Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Geografisk sted: DK

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Halil » 23. maj 2013, 13:03

Valsted skrev:@Gnu

Jeg er aldeles enig. Jeg bliver decideret gnaven hver gang jeg hører den forkælede attitude, fodboldspillere har til samfundet omkring dem. Gud hvor er det synd hvis de på et tidspunkt i livet skal knokle lige så meget, for at skrabe klejner sammen, som alle andre mennesker skal det.
Nu skal vi lige skille skidtet fra kanelet.

Hvis det er Ene som er ophavsmand til Gnu og din tirade, så er det forfejlet. Han skriver han har 15 år til at tjene sine penge som fodboldspiller. Ikke at det er den eneste periode, hvor han kan tjene penge.

Tager man nu f.eks. Niklas Bendtners øfferier under sin spritsag kan jeg kun nikke genkendende til tåbelighederne ved attituden.
Uden Synd Ingen Frelse

Gnu
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Indlæg af Gnu » 23. maj 2013, 14:43

Halil skrev:
Valsted skrev:@Gnu

Jeg er aldeles enig. Jeg bliver decideret gnaven hver gang jeg hører den forkælede attitude, fodboldspillere har til samfundet omkring dem. Gud hvor er det synd hvis de på et tidspunkt i livet skal knokle lige så meget, for at skrabe klejner sammen, som alle andre mennesker skal det.
Nu skal vi lige skille skidtet fra kanelet.

Hvis det er Ene som er ophavsmand til Gnu og din tirade, så er det forfejlet. Han skriver han har 15 år til at tjene sine penge som fodboldspiller. Ikke at det er den eneste periode, hvor han kan tjene penge.

Tager man nu f.eks. Niklas Bendtners øfferier under sin spritsag kan jeg kun nikke genkendende til tåbelighederne ved attituden.
Det gør sådan set hverken fra eller til. Hvis det er dét Enevoldsen mener, er det bare et endnu mere meningsløst statment. Det vil altså sige, at han hellere vil sidde på bænken og hæve hyren end spille. Det er jo en fair prioritering, men så kan han da bare sige dét.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

bongo123
2. div
2. div
Geografisk sted: Nibe

Indlæg af bongo123 » 23. maj 2013, 17:02

Som alle jo har gættet forlader Kayke AaB nu.

Hvad er er lidt mere overraskende er han med stor sandsynlighed forsætter i den danske 1. division.
Jeg kender pt. ikke navnet på klubben, men Horsens kunne være et godt gæt.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 23. maj 2013, 17:10

bongo123 skrev:Som alle jo har gættet forlader Kayke AaB nu.

Hvad er er lidt mere overraskende er han med stor sandsynlighed forsætter i den danske 1. division.
Ved du noget om Enevoldsen, og hvor konkret kontakten har været?
Hader København!

bongo123
2. div
2. div
Geografisk sted: Nibe

Indlæg af bongo123 » 23. maj 2013, 17:45

alithebeast skrev:
bongo123 skrev:Som alle jo har gættet forlader Kayke AaB nu.

Ved du noget om Enevoldsen, og hvor konkret kontakten har været?
Jeg ved ikke hvor konkret kontakten er, men det er da helt givet at Enevoldsen er gerne vi hjem da hans kærste Lærke Møller spiller håndbold i Midtjylland.

Iøvrigt er det sikkert, at Kasper Risgaard ikke kommer til AaB

hje1980
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9230

Indlæg af hje1980 » 23. maj 2013, 18:47

Ene tjener i dag ca 3 mio om året brutto. S spørgsmålet er hvor langt han skal ned / ønsker at gå ned.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 23. maj 2013, 19:06

hje1980 skrev:Ene tjener i dag ca 3 mio om året brutto. S spørgsmålet er hvor langt han skal ned / ønsker at gå ned.
Mon ikke han skal ned i 1.5 mio om året. Nægter at tro på at vi kan tilbyde mere.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 23. maj 2013, 19:25

Hej. Per Frimann skal til AaB. Lad ham træne et u-hold. Bedste mand viashit har ansat, selvom det ikke siger så meget.

- Og lad os da så få fat på Jan Mølby. Han kan stadig. Så må vi bare have en der kan løbe for to på midtbanen.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

STE
2. div
2. div

Indlæg af STE » 24. maj 2013, 11:10

Oldager skrev:Hej. Per Frimann skal til AaB. Lad ham træne et u-hold. Bedste mand viashit har ansat, selvom det ikke siger så meget.

- Og lad os da så få fat på Jan Mølby. Han kan stadig. Så må vi bare have en der kan løbe for to på midtbanen.
hva?

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold

Indlæg af Steve-Dave » 24. maj 2013, 11:16

STE skrev:
Oldager skrev:Hej. Per Frimann skal til AaB. Lad ham træne et u-hold. Bedste mand viashit har ansat, selvom det ikke siger så meget.

hva?
Billede

hje1980
Allstar
Allstar

Indlæg af hje1980 » 24. maj 2013, 11:19

Kristian skrev:
hje1980 skrev:Ene tjener i dag ca 3 mio om året brutto. S spørgsmålet er hvor langt han skal ned / ønsker at gå ned.
Mon ikke han skal ned i 1.5 mio om året. Nægter at tro på at vi kan tilbyde mere.
Det er hvad Due har nu...

Tror en gruppe bag AaB skal finde mellem 5 og 6 mio over 3-årige periode hvis Ene skal hjem en tur - således der er til evt. transfer, sign-on og løn.
Om det er muligt... muligvis... er han da værd????

