Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af limey » 20. maj 2013, 19:18

Gentleman Finn skrev:Er ret sikker på NIN er sarkastisk
Måske er det endda en stikpille til Mr. Larsen som til alle kampe, ude som hjemme, skriver med i kamptråden og dermed stort set aldrig kan befinde sig på stadion.

Aabwibz
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Aabwibz » 20. maj 2013, 19:19

Poker-One-Kenobi skrev:Kent Nielsen burde blive "årets træner". Overlegent at få en af de billigste trupper i ligaen i europa.
Hold da op. Det bliver Auri. Han holdte Brøndby oppe i SL. Verdensklasse træner.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Martino
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Martino » 20. maj 2013, 19:20

STE skrev:Hvor er det VIGTIGT!!
Fuck Brøndby og sluk/eller tænd tv - VI er i Europa!!!

Hold nu op med det Schwartz-pjat. Han var kørt træt i AaB, og
Man kan selvfølgelig ikke bare sige, at Sorte ville have gjort det samme i AaB i dag, hvis vi havde beholdt ham. Come on..
Men han viste altså også i AaB trøjen at han kunne mere end Kayke, som vi jo alligevel bare sender videre nu så vidt jeg ved.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 20. maj 2013, 19:23

Martino skrev:

Man kan selvfølgelig ikke bare sige, at Sorte ville have gjort det samme i AaB i dag, hvis vi havde beholdt ham. Come on..
Men han viste altså også i AaB trøjen at han kunne mere end Kayke, som vi jo alligevel bare sender videre nu så vidt jeg ved.
Ronnie passer også rigtig godt til Randers måde at spille bold på, med en tankforward på toppen. Vi vidste jo alle han godt kunne sparke til en bold, og vi kan rigtigt nok godt bruge ham når Helenius smutter. Men Ronnie havde også fortjent at få chancen i en anden klub, både Curth og Nicklas var foran Ronnie på det tidspunkt, og Ronnie er ikke særligt stærk med en mand i ryggen, men han er rigtig farlig som hængende angriber.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 20. maj 2013, 19:24

Har problemer med at opfange sarkasme over nettet, og jeg kan sagtens se det fra NINs vinkel, hvis han ikke er sarkastisk. Sådan har de fleste det, og sådan har jeg det da også fra tid til anden i de 5-8 kampe jeg tilbringer på stadion over en sæson. Især hvis stadion er halvtomt og vi taber.
Men jeg håber da, at du har ret :-) Kun meget få navne herinde får negative ord til at runge i mit hovede, og jeg er her ikke for at diskutere om jeg er fan eller ej. Det er vel kun min egen sag.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

STE
2. div
2. div

Indlæg af STE » 20. maj 2013, 19:26

Martino skrev:

åh ja, set i bagklogskabens ulideligt klare lys..
Fame også for ringe vi ikke beholdte Tulio - skam dig Lynge!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 20. maj 2013, 19:27

morten-AaB skrev:
Gentleman Finn skrev:fodbold er så modbydeligt, nu får Lynge ikke den afskeds sejr
En mellemplacering passer vel meget godt til Lynges periode i AaB
klask
:D
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 20. maj 2013, 19:32

Poker-One-Kenobi skrev:Kent Nielsen burde blive "årets træner". Overlegent at få en af de billigste trupper i ligaen i europa.
Han har klaret det flot, uden tvivl. Men over AaB havner trods alt to oprykkere.

Sæsonen i år har været fucked.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 20. maj 2013, 19:34

Oldager skrev:
Har problemer med at opfange sarkasme over nettet, og jeg kan sagtens se det fra NINs vinkel, hvis han ikke er sarkastisk. Sådan har de fleste det, og sådan har jeg det da også fra tid til anden i de 5-8 kampe jeg tilbringer på stadion over en sæson. Især hvis stadion er halvtomt og vi taber.
Men jeg håber da, at du har ret :-) Kun meget få navne herinde får negative ord til at runge i mit hovede, og jeg er her ikke for at diskutere om jeg er fan eller ej. Det er vel kun min egen sag.
Jeg var absolut sarkastisk. Jeg er ligeledes på jævnt jysk pissetræt af personer der mener, de er ophøjet af vorherre til at afgøre hvem og hvad som gør folk til rigtige fans. Indtil der bliver opfundet et AaB-meter hvor man kan måle den slags, er det vel forbeholdt den enkle at mærke efter hvor meget klubben fylder i hjertet, det kan ingen andre gøre. Slet ikke når man selv sidder i sofaen og peger fingre af hvad der er rigtigt og forkert.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 20. maj 2013, 19:36

Kenneth K skrev:
Han har klaret det flot, uden tvivl. Men over AaB havner trods alt to oprykkere.

