidste kamp imod dem og de får næppe point i dag imod FCM eller i næste runde imod FCK.AllanPedersen skrev:Jeg ved ikke om vi vinder bronze.. men er ikke bange for at slutte under 5. pladsen
Life is good..... AaB is better!
-
Kristian1977
- 2. div

- Geografisk sted: Vadum
- Kontakt:
Efter det pinlige nederlag til AGF, hvor bronzen røg en tur. Skal der godt nok andre boller på suppen mod Randers. Her skal der bare gives 125%!!
Vi ligger nu nummer 5. Og har reelt en UEFA plads med Esbjergs pokal sejr. Men Midtafrika ånder os i nakken og vi kan ende som 6.
Vi har selv bragt os i den situation! Kom nu, AaB!!!!!!!!!!!!!!
Vi ligger nu nummer 5. Og har reelt en UEFA plads med Esbjergs pokal sejr. Men Midtafrika ånder os i nakken og vi kan ende som 6.
May AaB be with you
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Efter alt det negative pga. den slatne indsats i Århus er, det positive at vi stadigvæk selv kan afgøre om vi kvalificerer os til europæisk fodbold. Kravet er simpelt. Sejr over Randers på mandag.Kristian1977 skrev:Efter det pinlige nederlag til AGF, hvor bronzen røg en tur. Skal der godt nok andre boller på suppen mod Randers. Her skal der bare gives 125%!!
Jeg troede, at Europa var helt væk hvis Esbjerg vinder imod Farum på mandag. Er det rigtigt, at vi får Europa-pladsen hvis bare vi ender over Ikast?
Esbjerg kan ikke få en bedre UEFA billet end pokaltitlen, så hvis de bliver nr. 4, så ryger UEFA pladsen til nr. 5.limey skrev:Jeg troede, at Europa var helt væk hvis Esbjerg vinder imod Farum på mandag. Er det rigtigt, at vi får Europa-pladsen hvis bare vi ender over Ikast?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Et mikroskopisk lyspunkt på en ellers kulsort dag.le Cid skrev:Esbjerg kan ikke få en bedre UEFA billet end pokaltitlen, så hvis de bliver nr. 4, så ryger UEFA pladsen til nr. 5.limey skrev:Jeg troede, at Europa var helt væk hvis Esbjerg vinder imod Farum på mandag. Er det rigtigt, at vi får Europa-pladsen hvis bare vi ender over Ikast?
Silkeborg er dagens lyspunkt!limey skrev:Et mikroskopisk lyspunkt på en ellers kulsort dag.le Cid skrev:Esbjerg kan ikke få en bedre UEFA billet end pokaltitlen, så hvis de bliver nr. 4, så ryger UEFA pladsen til nr. 5.limey skrev:Jeg troede, at Europa var helt væk hvis Esbjerg vinder imod Farum på mandag. Er det rigtigt, at vi får Europa-pladsen hvis bare vi ender over Ikast?
Ja, og faktisk er en uafgjort mod Randers nok såfremt FCM ikke vinder med to eller flere mål.
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Utroligt vigtig udligning af Silkeborg!Yankee skrev:Ja, og faktisk er en uafgjort mod Randers nok såfremt FCM ikke vinder med to eller flere mål.
Lindmark / Vendelbokartellet
Vi skal bare selv afgøre det. AGF var fornærmende ringe i går, vi kan da håbe men langt fra stole på, at de laver et resultat. Kom nu drenge!
Aalborg BK 1885!
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Mener du virkelig det?Søgaard skrev:Vi skal bare selv afgøre det. AGF var fornærmende ringe i går, vi kan da håbe men langt fra stole på, at de laver et resultat. Kom nu drenge!
Når jeg ikke græmmede mig, så jeg et motiveret, pågående, hurtigt spillende AGF-hold. Ville du seriøst sige efter en AaB-sejr på 3-0 over et hvilket som helst Superliga-hold, at indsatsen var fornærmende?
-
Reto
- Allstar

- Favoritspiller: Martin Rejthar
- Geografisk sted: Aalborg
Et spm til de kloge herinde.
Hvad sker der, hvis vi spiller 1-1 og FCM vinder 2-0... ?
Begge hold har så 47 points og målscore 50-45.
Snakker vi så indbyrdes, hvor vi som bekendt har 2 sejre og dermed er bedst?
I tv sagde de omkamp - men skal vi ikke banke de heste i stedet???Reto skrev:Et spm til de kloge herinde.
Jeg så et GF-hold der fik plads - alt for meget plads. Til trods for at vi forærer dem plads, tid og positioner, sejler de rundt. De brænder ufatteligt meget og smider mange bolde væk. Jojo, de spiller da bedre end os, men det ændrer ikke på at de var ringe. Vi bakker af på alt hvad de gør, jeg tror ikke PK dækker Stefan P. af for en aflevering en eneste gang i 1. halvleg.jernskjorten skrev:Mener du virkelig det?Søgaard skrev:Vi skal bare selv afgøre det. AGF var fornærmende ringe i går, vi kan da håbe men langt fra stole på, at de laver et resultat. Kom nu drenge!
Når jeg ikke græmmede mig, så jeg et motiveret, pågående, hurtigt spillende AGF-hold. Ville du seriøst sige efter en AaB-sejr på 3-0 over et hvilket som helst Superliga-hold, at indsatsen var fornærmende?
Nej, jeg ville ikke sige det efter en hvilken som helst 3-0 sejr. Men hvis de spillede som AGF i går, så ja. Det var et spørgsmål om hvem der var dårligst på dagen, og den kamp vandt vi stort.
Aalborg BK 1885!
Reto skrev:Et spm til de kloge herinde.
Ja iflg DBU indbyrdes kampe tæller med ved point og mål lighed er vi i Europa liga
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.