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 24. maj 2013, 14:08

hje1980 skrev:
Kristian skrev:

Tror en gruppe bag AaB skal finde mellem 5 og 6 mio over 3-årige periode hvis Ene skal hjem en tur - således der er til evt. transfer, sign-on og løn.
Evt. kilde på at Due efter sin lønnedgang hiver 1.5 mio hjem?
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

hje1980
Allstar
Allstar

Indlæg af hje1980 » 25. maj 2013, 07:30

MHJ skrev:
hje1980 skrev:
Kristian skrev:

Fra en med tilknytning i nogle af spillernes privatliv...

Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Belgien

Indlæg af Jacob » 25. maj 2013, 07:54

hje1980 skrev:
MHJ skrev:
hje1980 skrev:
Kristian skrev:

Fra en med tilknytning i nogle af spillernes privatliv...[/]
Der tror jeg, at din kilde ikke er opdateret. Jeg nægter at tro på, at Due efter sin lønnedgang henter 125.000 DKK per måned.
Life is good..... AaB is better!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 25. maj 2013, 12:12

Jacob skrev:
hje1980 skrev:
MHJ skrev:
hje1980 skrev:
Kristian skrev:

Fra en med tilknytning i nogle af spillernes privatliv...[/]
Der tror jeg, at din kilde ikke er opdateret. Jeg nægter at tro på, at Due efter sin lønnedgang henter 125.000 DKK per måned.
Helt enig, Due er jo slet ikke den spiller han var da han kom i 2008. Havde han fået 125.000 om måneden ved sidste kontraktforlængelse tvivler jeg ærligtalt på, at det tog så længe at få lavet en ny aftale.

Brugeravatar
BBS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Dennis Marshall
Geografisk sted: Midtbyen

Indlæg af BBS » 27. maj 2013, 01:13

Nu vil jeg komme med det nok mest eksotiske bud, men spændende er det.

http://en.wikipedia.org/wiki/Patrick_Ronaldinho_Wleh

22 år gammel og har tæsket mål ind over alt. Jaja, det er i den malaysiske liga, men også i Israel og i Liberia (hvor han er fra), har han lavet mange mål. Kan umuligt koste mange penge, vil stinke af lottokupon, men en billig en af slagsen.

dyhrmaN
Allstar
Allstar

Indlæg af dyhrmaN » 27. maj 2013, 11:29

BBS skrev:Nu vil jeg komme med det nok mest eksotiske bud, men spændende er det.

http://en.wikipedia.org/wiki/Patrick_Ronaldinho_Wleh

22 år gammel og har tæsket mål ind over alt. Jaja, det er i den malaysiske liga, men også i Israel og i Liberia (hvor han er fra), har han lavet mange mål. Kan umuligt koste mange penge, vil stinke af lottokupon, men en billig en af slagsen.
har du fundet ham i manager? ;)

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar

Indlæg af Erasmus Montanus » 27. maj 2013, 13:28

Hvis ham Ronaldinho er andet end blot et navn, så kunne det da være fedt ;-)

Kayke skiftes ud med Hernane fra Flamengo. Hernane aka. Hernane Vidal de Souza vil måske tilføje den brasilianske kvalitet til truppen som Kayke ikke har kunnet. :-/

Jeg tror ikke han er for dyr en spiller:

http://www.transfermarkt.co.uk/en/herna ... 95004.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://pt.wikipedia.org/wiki/Hernane_Vidal_de_Souza" onclick="window.open(this.href);return false;

Men efter hvad jeg har set på Youtube (Ja, kun youtube) så har han nogle kvaliteter som jeg gerne ville se i AaB ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=9NvF3nGdc2E" onclick="window.open(this.href);return false;

Der er flere videoer på nettet, men her ser vi en masse mål, hvilket jo altid er lækkert. :-)

Edit: Jeg har fundet flere videoer med andre mål, hvilket ikke helt stemmer over ens med wikipedias og transfermarkts oplysninger. Det kan selvfølgelig have været i de lavere brasilianske rækker.

dyhrmaN
Allstar
Allstar

Indlæg af dyhrmaN » 27. maj 2013, 13:35

Oldager skrev:Hvis ham Ronaldinho er andet end blot et navn, så kunne det da være fedt ;-)

Kayke skiftes ud med Hernane fra Flamengo. Hernane aka. Hernane Vidal de Souza vil måske tilføje den brasilianske kvalitet til truppen som Kayke ikke har kunnet. :-/

http://www.transfermarkt.co.uk/en/herna ... 95004.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://pt.wikipedia.org/wiki/Hernane_Vidal_de_Souza" onclick="window.open(this.href);return false;

Men efter hvad jeg har set på Youtube (Ja, kun youtube) så har han nogle kvaliteter som jeg gerne ville se i AaB ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=9NvF3nGdc2E" onclick="window.open(this.href);return false;

Der er flere videoer på nettet, men her ser vi en masse mål, hvilket jo altid er lækkert. :-)

Edit: Jeg har fundet flere videoer med andre mål, hvilket ikke helt stemmer over ens med wikipedias og transfermarkts oplysninger. Det kan selvfølgelig have været i de lavere brasilianske rækker.
Det lader til at han har flere førsteholdskampe for Flamengo? I så fald tror jeg, det økonomisk er urealistisk at hente ham...

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar

Indlæg af Erasmus Montanus » 27. maj 2013, 13:59

dyhrmaN skrev:
Oldager skrev:Hvis ham Ronaldinho er andet end blot et navn, så kunne det da være fedt ;-)

Det lader til at han har flere førsteholdskampe for Flamengo? I så fald tror jeg, det økonomisk er urealistisk at hente ham...
Ja, det ser du til at han har scoret en del flere mål for Flamengo, men jeg forstår ikke hvorfor transfermarkt beretter om et andet antal. Hvis han virkelig blot er indskifter for flamengo, så søger han måske fast spilletid.

Låst