Alt mellem 10.000 og 11.000 (og opefter) vil jeg egentlig mene man godt kan betragte som udsolgt. Nok er stadion ikke helt fyldt pga. sponsorer og hvad der ellers ikke dukker op, plus et måske halvtomt udebanebur, men er vi over 10.000 vil jeg påstå at alle "normale" billetter, minus dem der bliver frigivet på kampdagen, er solgt.frederikshavneren skrev:Tror desværre ikke at stadion bliver udsolgt. Én ting er at der er mange billetter i omløb, men det er desværre ikke ensbetydende med, at de nødvendigvis bliver anvendt. Det er f.eks. stort set umuligt at fylde sponsor tribunen.Klaus skrev:Kunne man drømme om udsolgt i morgen. I skrivende stund er der kun 1255 billetter tilbage på Spar Nord. Eneste anden tribune med ledige pladser er abeburet... Fuldt hus i Lynges afskedskamp vil være en fantastisk hyldest til manden, der har betydet så meget. I Randers gider de åbenbart ikke hylde deres spilleres bronzemedalje, så der vil der nok blive fin plads i buret...
Synes det vil være flot hvis der kommer 10.000-11.000 tilskuere til en kamp mod Randers.
Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Ud fra Randers' udtagne trup at bedømme, så laver de ikke en
"fck eller fcn". Randers mangler kun den skadede angriber Pierre Boya, der var matchvinder mod fck.
Kamptruppen siger selvfølgelig ikke noget om Randers evt. bænker et par profiler. Motivationsfaktoren er derudover også klart i AaBs favør, det skal kunne ses.
Jeg tror imidlertid at Colin Todd nok skal sørge for, at Randers ikke kollapser fuldstændigt.
"fck eller fcn". Randers mangler kun den skadede angriber Pierre Boya, der var matchvinder mod fck.
Kamptruppen siger selvfølgelig ikke noget om Randers evt. bænker et par profiler. Motivationsfaktoren er derudover også klart i AaBs favør, det skal kunne ses.
Jeg tror imidlertid at Colin Todd nok skal sørge for, at Randers ikke kollapser fuldstændigt.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Det bliver en smuk og sørgelig dag. Fuld knald for Lynge. Ses derude!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
charles
- Ynglinge

- Favoritspiller: Jens Madsen, Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Århus
Kommer der nogen form for tifo idag, til ære for Lynge.
Alle mand på stadion
Alle mand på stadion
"I forhold til torsdagens nederlag mod AGF kan AaB-træneren igen råde over Jakob Ahlmann, der er blevet sin skade kvit. Til gengæld er Kenneth Emil Petersen fortsat ude med karantæne."
Sounds like we will play a 4-5-1 at home again which is strange, but at least Ahlmann is fit
Sounds like we will play a 4-5-1 at home again which is strange, but at least Ahlmann is fit
Mon ikke du blander udsolgt sammen med fuldt hus. Jeg kan forstå, at du synes det er meget vigtigt at der kommer mange på sponsortribunen. For mig er det vigtigste, at de bliver ved med at købe billetterne. Det er det AaB har brug for.
frederikshavneren skrev: Tror desværre ikke at stadion bliver udsolgt. Én ting er at der er mange billetter i omløb, men det er desværre ikke ensbetydende med, at de nødvendigvis bliver anvendt. Det er f.eks. stort set umuligt at fylde sponsor tribunen.
Synes det vil være flot hvis der kommer 10.000-11.000 tilskuere til en kamp mod Randers.
Nu er der under 1500 billetter tilbage i handlen. Så det kommer til at føles som om stadion er pænt fyldt hvis alle dukker op.
Med assists medregnet har Nicklas Helenius været involveret i hele 42 mål i de seneste to SL-sæsoner (29 mål + 13 assists). Ingen anden spiller er i nærheden af at have været involveret i lige så mange SL-mål i denne tidsperiode. Quincy Antipas kommer tættest på (16 mål + 15 assists).
Dem der ikk syntes at det er fuldt fortjent at AaB er Danske mestre 2008, vil jeg mene at de skal holde sig langt over på den anden side af storbæltsbroen de næste mange mange år.
Citat Carsten Werge
Citat Carsten Werge
Jeg prøver lige igen. Er der nogen, der kører på stadion fra Aarhus og har plads til en lille ekstra mand?
DSB har ALTID pladsSTE skrev:Jeg prøver lige igen. Er der nogen, der kører på stadion fra Aarhus og har plads til en lille ekstra mand?
Dem der ikk syntes at det er fuldt fortjent at AaB er Danske mestre 2008, vil jeg mene at de skal holde sig langt over på den anden side af storbæltsbroen de næste mange mange år.
Citat Carsten Werge
Citat Carsten Werge
Kostbar plads, ja:-) det var mere, hvis nogle alligevel havde en ledig plads, man kunne udfylde mod lidt benno eller en pilsner eller to.rummanden skrev:DSB har ALTID pladsSTE skrev:Jeg prøver lige igen. Er der nogen, der kører på stadion fra Aarhus og har plads til en lille ekstra mand?
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Startopstilling:
Larsen
Dalsgaard - Thelander - Lasse - Ahlmann
Kusk - Würtz - Augu - Due
Curth - Helenius
Der satses på de rutinerede!

Larsen
Curth - Helenius
-
banjobouner
- 1. div

Har som sædvanlig streaming til dem der ikke skal på stadion i dag 
Sådan! Jeg forstår udemærket godt, at Kent sætter rutinen ind nu.frederikshavneren skrev:Startopstilling:
Larsen
Curth - Helenius
Der skal noget sikkerhed ind i spillet i dag - så kan Thomsen og Søren F komme ind og give den ungdommelig gas, hvis det bliver nødvendigt.
- Pappone
- Lilleput

- Geografisk sted: 1552 km fra Energi Nord Arena
Kunne du dele et stream denne vej..?banjobouner skrev:Har som sædvanlig streaming til dem der ikke skal på stadion i dag
: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :
Lynge: "Man bliver aldrig i himlen hele tiden ...man bliver aldrig i helvede hele tiden!"
Lynge: "Man bliver aldrig i himlen hele tiden ...man bliver aldrig i helvede hele tiden!"
Flotteste tifo nogensinde!
Fantastisk tifo til Lynge. Det er er hans betydning for klubben værdigt. Tak!
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
MED FUCKING VENSTRE! HELENIUUUUUUUUUUUUUS
Gode intentioner, dårlig eksekvering.