Sæsonen i år har været fucked.
Plus beggge holdene var i pokalfinalen, det spiller sgu nok også ind.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 20. maj 2013, 19:37

NIN den fromme skrev:
Oldager skrev:
Jeg var absolut sarkastisk. Jeg er ligeledes på jævnt jysk pissetræt af personer der mener, de er ophøjet af vorherre til at afgøre hvem og hvad som gør folk til rigtige fans. Indtil der bliver opfundet et AaB-meter hvor man kan måle den slags, er det vel forbeholdt den enkle at mærke efter hvor meget klubben fylder i hjertet, det kan ingen andre gøre. Slet ikke når man selv sidder i sofaen og peger fingre af hvad der er rigtigt og forkert.
Jeg er meget enig, og jeg er glad for at høre, at det blot var sarkasme :-)!
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 20. maj 2013, 20:37

Endnu en genial kamp af Thelander, som i min bog med sit mål lige nøjagtigt snupper førstepladsen foran Ahlmann, som også var helt suveræn. Men for pokker hvor har Thelander nogle sikre fødder, og fine bevægelser. Ud med KEP og ind med Thelander næste sæson hvis vi stadig ønsker at spille bolden op nede fra.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 20. maj 2013, 20:44

MHJ skrev:Endnu en genial kamp af Thelander, som i min bog med sit mål lige nøjagtigt snupper førstepladsen foran Ahlmann, som også var helt suveræn. Men for pokker hvor har Thelander nogle sikre fødder, og fine bevægelser. Ud med KEP og ind med Thelander næste sæson hvis vi stadig ønsker at spille bolden op nede fra.

Jeg er enig, dejlig ustresset og med fornuftige beslutninger. Der er dog en risiko for at Lasse slutter og at det derfor hedder KEP og Thelander næste år. Et midterforsvar man slår sig på må man sige.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Chris Rolfe

Indlæg af AllanPedersen » 20. maj 2013, 20:46

Mon ikke Kusk lige med historisk hastighed har skrevet sig nederst på listen af den brutto trup..
det burde han i hvert fald, han spillede en fæl kamp.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 20. maj 2013, 20:54

AllanPedersen skrev:Mon ikke Kusk lige med historisk hastighed har skrevet sig nederst på listen af den brutto trup..
Jeg er enig i ikke alt lykkedes for Kusk pt, men han forsøger, og laver nogle rigtigt fine ting. Måske ikke ting der fører til mål, men bestemt fine ting der gør vi holder presset.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 20. maj 2013, 20:57

AllanPedersen skrev:Mon ikke Kusk lige med historisk hastighed har skrevet sig nederst på listen af den brutto trup..
Han var en fantomredning fra en scoring. Havde han scoret så havde han jo været din MoM, men du er jo også i sandhed et rent fodboldorakel i samme klasse som tryllerik og hende der badminton kællingen..
Hader København!

Martin Bak
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Vejgaard

Indlæg af Martin Bak » 20. maj 2013, 20:58

Mr. Larsen skrev:
Oldager skrev:Slukkede TV'et efter Lasses selvmål. Hvordan var Thelanders mål?
Godt klaret, se det på onside.... medgang fan

ååååååååh Mr. Larsen .... tror du ikke du burde dukke noget mere op på stadion, før du begynder at lege fanpoliti?.
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 20. maj 2013, 21:00

Og apropos rigtige fans, hvis disse da defineres som folk, der altid manifesterer sig på stadion og aldrig slukker fjernsynet, hvis kampene er for spændende, eller AaB spiller ad helvede til: Hvor mange tilskuere var der egentlig til kampen?

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 20. maj 2013, 21:10

Mr. Larsen skrev:Jeg er helt rolig, vender ikke ryggen til mit hold i nedgang som andre mennesker.... Det er altid sjovere når det går godt, men når det går skidt man ser hvem de virkelige fans er!
Hva med at du kom noget mere på stadion i stedet for at definere hvem der er rigtige fans herinde. Og lad være med at bruge den med at du bor i Hjørring. Helt ærlig

Martino
Allstar
Allstar

Indlæg af Martino » 20. maj 2013, 21:14

STE skrev:
Martino skrev:

åh ja, set i bagklogskabens ulideligt klare lys..
Fame også for ringe vi ikke beholdte Tulio - skam dig Lynge!
Nej det var nu ikke ment som bagklogskab, bare at jeg aldrig har haft fidus til Kayke, hvorfor jeg synes det var dumt at sende Schwartz afsted.
Jeg savner Winsnes

Besvar